با این کار جزو نفرات اول دوره GA4 منتوریکس هستید. با شما در ارتباط هستیم :)
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب الکترونیکی رایگان

برو مرحله بعدی
  • 1
  • 2
  • 3
دوست عزیز
برای ارسال کتاب به ایمیل و شماره موبایل شما نیاز داریم.
برو مرحله آخر
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب شما آماده است، دکمه دریافت لینک دانلود را بزنید.

لینک دانلود به شما ایمیل و پیامک شد.

افزونه Wappalyzer چیست و چه کاربردی دارد؟

اپول اسدی
اپول اسدی
08:47، 1401/03/22
افزونه Wappalyzer چیست و چه کاربردی دارد؟
2 رای    میانگین 3.5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

افزونه Wappalyzer چیست و چه کاربردی دارد؟


تا به حال شده دلتان بخواهد بدانید یک سایت با چه زبان برنامه‌نویسی‌ای نوشته شده؟ یا برای مدیریت محتوای آن از چه نوع CMSای استفاده می‌شود؟ با کمک افزونه Wappalyzer به سادگی یک کلیک می‌توانید از زیروبم سایت‌های رقیب سردربیاورید. اگر شما هم یک دیجیتال مارکتر کنجکاو هستند، با منتوریکس همراه باشید تا ببینید افزونه Wappalyzer چیست و چه کاربردی دارد؟

دانلود ویدیو از آپاراتافزونه Wappalyzer

افزونه Wappalyzer چیست؟

قابلیت‌های Wappalyzer میدان دید شما را برای مشاهده تکنولو‌ژی‌های وبسایت‌ها گسترده می‌کند. wappalyzer از ابزار های پر کاربرد و پر استفاده در سئو سایت است. این ابزار به‌صورت کراس پلتفرم (cross-platform) است و روی ویندوز، لینوکس و مک نصب می‌شود. مانند آب خوردن می‌توانید آن را به مرورگر کروم و فایرفاکس خود بیفزایید. به‌وسیله افزونه Wappalyzer می‌توانید نوع سیستم مدیریت محتوا، سیستم تجارت الکترونیکی، فریمورک‌های وب، نرم‌افزار سرور، ابزارهای تجزیه‌وتحلیل و موارد دیگر را بفهمید. شاید بپرسید خب دانستن نوع این ابزارها چه کمکی به ما می‌کند؟ علاوه‌بر اینکه شما را نسبت به تکنولو‌ژی مورد استفاده رقبا آگاه می‌کند، با امتحان‌کردن نرم‌افزارهای مختلف می‌توانید بهترینِ آن‌ها را برای مدیریت وبسایت خود انتخاب کنید. به ویژه اگر ابتدای راه هستید، آشنایی با طیف وسیعی از افزونه‌ها، رزومه شما را قوی‌تر می‌کند.

افزونه Wappalyzer

افزونه Wappalyzer  چه کاربردی دارد؟

طبق ادعای مطرح‌شده در سایت Wappalyzer با استفاده از این افزونه می‌توانید کارهای زیر را انجام دهید:

۱. سردربیاورید سایر وبسایت‌ها چطور ساخته شده‌اند

به محض نصب افزونه، می‌توانید به وبسایت مورد نظر بروید. کافی است روی افزونه کلیک کنید تا پته سایت را برایتان روی آب بریزد. می‌توانید از CMS، پلتفرم تجارت الکترونیک و پردازشگر پرداخت، سردربیاورید.

۲. تهیه فهرستی از وبسایت‌ها و ابزارهای ارتباطی

این فهرست شامل وبسایت‌ها، آدرس ایمیل، شماره تلفن و حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی است. برای هر وبسایت یا کلمه کلیدی، می‌توانید گزارشی براساس ترافیک وبسایت، مکان و صنعت ایجاد کنید.

۳. رصدکردن رقبا

با کمک افزونه Wappalyzer، جزء اولین نفراتی خواهید بود که متوجه ریزترین تغییرات وبسایت رقبا می‌شوند.

دانلود افزونه wappalyzer برای کروم و آموزش نصب افزونه wappalyzer 

اول از همه عبارت wappalyzer extension را جست‌وجو کنید و آن را روی مرورگر خود نصب کنید. برای دسترسی مستقیم روی این لینک کلیک کنید. در صورت نصب موفقیت‌آمیز، آیکون wappalyzer را بالا در سمت راست مرورگر مشاهده خواهید کرد. اکنون، وارد هر وبسایتی که شوید آن را به صورت خودکار، تجزیه‌وتحلیل می‌کند. تمام اطلاعاتی که لازم است بدانید، مانند نوع CMSای که وبسایت با آن کار می‌کند، پلاگین تجارت الکترونیکی، زبان برنامه‌نویسی سایت، جاوااسکریپت و نوع شبکه تبلیغات را برایتان ردیف می‌کند.

آموزش کار با اکستنشن Wappalyzer

 کار با افزونه Wappalyzer بسیار راحت است و می‌توانید در وقت خود صرفه‌جویی کنید. تنها مشکلی که وجود دارد این است که سرعت گشت‌وگذار شما را کاهش می‌دهد، چون وقتی وبسایتی را باز می‌کنید، به منظور تجزیه‌وتحلیل یک سری فرایند‌ها در پس‌زمینه شروع می‌شود. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم از این افزونه در مرورگر اصلی خود استفاده نکنید. اگر از فایرفاکس برای جست‌وجوکردن استفاده می‌کنید، افزونه را روی کروم داشته باشید. یا برعکس!

آیا افزونه Wappalyzer رایگان است؟

افزونه Wappalyzer یک نسخه رایگان دارد و هزینه نسخه حرفه‌ای آن ۳۹ دلار در هر ماه برای هر کاربر است. البته یک دوره آزمایشی رایگان هم به شما می‌دهد.

در نصب و استفاده از Wappalyzer تردید نکنید

شاید برایتان سوال باشد که Wappalyzer چطور وبسایت‌ها را تجزیه‌وتحلیل می‌کند؟ این همه اطلاعات به‌دردبخور را از کجا می‌آورد؟ چطور می‌توانیم به صحت و دقت داده‌ها اعتماد داشته باشیم؟ راز این افزونه این است که کد HTML، اسکریپت‌ها، کوکی‌ها و درخواست‌های شبکه و اسناد صفحاتی که بازدید می‌کنید را به دنبال یافتن اثر انگشت هر تکنولوژی زیرورو می‌کند. به همین سادگی است! استفاده از این افزونه به شما قدرت بیشتری در تجزیه‌وتحلیل و انتخاب می‌دهد. دفعه بعدی که می‌خواهید برای راه‌اندازی یک وبسایت یا توسعه آن برنامه‌ریزی کنید و هیچ چشم‌اندازی از کاری که می‌خواهید انجام بدهید، نداشتید، Wappalyzer را به یاد بیاورید. آیا شما تجربه استفاده از این افزونه جذاب را دارید؟ چه افزونه‌های دیگری را می‌شناسید که کاربردی مشابه Wappalyzer داشته باشند؟

اگر این مطلب برای‌تان کاربردی بود، پیشنهاد می‌کنیم مطلب «10 افزونه‌ی کاربردی گوگل کروم برای دیجیتال مارکترها» را هم بخوانید. همچنین اگر صاحب کسب‌وکار هستید و می‌خواهید سرنوشت کسب‌وکارتان را عوض کنید، به صفحه خدمات سئو سایت و مشاوره دیجیتال مارکتینگ منتوریکس سر بزنید.

اپول اسدی
اپول اسدی

اپول از اون مَلغمه‌های عجیب و غریبه. اسمِ عجیب و علایق عجیبی که به راحتی رویش نمی‌شه به دیگران بگه. ضمنا اپول مبتلا به سندروم "دل بی‌قرار داریم ما" هم هست. یعنی چند زبان بلده، چند تا ساز می‌زنه و چند تا رشته هم خونده. با این حال وقتی درباره معماری و رقصِ معاصر حرف می‌زنه، مثل طرفداران دو آتیشه ملوان انزلی رگ غیرتش به جوش می‌آد...

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
سودا
1401/10/26
عالییییییییی
پاسخ...
تیم منتوریکس
1401/11/04
ممنون از شما.
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف