با این کار جزو نفرات اول دوره GA4 منتوریکس هستید. با شما در ارتباط هستیم :)
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب الکترونیکی رایگان

برو مرحله بعدی
  • 1
  • 2
  • 3
دوست عزیز
برای ارسال کتاب به ایمیل و شماره موبایل شما نیاز داریم.
برو مرحله آخر
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب شما آماده است، دکمه دریافت لینک دانلود را بزنید.

لینک دانلود به شما ایمیل و پیامک شد.

بهترین قالب های وردپرس مناسب سئو سایت

تحریریه منتوریکس
تحریریه منتوریکس
10:05، 1402/11/23
بهترین قالب های وردپرس مناسب سئو سایت
1 رای    میانگین 5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

بهترین قالب های وردپرس مناسب سئو سایت


امروزه دنیای آنلاین و مجازی با سرعت بالایی رو به رشد و گسترش قرار دارد به طوری که در هر ساعت از شبانه‌روز هزاران وب‌سایت مربوط به کسب و کارهای مختلف آنلاین شده و کاربران از خدمات آن‌ها استفاده می‌کنند. صرف نظر از اندازه و جایگاه یک کسب و کار، هر چقدر یک وب‌سایت از جذابیت بالایی برخوردار باشد اما طراحی واکنش‌گرا (ریسپانسیو) نداشته باشد، کارآمد نبوده و نمی‌تواند رتبه‌ بالاتر در نتایج موتورهای جستجو کسب کند.

قالب‌های وردپرس بهترین گزینه برای طراحی سایت‌های ریسپانسیو محسوب می‌شوند که در بسیاری از سایت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این مقاله قصد داریم چند نمونه از بهترین قالب وردپرس مناسب سئو سایت را معرفی کرده و ویژگی‌های آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

قالب وردپرس چیست؟

پیش از ورود به بحث معرفی بهترین قالب وردپرس مناسب سئو سایت، ذکر این نکته ضرورت دارد که سئو یک وب‌سایت، به محتوای بهینه، درک رفتار جستجو و همچنین انعطاف‌پذیری سایت بستگی دارد. اگر یک وب‌سایت از همان مرحله اول طراحی با قالب وردپرس به شکل صحیح طراحی شود، می‌تواند بهترین عملکرد سئو را از خود نشان داده و سایت را در مسیر کسب رتبه خوب در نتایج موتور جستجو قرار دهد. به خصوص زمانی که قرار است برای سایت خود تبلیغ در گوگل را انجام دهید، میتواند کاربران بیشتری را به سوی سایت شما جذب نماید!

قالب وردپرس چیست؟

قالب وردپرس چیست؟

قالب وردپرس به کدها HTML و CSS گفته می‌شود که ظاهر یک وب‌سایت را طراحی می‌کند. در صورتی که در زمان طراحی این کدها به صورت بهینه نوشته نشده باشند نه تنها منجر به کسب رتبه بالا نخواهند شد، بلکه می‌توانند سایت را با خطر جدی مواجه کنند. به همین دلیل متخصصان در این حوزه توصیه می‌کنند با انتخاب بهترین قالب وردپرس مناسب سئو سایت گام اول را صحیح برداشته تا سایت بتواند رتبه بالایی در نتایج جستجو بدست آورد.

بهترین قالب وردپرس مناسب سئو سایت کدام است؟

وردپرس یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوای وب‌سایت است که از قالب‌های متنوعی برای طراحی سایت‌های مختلف بهره می‌برد. هر کدام از این قالب‌ها ویژگی‌هایی دارند که باعث شده برای طراحی سایت‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند. برخی از این قالب‌ها با توجه به کدنویسی و ویژگی‌هایی که دارند، سئو دوست هستند و می‌توانند نقش مهمی در کسب رتبه بالا در نتایج جستجو ایفا کنند. در ادامه با چند نمونه از بهترین قالب وردپرس مناسب سئو سایت و ویژگی‌های آن‌ها آشنا می‌شویم.

بهترین قالب‌ها

بهترین قالب‌ها

قالب Divi

دیوی در فهرست بهترین قالب وردپرس مناسب سئو سایت جزو یکی از پرفروش‌ترین قالب‌های چند منظوره وردپرس محسوب می‌شود. این قالب از دموهای متنوعی برخوردار است که می‌توان با استفاده از آن‌ها هر نوع وب‌سایتی را طراحی و راه‌اندازی کرد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این قالب وردپرس، به‌روزرسانی منظم آن است؛ این ویژگی تضمین می‌کند که یک وب‌سایت مطابق با آخرین دستورالعمل‌ها و استانداردهای سئو، برای موتورهای جستجو بهینه می‌شود. تمرکز اصلی قالب Divi بر فروش و بازاریابی قرار دارد و می‌تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که قصد توسعه تجارت و کسب و کار خود را دارند.

پیشنهاد منتوریکس: استفاده از مشاوره بازاریابی دیجیتال میتواند به کسب و کار شما کمک کند تا در مسیر صحیحی به سوی موفقیت حرکت کنید.

قالب POFO

قالب پوفو یکی دیگر از قالب‌های چندمنظور وردپرس است که در فهرست بهترین قالب وردپرس مناسب سئو سایت قرار دارد. این قالب بهینه شده برای موتورهای جستجو، طراحی جذاب و خیره‌کننده‌ای دارد. قالب پوفو از افزونه محبوب WPBakery Builder پشتیبانی می‌کند که این امکان را فراهم کرده تا بتوان صفحات سایت را به صورت منحصر به فرد از ابتدا طراحی کرده با الگوهای از پیش‌ساخته شده آن را سفارشی‌سازی کرد. سازگاری با WP Rocket افزونه‌های Yoast SEO و All in One SEO Pack از ویژگی‌هایی است که این قالب را به بهترین قالب وردپرس مناسب سئو سایت برای خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ و سایر کسب و کارهای آنلاین تبدیل کرده است.

رتبه‌بندی قالب‌ها

رتبه‌بندی قالب‌ها

قالب THE7

رتبه سوم بهترین قالب وردپرس مناسب سئو سایت، در اختیار یکی دیگر از قالب‌های چندمنظور قرار دارد. سازگاری با معروف‌ترین و محبوب‌ترین افزونه‌ها وردپرس مانند ویژوال کامپوزر، رولوشن اسلایدر، WPML و... از مهم‌ترین ویژگی‌های قالب THE7 به حساب می‌آید. طرح بند روان و ریسپانسیو این قالب و همچنین دریافت تأییدیه از گوگل به دلیل برخورداری از سئو قدرتمند از مهم‌ترین ویژگی‌های این قالب محسوب می‌شود.

قالب ASTRA

قالب آسترا را می‌توان یکی از پرطرفدارترین قالب‌های چند منظوره وردپرس دانست که در نظر بهینه بودن برای موتورهای جستجو،‌ جزو قدرتمندترین قالب‌ها قرار می‌گیرد. سازگاری این قالب با بهترین افزونه‌ها مانند المنتور، ویژوال کامپوزر، دیوی بلیدر و غیره باعث شده که انعطاف‌پذیری بالایی داشته و بتوان از آن به منظور راه‌اندازی هر نوع سایت با هر اندازه‌ای استفاده کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های ASTRA به عنوان بهترین قالب وردپرس مناسب سئو، پشتیبانی و سازگاری با افزونه‌های Yoast SEO و All in One SEO Pack است.

قالب Total

قالب توتال به عنوان یکی از بهترین قالب‌ها در فهرست بهترین قالب وردپرس مناسب سئو سایت با افزونه‌های محبوب رولوشن اسلایدر، ووکامرس و ویژوال کامپوزر سازگاری کامل دارد که همین ویژگی باعث محبوبیت بالای آن شده است. این قالب که با افزونه محبوب Yoast SEO نیز سازگاری کامل دارد یکی از قالب‌هایی است که از سئو خوبی برخوردار است.

قالب OceanWP

اگر قصد راه‌اندازی یک وب‌سایت فروشگاهی، ورزشی، خبری و غیره با سئو مناسب و بهینه شده دارید، قالب OceanWP به عنوان بهترین قالب وردپرس مناسب سئو سایت، بهترین گزینه است. این قالب به خوبی برای سئو سایت بهینه شده و با ارائه یک تجربه کاربری عالی و همچنین امکان چندزبانه کردن سایت، می‌تواند به کسب رتبه بالاتری در نتایج جستجو به بهترین شکل کمک کند.

قالب X

این قالب به عنوان یکی از گزینه‌های فهرست بهترین قالب وردپرس مناسب سئو سایت از زبان نشانه‌گذاری HTML5 استفاده می‌کند؛ کدنویسی تمیز و سایر ویژگی‌های این قالب نرخ کلیک در یک سایت را افزایش داده و میزان نرخ پرش (Bounce Rate) را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد.

قالب EXTRA

در میان قالب‌های وردپرس ایرانی، قالب اکسترا را می‌توان بهترین قالب وردپرس مناسب سئو سایت دانست که طراحی و سفارشی‌سازی صفحات سایت را از طریق افزونه دیوی بیلدر در اختیار قرار می‌دهد. با توجه به سازگاری این قالب با افزونه ووکامرس، تنها در عرض چند دقیقه می‌توان یک سایت فروشگاهی راه‌اندازی و ایجاد کرد.

قالب MH Magazine

برخی وب‌سایت‌ها مانند پایگاه‌های خبری، نیاز دارند که به صورت منظم محتوای زیادی را منتشر کنند. یکی از بهترین و مناسب‌ترین قالب‌های وردپرس برای چنین سایت‌هایی، قالب MH Magazine نام دارد که برخورداری از دموهای مختلف شرایطی را فراهم می‌کند که به بتوان یک وب‌سایت حرفه‌ای خبری، مجله‌ای و وبلاگی را به آسانی طراحی و و طراحی و راه‌اندازی کرد. بهینه‌سازی این قالب برای موتورهای جستجو به حدی خوب انجام شده که شانس کاربران را برای پیدا کردن مطالب نوشته شده در موضوعات مختلف در سایت‌های طراحی شده با این قالب را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. ترکیب سئو و ناوبری عالی در این قالب به عنوان یکی از گزینه‌های بهترین قالب وردپرس مناسب سئو سایت، باعث شده که سایت‌های طراحی شده توسط آن از ترافیک بیشتری بهره‌مند شوند.

قالب طراحی سایت

قالب طراحی سایت

جمع‌بندی

با توجه به این که درصد زیادی از کاربران در دنیای اینترنت برای دسترسی به محتوا و موضوعات مورد نظر خود، از طریق موتورهای جستجو اقدام می‌کنند، بهینه‌سازی وب‌سایت برای موتورهای جستجو یا سئو از اهمیت زیادی برخوردار است. در واقع هرچه طراحی یک سایت به استانداردهای سئو نزدیک‌تر باشد، شانس بیشتری برای کسب رتبه‌های بالاتر در نتایج جستجو خواهد داشت. قالب سایت یکی از فاکتورهای مهم و مؤثر در سئو سایت به حساب می‌آید که شامل کدهایی است که ظاهر یک سایت را طراحی می‌کنند. وردپرس که یکی از محبوب‌ترین سیستم‌های مدیریت محتوا وب‌سایت محسوب می‌شود، قالب‌های متنوعی را برای طراحی سایت‌های مختلف ارائه می‌کند. با توجه به اهمیت خدمات سئو در رشد یک وب‌سایت و کسب و کار، استفاده از بهترین قالب وردپرس مناسب سئو سایت، نقش مهمی در این راه ایفا خواهد کرد.

 

تحریریه منتوریکس
تحریریه منتوریکس

این مطلب توسط اعضای تیم منتوریکس تهیه و گردآوری شده است.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف