دوره مقدماتی گوگل ادز

مـدت
120 دقیقه 15 ویدیو
نـوع دوره
آنلاین
قیمـت
رایگان
زمـان شـروع
بلافاصله پس از خرید
مدرس
ساسان سلوتی
پیشـنیاز
آشنایی نسبی با دیجیتال مارکتینگ
ثبت‌نام دوره
آنلاین
کاربردی
مبتنی بر تجارب و مثال‌های واقعی
گواهینامه رسمی
قابل استعلام و اشتراک آنلاین
پرتابل آموزشی
پنل اختصاصی برای فراگیران
تضمین کیفیت
بازگشت %100 وجه درصورت عدم رضایت

این دوره به درد چه کسانی می‌خورد؟

کسانی که قصد دارند مسیر شغلی جدیدی به عنوان کارشناس دیجیتال مارکتینگ انتخاب کنند.

کسانی که علاقه دارند بتوانند کارهای فریلنسری در قالب دیجیتال مارکتینگ داشته باشند.

برای یا مدیران بازاریابی که قصد دارند به دیجیتال مارکتینگ تسلط داشته باشند.

در این دوره چه چیزی یاد خواهید گرفت؟

گوگل ادز چگونه کار می‌کند و چطور می‌توانیم هزینه‌های ادوردز را پایین بیاوریم. 

چطور اکانت گوگل و کمپین بسازیم.

چطور کمپین را بهینه کنیم.

این کلاس‌ها به چه کارتان می‌آید؟

اگر مدیر یا صاحب کسب و کار هستید، قطعا بدانید که می‌توانید فروش‌ سازمان‌تان را متحول کنید؛ به نحوی که گوگل‌ادز یکی از محبوب‌ترین روش‌های بازاریابی‌تان خواهد شد.
اگر کارشناس و یا مدیر دیجیتال مارکتینگ هستید، این دوره به شما کمک می‌کند سطح مهارت‌های کاری‌تان را ارتقا معناداری دهید و فرصت‌ جدی‌تری برای پیشرفت بسازید.

کیفیت ویدیوهای منتوریکس چگونه است؟

1-    مختصر و مفید

تلاش فراوانی کرده‌ایم که فیلم‌ها در بهینه‌ترین زمان ممکن باشند و از زیاده‌گویی پرهیز کنیم تا از حوصله شما خارج نشود.

2-    کیفیت تصویر و صدابرداری بالا

همه فیلم‌ها با 2 دوربین همزمان و کیفیت صدای مطلوب ضبط شده‌اند.

3-    نمایش اسکرین مدرس

ترفندها و کارهای عملی از اسکرین دسکتاپ مدرس نمایش داده می‌شوند. (حدود 70 درصد زمان ویدیوها)  

4-    مختص آموزش آنلاین

ویدیوها به مقصود آموزش آنلاین تهیه شده‌اند. (فیلم ضبط شده از کلاس درس نیست)

5-    مثال‌های واقعی و کاربردی

در تمامی ویدیوها، ما از مثال‌های واقعی و کاربردی ایرانی استفاده کرده‌ایم.

بعد از خرید آنلاین، روال چگونه خواهد بود؟

  • بلافاصله پس از خرید آنلاین، شما به محتوای دوره‌ها دسترسی خواهید داشت.
  • با اکانتی که ساختید، وارد پَنِل اختصاصی فراگیران منتوریکس خواهید شد. در این پَنِل، محتوای دوره‌ها به صورت ساختاریافته و منظم در اختیار شماست.
  • تا یک هفته شما اگر از محتوای دوره خوش‌تان نیامد، می‌توانید با پرکردن فرمی، طلب استرداد وجه کنید.
  • یک شماره واتس‌اپ در اختیارتان قرار می‌گیرد که بتوانید سوالات‌تان را از پشتیبان بپرسید.

دوره گوگل ادز و دوره ga4، ترکیب کاملی برای افرادیست که قصد دارند در حوزه دیجیتال مارکتینگ بصورت جدی فعالیت داشته باشند! 

X سرفصل دوره (برای دیدن جزئیات هر سرفصل، به روی ویدیو کلیک کنید.)

1. گوگل ادز چگونه هزینه‌ها را حساب می‌کند؟

اکیدا پیشنهاد می‌کنیم این ویدئو را قبل از سایر ویدئوهای آموزشی دوره گوگل ادز ببینید یا حتی چندباره در خلال آموزش‌های دیگر. در این ویدئو به یکی از کلیدی‌ترین مفاهیم گوگل ادز پرداخته می‌شود: نحوه محاسبه هزینه توسط گوگل ادز یا فضای Auction آن. بدون درک کامل از فضای مزایده گوگل ادز، ممکن است پول زیادی هدر بدهید. این تنها ویدیو دوره‌ی شماست که توسط تیم منتوریکس آماده نشده و صرفا کار زیرنویس فارسی‌اش را انجام داده‌ایم.

2. تنظیمات اولیه ساخت کمپین گوگل ادز

در اولین ویدئو به شما می‌گوییم که چطور اولین کمپین گوگل ادز زندگی‌تان را راه‌اندازی کنید، به چه نکاتی در ساخت کمپین دقت کنید، چقدر بودجه در نظر بگیرید و چه هدفی را برای ساخت کمپین انتخاب کنید؟ به طور خلاصه قرار است با هم درباره تنظیمات اولیه کمپین در گوگل ادز یاد بگیریم.

3. چطور برای تبلیغ گوگل ادز کلمات کلیدی پیدا کنیم؟

کلی کار مهم هست که باید برای ساخت کمپین در گوگل ادز انجام دهید و پیدا کردن کلمات کلیدی (Keywords) از اصلی‌ترین و مهم‌ترین آن‌هاست. در حقیقت بدون کلمات کلیدی مناسب، کمپین گوگل ادز شما به درستی نتیجه نمی‌گیرد. شیما و ساسان به شما می‌گویند که چطور این کلمات را پیدا کنید و آن‌ها را بهینه کنید؟

4. چطور در گوگل ادز متن تبلیغ بنویسیم؟

«چه متنی برای تبلیغ در گوگل ادز بنویسم؟» این سوال از حساس‌ترین مراحل ساخت کمپین شما خواهد بود. در این ویدیو، شیما به شما می‌گوید که که چگونه متن تبلیغ‌تان را بنویسید و باید چه نکاتی را رعایت کنید تا تبلیغ شما دچار مشکل نشود. 

5. راهنمای جامع استفاده از Match Type و Negative Keyword در گوگل ادز

انتخاب کلمه کلیدی برای گوگل ادز اگر سخت باشد، تعیین نوعش یا همانی که به اصطلاح فرنگی‌ها Match Type نامیده می‌شود، سخت‌تر هم خواهد بود. اما اصلا فکر نکنید قرار است کلی به سختی بیفتید، ساسان به شما می‌گوید که match type کلمات کلیدی چیست و به چه دردی می‌خورد و از آن طرف کلمه کلیدی منفی یا Negative Keyword چه چیزی است؟!

6. یک حرفه‌ای از Bid Strategy چه استفاده‌ای می‌کند؟

یک کارشناس گوگل ادز حرفه‌ای باید بداند چطور از استراتژی بیدینگ (Bidding Strategy) برای کلمات کلیدی کمپینش استفاده کند.در این ویدیو، ساسان به شما توضیح می‌دهد که هر Bid Strategy چه مفهومی دارد و در چه مواقعی از کدام آن‌ها استفاده کنید. 

7. چطور با Bid Adjustment هزینه‌های کمپین‌مان راه به حداقل برسانیم؟

در این ویدئو ساسان یک تکنیک پیشرفته به شما معرفی می‌کند: این که چطور براساس زمان (روز و ساعت)، لوکیشن (موقعیت جغرافیایی)، مرورگر (موبایل یا دسکتاپ) و... Bid را تنظیم کنید تا بازدهی بیشتری از تبلیغ بگیرید.

8. چگونه زمان مناسب برای تبلیغ گوگل ادز تعیین کنیم؟

چه زمانی را برای نشان دادن تبلیغ‌مان انتخاب کنیم و اصلا از کجا بفهمیم چه ساعتی یا کدام روزی برای تبلیغ ما بهتر است؟ ساسان با چند نکته کوچک، کاربردی و مثال عینی به شما می‌گوید که چطور بهترین زمان برای نمایش تبلیغ گوگل ادز را انتخاب کنید. 

9. چطور از افزونه‌های گوگل ادز در تبلیغ‌مان استفاده کنیم؟

اگر می‌خواهید خرج و مخارج تبلیغ‌تان در گوگل ادز کم شود و تبلیغ بهینه‌ای داشته باشید حتما از اکستنشن یا افزونه‌های گوگل ادز استفاده کنید. شیما به طور دقیق و کامل به شما می‌گوید که از بین 10 نوع اکستنشن گوگل ادز کدام یک به درد تبلیغ شما می‌خورد و چه زمانی باید از آن استفاده کرد.

10. چطور تبلیغ‌مان را در کشورهای مختلف نشان دهیم؟

با وجود اینکه ایران در لیست تحریم‌های گوگل ادز است، اما چند تا راه وجود دارد که این تحریم‌ها را دور بزنید و ایران را به عنوان لوکیشن انتخاب کنید. ساسان به شما می‌گوید که چطور این کار را انجام دهید و از آن طرف برای هدف قرار دادن کشورهای مختلف در تبلیغ‌تان باید چکار کنید؟! 

11. چطور بفهمیم گوگل ادز از تبلیغ‌مان خوشش نمی‌آید؟!

هرکدام از شمایی که قرار است کمپین گوگل ادز بسازید، بدون شک برای یک بار هم که شده با عدم تایید تبلیغ‌تان یا همان Disapproved روبرو خواهید شد. اما اصلا نگران نباشید، شیما در این ویدئوی آموزشی به شما می‌گوید که چطور از این مهلکه جان سالم به در ببرید. فقط گام اول یادتان باشد: نترسید.

12. چطور در گوگل ادز وضعیت خودمان را نسبت به رقبا بسنجیم؟

این ویدیوی آموزشی به کار اهل تحلیل به خصوص مدیران می‌خورد که دوست دارند از رقبای خود در گوگل ادز اطلاع داشته باشند و بدانند که آن‌ها چه تبلیغاتی در گوگل ادز دارند. ساسان در این ویدئو به شما می‌گوید که چگونه فضای رقابت در گوگل ادز را تحلیل کنید. 

13. برای کمپین گوگل ادز خود، تبلیغ ننویسید! (Responsive Ads)

این بار بیایید به جای فکر کردن راجع به نوشتن تبلیغ در گوگل ادز، تبلیغ ننویسید و از آن طرف بهترین نتیجه را بگیرید! تعجب کردید؟ شیما در این ویدئوی آموزشی به شما می‌گوید که چطور با استفاده از Responsive Ads، تبلیغ بهینه‌ای داشته باشید. 

14. آموزش اتصال گوگل ادز به آنالیتیکس و ایجاد دسترسی در گوگل ادز

برای داده‌گیری بهتر از گوگل ادز باید اتصالش به گوگل آنالتیکس را فراموش نکرد! از مهم‌ترین کارهایی که همان اول باید انجام دهید، اتصال گوگل ادز به گوگل آنالتیکس است و از آن طرف ایجاد سطح دسترسی در گوگل ادز برای افراد مختلف. بیایید تا به شما بگوییم که چطور این 2 تا کار را انجام دهید. 

15. چطور در گوگل ادز Conversion تعیین کنیم؟

در بحث تبلیغات آنلاین و به طور کلی در بخش‌های مختلف دیجیتال مارکتینگ، بررسی نرخ تبدیل یا Conversion از مهم‌ترین نکته‌هاست. اگر می‌خواهید با مفهوم Conversion در تبلیغات گوگل ادز آشنا شوید و نحوه ایجاد آن در گوگل ادز و آنالتیکس را یاد بگیرید، شیما به شما می‌گوید که چطور این کار را خیلی تمیز و راحت انجام دهید. 

16. انواع خطاهای گوگل ادز و حل مشکل آن‌ها

از پیش‌پا افتاده‌ترین اتفاق‌هایی که موقع ساخت تبلیغات گوگل ادز برای‌تان می‌افتد (مطمئن باشید برای یک‌بار هم که شده اتفاق می‌افتد)، خطاهای مربوط به سیاست‌ها یا Policy گوگل ادز است. شیما در این ویدئو به شما می‌گوید که حواس‌تان به چه چیزهایی باشد تا در دام این خطاهای به ظاهر ساده نیفتید یا اگر افتادید، چطور حل‌شان کنید.

مدرسان این دوره

ساسان سلوتی

ساسان سلوتی

ایدئولوژی اصلی ساسان این است که تا جایی که می‌تواند به کنجکاوی‌هایش پاسخ مثبت بدهد. برای همین، کارها و علایق جورواجوری را دنبال می‌کند؛ مثلاً: غواصی، دوچرخه‌سواری، یوگا، گیاه‌شناسی، عکاسی ماکرو و... در کار هم همین طور بوده: از مدیر فروش بازاریابی تا منابع انسانی، دیجیتال مارکتینگ و تدریس.
شیما تیموری

شیما تیموری

شیما پرفورمنس مارکتر ارشد منتوریکس است و تاکنون صدها کمپین تبلیغات CPC و CPI (گوگل ادز، یکتانت و...)، پروژه‌های تحلیل داده و CRO اجرا کرده؛ مانند تکنولایف، بوکلند، کندو، ثبت فردا، هایپرفمیلی (اُکالا)، سوییچ، پاکلین و....

دیگران درباره منتوریکس چه می‌گویند؟

من ابراهیمم موسس سرنخ، همون اوایل کارمون به طور اتفاقی با بچه‌های تیم منتوریکس آشنا شدیم، این آشنایی خیلی به توسعه کسب و کارمون کمک کرد. با مشورت، آمورش و کمک هایی که ازشون گرفتیم توی دیجیتال مارکتینگ ترکوندیم؛ تا حدی که خیلی از تماس‌ها رو به خاطر شلوغی کار عذرخواهی می‌کردیم و پروژه رو نمی‌گرفتیم... ما همیشه از این ارتباط و خدمات سود و لذت بردیم و همیشه همکاری باهاشون رو ادامه می‌دیم. ابراهیم وکیلی - (مدیر شرکت سرنخ)

سوالات متداول

برای دیدن پاسخ سوالات متداول، لطفا روی هر سوال کلیک کنید.
شرکت در دوره گوگل ادز چه پیش نیازی دارد؟

برای شرکت در این دوره آشنایی نسبی با دیجیتال مارکتینگ لازم است.

این دوره کاربردی است؟

بله، این دوره کاملا عملی و مبتنی بر آموزش کاربردی همراه با مثال‌های واقعی است.

آیا با شرکت در این دوره می‌توانم وارد بازار کار شوم؟

بله، شما می‌توانید به عنوان کارشناس گوگل ادز استخدام شوید.

این دوره حضوری برگزار می‌شود یا آنلاین؟

این دوره به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود.