دوره هاتجر (HOTJAR)

مـدت
50 دقیقه 9 ویدیو
نـوع دوره
آنلاین
قیمـت
رایگان
زمـان شـروع
بلافاصله پس از خرید
مدرس
اپول اسدی
پیشـنیاز
آشنایی با مفاهیم مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ کافی است.
ثبت‌نام دوره
آنلاین
کاربردی
مبتنی بر تجارب و مثال‌های واقعی
گواهینامه رسمی
قابل استعلام و اشتراک آنلاین
پرتابل آموزشی
پنل اختصاصی برای فراگیران
تضمین کیفیت
بازگشت %100 وجه درصورت عدم رضایت

ابزار هاتجر (HOTJAR) به شما حس پرنده بودن می‌دهد. یعنی احساس می‌کنید از "چشم یک پرنده" از بالا همه را زیر نظر گرفته‌اید و تحلیل می‌کنید. البته این کمی تعبیر شاعرانه‌ایست. شاید اگر بخواهیم تعبیر دیگری کنیم به شما این احساس را می‌دهد در یکی از اتاق‌های CIA نشسته‌اید و حرکات و رفتار خلایق را با دوربین‌های مخفی زیر نظر گرفته‌اید. (این هم تعبیر کمی خشن و غیر شاعرانه)

هاتجر دقیقا چیست؟ ابزاری است که به تحلیل رفتار کاربران در سایت یا اپلیکیشن کمک می‌کند: یعنی رفتار کاربران را ضبط می‌کند، heatmap می‌سازد و یک دو جین امکانات هیجان انگیز دیگر.

با هر تعبیری هاتجر شما را به وجد خواهد آورد و شما با کمک آن می‌توانید کسب و کار و ساختار وب سایت‌تان را ارتقا معنا دار دهید.

این دوره به کار چه کسانی می‌آید؟

دیجیتال مارکترها

مدیران و تیم بازاریابی

مدیران محصول (Product Manager)

کارشناسان UI/UX

دست آورد شما پس از دوره چه خواهد بود؟

بینش شفافی نسبت به رفتار کاربر به دست خواهید آورد.

مشکلات فنی و UI/UX سایت‌تان را کشف خواهید کرد.

می‌توانید نظرسنجی و Survey های مورد نظرتان را اجرا کنید.

می‌توانید نگاه تیم محصول، مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ را به هم نزدیک کنید.

می‌توانید نرخ conversion را به صورت جدی دگرگون کنید و هزینه‌های کمپین‌های‌تان را بهینه کنید.

X سرفصل دوره (برای دیدن جزئیات هر سرفصل، به روی ویدیو کلیک کنید.)

1. چطور هاتجر را نصب کنیم؟ (از طریق کد، تگ منیجر، وردپرس)

این اولین گام برای استفاده از هاتجر است؛ نصب ابزار. در این ویدیو اپول اسدی به شما می‌گوید که چه مراحلی را باید برای نصب هاتجر انجام دهید و ترفندها و نکات نصب از طریق کد، تگ منیجر و حتی وردپرس را نشان می‌دهد. 

2. چطور و چه پلنی برای هاتجر انتخاب کنیم؟

پس از این که هاتجر را نصب کردید، شما نیاز دارید تا یک پلن خدماتی از هاتجر را انتخاب کنید که البته طیف انتخاب نسبتاً بزرگی دارید: از پلن‌های رایگان تا پلن‌هایی که برای آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ هستند. در این جا اپول نکات مهم برای انتخاب پلن و ترفندهای استفاده رایگان از هاتجر را شرح می‌دهد.

3. هیت‌مپ (Heatmap) چیست؟ چگونه بسازیم و چطور تحلیل کنیم؟

فرض کنید که یک دکمه Call to Action بسیار مهمی مانند دکمه "خرید آنلاین" یا "تماس با کارشناسان" دارید و مطئمن نیستید که در جای مناسبی قرار داده‌اید یا خیر. هیت‌مپ به شما کمک می‌کند که به شک و تردیدهایتان پایان دهید.

4. چگونه با هاتجر از رفتار کاربران فیلم بگیریم؟

هیجان‌انگیزترین امکان هاتجر، این است که از رفتار کاربران فیلم تهیه می‌کند. در این جا اپول توضیح داده که چگونه از رفتار کاربران (نحوه اسکرول، حرکت موس، کلیک و...) فیلم بگیرید و آن را تحلیل کنید. 

5. قیف فروش (Funnel) را چگونه بسازیم و چطور تحلیل کنیم؟

مفهوم Funnel یا همان قیف فروش از آن مفاهیم کلیدی است که هر دیجیتال مارکتر یا مدیربازاریابی باید به آن مسلط باشد. در این ویدیو، ابتدا توضیح داده‌ایم قیف فروش چگونه است و چطور با کمک هاتجر آن را ارزیابی کنیم. 

6. چطور با تحلیل و بهبود فرم‌ها کانورژن را چند برابر کنیم؟

شاید اغراق نباشد که بگوییم که یکی از خطیرترین مراحل خرید یا هر کانورژنی مرحله پر کردن فرم‌هاست؛ بسیاری از کاربران شروع به تکمیل فرم می‌کنند و آن را نیمه کاره رها می‌کنند. در این ویدیو، اپول به شما می‌گوید چطور با هاتجر مشکلات کاربران در حین پر کردن فرم را کشف و حل کنید.

7. آموزش منو Incoming

 چطور می‌خواهید بفهمید که کاربری از محتوای نوشته شده روی سایت‌ شما راضی بوده؟ در این جا اپول به شما آموزش می‌دهد که چطور از منوی Incoming هاتجر برای ارزیابی رضایت از یک محتوا استفاده کنید. 

8. چطور از ابزار Poll استفاده کنید؟

در این جا یک ابزار دیگر هاتجر به اسم Poll را بررسی می‌کنیم که برای دریافت بازخوردهای کارساز بسیار مناسب است. اپول به شما می‌گوید که چطور از آن استفاده کنید تا صفحات وبسایت‌تان را بهبود بدهید.

9. چطور با هاتجر Survey راه بیندازید؟

تصور کنید که این فرصت را داشتید که از هر مشتری که از سایت شما بازدید می‌کند بتوانید بپرسید که از چه چیزی خوشش آمده و از چه نه؛ یا چه چیزی باعث شده که سایت شما را ترک کند. این بازخوردها برای مدیران هوشمند نقش گنج را بازی می‌کنند.

مدرسان این دوره

اپول اسدی

اپول اسدی

اپول در پروژه‌های متعدد به عنوان مدیر یا مشاور دیجیتال مارکتینگ فعالیت می‌کند. تخصص اپول، ساختن تیم‌های درجه یک است.

دیگران درباره منتوریکس چه می‌گویند؟

اگر روی سئو کار کردید ولی احساس می‌کنید که باز از رقبا عقب هستید حتماً حتماً حتماً این دوره رو از دست ندید! قول می‌دم که این دوره دریچه جدیدی رو به دنیا براتون باز می‌کنه، برای من که این‌طور بود. جناب آقای سلوتی عزیز با خلوص نیت تمامی تجاربی که با سعی و خطا در این زمینه به دست آوردند رو در اختیارتون می‌ذارند و بعد از این دوره شما احساس میکنید که چند ساله که با گوگل ادز کار کردید! ممنون آقای سلوتی برای همه دانشی که با ما به اشتراک گذاشتید. شیرین کیقبادی - شیرین کیقبادی (گوگل ادز)