با این کار جزو نفرات اول دوره GA4 منتوریکس هستید. با شما در ارتباط هستیم :)
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب الکترونیکی رایگان

برو مرحله بعدی
  • 1
  • 2
  • 3
دوست عزیز
برای ارسال کتاب به ایمیل و شماره موبایل شما نیاز داریم.
برو مرحله آخر
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب شما آماده است، دکمه دریافت لینک دانلود را بزنید.

لینک دانلود به شما ایمیل و پیامک شد.

خدمات سئو سایت انگلیسی
تحریریه منتوریکس
تحریریه منتوریکس
14:05، 1402/04/12
خدمات سئو سایت انگلیسی
1 رای    میانگین 5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

خدمات سئو سایت انگلیسی


تعدادی از کسب‌وکارهای فعال در حوزه‌ی بین‌الملل برای برقراری ارتباط با دیگر شرکت‌ها در سایر نقاط جهان تصمیم به راه‌اندازی سایت به زبان انگلیسی یا ترجمه‌ی محتوای وب‌سایت موجود به این زبان گرفته‌اند. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که انجام فعالیت‌هایی مشابه پروژه‌های سئو فارسی بر روی این وب‌سایت‌ها منجر به عدم اطلاع از صحت آن‌ها توسط گوگل و در نهایت جریمه‌شدن می‌شود.

به‌منظور ممانعت از بروز چنین وضعیتی می‌توانید همواره از خدمات سئو سایت انگلیسی آژانس دیجیتال مارکتینگ منتوریکس استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مطالعه‌ی این مطلب را از دست ندهید.

خدمات سئو سایت انگلیسی چیست؟

طراحی سایت به زبان انگلیسی زمانی برای کسب‌وکار شما سودمند است که در صفحات اول نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو نمایش داده شود. به همین منظور ما در منتوریکس تلاش می‌کنیم تا با ارائه‌ی خدمات seo سایت انگلیسی که شامل تولید محتوای انگلیسی باکیفیت، انتخاب کلمات کلیدی مناسب و اورجینال، استفاده از altهای انگلیسی و... است وضعیت سئو تکنیکال، داخلی و خارجی وب‌سایت را بهبود بخشیده و در مدت‌زمان مشخصی آن را به صفحه‌ی برترین نتایج تبلیغات در گوگل منتقل کنیم.

سئو سایت انگلیسی

سئو سایت انگلیسی

مزایای سئو سایت انگلیسی

بر اساس آمارهای موجود درصد بالایی از مصرف‌کنندگان استفاده و خرید از وب‌سایت‌هایی را ترجیح می‌دهند که به زبان انگلیسی یا زبان مادری آن‌ها است؛ بنابراین درصورتی‌که کسب‌وکار شما وارد بازار بین‌المللی شده استفاده از خدمات seo انگلیسی برای شما ضروری بوده و مزایای زیر را به‌ دنبال خواهد داشت:

  • برقراری ارتباطات کاری مؤثرتر
  • افزایش فروش
  • قرار گرفتن در بین رتبه‌های برتر گوگل
  • افزایش ترافیک ارگانیک وب‌سایت
  • افزایش اعتبار و برندینگ

هزینه‌ی خدمات سئو سایت انگلیسی

تمامی افرادی که متقاضی استفاده از خدمات سئو سایت انگلیسی منتوریکس هستند، می‌خواهند بدانند که هزینه‌ی آن چقدر است و تحت‌تأثیر چه فاکتورهایی قرار دارد. در مجموع باید اشاره کنیم که سئو یکی از مؤثرترین روش‌های بازاریابی آنلاین است که در مقایسه با سایر روش‌های موجود نرخ بازگشت سرمایه‌ی بالاتری دارد؛ بنابراین مبلغ پرداختی شما نوعی سرمایه‌گذاری بلندمدت بوده که کاملاً ارزش هزینه‌کردن را دارد.

هزینه‌های خدمات سئو

هزینه‌های خدمات سئو

مجموع هزینه‌ی خدمات فوق به فاکتورهای متعددی مانند نوع خدمات انتخابی و موردنیاز شما،‌ میزان رقابت در بازار،‌ وضعیت فعلی سایت و... بستگی داشته و نمی‌توان تعرفه‌ی ثابتی را برای آن مشخص کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ می‌توانید با کارشناسان منتوریکس تماس بگیرید و مناسب‌ترین پکیج برای کسب‌وکار خود را انتخاب کنید.

مدت‌زمان سئو سایت‌های انگلیسی

ارتقای رتبه‌ سئو سایت شما به زمان نیاز دارد و در یک شب اتفاق نمی‌افتد. الگوریتم‌های گوگل به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که بهترین نتیجه‌ی ممکن را به کاربران نمایش دهند؛ در نتیجه جستجو در بین منابع مختلف و سنجش اعتبار و صحت آن‌ها زمان‌بر خواهد بود.

با وجود تمام موارد فوق، متخصصان و کارشناسان سئو منتوریکس باتکیه‌بر تجربه و دانش بالای خود تلاش می‌کنند تا شما مشتریان عزیز را به نتایج دلخواه و مطلوب که یکی از آن‌ها افزایش میزان ترافیک وب‌سایت است، برسانند.

مدت زمان سئو سایت

مدت زمان سئو سایت

به باور بسیاری از کارشناسان برای مشاهده‌ی نتایج در زمینه‌ی سئو به حداقل ۶ تا ۱۲ ماه زمان نیاز دارید. بازه‌ی زمانی ذکر شده ممکن است باتوجه‌به عوامل گوناگونی مانند وضعیت فعلی سایت، میزان رقابت موجود در بازار، منابع اختصاص‌داده‌شده به سئو و... کوتاه‌تر یا طولانی‌تر شود.

خدمات سئو منتوریکس برای سایت‌های انگلیسی

مجموعه خدمات seo سایت انگلیسی منتوریکس که می‌تواند شما را در رساندن به هدف و جذب مشتریان بیشتر یاری کند،‌ شامل موارد زیر است:

  • سئو داخلی سایت

    یکی از مهم‌ترین مراحل در سئو سایت انگلیسی بررسی وضعیت سئو داخلی آن و تدوین استراتژی‌های جدید برای بهینه سازی نرخ تبدیل آن است. سئو داخلی به کلیه‌ی فعالیت‌هایی اشاره دارد که به‌منظور جذب مخاطبان بیشتر درون خود سایت انجام می‌شود. باتوجه‌به این مسئله باید در همان مراحل ابتدایی سایت را به‌گونه‌ای طراحی کرد که مخاطبان به گذراندن مدت‌زمان بیشتری در آن ترغیب شوند. از جمله مواردی که در منتوریکس برای بهبود تجربه‌ی کاربری پیگیری می‌شود شامل موارد زیر است:
  • تولید محتوا باکیفیت و کپی نشده

    تیم نویسندگان، خلق محتوا و سئو منتوریکس ضمن همکاری با یکدیگر تلاش می‌کنند تا محتوایی باکیفیت و یونیک را برای وب‌سایت شما فراهم کرده و به‌این‌ترتیب به افزایش اعتبار آن کمک کنند.
  • تحقیق پیرامون کلمات کلیدی

    از جمله بخش‌های خدمات seo سایت انگلیسی در منتوریکس پیدا کردن کلمات کلیدی مستعد رتبه‌گرفتن با استفاده از تکنیک‌های کیورد ریسرچ است. با این کار مطمئن می‌شویم که محتوای تولید شده توسط تیم ما مخاطبی دارد که به نوبه‌ی خود به بهبود رتبه و بازدید سایت کمک می‌کند.
  • بهبود سرعت وب‌سایت

    چنانچه زمان مورد نیاز برای لود شدن وب‌سایت از حالت معمول بیشتر باشد؛ شانس آن برای کسب رتبه‌ی برتر کاهش می‌یابد. به دلیل اهمیت این مسئله متخصصان فنی وضعیت وب‌سایت انگلیسی شما را آنالیز کرده و پیشنهادهای مناسب را به‌منظور برطرف‌کردن مشکلات ارائه می‌دهند.
  • سئو خارجی سایت

    فعالیت‌هایی که در بیرون از سایت انجام شده و به افزایش اعتبار آن کمک می‌کنند در دسته‌ی سئو خارجی قرار می‌گیرند. مجموعه خدمات سئو خارجی سایت انگلیسی منتوریکس به شرح زیر است:
  • لینک‌سازی

    یکی از مهم‌ترین عواملی که در بهبود رتبه‌ی سایت انگلیسی شما مؤثر است، لینک‌سازی است که توسط تیم منتوریکس با تهیه‌ی رپرتاژهای حرفه‌ای و تدوین استراتژی لینک‌سازی قدرتمند انجام می‌شود.
  • تعامل با مشتریان

    یکی از شروط موفقیت در پروژه‌های گوناگون ایجاد تعامل و ارتباط قدرتمند با مشتریان عزیز و آموزش به آن‌ها در زمینه‌ی سئو است. ما در منتوریکس ضمن برقراری ارتباط با تهیه‌ی داشبوردها و گزارش‌های پیشرفت به‌صورت مستمر تلاش می‌کنیم تا شما را از وضعیت سئو پروژه مطلع کنیم.

پروژه‌های سئو

پروژه‌های سئو

سخن آخر

سئو سایت به زبان انگلیسی یکی از ضرورت‌های کسب‌وکارهایی است که به‌صورت بین‌المللی فعالیت می‌کنند. این کار چالش‌های خاص خود را داشته و به مهارت‌های ویژه‌ای نیاز دارد که در اختیار تیم‌های حرفه‌ای مثل منتوریکس قرار دارد. ما با ارائه‌ی خدمات سئو سایت انگلیسی و دوره دیجیتال مارکتینگ در پکیج‌های گوناگون تلاش می‌کنیم تا نیازهای کسب‌وکارهای مختلف را هموار کرده و رسیدن آن‌ها به نتایج برتر گوگل را آسان‌تر کنیم. برای مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاوران ما تماس بگیرید.

سؤالات متداول

1. سرور انتخابی برای سایت انگلیسی باید در کدام کشور باشد؟

در قدم اول باید به محل مخاطبان خود دقت کنید؛‌ چنانچه عمده‌ی مخاطبان شما در خارج از کشور هستند، باید خرید سروری از همان کشور را در نظر بگیرید.

2. هزینه‌ی خدمات سئو سایت انگلیسی منتوریکس چقدر است؟

این هزینه باتوجه‌به عوامل مختلفی متفاوت است و امکان اعلام مبلغ مشخصی برای آن وجود ندارد.

3. استفاده از چند تگ hreflang چه تأثیری بر روی وب‌سایت دارد؟

منجر به سردرگمی گوگل، پنالتی شدن وب‌سایت و در نهایت کاهش رتبه یا حذف آن می‌شود.

تحریریه منتوریکس
تحریریه منتوریکس

این مطلب توسط اعضای تیم منتوریکس تهیه و گردآوری شده است.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف