آموزش رایگان دوره دیجیتال مارکتینگ با منتوریکس

آموزش رایگان دوره دیجیتال مارکتینگ با منتوریکس

در تَب و تابِ کنکور، وردِ زبان ما دهه شصتی‌ها چند رشته بیشتر نبود: مهندسی پزشکی، صنایع، مکانیک و برق. این رشته‌ها به تنهایی 80 درصد علایق همه را شکل می‌داد. (واقعیت این بود که اکثر ما هم تصویر روشنی از محتوا و آینده شغلی این رشته‌ها نداشتیم).

به نظر می‌رسد اکنون دیجیتال مارکتینگ جای بیشتر این رشته‌ها را به تنهایی گرفته و یکی از محبوب‌ترین مشاغل، دیجیتال مارکتر شدن است. البته این موضوع فقط به ایران هم محدود نیست. سایت Coursera  -بزرگ‌ترین برگزارکننده دوره‌های آنلاین دنیا- از سال 2016 این رشته را جز 10 دوره پرطرفدار اعلام کرده است.

واقعیت این است که اکنون هم تصویر شفافی از این رشته مشخص نیست. به همین خاطر ما در این مطلب ما تلاش کرده‌ایم که در موجزترین حالت ممکن به تمامی زوایا و جزئیات این که دوره دیجیتال مارکتینگ چیست؟ و  دیجیتال مارکتر کیست؟ بپردازیم. گمان می‌کنیم با خواندنش برای تمامی سوالات‌تان پاسخی پیدا کنید.

به صورت خلاصه ما به این سرفصل‌ها پرداخته‌ایم:

تعریف ساده از دوره دیجیتال مارکتینگ

شاید از خودتان بپرسید دوره دیجیتال مارکتینگ چیست و اصلا چرا باید در این دوره شرکت کرد؟ خب بگذارید قبل از هر چیز به شما بگوییم با یادگیری دیجیتال مارکتینگ آینده‌ی خود را تضمین می‌کنید، چرا که این روزها هیچ کسب‌وکاری نیست که به فکر فعالیت آنلاین نباشد. در واقع اگر در گذشته‌های نه‌ چندان دور، شرکت‌ها به دنبال کارشناسان مارکتینگ و بازاریابی بودند، این روزها با دیجیتالی شدن بازاریابی، تقاضا برای بازاریابانی که بازاریابی آنلاین و دیجیتالی را بلد باشند نحومی شده است.

اگر بخواهیم ساده و خودمانی بگوییم، دیجیتال مارکتینگ از اجزای بازاریابی است که بر ابزارها و روش‌های آنلاین تمرکز کرده و چند مبحث مهم و اصلی دارد:

دوره سئو (SEO)

بهینه سازی برای موتورهای جستجو که احتمالا همه با آن آشنا هستند و مخلص کلام یعنی این که تلاش کنیم کلیدواژه‌های ما در نتایج گوگل در جایگاه خوبی قرار بگیرد.

در دوره رایگان آموزش دیجیتال مارکتینگ، با اصول و مفاهیم سئو آشنا می شوید. منتوریکس با سابقه انجام خدمات سئو برای 100 ها سایت، در این مسیر کنار شماست.

دوره SEM و تبلیغات آنلاین

SEM مخفف Search Engine Marketing و در حقیقت با کمی اغماض می‌توان گفت به تبلیغات گوگلی (همان google ads) خلاصه می‌شود. اما تبلیغات آنلاین کمی دامنه وسیع‌تری دارد و انواع مختلف تبلیغات مانند  تبلیغات همسان، بنری، رپرتاژ آگهی و... را شامل می‌شود.

دوره بازاریابی محتوا

تولید محتوا با کیفیت در رسانه‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین راه‌ها برای جذب مخاطبان است. ارائه محتواهای متنوع و جذاب مثل ویدیوها، تصاویر خلاقانه و نوشته‌های آموزنده باعث افزایش تعامل با مخاطبان می‌شود.

دوره بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

این روزها  کمتر کسی است که این اسم را نشنیده باشد و کمتر کسی هم هست که تصویر شفاف و حقیقی از رشته داشته باشد.

دوره ایمیل مارکتینگ

واقعیت این است که در دوره رایگان ایمیل مارکتینگ، تنها به ایمیل‌های که در اسپم باکس دریافت می‌کنیم خلاصه نمی‌شود. مجموعه‌ای از تکنیک‌های بسیار جذاب است که خروجی نهایی‌اش چه از نظر Conversion و چه از نظر engagement کاربران می‌تواند خیره کننده باشد.

دوره آنالیتکس و تحلیل داده

در دنیای دیجیتال مارکتینگ، اندازه‌گیری‌ها و بهبودها از جمله مباحث حیاتی هستند. در این زمینه، ابزارهای فراوانی وجود دارند که برای علاقه‌مندان به بهینه‌سازی و تجزیه و تحلیل داده‌ها، جذابیت فراوانی دارند. از جمله این ابزارها می‌توان به Analytics، Hotjar، Kissmetrics، Data Studio و... اشاره کرد.

بهره‌گیری از این ابزارها در دیجیتال مارکتینگ، برای بهبود استراتژی‌ها و تصمیم‌گیری‌های هوشمندانه بسیار اهمیت دارد. هر کسی با توجه به توانمندی‌ها و دانش خود، تعریفی مخصوص خود از اجزای دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌دهد. مثلاً مباحثی نظیر  Affiliate Marketing، CRO (Conversion Rate Optimization) و حتی UI/UX در این زمینه قابل اشاره هستند.

دوره GA4، به شما فرصتی عالی برای آشنایی با اصول اندازه‌گیری و بهبودها در دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌دهد. با شرکت در این دوره، مهارت‌های لازم برای بهبود عملکرد و موفقیت در دنیای دیجیتال را خواهید آموخت.

چه کسی دیجیتال مارکتر است؟ (و چه کسی نیست؟)

 کسی که حداقل به 2-3 تا از این مهارت تسلط داشته باشد و با باقی این ابزارها آشنایی خوبی یا نسبی داشته باشد می‌تواند دیجیتال مارکتر خوبی از کار درآید. (این که کسی مدیر پیج اینستاگرامی با 170K فالوئر باشد، دالِّ بر دیجیتال مارکتر بودن نیست. احتمالا می‌توان وی را "کارشناس شبکه‌های اجتماعی" نامید)

دوره‌های دیجیتال مارکتینگ بد، چه شکلی هستند؟

در این که دوره دیجیتال مارکتینگ باید چگونه و چه کیفیتی داشته باشد بحث‌های فراوانی حتی در دنیا است. اما به تجربه به شما می‌گوییم که اگر دوره‌ای که قصد دارید در آن شرکت کنید یکی از مسائل زیر را داشته باشد حتما از حضور در آن پرهیز کنید:

  • اگر قصد دارند در 30-40 ساعت تمامی این مباحث بالا را پوشش دهند، یقین بدانید که چیز زیادی دستگیرتان نمی‌شود و نهایتاً می‌توان گفت که شما در دوره "آشنایی با دیجیتال مارکتینگ" شرکت کرده‌اید.
  • اگر مدرّس تمامی این مهارت‌ها 1 نفر است، پیشنهاد می‌کنیم به کیفیت دوره با تردید نگاه کنید. چون هر کدام از این مباحث برای خودش دنیای نسبتاً بزرگی دارد و احتمال این که یک نفر به همه‌ی این مباحث تسلط جدی داشته باشد، بسیار اندک است.
  • اگر عمده زمان دوره به شبکه‌های اجتماعی، وردپرس و باقی به گوریلا مارکتینگ و تحلیل ماتریس SWOT می‌پردازند و اندکی به مهارت‌های اصلی دیگر، این دیگر دوره دیجیتال مارکتینگ نیست. (هر چند که گوریلا مارکتینگ، وردپرس و این‌دست آموزه‌ها موضوعات جذابی هستند.)
  • اگر در این دوره به صورت عملی دست به کار نمی‌شوید و این مهارت‌ها و ابزارها را نمی‌آزمائید، کار یادگیری جداً سخت می‌شود. احتمال سرخورده شدن بسیار زیاد است.
  • و نهایتا اگر اساتید قصد دارند با پاورپوینت، ابزارها (مثل گوگل ادز و آنالیتکس و...)  را به شما آموزش دهند، اصلا تردید نکنید: بلافاصله کلاس (در حقیقت فاجعه) را ترک کنید. هر چند که مدرک معتبری بخواهند به شما بدهند.

دوره دیجیتال مارکتینگ خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

حالا بیایید با هم ببینیم یک دوره دیجیتال مارکتینگ خوب چه ویژگی‌هایی دارد و هنگام انتخاب آن حواسمان به چه چیزهایی باید باشد؟ دیجیتال مارکتینگ دوره های مختلفی دارد و با توجه به اینکه ابعاد آن بسیار گسترده است، برای شرکت در دوره دیجیتال مارکتینگ باید حسابی دقت به خرج دهید. بیایید با هم ببینیم یک دوره دیجیتال مارکتینگ شامل چه قسمت‌هایی می‌شود؟ دوره دیجیتال مارکتینگ از بخش‌های گوناگونی تشکیل می‌شود و اگر می‌خواهید کارشناس آن بشوید، باید اطلاعات کلی از همه‌ی ابعاد دیجیتال مارکتینگ داشته باشید، سپس دو یا چند حوزه را به صورت تخصصی فرا بگیرید و به اصطلاح متخصص آن حوزه شوید. سئو سایت، بازاریابی محتوا، گوگل ادز، sms مارکتینگ، ایمیل مارکتینگ، ابزارهای تحلیل دیجیتال مارکتینگ مانند گوگل آنالیتیکس، گوگل وبمستر، گوگل تگ منیجر و شبکه‌های اجتماعی تنها بخشی از ابعاد دوره دیجیتال مارکتینگ به شمار می‌رود، که هر دیجیتال مارکتری باید بر همه یا قسمتی از آن‌ها مسلط باشد.

دیجیتال مارکتر شدن سخت است؟

هم بله و هم نه. اگر روحیه‌تان این چنین است که دوست دارید که هر روز جستجو کنید و چیز تازه‌ای یاد بگیرید، قطعا نه تنها سخت نیست، بلکه بسیار لذت‌بخش است. اما اگر ترجیح شما این است که یک کار تکراری را انجام دهید و حوصله گشتن و پیدا کردن نکات جدید را ندارید، جداً دیجیتال مارکتر شدن گزینه خوبی نیست.

دوره دیجیتال مارکتینگ برای چه کسانی مناسب است؟

برای مدیران بازاریابی و صاحبان کسب و کار. این افراد می‌توانند تغییرات جدی در کسب و کار و موفقیت‌هایشان رقم بزنند و توانایی مباحثه و اظهار نظر در فرایندها را پیدا کنند.

برای تازه‌کارها که هنوز در ابتدای کارراهه شغلی‌شان هستند گزینه خوبی است.

کارشناسان دیجیتال مارکتینگ. مثلا کسانی که به یک یا دو مبحث (مثلا سئو یا محتوا) دیجیتال مارکتینگ آشنایی و حتی تسلط دارند. اگر دوره‌های تخصصی خوبی برگزینند، یقینا می‌تواند پیشرفت شغلی معناداری را رقم بزنند و توانمندی‌شان را گسترش دهند.

درآمد دیجیتال مارکترها چقدر است؟


کارشناس دیجیتال مارکتینگ با تجربه، که توانایی‌های مختلف را به خوبی مسلط است، اگر به عنوان کارمند در یک شرکت استخدام شود، حقوق ماهیانه‌اش بین 10 میلیون تا تقریباً 50 میلیون تومان خواهد بود. البته، در بسیاری از شرکت‌ها، حقوق ثابت معمولاً در بازه 10 تا 20 میلیون تومان است.

اگر صاحب کسب و کار یا مدیر باشید این به شما و بیزنس شما باز می‌گردد. می‌تواند میلیون‌ها تومان فروش شما را افزایش دهد یا هزینه‌های تبلیغات شما را کاهش دهد. بدون اغراق: میلیون‌ها و حتی بیشتر.

درآمد دیجیتال مارکترها در خارج از کشور چگونه است؟

برمبنای آنچه سایت‌های معتبر مانند edx.org یا payscale.com اعلام نظر می‌کنند:

درآمد مدیران دیجیتال مارکتینگ در اروپا و آمریکا سالانه 75000 دلار

درآمد کارشناسان دیجیتال مارکتینگ چیزی حدود 52000 دلار

در ادامه اگر سوال شما این باشد که چقدر فرصت شغلی برای این رشته وجود دارد، پاسخ بر اساس تجربه ما این است: اگر توانمند و خبره شده باشید؛ بسیار.

تنها نکته باقیمانده این است که فرصت‌های کار فریلنسری هم برای دیجیتال مارکترهای توانمند معمولا فراهم است.

چقدر طول می‌کشد که دیجیتال مارکتر شوید؟

خاطرتان هست در مدرسه وقتی از معلم سوال سختی می‌پرسیدیم که جواب خوبی برایش نداشت، پاسخ می‌داد که: سوال خوبیه (در این مواقع با تکنیک‌های توپ را به زمین سوال کننده بفرست کار را فیصله می‌داد.)

حالا وقتی که از ما این سوال را می‌پرسند (که زیاد هم می‌پرسند) ما هم از همین تکنیک استفاده می‌کنیم. این که بستگی دارد چقدر وقت می‌گذارید. وقت گذاشتن یعنی مطالعه و همزمان کار. آشنا شدن با مبنای هر کدوم از این مباحث به چیزی حدود حداقل 15 -20 ساعت الی ماشاا... زمان نیاز دارد. اما این که چطور در کار می‌تونید ازش استفاده کنید و تا کجا ادامه می‌دهید به خودش بستگی دارد. اما امکان این هست اگر همزمان به صورت جدی هم مطالعه می‌کنید و هم کار، در عرض شش ماه به مرتبه دیجیتال مارکتر "صاحب نظر" برسید. قسمت بدش این استکه اگر جدی کار و مطالعه نکنید، احتمالا هرگز دیجیتال مارکتر نخواهید شد؛ مع‌السف.

برای شروع از کجا شروع کنید و چه مراحلی را بگذارنید؟

این کاملا به این بستگی دارد در کدام یک از جایگاه‌های بالا هستید.

اگر تازه‌کار هستید:

پیشنهاد ما این است که بر اساس علاقه یکی یا دو مبحث را به صورت جدی دنبال کنید و آموزش ببینید تا مسلط شوید. این موارد در الویت هستند: سئو، گوگل ادز مقدماتی، محتوا.

اگر مدیر هستید:

کار دشوارتری دارید. چون لازم است با بیشتر این مباحث آشنایی پیدا کنید. البته صادقانه این که لازم نیست به اندازه کارشناس‌ها عمیق شوید و یا وقت بگذرانید. (عموما مدیران این قدر هم زمان ندارند) پیشنهاد ما سپری کردن دوره ویژه مخصوص مدیران است. اگر هم یکی از مباحث مثلا سئو یا گوگل ادز برای کسب و کار شما مهم تر است آن را به صورت تخصصی بگذارنید.

اگر کارشناس هستید:

اگر تجربه قبلی دارید و به یکی از مهارت ها تسلط دارید گزینه‌های بیشتری پیش رویتان است: هم می‌توانید یک سری مباحث را به صورت حرفه‌ای دنبال کنید. مثلا: سئو پیشرفته، گوگل ادز پیشرفته و یا حتی آنالیتکس. یا این یک زمینه جدید در کارتان ایجاد کنید. مثلا ایمیل مارکتینگ و آنالیتکس و...

برای انتخاب دوره دیجیتال مارکتینگ به چه نکاتی دقت کنیم؟

پس تا اینجا متوجه شدیم یک دوره دیجیتال مارکتینگ خوب شامل چه قسمت‌هایی است. حالا نوبت ویژگی‌هایی‌ست که باید هنگام انتخاب این دوره، حواسمان به آن باشد. یک دوره‌ی خوب، دوره‌ای‌ست که در آن وقت کافی به تمام مباحث اختصاص داده شده باشد. قله‌ی دیجیتال مارکتینگ، تنها با چند جلسه‌ی مختصر فتح نمی‌شود و نباید گولِ تبلیغات این چنینی را خورد.

آپدیت بودن اساتید و تجربه‌محور بودن کلاس‌ها از دیگر ویژگی‌هایی‌ست که باید در انتخاب دوره دیجیتال مارکتینگ توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید، چرا که در دنیای دیجیتال مارکتینگ علم بدون تجربه به دردِ هیچکس نمیخورد، حتی شما دوست عزیز! از طرفی مباحث دیجیتال مارکتینگ، گاهی آنقدر انتزاعی می‌شوند، که فهم آن برای ما کمی دشوار می‌شود. چاره چیست؟ مثال و مثال و مثال! در واقع اگر در دوره‌ای شرکت کردید که استاد آن بدون وقفه صحبت می‌کرد و اطلاعاتی بیشتر از اطلاعات یک کتاب یا مقاله به شما نمی‌داد، همان‌جا صحنه را ترک کنید، چون این‌ها را که خودتان هم می‌توانستید بخوانید! تدریس کامل و خوب، تدریسی‌ است که با مثال‌های عینی و کاربردی همراه باشد، تا شما بتوانید به‌خوبی متوجه مفاهیم خامی که در حال یادگیری آن‌ها هستید بشوید.

مخلص کلام این‌که اگر می‌خواهید قدم در راه پر چالش دیجیتال مارکتر شدن بگذارید، باید بدانید یک شبه نمی‌توان دیجیتال مارکتر شد. بنابراین اگرچه اولین قدم شرکت در دوره دیجیتال مارکتینگ است، اما این قدم کافی نیست و شما باید آنقدری کنجکاو باشید که همزمان آموزش دیجیتال مارکتینگ را با خواندن مقاله و جستجوی جدیدترین اخبار این حوزه تکمیل کنید. 

شرکت در دوره دیجیتال مارکتینگ منتوریکس چه مزیتی دارد؟

دوره دیجیتال مارکتینگ منتوریکس بر پایه‌ی دانش و تجربه‌ی اعضای ارشد تیم منتوریکس تدوین و تنظیم شده است. در این دوره خبری از آموزش‌های ترجمه‌ای و الکن نیست، بلکه برآمده از تجربه‌ی واقعی ما از انجام پروژه‌های دیجیتال مارکتینگ است. در دوره دیجیتال مارکتینگ منتوریکس آموزش‌ها به صورت ویدئویی در دسترس شما قرار داده شده و در هر ویدئو سعی شده مفاهیم پیچیده و سخت تا حد امکان ساده شوند. هیچ مفهومی در سطح انتزاعیات باقی نمی‌ماند و آموزش کاملا جنبه‌ی عملی و کاربردی دارد.

از طرفی با شرکت در دوره دیجیتال مارکتینگ منتوریکس این فرصت را دارید تا با منتور خود در ارتباط باشید و سوالات خود را از او بپرسید، همچنین اگر توسط تیم منتوریکی مستعد شناخته شوید، شانس جذب شدن در تیم منتوریکس یا معرفی به شرکت‌های همکار را خواهید داشت.

سوالات متداول

1. شرکت در این دوره چه پیش نیازی دارد؟

برای شرکت در دوره دیجیتال مارکتینگ فقط علاقه لازم است و داشتن یک لپ‌تاپ یا کامپیوتر

2. برای شرکت در این دوره باید برنامه نویسی بلد باشیم؟

خیر، مباحث دوره دیجیتال مارکتینگ نیازی به آشنایی با برنامه نویسی ندارد.

3. این دوره حضوری برگزار می‌شود یا آنلاین؟

این دوره به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود.

4. این دوره مدرک دارد؟

بله، در پایان دوره به شما مدرک داده می‌شود.

خب، با توجه به همه‌ی حرف‌هایی که زدیم، آیا برای شروع دوره دیجیتال مارکتینگ آماده هستید؟ همین حالا می‌توانید در دوره دیجیتال مارکتینگ منتوریکس شرکت کنید و کنترل آینده کاریتان را در دست بگیرید.

دیگران درباره منتوریکس چه می‌گویند؟

من افتخار داشتم که دو دوره گوگل ادز و سئو‌ را در مجموعه منتوریکس و در خدمت جناب سلوتی باشم. به عنوان مدیر روابط عمومی یک آموزشگاه که ماهیت فعالیتش آموزش است باید اعتراف کنم که این دوره‌ها هم از نظر کیفیت آموزشی و هم از نظر شیوه برگزاری کلاس، خاص‌ترین دوره‌های آموزشی بودند که تجربه کرده‌ام. فضای کلاس که بی شباهت با یک کافه دنج و دوست داشتنی نیست با تصوراتم از یک کلاس درس مرسوم متفاوت بود‌ و مهمان نوازی و‌ پذیرایی رنگارنگ دوستان از یک طرف و شیوه‌ مدیریت کلاس توسط جناب سلوتی که طرز رفتار و بیان ایشان بیشتر شما را یاد رفقای صمیمی و قدیمی می‌اندازد تا اساتید، از سوی دیگر به گونه‌ای بود که اصلا و ابدا متوجه گذر زمان نمی‌شدیم. ‌نکته آخر کاربردی بودن محتوای آموزشی دوره‌ها است؛ چرا که شیوه ارائه مطالب به‌گونه‌ای بود که بدون پرداختن به حاشیه‌ها و نکات زائد رایج در دوره‌های دیگر، چکیده سال‌ها تجربه و کار حرفه‌ای استاد در اختیار شرکت‌کنندگان دوره‌ قرار می‌گرفت. برای مجموعه منتوریکس آرزوی موفقیت دارم. بابک اشراقی - (مدیر روابط عمومی آموزشگاه کندو)

درباره مربیان

کنجکاو هستید که ببینید که مربیان و باقی تیم منتوریکس چه کسانی هستند؟ حق دارید. ما این جا تا آنجا که تونستیم درباره داستان منتوریکس و بچه‌های تیمش توضیح دادیم.

ببینم کی هستید
سوال بپرسید
اشکان دهقان حسین آبادی
1403/01/26
سلام عزیز یه خبر نامه ایمیلی میزرنید لطفا برای اطلاع زسانی ها من مشتاقم عضو شم
پاسخ دهید...
نیما
1403/01/07
سلام و خسته نباشید دوره ی بازاریابی محتوا رو شرکت کرده بودم و تو پنلم بود یکی دوتا ویدیوش رو دیدم یه هفته ای هس که مراجعه میکنم نه تو پنل آموزشی هست و نه تو لیست دوره ها چرا حذف شده دوره خوب و کاملی بود ..   برمیگرده ؟
پاسخ دهید...
ایمان
1401/08/14
سلام ایمان هستمآخه سِِو یعنی محبوب گوگل و در اولین لینک بودن در صفحه اول گوگلچطور بدون کدنویسی امکان پذیر هست؟؟؟بیشتر توضیح میفرمایید
پاسخ دهید...
تیم منتوریکس
1401/08/16
سلام ایمان عزیز، SEO مجموعه‌ای از فعالیت‌های تکنیکال، On-page و Off-page است و ارتباطی با برنامه نویسی نداره که نگران عدم دانش کدنویسی باشید. در مبحث سئو تکنیکال یاد می‌گیرید سایت برای سئو شدن به چه زیرساخت‌هایی نیاز داره و با چه ادبیاتی این رو از تیم پشتیبان فنی سایت بخواهید. برای کسب اطلاعات بیشتر، پیشنهاد می‌کنم مطلب سئو چیست منتوریکس به آدرس https://digitalmentorx.com/news.cfm?id=624 رو بخونید.
مرتضی
1401/06/11
سلامخانم گفتن توی عبارت "دوره حسابداری" نفر اولیدمن که امتحان کردم جزء تاپ تن هم نبودید! داستان چیه؟
پاسخ دهید...
X
منتوریکس
1401/06/13
سلام به شما، کیوورد «دوره حسابداری» برای کلاینت ما یعنی سایت پکت است که در صفحه نتایج جست‌وجو قابل مشاهده هستند.
پانته آ
1401/04/11
سلام وقت بخیرآیا کارآموزی هم دارین؟
پاسخ دهید...
نهال ظاهری
1401/05/12
سلام، وقت شما هم به‌خیر. در حال حاضر خیر. اما لطفا رزومه خودتون رو برای ایمیل زیر ارسال کنید تا بررسی کنیم و اگر موقعیت کارآموزی باز شد اطلاع بدیم:
hr@digitalmentorx.com
توسی
1400/08/09
با این وضعیت کرونا و واکسنش که هنوز خیلی مونده به ما برسه بعید می دونم که بتونیم به این زودی به شرایط قبل برگردیم... باید هرطور میشه فقط سعی کنیم از این وضع بهترین استفاده رو بکنیم مثل خیلی از کسب و کارهایی که دارن اینترنتی کار میکنن. کلی شغل از طریق همین اینترنت ایجاد شده که میشه واردشون شد. از آمو
پاسخ دهید...
توکلی
1400/05/06
من هیچ سابقه ای ندارم. میتونم کارآموزی کنم تو شرکت شما؟
پاسخ دهید...
تیم منتوریکس
1400/05/06
آقا یا خانم توکلی عزیز، سلام.
برای کسب راهنمایی بیشتر، ممنون می‌شوم به همکارانم در واتس‌اپ پیام بدید. شماره واتس اپ ما:
02191006866
فاطمه جهانی
1400/05/06
دوره سئو چه پیش نیازی داره؟
پاسخ دهید...
تیم منتوریکس
1400/05/06
فاطمه عزیز، سلام.
برای شرکت در دوره سئو داشتن یک کامپیوتر یا لپ تاپ معمولی، اینترنت و آشنایی با مفاهیم مقدماتی کامپیوتر و جست‌وجو در اینترنت کفایت می‌کنه.
میترا
1400/05/06
سلام. چه دوره های اموزشی دارید؟
پاسخ دهید...
تیم منتوریکس
1400/05/06
سلام میترای عزیز. ما در منتوریکس دوره‌های دیجیتال مارکتینگ شامل دوره سئو، بازاریابی محتوا، گوگل ادز، گوگل آنالیتیکس، گوگل تگ منیجر و هاتجر داریم. در کنار این دوره‌ها، دوره‌های رایگانی هم داریم که بسیار مفید و کاربردی هستن، مثل دوره فریلنسری، دوره اینفلوئنسر مارکتینگ و لایو چت. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر به این شماره در واتس‌اپ پیام بدید تا همکارانم با شما در ارتباط باشن:
02191006866
محمدرضا
1400/05/06
با دوره شما میتونم کار پیدا کنم؟
پاسخ دهید...
تیم منتوریکس
1400/05/06
همه چیز به تلاش و پشتکار خودتون بستگی داره. شما در این دوره مبانی و مفاهیم سئو رو یاد می‌گیرید، بعد از اون باید کارآموزی کنید و وارد پروژه‌های واقعی بشید.
سارا حیدری
1400/05/06
سلام، برای دوره سئو نیازه برنامه نویسی بلد باشیم؟
پاسخ دهید...
تیم منتوریکس
1400/05/06
سلام سارای عزیز، برای یادگیری سئو به دانش برنامه نویسی نیازی ندارید.
محمد طه عسگری
1400/04/03
سلام وقتتون بخیرمن سربازم و‌نمیتونم از لحاظ تایمی توی این دورتون شرکت کنمخواستم ببینم دوباره دوره سئو میزارین؟؟
پاسخ دهید...
ناشناس
1400/04/03
سلام، دوره کاملا آنلاینه و محدودیت زمانی نداره. هر زمان که بخواید می‌تونید ویدئوها رو ببینید و استفاده کنید.
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف