با این کار جزو نفرات اول دوره GA4 منتوریکس هستید. با شما در ارتباط هستیم :)
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب الکترونیکی رایگان

برو مرحله بعدی
  • 1
  • 2
  • 3
دوست عزیز
برای ارسال کتاب به ایمیل و شماره موبایل شما نیاز داریم.
برو مرحله آخر
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب شما آماده است، دکمه دریافت لینک دانلود را بزنید.

لینک دانلود به شما ایمیل و پیامک شد.

یک رزومه عالی بنویس { آموزش ویدیویی}
بهنام اسلمی
بهنام اسلمی
11:21، 1400/03/31
یک رزومه عالی بنویس { آموزش ویدیویی}
1 رای    میانگین 5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

یک رزومه عالی بنویس { آموزش ویدیویی}


عوامل زیادی باعث شده که افراد نتوانند شغل مناسب خود را پیدا کنند. یکی از دلایل اصلی می‌تواند عدم توانایی افراد در معرفی حرفه و توانمندی‌های خود باشد که در نهایت باعث می‌شود شرکت‌ها به درستی نتوانند فرد مناسب برای سمت شغلی مورد نظر را پیدا کنند. اینجاست که تنها راه حل، نوشتن رزومه عالی است به‌طوری‌که بتوانند تمام مهارت‌های فردی را در خود بگنجاند. در نوشتن رزومه خوب چند نکته وجود دارد که در ادامه به طور مختصر به آن‌ها اشاره شده است:

دانلود ویدیو از آپاراتصفر تا صد نوشتن رزومه

از نرم‌افزارهای رزومه ساز استفاده نکنید

از سایت‌ها و نرم‌افزارهای رزومه ساز در تبلیغات در گوگل تنها برای گرفتن ایده استفاده کنید و از صفر تا صد ساخت رزومه خود را به آنها واگذار نکنید. فایل رزومه شما باید در یک فایل ورود درست شده باشد و همه گرافیک آن، از فونت گرفته تا صفحه آرایی توسط خود شما و مطابق سلیقه شما انجام شود. این فایل در نهایت به شکل PDF برای مدیران منابع انسانی ارسال می‌گردد.

فایل شما باید ساده و قابل فهم باشد

مدیران منابع انسانی تمام وقت خود را صرف خواندن یک رزومه نمی‌کنند! پس بهتر است برای قابل فهم تر کردن و سریع‌تر کردن خوانش یک رزومه، آن را به ساده‌ترین شکل و با فونتی رسمی و با بهینه سازی نرخ تبدیل بنویسید. فونتی که انتخاب می‌کنید بسیار مهم است. از فونت‌های رسمی استفاده کنید چرا که فونت‌های فانتزی هم نظم نوشته را به هم میزند و هم چشم را سریع‌تر خسته می‌کند. اصول نگارشی را رعایت کنید. از تیتر استفاده کنید و از اغراق بپرهیزید. اگر می‌خواهید روی چیزی تأکید کنید می‌توانید از ایتالیک یا بولد استفاده کنید.

از هدرها استفاده کنید

هدرها به نوشته شما نظم می‌دهند و در واقع این نظم نشان دهنده نظم فکری و کاری شما خواهد بود. بالای رزومه نام و تاریخ به‌روزرسانی رزومه را یادداشت کنید. و در آخر از فوتر هم استفاده کنید و صفحات را شماره گذاری کنید.

جمع بندی

گاهی اوقات پیش می‌آید که فردی برای بار اول اقدام به ساخت رزومه و درخواست شغلی می‌کند. برای چنین فردی که تجربه کاری ندارد سؤال پیش خواهد آمد که در رزومه خود چه باید بنویسد؟ برای پاسخ به این سؤال ویدئوهای بعدی ما را دنبال کنید!

با شرکت در دوره دیجیتال مارکتینگ منتوریکس می‌توانید یک رزومه عالی برای خود درست کنید، علاوه بر این اگر برای کسب‌وکار خود به مشاوره دیجیتال مارکتینگ یا  خدمات سئو سایت نیاز دارید، کافی‌ست با ما تماس بگیرید.

بهنام اسلمی
بهنام اسلمی

بهنام مهندسی کامپیوتر و همینطور بازاریابی خونده. یه مدیر همه فن حریفه که تسلط و توجه‌اش به جزئیات خیره‌کننده (بعضی وقت‌ها هم کلافه‌کننده) است. یعنی همزمان کامل‌ترین اطلاعات درباره ارزیابی 360 درجه، مالیات ارزش افزوده، تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ و VOIP، بهترین مارک چای‌ساز و... را با کوچک‌ترین جزئیات می‌تونی ازش بپرسی. عاشق طبقه‌بندی و بهینه‌سازی هم هست...

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف