با این کار جزو نفرات اول دوره GA4 منتوریکس هستید. با شما در ارتباط هستیم :)
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب الکترونیکی رایگان

برو مرحله بعدی
  • 1
  • 2
  • 3
دوست عزیز
برای ارسال کتاب به ایمیل و شماره موبایل شما نیاز داریم.
برو مرحله آخر
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب شما آماده است، دکمه دریافت لینک دانلود را بزنید.

لینک دانلود به شما ایمیل و پیامک شد.

جاسوسی رنگ‌ها با Colorzilla
اپول اسدی
اپول اسدی
17:11، 1401/03/01
جاسوسی رنگ‌ها با Colorzilla
1 رای    میانگین 5.0/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

جاسوسی رنگ‌ها با Colorzilla


آیا شما هم مثل ما بچه‌های منتوریکس، اهل کنجکاوی درباره‌ی طراحی وبسایت‌ها هستید؟ بعضی وقت‌ها که حوصله‌مان سر می‌رود یا می‌خواهیم سایت‌ها را بررسی کنیم، سراغ رنگ‌ها هم می‌رویم. مثلا تاحالا شده از رنگ‌بندی سایتی خوش‌تان آمده اما ندانید که کد رنگش چیست؟ ما به شما می‌گوییم که چطور جاسوسی رنگ‌‌ها را بکنید. این مقاله هم برای شماست و هم برای طراحان UI و UX اول راه که تازه کارشان را شروع کردند و هم برای سئوکاران کنجکاوی که دوست دارند در سئو سایت خود پا را یک قدم فراتر بگذارند.

اکستنشن کالرزیلااکستنشن کالرزیلا برای مرورگر فایرفاکس هم آمده.

دانلود ویدیو از آپاراتجاسوسی رنگ‌ها با Colorzilla

اکستنشن Colorzilla

باز هم سری به دنیای افزونه‌های گوگل کروم (Chrome Extensions) می‌زنیم. اگر هنوز با اکستنشن‌های مرورگرها (کروم یا فایرفاکس) کار نکرده‌اید، باید بگوییم که این افزونه‌ها، به جای نصب روی سیستم عامل کامپیوترتان، روی مرورگر شما نصب می‌شوند و حجم خیلی کمی را اشغال می‌کنند. افزونه‌ها، در قسمت بالای نوار مرورگر قرار می‌گیرند و شما می‌توانید متناسب با نیازتان از آن‌ها استفاده کنید: مثل افزونه گرامرلی (برای چک کردن متن انگلیسی)، افزونه‌های VPN، افزونه‌های دانلود عکس، افزونه Google translate و هزار و یک افزونه دیگر. به نظر ما، سر فرصت بنشینید و در دنیای افزونه‌ها قدری سیاحت کنید.

سایت کالرزیلاسایت کالرزیلا

حالا برویم سروقت بحث خودمان. برای اینکه بدانید چطور می‌توان کد رنگ موردنظر را در صفحه‌ای از وبسایت پیدا کرد، کافی‌ست افزونه‌ی colorzilla را به مرورگر خود اضافه کنید. اپول اسدی در ویدئوی آموزشی معرفی colorzilla، راجع به این افزونه و نحوه‌ی استفاده از آن توضیح می‌دهد. همچنین، اگر در زمینه خدمات سئو و مشاوره دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارید، افزونه‌های مرتبط می‌توانند به شما در بهینه‌ سازی نرخ تبدیل و اجرای تبلیغات در گوگل کمک کنند تا بهترین نتایج را از تلاش‌های دیجیتال مارکتینگ خود بگیرید.

اگر به دنیای اکستنشن‌های گوگل علاقه‌مندید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب «10 افزونه‌ی کاربردی گوگل کروم برای دیجیتال مارکترها» را هم بخوانید. 

اپول اسدی
اپول اسدی

اپول از اون مَلغمه‌های عجیب و غریبه. اسمِ عجیب و علایق عجیبی که به راحتی رویش نمی‌شه به دیگران بگه. ضمنا اپول مبتلا به سندروم "دل بی‌قرار داریم ما" هم هست. یعنی چند زبان بلده، چند تا ساز می‌زنه و چند تا رشته هم خونده. با این حال وقتی درباره معماری و رقصِ معاصر حرف می‌زنه، مثل طرفداران دو آتیشه ملوان انزلی رگ غیرتش به جوش می‌آد...

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف