با این کار جزو نفرات اول دوره GA4 منتوریکس هستید. با شما در ارتباط هستیم :)
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب الکترونیکی رایگان

برو مرحله بعدی
  • 1
  • 2
  • 3
دوست عزیز
برای ارسال کتاب به ایمیل و شماره موبایل شما نیاز داریم.
برو مرحله آخر
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب شما آماده است، دکمه دریافت لینک دانلود را بزنید.

لینک دانلود به شما ایمیل و پیامک شد.

ایده خلاقانه داری دست نگه دار! {آموزش ویدیویی آشنایی با Audience First}

ساسان سلوتی
ساسان سلوتی
15:23، 1401/03/07
ایده خلاقانه داری دست نگه دار! {آموزش ویدیویی آشنایی با Audience First}
1 رای    میانگین 5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

ایده خلاقانه داری دست نگه دار! {آموزش ویدیویی آشنایی با Audience First}


اولین گام برای شروع کسب و کار چیست؟ ایده‌های خلاقانه هر فرد می‌تواند روزی تبدیل به کسب و کار بزرگ و استارتاپ شود. ایده‌ی فرد خلاق زمانی به بار می‌نشیند که خشت اول را به درستی بنا کند چون اگر این‌گونه نشود تا ثریا می‌رود دیوار کج. اما راه درست برای شروع یک کسب و کار چیست؟ برای پیاده سازی ایده‌های خلاقانه و شروع یک بیزینس با این مطلب همراه باشید تا در مورد راه‌اندازی کسب و کارتان بیشتر صحبت کنیم.

ساسان سلوتی ایدئولوژیست مارکتینگ در این آموزش ویدیویی به شما یاد می‌دهد که اگر ایده‌ی خلاقانه‌ای دارید و می‌خواهید با آن کسب و کار یا استارتاپ بسازید، چه کارهایی باید انجام دهید. همراه ما در منتوریکس باشید چون این مطلب برای شما است!

دانلود ویدیو از آپاراتمفهوم Audience First

مفهوم Audience First

در کسب و کار یک مفهموم به نام audience First وجود دارد. مفهوم Audience First این است که اگر می‌خواهید کسب و کاری را راه اندازی کنید که ناشناخته است، یکی از اولین راه‌های کم ریسک و مناسب، ایجاد مخاطب برای آن کسب و کار است. پس از پیدا کردن مخاطب است که باید کسب و کار خود را شکل دهید. حال این سوال پیش می‌آید که ایجاد مخاطب یعنی چه؟

ایجاد مخاطب در سئو

به طور مثال اگر می‌خواهید یک کلاس مدیتیشن برگزار کنید یا یک کارگاه تاسیس کنید و حُمُص (نوعی غذای عربی) تولید کنید یا می‌خواهید تورهای عجیب گردشگری بومی یا تاریخی بچینید، در این مواقع قبل از این‌که کسب و کار را شروع کنید، به جای اجرای کلاس‌های مدیتیشن در طبیعت یا هر کار دیگری، باید اول مخاطب بسازید بدون آن‌که هزینه‌ی زیادی انجام دهید.

چطور مخاطب ایجاد کنیم؟

قبل از شروع کسب و کارتان اول از همه در شبکه‌های اجتماعی و بلاگ‌ها و... تولید محتوا کنید. تولید محتوا باید در مورد بیزینس خودتان باشد. به طور مثال اگر می‌خواهید کلاس مدیتیشن برگزار کنید اول در مورد آن مطلب بگذارید تا مخاطبان با کلاس آشنا شوند. اگر می‌خواهید حُمص تولید کنید اول درباره‌ی انواع حمص، طرز تهیه آن و دیگر محتواهای مفید، تولید محتوا کنید و در شبکه‌های اجتماعی و...، آن‌را به اشتراک بگذارید و به همین صورت مخاطبان خود را گسترش دهید و بزرگ‌تر کنید. با گذشت زمان خواهید دید که افراد بسیاری با کار شما آشنا شدند. پس از این کار، می‌توانید کسب و کار خود را شروع کنید. به این‌کار Audience First می‌گویند. مطمئن باشید با انجام این روش کسب و کارتان موفق می‌شود.

نقش Audience First در سئو

شما چه حرفه‌ای باشید چه تازه‌کار، برای پیاده‌سازی ایده و شروع یک کسب و کار با روش Audience First  به موفقیت دست پیدا خواهید کرد. در غیر این صورت امکان شکست کسب و کار بسیار زیاد است.

جمع بندی

از راه اصولی وارد شدن در هر کاری، مهم‌ترین گزینه برای به مقصد رسیدن است. نظرات و تجربیات خود را در مورد شروع یک کسب کار با ما در میان بگذارید.

اگر برای کسب‌وکارتان به مشاوره دیجیتال مارکتینگ یا خدمات seo نیاز دارید، با ما تماس بگیرید.

ساسان سلوتی
ساسان سلوتی

ایدئولوژی اصلی ساسان اینه تا اونجایی که می‌تونه به کنجکاوی‌هاش پاسخ مثبت بده. برای همین، کارها و علایق جورواجوری رو دنبال می‌کنه؛ مثلاً: غواصی، دوچرخه‌سواری، یوگا، گیاه‌شناسی، عکاسی ماکرو و... تو کار هم همین طور بوده: از مدیر فروش بازاریابی تا منابع انسانی، دیجیتال مارکتینگ و تدریس...

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف