با این کار جزو نفرات اول دوره GA4 منتوریکس هستید. با شما در ارتباط هستیم :)
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب الکترونیکی رایگان

برو مرحله بعدی
  • 1
  • 2
  • 3
دوست عزیز
برای ارسال کتاب به ایمیل و شماره موبایل شما نیاز داریم.
برو مرحله آخر
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب شما آماده است، دکمه دریافت لینک دانلود را بزنید.

لینک دانلود به شما ایمیل و پیامک شد.

چطور نام فونت‌ها را پیدا کنیم؟ {آموزش ویدیویی}

اپول اسدی
اپول اسدی
11:31، 1400/04/04
چطور نام فونت‌ها را پیدا کنیم؟ {آموزش ویدیویی}
1 رای    میانگین 5.0/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

چطور نام فونت‌ها را پیدا کنیم؟ {آموزش ویدیویی}


برای هر دیزاینر و دیجیتال مارکتری پیش آمده که در چک کردن رقیبان یا حتی بررسی نمونه های برتر، گزینه‌­هایی در طراحی وب‌سایت نظرشان را جلب کرده باشد. یکی از این گزینه‌هایی که می‌تواند نظر یک دیزاینر یا دیجیتال مارکتر را به خود جلب کند، فونت‌های یک وب‌سایت است!

دانلود ویدیو از اپاراتاسم فونت چیه؟

فونت‌ها در دیزاین و ظاهر اصلی یک پروژه بسیار حیاتی هستند و همیشه نظر بیننده را به خود جلب می‌کنند. یکی از روش‌های آسان برای پی بردن فونت استفاده شده، به کار بردن افزونه‌های کروم است.

Extension

افزونه‌ها همیشه یکی از پرکاربردترین ابزارهای برنامه‌ها هستند، کروم نیز مانند بسیاری از برنامه‌ها دیگر، امکان اضافه کردن افزونه‌ها را برای تجربه بهتر کاربرانش فراهم آورده. در بخش اکستنشن‌های کروم Fontanello را جست و جو کنید. این افزونه اطلاعات فونت‌ها را برای شما نمایش خواهد داد. پس از کلیک بر گزینه add to chrom، افزونه Fontanello باید به کروم شما اضافه شده باشد.

بیشتر بخوانید: 10 افزونه کاربردی گوگل کروم برای دیجیتال مارکترها

استفاده از Fontanello   

به وب‌سایت مورد نظر خود مراجعه کنید. فونت مورد نظر خود را که در یک نوشته به کار رفته شده پیدا کنید و آن نوشته را انتخاب کنید، سپس کلیک راست کنید. از بخش گزینه‌های کلیک راست بر Fontanello  کلیک کنید. در این بخش تمام اطلاعات فونت از قبیل نام، رنگ، استایل و غیره را در اختیار خواهید داشت.

جمع بندی

با این روش فونت‌های دلخواه خود را به راحتی پیدا کنید و در استفاده از آن‌ها لذت ببرید!

اگر دوست دارید به‌سرعت وارد بازار کار شوید، پیشنهاد می‌کنیم سری به دوره دیجیتال مارکتینگ منتوریکس بزنید. همچنین اگر صاحب کسب‌وکار هستید، می‌توانید از منتوریکس خدمات سئو سایت و مشاوره دیجیتال مارکتینگ دریافت کنید. برای دریافت مشاوره با ما تماس بگیرید.

اپول اسدی
اپول اسدی

اپول از اون مَلغمه‌های عجیب و غریبه. اسمِ عجیب و علایق عجیبی که به راحتی رویش نمی‌شه به دیگران بگه. ضمنا اپول مبتلا به سندروم "دل بی‌قرار داریم ما" هم هست. یعنی چند زبان بلده، چند تا ساز می‌زنه و چند تا رشته هم خونده. با این حال وقتی درباره معماری و رقصِ معاصر حرف می‌زنه، مثل طرفداران دو آتیشه ملوان انزلی رگ غیرتش به جوش می‌آد...

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف