چطور فریلنسر موفقی شویم؟

مـدت
40 دقیقه 2 ویدیو
نـوع دوره
آنلاین
قیمـت
رایگان
زمـان شـروع
بلافاصله پس از خرید
مدرس
ساسان سلوتی
پیشـنیاز
ندارد
ثبت‌نام دوره
آنلاین
کاربردی
مبتنی بر تجارب و مثال‌های واقعی
گواهینامه رسمی
قابل استعلام و اشتراک آنلاین
پرتابل آموزشی
پنل اختصاصی برای فراگیران
تضمین کیفیت
بازگشت %100 وجه درصورت عدم رضایت

چند سال پیش که به لطف شبکه‌های اجتماعی علی‌الخصوص اینستاگرام، تب‌وتاب سفر همه‌گیر شده بود و تعداد آدم‌های جذابی که با یک کوله‌پشتی از این کشور به کشور دیگر سفر می‌کردند بیشتر، سوالی اساسی ذهن همه را مشغول کرده بود: این افراد از کجا پول درمی‌آورند؟ شاید از همان سال‌ها بود که مفهوم فریلنسری در ایران بیشتر مطرح شد. اگر شما هم روحیه کار کارمندی ندارید یا اینکه از کار کارمندی خسته شده‌اید، وقت آن است که با دنیای جذاب فریلنسینگ آشنا شوید و به جامعه 75 میلیونی فریلنسرها در سراسر جهان بپیوندید؛ جمعیتی که پیش‌بینی می‌شود تا سال 2027 اکثریت نیروی کار را تشکیل دهد.

این دوره به چه کسانی کمک می‌کند؟

اگر فکر می‌کنید دیگر وقتش شده که کار کارمندی را ببوسید و کنار بگذارید و دنیای فریلنسرینگ را در آغوش بگیرید، این دوره حسابی به کارتان خواهد آمد. این دوره برای شما مناسب است اگر:

  • دوست دارید رئیس خودتان باشید
  • تمایل دارید یاد بگیرید خودتان را پرزنت کنید
  • به دنبال راهی برای افزایش درآمدتان هستید
  • مهارت‌های تکنیکال دارید و نمی‌خواهید در دوران کرونا بدون درآمد بمانید

در این دوره چه چیزهایی یاد خواهید گرفت؟

در گام نخست دوره آموزش مهارت‌های فریلنسرینگ، می‌آموزید چگونه خود را معرفی کنید.

  • چطور قرارداد بنویسید
  • چگونه روابط کاری‌تان را تنظیم کنید
  • چطور در مورد قیمت دلخواه‌تان به توافق برسید
  • چطور پلن (برنامه) قیمتی داشته باشید
  • با بایدها و نبایدها و گناهان کبیره فریلنسری آشنا شوید

X سرفصل دوره (برای دیدن جزئیات هر سرفصل، به روی ویدیو کلیک کنید.)

1. چطور خودمان را معرفی کنیم و قرارداد ببندیم؟

تا فریلنسر شدن یک کلیلک فاصله دارید! در این ویدئو ساسان از فوت‌وفن فریلنسر شدن برای‌مان می‌گوید تا برای گرفتن پروژه و کسب درآمد بیشتر دیگر هیچ بهانه‌ای نداشته باشید. در این جلسه یاد می‌گیرید چطور خودتان را معرفی کنید، چطور مذاکره کنید و چطور قراردادی ببندید که به مبلغ دلخواه‌تان نزدیک باشد.

2. بایدها و نبایدهای فریلنسری چیست؟

حالا که یاد گرفتید چطور اعتماد ایجاد کنید و قراردادی با مبلغ دلخواه خود ببندید، وقت آن است که با بایدها و نبایدهای فریلنسری آشنا شوید. برای اینکه فریلنسر موفقی شوید و بتوانید درآمدتان را تضمین کنید، باید شش دانگ حواس‌تان را جمع کنید تا گرفتار خطاهای رایج فریلنسری نشوید. ساسان در این ویدئو از خطاهای رایج فریلنسری و نحوه‌ی مقابله با آن‌ها برای‌مان می‌گوید.

مدرسان این دوره

ساسان سلوتی

ساسان سلوتی

ایدئولوژی اصلی ساسان این است که تا جایی که می‌تواند به کنجکاوی‌هایش پاسخ مثبت بدهد. برای همین، کارها و علایق جورواجوری را دنبال می‌کند؛ مثلاً: غواصی، دوچرخه‌سواری، یوگا، گیاه‌شناسی، عکاسی ماکرو و... در کار هم همین طور بوده: از مدیر فروش بازاریابی تا منابع انسانی، دیجیتال مارکتینگ و تدریس.

دیگران درباره منتوریکس چه می‌گویند؟

سئو موضوع خیلی خیلی جالبیه. از اون مطالبه که وقتی واردش میشید دلتون نمیخواد که دیگه بیرون بیایید. ممنونم از جناب سلوتی عزیز که اینقدر خوب مطالب رو برای ما شکافتند و با نظم و ترتیب عالی ما رو با گوشه کنار این موضوع گسترده آشنا کردند. مرسی ساسان عزیز، خیلی چیزا ازتون یاد گرفتیم استاد. شیرین کیقبادی - (سئو)