با این کار جزو نفرات اول دوره GA4 منتوریکس هستید. با شما در ارتباط هستیم :)
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب الکترونیکی رایگان

برو مرحله بعدی
  • 1
  • 2
  • 3
دوست عزیز
برای ارسال کتاب به ایمیل و شماره موبایل شما نیاز داریم.
برو مرحله آخر
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب شما آماده است، دکمه دریافت لینک دانلود را بزنید.

لینک دانلود به شما ایمیل و پیامک شد.

6 سوبرداشت مدیران کسب و کار از تبلیغات در گوگل

شیما تیموری
شیما تیموری
01:40، 1399/07/03
6 سوبرداشت مدیران کسب و کار از تبلیغات در گوگل
1 رای    میانگین 4.0/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

6 سوبرداشت مدیران کسب و کار از تبلیغات در گوگل


وقتی پای تبلیغات کلیکی به خصوص تبلیغات در گوگل (Google Ads) به میان می‌آید، مدیران بازاریابی شرکت‌ها (از کوچک تا بزرگ) و کسب و کارها کمی محتاطانه عمل می‌کنند. خیلی وقت‌ها سوالاتی راجع به ساز و کار گوگل ادز برای‌شان پیش می‌آید که تا نرسیدن به جواب، ترجیح می‌دهند از گوگل ادز استفاده نکنند. در این ویدئو، 6 سوبرداشت مدیران از گوگل ادز را معرفی می‌کنیم که در نهایت باعث صدمه زدن به کسب و کارشان خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپاراتتبلیغات در گوگل ادز

سوءبرداشت‌های رایج در بین مدیران در مورد گوگل ادز

به عنوان مسئول بازاریابی یا مدیر کسب و کار، باید حواس‌تان به خیلی چیزها باشد. به خصوص در این روزها! خیلی از مدیران ترجیح می‌دهند به جای امتحان کردن تبلیغات گوگل (Google Ads) سراغ سئو سایت بروند و از این راه خودشان را معرفی کنند. اما واقعا سئو به تنهایی می‌تواند کمک کند؟

بعضی از مدیران هم معتقدند سرمایه‌گذاری روی تبلیغات کلیکی گوگل با وجود مشکلات ارزی داخل ایران کار به صرفه‌ای نیست. بعضی دیگر هم فکر می‌کنند اگر تبلیغی در موتور جستجوی گوگل داشته باشند، رقبای‌شان با کلیک روی تبلیغ‌شان، باعث هدر رفت پول‌شان می‌شوند.

در این ویدئو با هم بررسی می‌کنیم که آیا چنین موقعیت‌هایی اتفاق خواهد افتاد یا فقط در حد افسانه هستند؟ شیما از دغدغه‌های مدیران راجع به گوگل ادز و میزان موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی گوگل ادز می‌گوید و ساسان هم پاسخش را با دلایلش قانع‌کننده می‌دهد.

چطور گوگل ادز را یاد بگیریم؟

شما می‌توانید با شرکت در دوره گوگل ادز از سری دوره دیجیتال مارکتینگ منتوریکس، گوگل ادز را به صورت حرفه‌ای بیاموزید. همچنین می‌توانید برای مشاوره دیجیتال مارکتینگ با منتوریکس یک تماس استراتژیک داشته باشید تا کسب‌وکار شما را برای انجام تبلیغات گوگلی و سایر زمینه‌های دیجیتال مارکتینگ بررسی کنیم.

شیما تیموری
شیما تیموری

شیما مدیر پرفورمنس مارکتینگ منتوریکس است. تخصص‌اش در گوگل ادز،  تبلیغات کلیکی و CRO، او را به استاد همه فن حریف این حوزه تبدیل کرده و دانش‌اش در حوزه دیجیتال مارکتینگ مثال‌زدنی‌ست.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف