با این کار جزو نفرات اول دوره GA4 منتوریکس هستید. با شما در ارتباط هستیم :)
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب الکترونیکی رایگان

برو مرحله بعدی
  • 1
  • 2
  • 3
دوست عزیز
برای ارسال کتاب به ایمیل و شماره موبایل شما نیاز داریم.
برو مرحله آخر
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب شما آماده است، دکمه دریافت لینک دانلود را بزنید.

لینک دانلود به شما ایمیل و پیامک شد.

خدمات سئو سایت حقوقی
تحریریه منتوریکس
تحریریه منتوریکس
15:45، 1402/04/09
خدمات سئو سایت حقوقی
1 رای    میانگین 5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

خدمات سئو سایت حقوقی


سایت‌های حقوقی به محلی برای دریافت پاسخ و مشاوره برای کاربران تبدیل شده است. از آنجا که بسیاری از کاربران فرصت و یا هزینه‌های دریافت مشاوره از وکلا را ندارند، ترجیح می‌دهند بسیاری از مشکلات و سوالات خود را از طریق وب سایت‌های حقوقی برطرف کنند. ثبت شرکت، پیگیری دعاوی حقوقی و کیفری از جمله موضوعاتی است که مردم را به سمت سایت‌های حقوقی کشانده است.

از سوی دیگر تعداد زیادی وب سایت در این زمینه با هم رقابت می‌کنند. بنابراین ارائه خدمات سئو سایت حقوقی می‌تواند بهترین شرکت‌ها با کارشناسان خبره را در صدر قرار دهد. منتوریکس یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات SEO برای این دسته‌ از سایت‌هاست.

اگر می‌خواهید بدانید چرا به سئو سایت‌ حقوقی نیاز دارید، این مطلب را از دست ندهید.

خدمات سئو سایت حقوقی چیست؟

SEO سایت حقوقی به فرآیندی گفته می‌شود که طی آن بتوانید وب سایت خود را در رتبه بالاتری از نتایج موتورهای جستجو قرار دهید. البته شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند، تاکید می‌کنند که یک شرکت حقوقی نمی‌تواند در تمامی کلمات کلیدی در 10 رتبه اول صفحه نتایج جستجو قرار بگیرد. با این حال باید بتوانید در بهترین کلمات کلیدی با ایمپرشن بالا، در صفحه اول نتایج جستجو باشید.

خدمات سئو سایت حقوقی

خدمات سئو سایت حقوقی

از آنجا که انجام پروسه SEO سایت‌های حقوقی کار راحتی نیست، باید آن را به افراد و شرکت‌های متخصص بسپارید. خدماتی که در این زمینه توسط این افراد ارائه می‌شود که عبارتند از:

آنالیز سایت‌های رقبا

اولین اقدام برای ارائه خدمات SEO سایت‌های حقوقی، بررسی وب سایت‌های رقباست. استفاده از ابزارهایی مثل Ahrefs به کارشناسان سئو کمک می‌کند تا بفهمند در سایت رقیب چه می‌گذرد و چه صفحاتی از این سایت‌ها برای کاربران محبوبیت بیشتری دارد. همچنین یک کارشناس سئو از طریق ابزارهای آنالیز سایت رقبا متوجه می‌شود چه عبارت‌ها و کلماتی بیشترین نرخ ایمپرشن (یا جستجو) را دارند.

تحقیق کلمات کلیدی

بخش دیگری از خدمات سئو سایت حقوقی به پیدا کردن عبارت‌های جستجو اختصاص دارد. کاربران همیشه سوالات خود در زمینه موضوعات حقوقی را با شیوه خاص جستجو می‌کنند که درک آن برای یک کارشناس سئو اهمیت زیادی دارد. اگر قرار باشد تولید محتوا در سایت حقوقی به شکل اصولی و استاندارد انجام شود و بیشترین نرخ بازدید را برای سایت شما به همراه داشته باشد، به کلمات کلیدی پرکاربرد و رایج در بین کاربران نیاز دارید.

به همین دلیل کارشناسان سئو و شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات SEO برای پیدا کردن کلمات کلیدی حقوقی از ابزارهایی مثل Keyword Planner یا Keyword.io و یا پیشنهادات موتورهای جستجو استفاده می‌کنند.

چینش استراتژی سئو و تقویم محتوا

برای اینکه شانس رتبه‌بندی کلمات کلیدی شما در موتورهای جستجو بالا رود، باید همه چیز برنامه‌ریزی شده و دقیق انجام شود. در این صورت استراتژی سئو یکی دیگر از خدماتی است که باید برای سایت حقوقی انجام شود. در این استراتژی محتواهای دسته‌بندی‌ها، محتوای بخش بلاگ، محتواها برای صفحه لندینگ پیج و تاریخ انتشار هر محتوا به طور دقیق مشخص می‌شود.

همچنین شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ برای مشاوره CRO و لینک‌سازی داخلی سایت، از همین ابتدا و در مسیر استراتژی همه چیز را مشخص می‌کنند. منتوریکس به عنوان یکی از شرکت‌هایی که چندین سال سابقه فعالیت برای سئو سایت‌های مختلف را دارد، توصیه می‌کند چینش بخش Pillar، Claster و Corner Stone را در همین مرحله انجام دهید.

تولید محتوای استاندارد

اگر به شما بگوییم مهم‌ترین خدمات سئو سایت حقوقی که توسط آژانس‌ها و مشاوره دیجیتال مارکتینگ ارائه می‌شود، تولید محتواست، اشتباه نکرده‌ایم. زیرا محتوا پادشاه سایت است و می‌‌تواند ترافیک بیشتری را به سمت وب سایت حقوقی بکشاند.

از آنجا که همیشه کاربران این نوع سایت‌ها به دنبال دریافت مشاوره‌های حقوقی و یا پیدا کردن وکیل خبر هستند، به علمی بودن محتواها اهمیت زیادی می‌دهند. از سوی دیگر قوانین جمهوری اسلامی ایران برای یک موضوع خاص (مثل مهریه، نفقه، حضانت فرزند، چک و...) هرازگاهی تغییر می‌کند.

تولید محتوا در سایت‌های حقوقی باید با توجه به این تغییرات انجام شود. زیرا کاربران به محتوای بروزشده و کاربردی اهمیت زیادی می‌دهند. از سوی دیگر برای بسیاری از کاربران اصطلاحات حقوقی نامفهوم و گیج‌کننده است که باید محتواها توسط یک فرد متخصص در زمینه مسائل حقوقی نوشته شود تا همه چیز برای کاربران باز و قابل درک شود.

خدمات سئو سایت حقوقی برای آنالیز سایت

یکی از بخش‌هایی که در SEO وب سایت‌های حقوقی اهمیت زیادی دارد، به آنالیز این وب سایت‌ها اختصاص دارد. این کار از طریق ابزارهایی مثل «گوگل سرچ کنسول» و یا «گوگل آنالتیکس» انجام می‌شود. در واقع کارشناس سئو از طریق این ابزارها می‌تواند اطلاعاتی در مورد میزان جستجوها، نرخ ترافیک روزانه، میزان پیشرفته سایت در چند ماه اخیر، کلمات کلیدی پر طرفدار، صفحات پربازدید، مدت زمان حضور کاربران در سایت و... را بدست آورد.

این داده‌ها برای اعمال تغییرات در سایت کاربرد دارند و از سوی دیگر مدیران شرکت‌های حقوقی را از روند SEO مطلع می‌کند.

دریافت بک لینک باکیفیت

یکی دیگر از اقداماتی که باید توسط شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات SEO برای سایت‌های حقوقی انجام شود، تشکیل کمپین‌هایی جهت دریافت بک لینک است. این لینک‌های خارجی به منظور تقویت یک صفحه یا کلمات کلیدی خاص کاربرد دارد. میزان مهارت کارشناس سئو در تشخیص بهترین سایت‌ها برای دریافت بک لینک اهمیت زیادی دارد. آنالیز رقبا یکی از اقداماتی است که برای شناخت این سایت‌ها صورت می‌گیرد. 

هزینه خدمات سئو سایت حقوقی

دستمزدی که باید بابت SEO وب سایت‌های حقوقی پرداخت شود به چندین عامل بستگی دارد و نمی‌توان در مورد آن یک قیمت کلی را مشخص کرد. از جمله عوامل موثر در هزینه این خدمات باید به موارد زیر اشاره کنیم:

میزان سختی کلمات کلیدی

هر چقدر تعداد کلمات کلیدی پررقابت و سخت برای سئو بیشتر باشد، سئو این وب سایت‌ها نیز دشوارتر می‌شود. برای مثال این روزها عبارت‌هایی مثل «درخواست نفقه قبل از طلاق»، «قانون جدید حضانت فرزند» و.... زیاد جستجو می‌شود. از سوی دیگر سایت‌های قدرتمند زیادی نیز به این موضوع پرداخته‌اند که رقابت را دشوار می‌کند.

در نظر گرفتن هزینه رپورتاژها

برخی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سئو وب سایت حقوقی دستمزد کلی خود را محاسبه کرده و هزینه رپورتاژ را برعهده کارفرما می‌گذارند. اما برخی دیگر از شرکت‌ها معتقدند باید همه چیز را به دست بگیرند و بنابراین هزینه رپورتاژ را روی دستمزد محاسبه می‌کنند.

هزینه‌های تولید محتوا

اگر به دنبال شرکت‌های معتبر برای SEO سایت حقوقی هستید، باید به قسمت تولید محتوا توجه زیادی داشته باشید. این شرکت‌ها به دلیل حساسیت خاص محتواهای حقوقی، از افرادی استفاده می‌کنند که تحصیلات مرتبط داشته باشند. کوچکترین اشتباه در محتواها باعث از دست رفتن اعتبار سایت حقوقی می‌شود. بنابراین ممکن است دستمزد و هزینه تولید محتوا در این شرکت‌ها بالا باشد.

میزان تخصص و مهارت شرکت

یکی دیگر از عواملی که روی هزینه‌های خدمات سئو وب سایت‌های حقوقی تاثیر می‌گذارد، میزان مهارت، تجربه و سابقه کار شرکت مورد نظر است. منتوریکس توصیه می‌کند حتما قبل از بستن قرارداد همکاری، از شرکت مورد نظر نمونه‌های کارهای موفق در زمینه سایت‌های حقوقی را دریافت کنید.

مدت زمان سئو سایت های حقوقی

برای اینکه پروسه SEO وب سایت حقوقی شما به نتیجه برسد، به حداقل 6 تا 24 ماه زمان نیاز دارید. متاسفانه برخی از مدیران سایت‌های حقوقی اطلاعات زیادی در این زمینه ندارند و تصور می‌کنند بعد از یک ماه باید همه چیز بر وفق مرادشان پیش برود. در حالی که SEO یک کار زمان‌بر است و موتورهای جستجو نتیجه تلاش‌های شما را بعد از چند ماه نشان می‌دهند.

مدت زمان سئو سایت حقوقی

مدت زمان سئو سایت حقوقی

از سوی دیگر مدت زمانی که سئو سایت حقوقی به نتیجه می‌رسد به چند عامل بستگی دارد:

  • میزان مهارت و تعهد کارشناس سئو
  • نوع کلماتی کلیدی از نظر سختی و پررقابت بودن: هر چقدر رقابت بیشتر باشد، کلمات دیرتر در صفحه اول دیده می‌شوند.
  • میزان هزینه‌ها برای دریافت بک‌لینک‌های قدرتمند
  • تعداد رقبا و میزان تلاش آن‌ها برای قرار گرفتن در صفحه اول نتایج جستجو
  • کیفیت محتواهای تولید شده

خدمات سئو منتوریکس برای سایت های حقوقی

منتوریکس از جمله آژانس‌هایی است که تجربه کار کردن با سایت‌های حقوقی را دارد. کارشناسان این شرکت خوب می‌دانند وضعیت یک سایت حقوقی با سایت‌های شرکتی یا فروشگاه‌های اینترنتی متفاوت است و قرار نیست در این سایت چیزی فروخته شود. بلکه باید تبلیغات در گوگل به شیوه‌ای پنهان و در قالب ارائه اطلاعات مفید و مشاوره‌های دقیق و به روز صورت گیرد.

منتوریکس و سئو سایت حقوقی

منتوریکس و سئو سایت حقوقی

در این نوع سایت‌ها کارشناس حقوقی و کاربران در روبرو هم قرار می‌گیرند و از آنجا که کاربران در شرایط خاص قرار دارند، به راحتی اعتماد نمی‌کنند. برای آن‌ها اعتبار یک سایت اهمیت زیادی دارد تا بتوانند از مشاوره‌های کارشناس حقوقی استفاده کنند.

تصور کنید این وب سایت در زمینه ثبت شرکت فعالیت دارد که در این صورت کاربر برای دریافت خدمات، باید هزینه بالایی را پرداخت کند. پس اعتبار سایت تا حد زیادی به کیفیت، طراحی و ناوبری سایت بستگی دارد. در منتوریکس تلاش می‌شود سایت‌های حقوقی متناسب با جایگاه واقعی این نوع سایت‌ها مدیریت شود.

استخراج کلمات کلیدی مرتبط و خاص، تولید محتوای باکیفیت، دریافت بک لینک‌های قدرتمند، آنالیز مداوم رقبا و ارائه گزارش کار به شکل ماهیانه از جمله خدمات منتوریکس برای این دسته از وب سایت‌هاست.

پروژه های سئو انجام شده از سایت های حقوقی

منوتریکس تاکنون سئو چندین نمونه سایت حقوقی را برعهده گرفته است که باید به دو مورد زیر اشاره کنیم:

  • وب سایت حسابداران خبره: این سایت در کلمات کلیدی «دوره های کاربردی حسابداری» و «آموزش حسابداری حرفه ای» در صفحه اول نتایج جستجو قرار دارد.
  • موسسه مهاجرتی MTC: این سایت در رتبه «خرید ملک در ترکیه» و «مشاوره خرید ملک در ترکیه» در صفحه اول نتایج جستجو قرار دارد.

نظرات مشتریان منتوریکس

مشتریانی که تاکنون با این شرکت ارائه‌دهنده خدمات سئو سایت حقوقی کار کرده‌اند، نسبت به مسئولیت‌پذیری و تعهد کارشناسان SEO احساس رضایت داشته‌اند. همچنین برخی از آن‌ها اظهار کرده‌اند که در طی انجام پروسه سئو، منتوریکس ابتدا کسب و کار را به خوبی آنالیز کرده و سپس طبق نیاز و موضوع وب سایت اقدام به اجرای سئو کرده است.

نظرات کامل مشتریان این شرکت را می‌توانید در صفحه نخست مطالعه کنید.

در پایان

سئو سایت‌های حقوقی تا حدود زیادی به محتوای باکیفیت و کاربرپسند بستگی دارد. این روزها کاربران به سایت‌هایی اعتماد می‌کنند که اطلاعات جامع‌تر، مفید‌تر و به‌روزتری را در اختیار آن‌ها قرار دهد. منتوریکس به عنوان یکی از مجموعه‌های ارائه‌دهنده خدمات SEO سایت حقوقی با توجه به این موضوع و اهمیت دریافت بک‌لینک‌های قدرتمند تلاش می‌کند تا وب سایت شما را در بهترین موقعیت نتایج جستجوی گوگل قرار دهد.

سوالات متداول

در ادامه سوالات متداول درباره سئو سایت های حقوقی را می‌خوانید:

هزینه سئو سایت حقوقی چقدر است؟

دستمزد سئو سایت‌های حقوقی به سختی و پررقابت بودن کلمات کلیدی بستگی دارد. همچنین میزان مهارت و سابقه شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سئو سایت حقوقی در تعیین دستمزد تاثیر دارد.

چقدر طول میکشد تا یک سایت حقوقی سئو شود؟

برای سئو سایت‌های حقوقی باید به میزان دشوار بودن کلمات کلیدی توجه داشته باشید که حداقل 6 تا 24 ماه زمان نیاز دارید و در این مدت باید کارشناس سئو به طور مرتب روی وب سایت شما کار کند.

چطور بهترین شرکت سئو سایت حقوقی را پیدا کنیم؟

از آنجا که دستمزدهای SEO برای این گروه از سایت‌ها بالاست و افراد بی‌تجربه زیادی در این زمینه اقدام به کلاهبرداری می‌کنند، برای پیدا کردن بهترین شرکت سئو سایت حقوقی باید به سابقه کار، تجربه، نمونه کارهای قبلی و اعتبار شرکت توجه داشته باشید.

تحریریه منتوریکس
تحریریه منتوریکس

این مطلب توسط اعضای تیم منتوریکس تهیه و گردآوری شده است.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف