با این کار جزو نفرات اول دوره GA4 منتوریکس هستید. با شما در ارتباط هستیم :)
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب الکترونیکی رایگان

برو مرحله بعدی
  • 1
  • 2
  • 3
دوست عزیز
برای ارسال کتاب به ایمیل و شماره موبایل شما نیاز داریم.
برو مرحله آخر
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب شما آماده است، دکمه دریافت لینک دانلود را بزنید.

لینک دانلود به شما ایمیل و پیامک شد.

رونمایی سرچ کنسول از ظاهر جدید گزارش‌ها {خبر داغ}

سینا مسافر
سینا مسافر
16:38، 1401/07/05
رونمایی سرچ کنسول از ظاهر جدید گزارش‌ها {خبر داغ}
1 رای    میانگین 5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

رونمایی سرچ کنسول از ظاهر جدید گزارش‌ها {خبر داغ}


اگر سئوکار هستید، حتما از دیدن ظاهر جدید سرچ کنسول آن هم اینقدر یهویی جا خوردید. نگران نباشید چون این تغییر ظاهر برخلاف خیلی از موارد، اتفاق مبارک و نیکویی بوده. دیگر خبری از گزارش‌های سخت گوگل سرچ کنسول نیست و همه چیز ساده‌تر شده است. در این مطلب از «آپدیت‌های سئویی» منتوریکس با تغییرات جدید این ابزار آشنا شوید. ابزاری که آژانس دیجیتال مارکتینگ منتوریکس در ارائه و انجام خدمات سئو سایت، بسیار به آن علاقه مند است.

سرچ کنسول چه تغییراتی کرده است؟

گوگل نحوه دسته بندی صفحات، آیتم‌ها و مشکلات را در گزارش های سرچ کنسول ساده‌سازی کرده است. بروبچه‌های گوگل امیدوارند این کار کمک کند تا روی مسائل مهمی که بر دیده شدن شما در جستجو تأثیرگذار است، تمرکز کرده و همچنین کارهایتان را بهتر اولویت‌بندی کنید. گوگل این تغییر را در چند ماه آینده به تدریج در همه قسمت ها اعمال خواهد کرد، بنابراین ممکن است در حال حاضر هیچ تغییری را مشاهده نکنید.

کاربران به گوگل گفته‌‌اند که هنگامی که وضعیت "warning" را بر روی یک URL یا آیتم می‌بینند، گیج می‌شوند. آیا این اخطار به این معنی است که صفحه یا آیتم موردنظر نمی‌تواند در گوگل به نمایش دربیاید؟

در پاسخ به این مشکل، گوگل آیتم‌های rich result در قسمت گزارش‌های rich result، یا آیتم های صفحه یا url در سایر گزارش‌ها را به دو گروه تقسیم کرده است:

  • صفحات یا مواردی که مشکلات مهمی دارند برچسب نامعتبر (Invalid) می‌گیرند
  • صفحات یا آیتم‌هایی که مشکلات مهمی ندارند، برچسب معتبر (Valid) دریافت می‌کنند

 

گوگل معتقد است این گروه‌بندی جدید به شما کمک می‌کند تا به سرعت متوجه شوید که چه مشکلاتی بر ظاهر سایت شما در گوگل تأثیر می‌گذارد، تا به شما در اولویت‌بندی اصلاحات کمک کند. این تغییر بر گزارش‌های هلپ سنتر نیز تأثیر می‌گذارد، که می توانید درباره این در اینجا بیشتر بخوانید.

برای یادآوری بیشتر، این فقط یک تغییر در نحوه گزارش‌دهی در سرچ کنسول است و هیچ تغییری در نحوه خزش، نمایه سازی یا خدمات‌دهی به صفحات شما در جستجوی گوگل اتقاق نیافتاده است.

تغییرات مورد بحث در این مطلب در قسمت tool Inspection URL نیز به هنگام بررسی یک URL خاص در سرچ کنسول، منعکس خواهد شد.

با این حال، این تغییرات در API قسمت URL Inspection بعد از چند ماه و پس از عرضه کامل آن بروزرسانی خواهد شد. این بدان معناست که اگر در پنل خود دسته بندی به روز شده آیتم ها را مشاهده می‌کنید، ممکن است هنگام مقایسه نتایج از رابط محصول و API تفاوت‌هایی را مشاهده کنید. توجه داشته باشید که پس از تکمیل عرضه، هیچ مقادیر جدیدی در API وجود نخواهد داشت.

نظر شما درباره این بروزرسانی جدید چیست؟ لطفاً نظرات خود را در قسمت کامنت با ما به اشتراک بگذارید.

سینا مسافر
سینا مسافر

سینا، مدیریت IT خوانده و متخصص سئو به ویژه سئوی Off page است. تسلطش بر منابع انگلیسی باعث شده اولین نفری باشد که سراغ آپدیت‌های سئویی را از او می‌گیریم.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف