5 ترفند حرفه‌ای شدن در گوگل آنالیتیکس

مـدت
ویدئوی ضبط شده وبینار منتوریکس 2 ویدیو
نـوع دوره
وبینار
قیمـت
رایگان
زمـان شـروع
جمعه 1400/11/01
مدرس
شیما تیموری
پیشـنیاز
گوگل آنالیتیکس مقدماتی
مشاهده فیلم وبینار
وبینار
کاربردی
مبتنی بر تجارب و مثال‌های واقعی
گواهینامه رسمی
قابل استعلام و اشتراک آنلاین
پرتابل آموزشی
پنل اختصاصی برای فراگیران
تضمین کیفیت
بازگشت %100 وجه درصورت عدم رضایت

وبینار 5 ترفند حرفه‌ای گوگل آنالیتیکس یونیورسال

فرقی ندارد در کدام بخش دیجیتال مارکتینگ هستید، تا زمانی که سر و کارتان با داده و تحلیل و بررسی انواع و اقسام Data سایت باشد، استفاده از گوگل آنالیتیکس در دستور کار قرار می‌گیرد. خلاصه که به نظر ما، کار دیجیتال مارکتر بدون گوگل آنالیتیکس لنگ است و به قول قدیمی‌ها «صورت خوشی نداره» که دیجیتال مارکتر باشید و موقع مصاحبه کاری بگویید: بلد نیستم با گوگل آنالتیکیس کار کنم!

وبینار ما درباره چیست؟

ما در این وبینار نمی‌خواهیم از پایه و اساس و آناتومی گوگل آنالیتیکس یونیورسال بگوییم. یعنی قرار نیست درباره ساز و کار اصلی گوگل آنالیتیکس یونیورسال توضیح دهیم، چون مخاطب وبینار ما افرادی هستند که با گوگل آنالیتیکس کار می‌کنند. بنابراین، یک قدم جلوتر می‌رویم و درباره تنظیمات مهمی می‌گوییم که به حرفه‌ای شدن شما در کار با گوگل آنالیتیکس یونیورسال (Universal Google Analytics) کمک می‌کند؛ به قول خارجی‌ها می‌خواهیم از ترفندهای Level-Up در گوگل آنالیتیکس یونیورسال بگوییم.

پس اگر هنوز مردد هستید که در این وبینار شرکت کنید یا نه، ما راهنمایی‌تان می‌کنیم:

  • اگر هنوز به طور کامل با بخش‌های گوگل آنالیتیکس آشنا نیستید یا اصلا هنوز با آن کار نکرده‌اید، این وبینار برای شما مناسب نیست. مطالب برای‌تان ناآشنا و حتی ترسناک جلوه می‌کند و اصطلاحا فراری‌‌تان می‌دهد.
  • حالا اگر جزو دسته‌ی بالا نیستید و ید طولایی در گوگل آنالیتیکس دارید، باز هم این وبینار برای شما مناسب نیست. مطالبی که می‌گوییم احتمالا برای‌تان حوصله‌ سر بر و تکراری خواهد بود!

بنابراین پیشنهاد می‌کنیم با دقت سرفصل‌های این وبینار را بخوانید تا اگر موردی برای‌تان نا آشنا بود، آنوقت در وبینار ثبت‌نام کنید. 

وبینار 5 ترفند حرفه‌ای شدن در گوگل آنالیتیکس، اولین وبینار آژانس دیجیتال مارکتینگ منتوریکس است. سرفصل‌های این وبینار براساس تجربه‌های خودمان در استفاده از گوگل آنالیتیکس یونیورسال تدوین شده. بنابراین مطمئن باشید که تمامی این ترفندها را خودمان به کار گرفته‌ایم و هنوز هم برای مشتریان‌مان استفاده می‌کنیم.

 

جدیدترین آموزش گوگل آنالیتیکس 4، در دوره ga4 منتوریکس منتظر شماست! 

در آخر وبینار، چه مباحثی یاد خواهید گرفت؟ 

با یک نگاه به اکانت گوگل آنالیتیکس، متوجه اشتباهاتش می‌شوید

داده‌های بهتری برای تجزیه و تحلیل خواهید داشت

سطح دانشتان به عنوان دیجیتال مارکتر بهبود پیدا می‌کند

عملکرد سایت را براساس تنظیمات جدید، بهینه می‌کنید

درباره شیما تیموری

شیما تیموری از سال 1395 به عنوان کارشناس تولید محتوا وارد دنیای دیجیتال مارکتینگ شد. رفته رفته و با توجه به علاقه‌مندی نسبت به SEM، تصمیم به تغییر مسیر شغلی‌اش گرفت و به عنوان کارشناس گوگل ادز مسیرش را ادامه داد. در حال حاضر، به عنوان پرفورمنس مارکتر در آژانس دیجیتال مارکتینگ کار می‌کند و سر و کارش با داده و ابزارهای گوگلی مثل گوگل تگ منیجر، گوگل آنالیتیکس و... است.

صفحه لینکدین مدرس

شیما تیموری در پروژه‌های Performance Marketing و ساخت و بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغات گوگل ادز کسب و کارهای آنلاینی مثل تکنولایف، پاکلین، ثبت ملاصدرا، ثبت فردا، صفر و یک، شارژ بوک، به روزرسان، سوییچ، هایپرفمیلی، ایران دوستان و فروشگاه الیت آنلاین فعالیت کرده.

X سرفصل دوره (برای دیدن جزئیات هر سرفصل، به روی ویدیو کلیک کنید.)

1. قسمت اول وبینار

در قسمت اول وبینار ضبط شده منتوریکس، درباره چک لیست تنظیمات اولیه گوگل آنالیتیکس، ساخت Calculated Metrics و گزارش‌خوانی اد نتورک‌های ایرانی در گوگل آنالیتیکس یونیورسال خواهیم گفت.

2. قسمت دوم وبینار

در قسمت دوم سراغ ادامه گزارش‌خوانی اد نتورک‌های ایرانی و ساخت Query parameters خواهیم رفت. در انتها پرسش و پاسخ کوتاهی هم خواهیم داشت.

مدرسان این دوره

شیما تیموری

شیما تیموری

شیما پرفورمنس مارکتر ارشد منتوریکس است و تاکنون صدها کمپین تبلیغات CPC و CPI (گوگل ادز، یکتانت و...)، پروژه‌های تحلیل داده و CRO اجرا کرده؛ مانند تکنولایف، بوکلند، کندو، ثبت فردا، هایپرفمیلی (اُکالا)، سوییچ، پاکلین و....

دیگران درباره منتوریکس چه می‌گویند؟

من افتخار داشتم که دو دوره گوگل ادز و سئو‌ را در مجموعه منتوریکس و در خدمت جناب سلوتی باشم. به عنوان مدیر روابط عمومی یک آموزشگاه که ماهیت فعالیتش آموزش است باید اعتراف کنم که این دوره‌ها هم از نظر کیفیت آموزشی و هم از نظر شیوه برگزاری کلاس، خاص‌ترین دوره‌های آموزشی بودند که تجربه کرده‌ام. فضای کلاس که بی شباهت با یک کافه دنج و دوست داشتنی نیست با تصوراتم از یک کلاس درس مرسوم متفاوت بود‌ و مهمان نوازی و‌ پذیرایی رنگارنگ دوستان از یک طرف و شیوه‌ مدیریت کلاس توسط جناب سلوتی که طرز رفتار و بیان ایشان بیشتر شما را یاد رفقای صمیمی و قدیمی می‌اندازد تا اساتید، از سوی دیگر به گونه‌ای بود که اصلا و ابدا متوجه گذر زمان نمی‌شدیم. ‌نکته آخر کاربردی بودن محتوای آموزشی دوره‌ها است؛ چرا که شیوه ارائه مطالب به‌گونه‌ای بود که بدون پرداختن به حاشیه‌ها و نکات زائد رایج در دوره‌های دیگر، چکیده سال‌ها تجربه و کار حرفه‌ای استاد در اختیار شرکت‌کنندگان دوره‌ قرار می‌گرفت. برای مجموعه منتوریکس آرزوی موفقیت دارم. بابک اشراقی - (مدیر روابط عمومی آموزشگاه کندو)