جادوی زیبانویسی در تولید محتوا

مـدت
ویدئوی ضبط شده وبینار منتوریکس
نـوع دوره
وبینار
قیمـت
رایگان
زمـان شـروع
دوشنبه 1400/11/18
مدرس
-
پیشـنیاز
-
مشاهده فیلم وبینار
وبینار
کاربردی
مبتنی بر تجارب و مثال‌های واقعی
گواهینامه رسمی
قابل استعلام و اشتراک آنلاین
پرتابل آموزشی
پنل اختصاصی برای فراگیران
تضمین کیفیت
بازگشت %100 وجه درصورت عدم رضایت

وبینار جادوی زیبانویسی در تولید محتوا

چطور محتوایی بنویسیم که هر خواننده‌ای عاشقش شود؟ تا حالا برای‌تان پیش آمده در جریان وب‌گردی‌تان به متن‌هایی برسید که از اولین جمله طلسم‌تان می‌کنند و تا آخر شما را با خودشان می‌کشانند؟ ما به کسانی که می‌توانند چنین متن‌هایی بنویسند، «سبز دست» می‌گوییم. 

در دنیای بازاریابی محتوا برای کسانی که چنین قابلیتی دارند، سر و دست می‌شکنند. نوشتن محتوایی که هم خواننده و هم گوگل عاشقش بشود، کار هرکسی نیست. تمرین، ممارست و مطالعه می‌خواهد. با این حال، ما می‌خواهیم چندتا از بهترین ترفندهای محتوا نویسی و ویراستاری را برایتان بگوییم تا شما هم جزو «سبز دستان» باشید.

در وبینار رایگان منتوریکس، فاطمه بهروزفخر از راز و رمز ویراستاری و نکته‌هایی می‌گوید که برای تولید محتوا مناسبند. اگر کارشناس تولید محتوا هستید یا با نوشتن سر و کار دارید و می‌خواهید مهارت‌هایتان را بهبود بدهید، به هیچ‌وجه این وبینار را از دست ندهید. 

درباره مدرس:

به گفته خودش دلبسته کلمه‌ها و کوه‌هاست. در طول هفته سرش با کلمه‌ها و لذت‌بردن از آن‌ها گرم است، آخر هفته را هم به معاشرت با کوه‌ها و طبیعت می‌گذراند. البته جز کلمه‌ها و کوه‌ها علاقه‌مندی‌های زیاد دیگری هم دارد که یک فهرست بلندبالا می‌شود. مثلا عاشق فوتبال است، بوکس کار می‌کند، به مطالعه در حوزه ادیان علاقه‌مند است و برای دوستانش یادگاری‌های چوبی درست می‌کند. دوست داشت فضانورد باشد یا صاحب یک نمایشگاه ماشین، اما کاروبارش با کلمه‌هاست. می‌نویسد، ویرایش می‌کند، می‌خواند و از این‌که کاروبارش با کلمه‌هاست، روزی هزاربار احساس خوشبختی می‌کند. مشکل هکسره در نوشتار فارسی هم او را به‌شدت عصبانی می‌کند.

سوابق حرفه‌ای:

مدیر و استراتژیست محتوای انتشارات شهرستان ادب
کارشناس تولید محتوا سایت خزان بوک 
کارشناس تولید محتوا و ویراستار آژانس تبلیغاتی منتوریکس
معاون سردبیر و استراتژیست محتوای شبکه های مجازی رسانه همیاری
مدیر محتوای شرکت نوار 
کارشناس تولید محتوای وبلاگ و سایت نوار
کارشناس ارزیابی و معرفی کتاب کودک و نوجوان در مجمع ناشران انقلاب اسلامی

مخاطبین این دوره:

  • هرکسی که عاشق نوشتن است
  • کارشناس تولید محتوا
  • کارشناس سئو

X سرفصل دوره (برای دیدن جزئیات هر سرفصل، به روی ویدیو کلیک کنید.)

1. جادوی زیبانویسی در تولید محتوا

در این وبینار از سری وبینارهای چهارشنبه منتوریکس به این پرداختیم چطور باید یک متن زیبا نوشت؟ اصلا متن زیبا در تولید محتوا یعنی چه؟ و خلاصه اینکه چطور می‌توانید با متنتان جادو کنید!

دیگران درباره منتوریکس چه می‌گویند؟

خیلی دوره خوب و کاربردی بود استاد خیلی با حوصله و خوش برخورد بودند و در کنار اینکه هم تعاریف مربوط به GA4 را توضیح دادند لینک های مرتبط که بتوانیم خودمون را به روزنگه داریم هم در دوره معرفی شد و به صورت کاربردی هم یک بار با یک اکانت واقعی کار کردیم حتما پیشنهاد میکنم که اگر علاقه مند به کار با GA4 هستید این دوره را شرکت کنید. گلناز آتابایی - معاون شرکت گردشگری دالاهو