با این کار جزو نفرات اول دوره GA4 منتوریکس هستید. با شما در ارتباط هستیم :)
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب الکترونیکی رایگان

برو مرحله بعدی
  • 1
  • 2
  • 3
دوست عزیز
برای ارسال کتاب به ایمیل و شماره موبایل شما نیاز داریم.
برو مرحله آخر
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب شما آماده است، دکمه دریافت لینک دانلود را بزنید.

لینک دانلود به شما ایمیل و پیامک شد.

چه روز و چه ساعتی ایمیل و پیامک بزنم؟ { آموزش ویدیویی }
ساسان سلوتی
ساسان سلوتی
10:19، 1400/04/01
چه روز و چه ساعتی ایمیل و پیامک بزنم؟ { آموزش ویدیویی }
1 رای    میانگین 5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

چه روز و چه ساعتی ایمیل و پیامک بزنم؟ { آموزش ویدیویی }


انتخاب بهترین زمان برای ارسال sms و ایمیل‌های تبلیغاتی همیشه از معضلات اصلی دیجیتال مارکترها بوده است. انتخاب این زمان یکی از فاکتورهای اساسی در درگیر کردن و اینگیج مخاطبان است. خوشبختانه این خبر خوب وجود دارد که دیجیتال مارکترها می‌توانند به داده‌­هایی دسترسی داشته باشند که آن‌ها را در انتخاب زمان و روز ارسال این پیام‌ها کمک خواهد کرد.

دانلود ویدیو از آپاراتچه روز و چه ساعتی ایمیل و پیامک کنم؟

این داده‌ها شامل چیست؟

داده‌های حاصل از آنالیز کنش‌های مخاطبان به ما نشان می‌دهند که در کدامین روز هفته و کدام ساعت، مخاطبان بیشتری کنش با وب‌سایت شما را داشته‌اند. اگر از این داده‌ها به درستی استفاده شود نرخ موفقیت در ایمیل مارکتینگ به شکل چشم گیری افزایش خواهد داشت. این داده‌ها از کجا قابل دسترس هستند؟

این داده‌ها را از کجا میتوانیم پیدا میکنیم؟

صد البته که google analytics (دوره ga4) منبعی موفق در پردازش این اطلاعات خواهد بود. کافی است وارد منوی  Home  شوید و در آنجا بخش‌های مربوط به پردازش اطلاعات بازدیدکنندگان و مخاطبان خود را مشاهده خواهید کرد.

 درقسمت users by time of day در محور عمودی ساعت و در محور افقی روزهای هفته را داریم که در آن طیف‌ها و رنگ‌ها هرکدام معنی خود را خواهند داشت. رنگ کم‌رنگ نشان دهنده بازدید کمتر و رنگ پررنگ نشان دهنده بازدید بیشتر هستند.

مثال برای تحلیل داده‌ها: در ویدئویی که مشاهده می‌کنید، روز شنبه از ساعت 11 تا 2 ظهر یکی از پربازدیدهای ساعت‌های هفته است. همچنین این الگو در یکشنبه نیز تکرار شده است و در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه، جمعه روزهای کم بازدیدی را شاهد هستیم. به این ترتیب در زمان‌های کم بازدید احتمال میزان خرید آنلاین و دیگر فعالیت‌های آنلاین نیز پایین خواهد بود.  

نکته: در زمان مشاهده آنالیز فعالیت‌های مخاطبین خود حتماً بازه زمانی را درست انتخاب کنی. به طور پیش‌فرض این زمان بر روی 30 روز تنظیم شده است. در اینجا پیشنهاد می‌شود که بازه 90 روزی را انتخاب کنید اما اگر مایل باشید می‌توانید بازه‌های بزرگ‌تری نیز انتخاب نمایید.

با شرکت در دوره دیجیتال مارکتینگ منتوریکس آماده ورود به بازار کار شوید. همچنین شما می‌توانید برای کسب‌وکار خود از منتوریکس مشاوره خدمات سئو سایت و مشاوره دیجیتال مارکتینگ دریافت کنید. برای دریافت مشاوره CRO وتبلیغات در گوگل با ما در تماس باشید.

ساسان سلوتی
ساسان سلوتی

ایدئولوژی اصلی ساسان اینه تا اونجایی که می‌تونه به کنجکاوی‌هاش پاسخ مثبت بده. برای همین، کارها و علایق جورواجوری رو دنبال می‌کنه؛ مثلاً: غواصی، دوچرخه‌سواری، یوگا، گیاه‌شناسی، عکاسی ماکرو و... تو کار هم همین طور بوده: از مدیر فروش بازاریابی تا منابع انسانی، دیجیتال مارکتینگ و تدریس...

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف