بازاریابی محتوا (پیشرفته)

مـدت
190 دقیقه 19 ویدیو
نـوع دوره
آنلاین
قیمـت
3,400,000 ریال
زمـان شـروع
بلافاصله پس از خرید
مدرس
حمیدرضا محمودی
پیشـنیاز
بازاریابی محتوا + Storytelling
ثبت‌نام دوره
آنلاین
کاربردی
مبتنی بر تجارب و مثال‌های واقعی
گواهینامه رسمی
قابل استعلام و اشتراک آنلاین
پرتابل آموزشی
پنل اختصاصی برای فراگیران
تضمین کیفیت
بازگشت %100 وجه درصورت عدم رضایت

این دوره به درد چه کسانی می‌خورد؟

دوره بازاریابی محتوایی پیشرفته برای کسانی مناسب است که با اصول اولیه‌ی تولید محتوا آشنا هستند و می‌خواهند در بازاریابی محتوایی اُستاد شوند.
کارشناسان محتوایی که می‌خواهند از تولید محتوا پول بیشتری دربیاورند.
مدیران بازاریابی یا دیجیتال مارکتینگ که علاقه دارند برمبنای بازاریابی محتوا کارشان را توسعه دهند.

در این دوره چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

  • چطور کسب‌وکارتان را با ایده‌های محتوایی ناب سر زبان‌ها بیندازید.
  • اثر اجتماعی چیست و چه تأثیری در کسب‌وکارتان دارد.
  • چطور با بازی سازی دل مشتریان را بربایید.
  • زنجیره‌ها و محرک‌ها چه نقشی در همه‌گیری محصولاتتان دارند.
  • داستان‌سازی چیست و چطور می‌تواند به کسب‌وکارتان کمک کند.

آیا پس از پایان دوره مدرکی به شما تعلق خواهد گرفت؟

  • در صورت نیاز به مدرک باید در آزمون آنلاین ما شرکت کنید.
  • شما می‌توانید مدرک را به صورت آنلاین در سامانه فراگیران ما دریافت کنید.
  • در صورت این که نیاز دارید نسخه کاغذی مدرک را دریافت کنید باید از طریق فرم زیر اقدام کنید و هزینه‌های ارسال را پرداخت کنید.
  • سامانه فراگیران ما قابلیت استعلام مدرک هم دارد. کافی‌ست کد رهیابی را در اختیار کارفرمایان و یا هر کس دیگری قرار دهید، سپس آن‌ها می‌توانند به صورت آنلاین مدرک شما را ملاحظه کنند.

بعد از خرید آنلاین، روال چگونه خواهد بود؟

  • بلافاصله پس از خرید آنلاین، شما به محتوای دوره‌ها دسترسی خواهید داشت.
  • با اکانتی که ساختید، وارد پَنِل اختصاصی فراگیران منتوریکس خواهید شد. در این پَنِل، محتوای دوره‌ها به صورت ساختاریافته و منظم در اختیار شماست.
  • تا یک هفته شما اگر از محتوای دوره خوش‌تان نیامد، می‌توانید با پرکردن فرمی، طلب استرداد وجه کنید.
  • یک شماره واتس‌اپ در اختیارتان قرار می‌گیرد که بتوانید سوالات‌تان را از پشتیبان بپرسید.

 

X سرفصل دوره (برای دیدن جزئیات هر سرفصل، به روی ویدیو کلیک کنید.)

1. راهکارهای بی‌نظیر تولید محتوا

چرا بعضی از محصولات، ایده‌ها و رفتارها موفق می‌شوند، در حالی که بسیاری شکست می‌خورند؟ چطور می‌توانیم نام کسب‌وکارمان را بر سر زبان‌ها بیندازیم؟ این‌ها چه ربطی به تولید محتوا دارد؟ با دیدن این ویدئو سفر بازاریابی محتوایی پیشرفته‌تان را شروع کنید.

2. اهمیت بازاریابی دهان به دهان

چطور می‌توان سر زبان‌ها افتاد؟ در این ویدئو حمیدرضا محمودی به شما می‌گوید بازاریابی دهان‌به‌دهان چیست و چطور می‌تواند به کسب‌وکار شما کمک کند؟

3. واگیری اجتماعی و اثر اجتماع

حرف‌های شفاهی از تبلیغات مؤثرتر است، باور نمی‌کنید؟ این ویدئو را ببینید تا با مفهوم واگیری اجتماعی و اثری که بر کسب‌وکار شما دارد آشنا شوید. 

4. اعتبار اجتماعی (Social Currency) چیست؟

چه چیزی باعث می‌شود افراد راجع به بعضی افکار و تجربه‌های‌شان بیشتر حرف بزنند و راجع به بعضی نه؟ این ویدئو را ببینید تا با مفهوم اعتبار اجتماعی و نقشی که در بازاریابی دارد آشنا شوید.

5. بازی سازی

بازی سازی چه تأثیری روی رفتار مشتریان می‌گذارد؟ چطور آن‌ها را به خرید بیشتر متمایل می‌کند؟ این ویدئو را ببینید تا بازی سازی را با مثال‌های کاربردی یاد بگیرید.

6. چطور می‌توانیم بازی خوبی بسازیم؟ (1)

برای محصول یا کسب‌وکارتان ایده‌ی بازی دارید؟ با دیدن این ویدئو به اهمیت بازی سازی و نحوه‌ی ساختن آن آشنا می‌شوید.

7. چطور می‌توانیم بازی خوبی بسازیم؟ (2)

حمیدرضا محمودی در این ویدئو بازی سازی را با یک مثال واقعی توضیح می‌دهد. داستان فور اسکوئر (Four Square) را می‌دانید؟

8. کاری کنید که مردم فکر کنند «خودی» هستند

به هیچکس نگم؟ خب، باشه. فقط به تو! در این ویدئو یاد می‌گیرید چطور کاری کنید که مخاطب فکر کند خودی است، به شما نزدیک شود و درباره‌ی محصولاتتان همه جا حرف بزند.

9. زنجیره‌ها و محرک‌ها

چه چیزی باعث می‌شود یک محصول از همان روزهای ابتدایی شروع به کارش، همه در مورد آن صحبت کنند؟ چه چیزی باعث می‌شود این صحبت‌ها ادامه پیدا کند یا از بین برود؟ به عبارت دقیق‌تر تفاوت بین همهمه‌های زودگذر و مستمر در چیست؟ این ویدئو را ببینید تا با این مفاهیم و نقش آن در کسب‌وکارتان آشنا شوید.

10. کیت کت و قهوه

در مورد پروژه «کیت‌کت و قهوه» شنیده‌اید؟ می‌دانید این تکنیک تبلیغاتی توانست محبوبیت کیت‌کت را چند برابر کند و نام آن را دوباره روی زبان‌ها بیندازد؟ این ویدئو با مثال‌های بی‌نظیرش را از دست ندهید.

11. داستان یک تبلیغ هوشمندانه نیوزلندی

پیام درست را در جای درست منتقل می‌کنید یا نه؟ در این ویدئو با چند مثال عینی از تبلیغات مطرح دنیا می‌آموزید چگونه زنجیره‌های کسب‌وکارتان را درست بسازید.

12. احساسات

چه چیزی باعث می‌شود بعضی محتواها پرطرفدار شوند؟ این محبوبیت چه ربطی به احساسات دارد؟ با دیدن این ویدئو اهمیت احساسات را در اثرگذاری یک محتوا خواهید فهمید، آن هم با چند مثال احساسات برانگیز!

13. عمومیت

محصولتان به اندازه‌ی کافی «رؤیت‌پذیر» است؟ اصلا این رؤیت‌پذیری چیست و چرا مهم است؟ در این ویدئو با مفهوم «اثر اجتماع» و تأثیری که در کسب‌وکارتان دارد آشنا می‌شوید.

14. داستان Hotmail

محصولتان خودش را تبلیغ می‌کند؟ برای آشنایی بیشتر با مفهوم «اثر اجتماع» دیدن این ویدئو و مثال‌های جذابش را از دست ندهید. 

15. ارزش کاربردی

اطلاعات مفید و کاربردی منتشر می‌کنید؟ محصول یا ایده‌تان ارزش کاربردی برای مخاطبانتان دارد؟ این ویدئو را ببینید تا با مفهوم «ارزش کاربردی» و نقش آن در کسب‌وکارتان آشنا شوید.

16. اثر تخفیف‌ها تا کجا پیش می‌رود؟

آیا تخفیف همیشه خوب است؟ چه نوع تخفیفی موجب می‌شود تخفیف‌ها اثرگذار باشند؟ چه عواملی باعث می‌شود معامله‌ای باارزش شود و مخاطب را جلب کند؟ جواب این سوالات را در این ویدئو پیدا کنید.

17. قانون 100

نوع بیان و گفتگو روی ارزش کاربردی اثر می‌گذارد. به نظر شما نوع بیان تخفیفات در این‌که چقدر خوب به نظر برسند، مؤثر است یا نه؟ قانون 100 چیست و چه تأثیری روی تخفیفات دارد؟

18. داستان سازی

دوره‌ی پیام‌های خشک‌وخالی گذشته است. مردم دوست دارند داستان بشنوند و پیام داستان را خودشان کشف کنند. اما چرا داستان‌سرایی مهم است و روایت داستانی چه تأثیری در انتقال پیام دارد؟ این ویدئو را ببینید تا با این مفهوم شیرین و تأثیری که در برندسازی کسب‌وکارها دارد آشنا شوید.

19. داستان رژیم ساب‌ وی

برای خودتان یک اسب تراوا بسازید! تعجب نکنید، این‌ها همه برمی‌گردد به جادوی داستان‌سازی. داستان‌ها راهی ساده و مناسب برای صحبت درباره‌ی محصولات و ایده‌ها هستند. اگر می‌خواهید بدانید داستان چه کمکی به محصولات و ایده‌های شما می‌کند، دیدن این ویدئو را از دست ندهید.

مدرسان این دوره

حمیدرضا محمودی

حمیدرضا محمودی

حمیدرضا محمودی کارآفرینی موفق، بنیانگذار آژانس بزرگ تبلیغاتی فست کلیک و سایت‌های موفق نی‌نی سایت، تجارت نیوز و click.ir است. مدیریت آژانس تبلیغاتی طاووس هم تازه‌ترین موفقیت او در کارنامه‌ی کاری‌اش محسوب می‌شود.

دیگران درباره منتوریکس چه می‌گویند؟

من ابراهیمم موسس سرنخ، همون اوایل کارمون به طور اتفاقی با بچه‌های تیم منتوریکس آشنا شدیم، این آشنایی خیلی به توسعه کسب و کارمون کمک کرد. با مشورت، آمورش و کمک هایی که ازشون گرفتیم توی دیجیتال مارکتینگ ترکوندیم؛ تا حدی که خیلی از تماس‌ها رو به خاطر شلوغی کار عذرخواهی می‌کردیم و پروژه رو نمی‌گرفتیم... ما همیشه از این ارتباط و خدمات سود و لذت بردیم و همیشه همکاری باهاشون رو ادامه می‌دیم. ابراهیم وکیلی - (مدیر شرکت سرنخ)