با این کار جزو نفرات اول دوره GA4 منتوریکس هستید. با شما در ارتباط هستیم :)
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب الکترونیکی رایگان

برو مرحله بعدی
  • 1
  • 2
  • 3
دوست عزیز
برای ارسال کتاب به ایمیل و شماره موبایل شما نیاز داریم.
برو مرحله آخر
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب شما آماده است، دکمه دریافت لینک دانلود را بزنید.

لینک دانلود به شما ایمیل و پیامک شد.

آموزش kw finder
تحریریه منتوریکس
تحریریه منتوریکس
10:00، 1402/10/19
آموزش kw finder
1 رای    میانگین 5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

آموزش kw finder


تولید محتوا با توجه به کلمات کلیدی جستجو شده توسط کاربران از پایه و اساس سئو هر وب‌سایتی محسوب می‌شود. در صورتی بی‌توجهی به این نکته حتی با نوشتن یک محتوای باکیفیت هم ترافیکی از گوگل دریافت نخواهید کرد؛‌ بنابراین تسلط به پیداکردن کلمات کلیدی از اهمیت بالایی برخوردار است. ابزارهای زیادی برای این کار وجود دارند که یکی از آن‌ها kw finder نام دارد. اگر به دنبال آموزش کار با kw finder هستید تا انتهای مطلب با آژانس دیجیتال مارکتینگ منتوریکس همراه باشید.

معرفی ابزار kw finder

پیش از آموزش کیورد ریسرچ با kw finder بهتر است به معرفی آن بپردازیم. همان‌طور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم kw finder نوعی ابزار کاربردی سئو برای تحقیق در مورد کلمات کلیدی کم رقابت با حجم جستجو بالا است که به شما کمک می‌کند با بهینه‌سازی وب‌سایت خود حجم ترافیک ورودی را هم به آن افزایش دهید. البته دوره‌ دیجیتال مارکتینگ معمولاً شامل آموزش‌های جامعی در زمینه استفاده از ابزارهای مختلفی مانند KW Finder هستند.

البته این تنها کاربرد kw finder نیست. آموزش کار با kw finder و استفاده از این ابزار کاربردی متوجه می‌شوید که می‌توان تعداد رقبا را به ازای هر کلمه‌ی کلیدی مشخص کرده و در عین حال از وضعیت بک لینک آن‌ها هم مطلع شد. منتوریکس برای انجام خدمات سئو و بهینه سازی سایت، از ابزار‌هایی مانند کیورد فایندر استفاده می‌کند.

آموزش کار با kw finder چه مزیتی دارد؟

شما با وارد کردن دامنه سایت رقیب خود در این ابزار می‌توانید متوجه شوید که آن‌ها به ازای کدام کلمات کلیدی از طریق سئو و گوگل ادز در نتایج جستجو حضور دارند. از دیگر مزایای kw finder می‌توان به مشاهده دقیق میزان جستجوی یک کلمه در مقایسه با کیورد پلنر گوگل اشاره کرد.

آموزش کیورد ریسرچ با kw finder

مراحل کار با ‌kw finder

۱. ساخت اکانت

۲. جستجو بر اساس کلمه کلیدی

۳. جستجو بر اساس دامنه

مرحله اول:‌ ساخت اکانت

۱. در اولین مرحله باید به آدرس www.kwfinder.com مراجعه کرده و بر روی گزینه‌ی Create a Free account کلیک کنید.

آموزش کیورد ریسرچ با kw finder

۲. بعد از آن وارد صفحه‌ای مشابه تصویر زیر می‌شوید که باید اطلاعات مورد نظر از قبیل ایمیل و رمز عبور را در آن وارد کرده و در نهایت بر روی گزینه‌‌ی Creat my Mangools account کلیک کنید:

آموزش کار با kw finder

۳. بعد از طی کردن مراحل فوق یک ایمیل تأیید به آدرس وارد شده ارسال شده که بعد از باز کردن و کلیک بر روی آن اکانت شما فعال می‌شود.

جستجو بر اساس کلمات کلیدی

بعد از فعال شدن اکانت خود در اولین قدم از آموزش کار با kw finder به سراغ جستجو بر مبنای کلمات کلیدی می‌رویم. در صورتی که وب‌سایت شما در زمینه‌ی فروش مانتو فعالیت می‌کند، می‌توانید مطابق با تصویر زیر کلمه فروش مانتو را در کادر مشخص شده وارد کرده و بعد از تنظیم زبان روی فارسی بر روی گزینه‌ی Find keywords به رنگ سبز کلیک کنید:

آموزش کار با kw finder: جستجو بر اساس کلمه کلیدی

در صفحه بعد نتایج حاصل از جستجوی کلمه‌ی پیشنهادی در سه قسمت مجزا نشان داده خواهند شد:

جستجوی کلمه‌ی پیشنهادی

  • قسمت Qustions: کلید واژه‌های موجود در این بخش بر مبنای پیشنهادات گوگل و به شکل سؤال هستند: یعنی اینکه کاربران سؤال‌هایی پرسید‌ه‌اند که کلمه‌ی کلیدی دلخواه شما در آن درج شده است؛ ولی با این وجود در زبان فارسی عملکرد مناسبی نداشته و نتیجه‌ی مشخصی را ارائه نمی‌کند.
  • قسمت Related Keywords: کلمات کلیدی موجود در این قسمت با توجه به دیتابیس نرم‌افزار kw finder مشخص شده‌اند.
  • قسمت Autocomplete: کلمات کلیدی موجود در این بخش نیز بر مبنای پیشنهادات گوگل ارائه شده‌اند.

آموزش کار با kw finder: جستجو دامنه

یکی از مهم‌ترین سئو، پیدا کردن کلمات کلیدی سایت‌های رقیب است. برای انجام این کار می‌توانید به بخش Search by Domain رفته و آدرس دامنه یا یکی از صفحات را در آن وارد کنید. در آخر بر روی فلش سبز رنگ در سمت راست کلیک کنید تا مشخص شود که رقیب شما به ازای کدام کلمه رتبه‌ی بهتری دارد:

آموزش کار با kw finder: جستجو دامنه

قابلیت‌های ابزار kw finder

قابلیت‌های ابزار kw finder

حال که به طور نسبی آموزش کیورد ریسرچ با kw finder را فرا گرفتید بهتر است به سراغ قابلیت‌های مهم این ابزار برویم. بعد از جستجو کلمه‌ی کلیدی یا دامنه پنجره‌ای باز می‌شود که در سمت چپ آن فهرستی از کلمات مرتبط با کیورد انتخابی کاربر و معیارهای زیر نمایش داده شده است:

  • Trend که فقط در بخش جستجو بر اساس کلمه کلیدی نمایش داده می‌شود تغییرات میزان جستجو هر کلمه طی سال گذشته را به شکل نمودار میله‌ای نشان می‌دهد.
  • Pos که در بخش جستجو بر اساس دامنه وجود دارد بهترین رتبه‌ای را که دامنه برای کلمه کلیدی کسب کرده نشان می‌دهد.
  • Search: نشان‌دهنده‌ی میزان جستجو ماهانه هر کلمه کلیدی طی یک سال گذشته است.
  • CPC: بیانگر هزینه هر کلیک برای هر کلمه کلیدی در گوگل ادز است.
  • PPC: نشان‌دهنده‌ی میزان رقابت هر کلید واژه در تبلیغات در گوگل ادز بوده که کمترین و بیشترین میزان آن به ترتیب برابر با ۰ و ۱۰۰ است.
  • KD: معیاری است که سختی هر کلمه کلیدی را بر مبنای لینک پروفایل URLهایی که برای آن رتبه دارند نشان می‌دهد. مانند PPC کمترین و بیشترین مقدار این معیار نیز برابر با ۰ و ۱۰۰ است.

در سمت راست هم با فاکتورهای زیر رو به رو می‌شوید:

  • Keyword Difficulity: میزان سختی عبارت با استفاده از این معیار مشخص خواهد شد.
  • SERP Overview: در این بخش می‌توان وضعیت رقبا را با توجه به کلمه کلیدی جستجو کرده بررسی کرد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید برای کلید‌واژه ((خرید مانتو)) وب‌سایت دیجی‌کالا در رتبه‌ی اول قرار گرفته است.
  • Monthly Searches: این بخش که روند ترند کلمه نام دارد، میزان جستجو آن را در ماه‌های اخیر مشخص کرده و نمایش می‌دهد.

آموزش کیورد ریسرچ با kw finder: خرید اکانت

تا پیش از خرید اکانت kw finder می‌توانید به مدت ۱۰ روز به صورت رایگان از این ابزار استفاده کنید. بعد از گذشت ۱۰ روز اگر همچنان تمایل داشتید از این سرویس استفاده کنید، باید به سراغ خرید یکی از اکانت‌های زیر بروید:

  • Basic: از جمله مشخصات این حساب می‌توان به امکان جستجوی روزانه ۱۰۰ کلمه کلیدی و خروجی گرفتن از حداکثر ۲۰۰ کلمه در هر بار استفاده اشاره کرد. هزینه‌ی ماهانه این حساب بالغ بر ۳۰ دلار است.
  • Premium: سقف جستجوی کلمات کلیدی در این حساب با قیمت ماهانه ۴۰ دلار ۵۰۰ عدد بوده و می‌توان در هر بار حداکثر ۷۰۰ کلمه هم خروجی گرفت.
  • Agency: با پرداخت ماهانه ۸۰ دلار می‌توانید روزانه تا ۱۲۰۰ کلمه کلیدی را جستجو کرده و در هر بار هم ۷۰۰ کلمه خروجی بگیرید.

سخن آخر

در این مطلب به صورت نسبی آموزش کیورد ریسرچ با kw finder را فرا گرفتیم و با اهمیت تحلیل و بررسی کلمات کلیدی رقبا آشنا شدیم. اگر به دنبال رتبه گرفتن از گوگل و افزایش ترافیک وب‌سایت خود هستید می‌توانید کار را به کارشناسان با تجربه منتوریکس واگذار کنید. تیم ما با تلاش شبانه‌روزی و مستمر خود تلاش می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن شما را به صفحه‌ی اول گوگل برساند. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره در زمینه‌ی هزینه‌ی خدمات سئو و تولید محتوا مجموعه با شماره تلفن ۹۱۰۰۶۸۶۶-۰۲۱ تماس بگیرید.

تحریریه منتوریکس
تحریریه منتوریکس

این مطلب توسط اعضای تیم منتوریکس تهیه و گردآوری شده است.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف