با این کار جزو نفرات اول دوره GA4 منتوریکس هستید. با شما در ارتباط هستیم :)
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب الکترونیکی رایگان

برو مرحله بعدی
  • 1
  • 2
  • 3
دوست عزیز
برای ارسال کتاب به ایمیل و شماره موبایل شما نیاز داریم.
برو مرحله آخر
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب شما آماده است، دکمه دریافت لینک دانلود را بزنید.

لینک دانلود به شما ایمیل و پیامک شد.

اپلیکیشن گوگل پرایمر (Google Primer) چیست؟

امیرحسین سربیشه
امیرحسین سربیشه
10:34، 1401/03/05
اپلیکیشن گوگل پرایمر (Google Primer) چیست؟
1 رای    میانگین 5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

اپلیکیشن گوگل پرایمر (Google Primer) چیست؟


دنیای مدرن و دیجیتال گاهی می‌تواند عجیب و غریب و غیر قابل پیش‌بینی باشد. هر چیزی در این دنیا ممکن است و شاید در یک چشم به هم زدن هر چیزی که تا به حال می‌شناختید و انجام می‌دادید زیر سوال برود. تصور کنید یک کسب و کار مدرن دارید، باید از کجا اطلاعات لازم را بیاورید؟ از کجا آموزش ببینید؟ گوگل هر روز اپدیت‌های جدید می‌دهد و هر روز روش‌های هک رشد پیشرفت می‌کنند، به همین دلیل گوگل که خود را در موفقیت استارتاپ‌ها سهیم می‌داند، اپلیکیشن گوگل پرایمر (Google Primer) را برای آموزش دیجیتال مارکترها و کسب و کارها معرفی کرده است تا در دنیای مدرن سردرگم نشوید و آموزش‌ها را از جای درست پیدا کنید.

گوگل پرایمر چیست؟

گوگل پرایمر یک اپلیکیشن مبتنی بر اندروید و Ios است که به صورت رایگان می‌توانید از پلی استور و اپ استور آن را دانلود کنید. گوگل پرایمر به صورت ساده و کاربردی آموزش‌هایی درباره مبانی دیجیتال مارکتینگ می‌دهد. در حین یادگیری شما خسته نخواهید شد، چون مثال‌ها و نوع گفتار اپلیکیشن گوگل پرایمر سرگرم‌کننده است و شما را مجبور می‌کند با آموزش‌ها همراه باشید و فعالانه عمل کنید. اگر یک دیجیتال مارکتر مبتدی یا حرفه‌ای هستید دانلود اپلیکیشن Google Primer با لوگو خاکستری تیره و یک پرچم سبز در میان آن را در دستور کار خود قرار دهید.

گوگل پرایمر چیست

رابط کاربری گوگل پرایمر چگونه است؟

به محض ورود به اپ گوگل پرایمر از شما می‌پرسد چگونه پرایمر می‌تواند به شما کمک کند؟ پنج گزینه پیش روی خود دارید.

  1. راه‌اندازی کسب و کار خودم
  2. پیشرفت و بهبود کسب و کار
  3. پیشرفت در شغل
  4. آغاز کار و شغل
  5. هیچکدام از موارد بالا

هر کدام از این گزینه‌ها را انتخاب کنید آموزش‌های مرتبط با آن را برای شما نشان خواهد داد. بعد از انتخاب یکی از گزینه‌ها می‌توانید مهارت‌های خود را هم انتخاب کنید یا از این مرحله بگذرید و مستقیم وارد لیست آموزش‌ها و درس‌های کاربردی شوید. رابط کاربری گوگل پرایمر بسیار ساده است و شما گیج نخواهید شد. همه چیز با رنگ‌ها و شکل‌هایی به صورت ایکون مشخص شدند.

دسته بندی‌های گوگل پرایمر درباره چیست؟

در بالا اشاره کردیم که براساس نیازتان برای نصب گوگل پرایمر چندین گزینه را می‌توانید انتخاب کنید. اما با زدن فهرست که در قسمت چپ این اپلیکیشن وجود دارد دسته بندی‌های آموزشی برای شما باز می‌شود که داخل هر دسته بندی چندین درس وجود دارد. از این دسته بندی‌ها می‌توان به طرح کسب و کار، فروش، مدیریت کسب و کار، استارتاپ، ساخت برند، تعامل با مخاطب، سایت، تجربه کاربری (UX)، ایمیل مارکتینگ، شبکه اجتماعی، دیجیتال مارکتینگ، آنالیتیکس، بازاریابی محتوا، اطلاعات و داده کسب و کار، موبایل مارکتینگ، ویدئو مارکتینگ، دیجیتال کارکتینگ پیشرفته و مدیریت آژانس اشاره کرد.

گوگل پرایمر چیست

همچنین در قسمت explore می‌توانید درس‌های اضافی و جالبی را پیدا کنید که در پیشرفت شغلی و کسب و کارتان بسیار کمک می‌کند. از درس‌هایی که می‌توانید در این قسمت پیدا کنید، می‌توان به مدیریت کسب و کار از خانه، فروش محصولات و سرویس در شبکه اجتماعی، مراقبت از خود هنگام کار در خانه، عکاسی از محصولات مانند یک حرفه‌ای، پیدا کردن ایده کسب و کار مناسب شما، ترفندهای ساخت یک وبسایت خوب و... اشاره کرد.

چرا باید گوگل پرایمر را نصب کنم؟

گوگل می‌گوید ما این اپلیکیشن را مانند یک کتاب جیبی جمع و جور درست کردیم تا کسانی که وقت مطالعه زیادی ندارند بتوانند به سرعت آموزش‌های لازم را ببینند. در این دنیا که سرعت حرف اول را می‌زند شاید افراد دیگر وقت دیدن ویدئوهای بلندمدت یوتیوب یا گذراندن دوره‌های چندماهه را نداشته باشند، به همین دلیل گوگل پرایمر به سرعت در چند اسلاید با مثال واقعی، اینجاست تا این حفره را پر کند. هر چند گذراندن دوره دیجیتال مارکتینگ در کنار گوگل پرایمر توصیه می‌شود.

در زیر 4 دلیلی که باید گوگل پرایمر را نصب کنید آمده است:

  1. گوگل پرایمر فراتر از چند درس ساده است، چون محتوای ان توسط متخصصان در صنایع مختلف ساخته شده است، بنابراین هر کسی می‌تواند براساس علایق خود چیز جدیدی یاد بگیرد.
  2. گوگل پرایمر یک منبع یادگیری رایگان و عالی است که به شما کمک می‌کند تا شما که در زمینه بازاریابی دیجیتال تجربه ای ندارید، بدانید چرا تبلیغات را در یوتیوب می‌بینید و چرا وب سایت‎‌هایی که می‌روید به دنبال شکل ظاهری و تجربه کاربری خود هستند. خود هستند. به راحتی می‌توانید در 10 الی 15 دقیقه چیزهای جالبی را که هرگز نمی‌دانستید، بیاموزید و سپس شروع به اشتراک گذاشتن دانسته‌هایتان با همکاران و دوستان کنید.
  3. اگر در آینده مسئولیت تدریس به عهده شما باشد، پرایمر یک روش عالی برای شما برای دیدن رویکرد Google در تدریس است. گوگل هزینه زیادی را صرف آموزش و ساخت اپلیکیشن و ویدئوهای اموزشی می‌کند تا دقیقا کسب و کارها و دیجیتال مارکترها بفهمند چه چیزی در ذهن گوگل است. درس‌های گوگل پرایمر مانند یک لقمه کوچک می‌مانند که می‌توانید در میان وعده خود بخورید. کوتاهی و سرگرم کننده‌ای درس‌ها نیز باعث می‌شود خستگی گذراندن کلاس‌های انلاین را نداشته باشید.
  4. در عصر جدید همه به دنبال پیشرفت در کار و کسب و کار خود هستند و با آنلاین شدن کسب و کارها می‌توان مشتری بیشتری جذب کرد، اما اگر اموزشی ندیده باشیم و وارد این دنیای بزرگ شویم قطعا شکست خواهیم خورد. به همین دلیل گوگل پرایمر می‌تواند چاره کار باشد و شما را از تاریکی رها کند. چون اگر بدون آموزش وارد جایی مانند بورس شوید، قطعا سرمایه خود را از دست خواهید داد.

گوگل پرایمر چیست

جمع‌بندی

چه تازه کار باشید و چه حرفه‌ای، تفاوتی ندارد، گوگل پرایمر با اپدیت‌های خودش هر روز برای شما اموزش‌های جدیدی دارد. آموزش‌هایی که می‌توانید در کوتاهترین زمان به دست آورید و آن را با دیگران به اشتراک بگذازید. گوگل پرایمر فقط آموزش نیست، بلکه به فکر پیشرفت و بهبود کسب و کار و شغل شما نیز است. پس تا دیر نشده این اپلیکیشن کاربردی را دانلود کنید و بر روی گوشی خود نصب کنید. قطعا پشیمان نخواهید شد. اگر آموزش‌های گوگل پرایمر برای شما جذاب بود، سراغ دوره دیجیتال مارکتینگ منتوریکس نیز بروید، چون آموزش‌های بیشتری را در آن دوره‌ها گفتیم. همچنین برای مشاوره دیجیتال مارکتینگ و خدمات سئو سایت با منتوریکس در تماس باشید.

امیرحسین سربیشه
امیرحسین سربیشه

از تخصص‌های امیرحسین نوشتن مقدمه‌ها و متن‌های عجیب و جذاب است. یعنی می‌تواند از ترکیب خاویر زانتی، رستوران و طوفان کاترینا مقدمه‌ای بسازد که همه را به خودش جذب کند. علاوه بر این دانش سئویی دارد و در بخش محتوای سئویی به منتوریکس کمک می‌کند.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
shahla yari
1400/07/02
سلام برنامه پرایمر کامل به زبان انگلیسی هست و گرفتن آموزش ها سخت میشه در ضمن آموزش ها هم باز نمیشن. اگر امکان راهنمایی هست ممنون میشم راهنمایی کنید
پاسخ...
شیما تیموری
1400/08/03
سلام
به نظر ما یکی از نقاط قوت آموزش‌های گوگل پرایمر زبان انگلیسیش هم هست. اینطوری زبان‌تون هم تقویت میشه و بهتر خواهید شد...
تنها راه همینه که با فیلترشکن دوره‌ها و آموزش‌ها رو بگذرونین:)
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف