با این کار جزو نفرات اول دوره GA4 منتوریکس هستید. با شما در ارتباط هستیم :)
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب الکترونیکی رایگان

برو مرحله بعدی
  • 1
  • 2
  • 3
دوست عزیز
برای ارسال کتاب به ایمیل و شماره موبایل شما نیاز داریم.
برو مرحله آخر
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب شما آماده است، دکمه دریافت لینک دانلود را بزنید.

لینک دانلود به شما ایمیل و پیامک شد.

آپدیت مرداد ۱۴۰۱

فرق پست ویدئو با ریلز Reels چیست؟ کدام مناسب من است؟

امیرحسین سربیشه
امیرحسین سربیشه
09:59، 1401/01/02
فرق پست ویدئو با ریلز Reels چیست؟ کدام مناسب من است؟
10 رای    میانگین 3.5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
آپدیت مرداد ۱۴۰۱

فرق پست ویدئو با ریلز Reels چیست؟ کدام مناسب من است؟


تیک تاک توانست تولید محتوا در شبکه اجتماعی را تحت تاثیر خود قرار بدهد و شیوه جدیدی را وارد این بازی بکند. اینستاگرام نیز برای اینکه از تیک تاک کم نیارد، قابلیت Reels را در اپدیت‌های جدیدش وارد اپلیکیشن خود کرد تا دیگر کاربرانش به سمت تیک تاک نروند. در جدیدترین آپدیت اینستاگرام (مرداد 1401) دیگر خبری از انواع پست ویدئویی نیست و این مسئله بسیاری از کاربران را نگران کرده است. با این مطلب از منتوریکس همراه باشید تا همه چیز را درباره ریلز جدید اینستاگرام به شما بگوییم.

Reels

هنگامی که اینستاگرام روند کپی کردن از اسنپ چت و یوتیوب را در دستور کار خود قرار داد و استوری و IGTV را به اپلیکیشن خود اضافه کرد، می‌توانستید حدس بزنید که پلتفرم ویدئویی بعدی برای تقلید TikTok باشد! Instagram Reels یک خوراک ویدئویی با قالب و زمان کوتاه است که در آن کاربران می‌توانند کلیپ‌های 15 ثانیه ای برای خنداندن مردم، نشان دادن مهارت یا بازاریابی نام تجاری، منظره‌های زیبا، دوربین مخفی و... را پست کنند.

در حالی که Reels نسبتاً جدید است، اما به همان اندازه TikTok در رسانه‌های بازاریابی ویدیویی سر و صدا ایجاد نکرده است، در حقیقت، اکثر فیلم‌های Reels اغلب از تیک تاک بازنشر شدند و کسی برای این پلتفرم اینستاگرام ویدیوی خلاقانه‌ای نمی‌سازد، البته این روند در حال تغییر است و مردم سعی کردند در ریلز اینستاگرام هم خودی نشان دهند.

در حال حاضر در سال ۲۰۲۲، اینستاگرام آپدیت‌های جدیدی از ریلز داده که شامل موارد زیر می‌باشد:

  1. تمامی ویدئوهای زیر ۱۵ دقیقه به صورت ریلز منتشر می‌شود.
  2.  قابلیت اضافه کردن موزیک به ویدئو
  3. قابیت ریمیکس پست‌ها

ریلز اینستاگرام

اگرچه Reels احتمالاً هرگز به موفقیتی که TikTok به دست آورد دست نخواهد یافت، اما همچنان یک فرصت عالی بازاریابی است. Reels به کاربر خود اجازه می‌دهد محتوایی ایجاد کند که به سرعت محصولی را برجسته کند، برخی از پشت صحنه فرهنگ شرکت شما را نشان دهد یا منافع دریافتی مشتریان و کاربران را نشان دهد. حالا چرا از Reels استفاده کنیم و استوری نذاریم؟ چون اگر در ریلز اینستاگرام ویدیو بذارید ممکن است زودتر ویدیو شما به اکسپلور برود. به همین سادگی!

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های میان ریلز و پست معمولی اینستاگرام، مدت زمان آن‌ها است. در ریلز اینستاگرام امکان بارگزاری ویدیو از ۱۵ تا ۹۰ ثانیه وجود دارد. اما در پست معمولی بارگزاری ویدیو از ۱ تا ۱۰ دقیقه ممکن است.

پست ویدئویی معمولی Feed

در گذشته، پست معمولی ویدیوهایی 1 دقیقه‌ای بود که به صورت تک اسلاید گذاشته می‌شد، اما برخی پست اسلایدی می‌گذاشتند که هر اسلاید می‌توانست 1 دقیقه باشد. برای همین ویدئوهای بلند اکثرا به صورت IGTV گذاشته می‌شد. IGTV در رقابت با یوتیوب به اینستاگرام اضافه شد. اینجا افراد می‌توانستند ویدیوهای ویرایش شده و با کیفیت بالا را در قالب طولانی 10 دقیقه ارسال کنند. این برنامه به طور مستقیم یا از طریق حساب Instagram شما قابل دسترسی بود.

یک تفاوت اساسی بین YouTube و IGTV این بودکه ویدیوها مانند تیک تاک 9:16 نمایش داده می‌شوند و حالت عمودی دارند، در حالی که یوتیوب ویدیوها را به صورت افقی نشان می‌دهد. چرا اینستاگرام این کار را می‌کرد؟ چون به نظر می‌رسید فرهنگ سلفی در اینستاگرام بیشتر جواب داده است تا حالت ویلاگ یوتیوبی.

پست ویدیو اینستاگرام

اما در حال حاضر، کلیه ویدئوهای اینستاگرام به صورت ریلز نشان داده می‌شود، بنابراین فرقی ندارد طول ویدئو کمتر از 1 دقیقه باشد یا بیشتر، ویدئو به یک صورت آپلود می‌شود. اگر پست ویدئویی ریلز می‌گذارید و الگوریتم اینستاگرام را راضی کرده باشید، به اکسپلور خواهید رفت و ترافیک بسیاری به پیج شما وارد خواهد شد.

کدام حالت برای ویدیو من بهتر است؟

تمام قابلیت‌های ویدیویی اینستاگرام را گفتیم اما حالا از کجا بدانم ویدیو مورد نظرم را در چه حالتی پست کنم که بیشترین بازدید را داشته باشد، کافی‌ست موارد زیر را بخوانید تا بتوانید قالب مورد نظر خود را برای پست ویدیو پیدا کنید:

  • REELS: اگر یک ویدیو بامزه کوتاه دارید که دوست دارید در پیجتان برای مدت‌ها بماند و جاودانه شود، از REELS استفاده کنید. اگر در تیک تاک عضو هستید و ویدیو می‌سازید، می‌توانید در اینستاگرام هم آن ا بازنشر کنید. یادتان باشد فضای REELS انچنان جدی نیست و ویدیوهای بامزه و خنده‌دار زودتر به جاهای بالاتر می‌رسند. همچنین تعداد استفاده از هشتگ در ریلز اینستاگرام بسیار محدود است، پس روی هشتگ حساب باز نکنید و بیشتر روی محتوای ویدیو خود وقت بگذارید تا زودتر به نتیجه برسید. کپشن در REELS شاید انقدرها هم مهم نباشد.
  • پست معمولی: قبل از آپدیت جدید اینستاگرام، بین ویدئوهای کمتر و بیشتر از یک دقیقه تفاوت بود، اما در حال حاضر هر نوع ویدئو با یک روش آن هم به صورت ریلز نمایش داده می‌شود. کاملا مشخص است، اگر ویدیوهایی دارید که جامع‌تر از محتوای ریلز هستند و دوست ندارید آن را ریلز کنید، حتما سراغ پست معمولی و اسلایدی بروید. یادتان باشد نمایش ویدیو در حالت ریلز عمودی است، پس اگر ویدیو شما افقی است بهتر است آن را اسلایدی معمولی بگذارید.

انواع ویدئو در اینستاگرام

سخن آخر

درست است که حالت‌های مختلف پست کردن ویدیو در اینستاگرام با هدف رقابت با دیگر شبکه‌های اجتماعی به وجود آمده است، اما هر کدام شانس شما را برای رفتن به اکسپلور می‌سنجند. همانطور که در مطلب آموزش اینستاگرام هم گفتیم، اینستاگرام محتوای بسیار خوب را دوست دارد، سپس سراغ جزئیات می‎‌رود. حالا می‌دانید هر ویدیو را در چه حالتی پست کنید و خیالتان از درستی همه چیز راحت باشد.

اگر این مطلب را دوست داشتید، پیشنهاد می‌کنیم مطلب «کامل‌ترین راهنمای سایز پست، استوری، IGTV اینستاگرام» را هم بخوانید. همچنین اگر صاحب کسب‌وکار هستید و مایلید به بخش دیجیتال مارکتینگ شرکت‌تان جانی دوباره ببخشید، به صفحه مشاوره دیجیتال مارکتینگ و خدمات سئو سایت ما سر بزنید.

امیرحسین سربیشه
امیرحسین سربیشه

از تخصص‌های امیرحسین نوشتن مقدمه‌ها و متن‌های عجیب و جذاب است. یعنی می‌تواند از ترکیب خاویر زانتی، رستوران و طوفان کاترینا مقدمه‌ای بسازد که همه را به خودش جذب کند. علاوه بر این دانش سئویی دارد و در بخش محتوای سئویی به منتوریکس کمک می‌کند.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
بهزاد
1402/10/29
سلام من یه کلیپ دارم ۱۲ ثانیه هستش به نظرتون من اونو پست بزارم بیشتر بازدید میخوره یا ریلز بزارم؟
پاسخ...
تیم منتوریکس
1402/11/01
سلام همراه عزیز
در آپدیت جدید اینستاگرام شما در هر صورت ویدیوی کوتاهتون به صورت ریلز نمایش داده می‌شه:)
درسا
1402/10/28
با سلام و خسته نباشید من دخترم ۸ سالشه و یه میج خیلی خوب داستیم که به مرز ۵۰ هزارتا هم رسید ولی متاسفانه الان ریزش خیلی زیادی داره امکان داره راهنمایی کنین و هرچی پست میزارم تبدیل به ریلز میشه@aysa_izadi
پاسخ...
تیم منتوریکس
1402/11/01
سلام وقت بخیر
بهتره درمورد آپدیت‌های جدید اینستاگرام مطالعه کنید و فعالیت‌هاتون برو با این آپدیت ها هماهنگ کنید تا پیجتون از ان حالت خارج شه:)
یادتون باشه ریلز و استفاده از ترندها به تازگی تاثیر بالایی روی فعال بودن پیج شما داره!
Ftm
1402/08/20
سلام.من یه پست گذاشتم به صورت ریلزشده خودم نمیخواستم ولی اینجوری شد .دونفرم بیشتر ندیدن برای کسی نشون نداده.علتش چیه
پاسخ...
ناشناس
1402/10/06
ممکنه به دلیل صدایی که روی ویدیو گذاشته شده اینستاگرام اون ریلز رو بلاک کرده باشه باید قسمت نوتیفیکیشن که قلب کنار دایرکت هست بزنید و چک کند اگر هشداری درمورد اون پست فرستاده شده روی اون بزنید و مشکل رو حل کنید
زهره
1402/08/07
درود بر شمامن در پیج شخصیم یک ریلز گذاشتم اما ویدیو رو در این شات ادیت کردم در واقع فقط به صورت ریلز شیر کردم.الان متوجه شدم برخی از دوستانم اصلا نمیتونن ویدیو رو ببینن و تو صفحه من براشون نمایش داده نمیشه.همچنین زمانی که من پست رو براشون میفرستم این پیام میاد که شما نمیتونید این پست رو ببینید
پاسخ...
ناشناس
1402/10/06
بله اگر در صفحه اصلی نشون داده میشه برای فالوورها نشان داده شده!
زهرا
1402/07/12
سلام من به اشتباه و بلد نبودن کار کردن با ریلز یه فیلم خیلی مسخره گرفتم و چون وارد نبودم دیگه پیگیری نکردم الان نگاه کردم دیدم قسمت ریلز صفحه اصلی پیجم اون فیلم هست ایا این عیلم به همه فالوور هام نمایش داده شده یعنی دیدنش؟؟
پاسخ...
تیم منتوریکس
1402/10/27
سلام دوست عزیز وقتتن بخیر
بله؛ اگر ویدیو، در صفحه هوم پیج شما نشون داده می‌شه برای افراد دیه هم قابل دیدن هست:)
شیدا
1402/06/19
درود بر شما، روزتون خوش. ببخشید من یک سوال داشتم. من داخل پیجم ریلز که می‌زارم توی پست ها هم نمایش داده میشه. ویدئویی که دارم کمتر از یک دقیقه ست و به صورت عمودی هم هست. نمی‌دونم چه کار کنم که داخل پست هام نیاد، گزینه share to feed رو که غیر فعال کردم فقط تو قسمت ریلز اومد ولی به فالورهام نشون نداد
پاسخ...
ناشناس
1402/10/06
سلام دوست عزیز، اگر گزینه Remove from profile grid رو در سه نقطه‌ی بالا سمت راست ریلز مورد نظرتون انتخاب کنی ویدیو از صفحه پست‌ها حذف میشه اما در قیمت ریلزها نشون داده می‌شه:)
ملیکا
1402/06/07
سلام پیج من قفله اما پستی ک گذاشتم بیشتر از تعداد فالوورهام ویو خورده دلیلش چیه؟
پاسخ...
تیم منتوریکس
1402/06/13
سلام دوست گرامی وقتی یک پست در اینستاگرام بیش از تعداد دنبال‌کنندگان شما ویو دارد، دلایل مختلفی می‌تواند داشته باشد. در اینجا برخی از احتمالات را بررسی می‌کنیم:
اشتراک‌گذاری پست
دنبال‌کنندگان جدید
مشاهده چندگانه: اگر برخی از دنبال‌کنندگان شما پست را چند بار مشاهده کرده باشند، هر مشاهده به تعداد کل مشاهدات اضافه خواهد شد.
مشاهده توسط خود شما: ممکن است بخشی از مشاهدات از خود شما باشد، به خصوص اگر پست را چند بار بازبینی کرده باشید.
مشکلات فنی یا خطاهای آماری: در برخی مواقع، ممکن است به دلیل خطاهای فنی یا مشکلات آماری، تعداد مشاهدات نادرست نمایش داده شود.
H.abd
1402/06/06
درودویدئویی که من داخل پیجم قرار میدمهم تو قسمت پست و هم قسمت ریلز نشون داده میشهکلا همینطوریه یا نه؟
پاسخ...
ناشناس
1402/10/06
سلام دوست عزیز، شما می‌تونی از سه نقطه سمت چپی که روی هر ویدیو قرار میگیره ویدیو رو از روی قسمت پست بردارید که فقط در قسمت ریلزها نشون داده بشه:)
ناشناس
1402/10/06
سلام دوست عزیز، شما می‌تونی از سه نقطه سمت چپی که روی هر ویدیو قرار میگیره ویدیو رو از روی قسمت پست بردارید که فقط در قسمت ریلزها نشون داده بشه:)
فاضل
1402/05/24
سلام خسته نباشد من میخوام پستم ریلز نباشه و‌از هشتگ استفاده کنم ولی هرچی ویدیو میزارم ریلز نشان داده میشه میخوام از دو سه تا ویدیو یکیشان پست معمولی باشه
پاسخ...
ناشناس
1402/10/06
سلام دوست عزیز، در آپدیت جدید اینستاگرام روی تمام ویدیو ها حالت ریلز وجود داره و دیگه به صورت عادی نمیشه گذاشت، مگر به صورت پست ویدیویی اسلایدی:)
مرجان
1402/05/14
سلام امکانش هست پستی که گذاشتی بعد چند ساعت یا چند روز وارد اکسپلور بشه
پاسخ...
تیم منتوریکس
1402/06/13
سلام
بستگی به فعالیت و دیده شدن صفحه و پستتون داره
م.عباس پور
1402/04/23
با سلام خدمت شما، یه سوال داشتم ممنون میشم جواب بدید، بعضی از پیج های اینستاگرام رو که وارد میشیم به جای پست ها مستقیم ریلزها رو نمایش می ده و پست ها رو اگر روی قسمت پست بزنیم نمایش میده، در حالت پیش فرض چکار کنم وقتی کسی وارد صفحه ام میشه به جای قسمت پست قسمت ریلز فعال باشه، باید چکار کنم؟؟؟؟ممنون
پاسخ...
ناشناس
1402/10/06
سلام دوست عزیز، اگر مخاطب از طریق ریلز وارد پیج شما بشه؛ قسمت ریلزها برای اون هنگام مشاهده اولیه‌ی باز میشه و اگر از طریق پست اسلایدی یا عکسی وارد پروفایل شما بشه قسمت پست‌ها نمایش داده می‌شه:)
behi
1402/04/22
سلام من دو تا كليپ چند روز پيش تو پيج شخصيم گذاشتم و بعد بلاك شد appeal زدم .حالا بعضي از دوستام ميبينن و لايك ميكنن و عده اي نميبينن دو پست اخرمو.علتش چيه؟ديشب همسرم چون نميديد يكبار ديگه يكيش رو پست كردم باز appeal زدم. مجدد حالا باز بعضيا ميبينن بعضيا نه.همسرم هم نميبينه.مشكل از كجاست؟
پاسخ...
تیم منتوریکس
1402/06/13
سلام همراه عزیز منتوریکس ممکن است موارد مختلفی باعث ایجاد این مشکل شده باشند. در اینجا چند احتمال رایج را بررسی می‌کنیم:
مشکلات مرتبط با آلگوریتم‌های پلتفرم
مسائل مرتبط با محدودیت‌های گذارشی
باگ یا خطا در پلتفرم
تفاوت در تنظیمات حساب کاربری
مسائل مرتبط با بروزرسانی پلتفرم
برای حل این مشکل، این موارد را پیشنهاد می‌کنم:
با پشتیبانی پلتفرم تماس بگیرید: اگر مشکل پیش از آن‌که شما انتظار دارید حل نشده است، با پشتیبانی پلتفرم تماس بگیرید و این موضوع را با آن‌ها بررسی کنید.
بازنشر محتوا با توجه به قوانین: مطمئن شوید که محتوایی که انتشار می‌دهید، با قوانین و مقررات پلتفرم مطابقت دارد.
بررسی تنظیمات حساب کاربری: تنظیمات حساب کاربری خود و دوستانتان را بررسی کنید تا مطمئن شوید که مشکل از اینجا نیست.
mohanad
1402/04/20
سلام من اگر نخواهم از ریلز استفاده کنم راهکار چیست ، سپاسگزارم
پاسخ...
تیم منتوریکس
1402/06/13
سلام دوست عزیز
هنوز هم راه‌های بسیاری برای تولید محتوا و تعامل با دنبال‌کنندگان خود دارید. در اینجا چند راهکار که می‌توانید در نظر بگیرید:
پست‌های عادی: ایجاد و به اشتراک‌گذاری پست‌های عکس یا ویدئو در فید اصلی اینستاگرام.
استوری‌ها (Stories): استفاده از ویژگی "استوری‌ها" برای به اشتراک‌گذاری عکس‌ها و ویدئوهایی که پس از 24 ساعت حذف می‌شوند. همچنین می‌توانید از ابزارهای مختلف مانند نظرسنجی‌ها، پرسش‌و‌پاسخ و موارد دیگر استفاده کنید.
IGTV: اگر علاقه‌مند به ایجاد ویدئوهای بلندتر هستید، می‌توانید از ویژگی IGTV استفاده کنید و ویدئوهای با مدت زمان بیشتر ارسال کنید.
محترم فرجی
1402/03/22
سلام من پست های انستا گرام رو ۵۰روز هست که حذف کردم الان تو حلقه فلیم reels نمایش داده میشه چطور برش گردونم
پاسخ...
ناشناس
1402/03/27
سلام وقتتون بخیر‍!

اگر پستی را در اینستاگرام حذف کرده‌اید، عموماً نباید دیگر در قسمت Reels نمایش داده شود. اگر باز هم پست‌های شما در Reels نمایش داده می‌شود، احتمالاً به مشکلی در سیستم اینستاگرام برخورده‌اید.
نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که زمانی که یک پست را حذف می‌کنید، اینستاگرام از شما می‌خواهد تایید کنید که آیا واقعاً می‌خواهید آن را حذف کنید چون این عمل غیرقابل برگشت است. بنابراین، اگر پست شما هنوز در Reels نمایش داده می‌شود، ممکن است واقعاً حذف نشده باشد.

میثم محمدزاده
1402/02/26
سلام یک استوری از من در ریلز پخش شد و نوشته بود فقط شما میتونید ببینید تا زمانیکه به حلقه فیلم اضافه ش کنید ازش خارج شدم و دیگه نتونستم ببینمش اطلاعی دارید ؟
پاسخ...
تیم منتوریکس
1402/03/27
سلام وقت بخیر همراه گرامی:

بنا به گزارشات، اگر شما یک استوری را به قسمت "Reels" اضافه نکنید، بعد از بستن اپلیکیشن اینستاگرام یا خروج از آن، شما دیگر نمی‌توانید آن استوری را ببینید.
اگر در حین ساخت یک استوری، گزینه "Save to Camera Roll" یا "Save to Gallery" (ذخیره در گالری) را انتخاب کرده باشید، کپی از استوری شما باید در گالری تلفن شما باشد.
در غیر این صورت، به نظر می‌رسد که شما دیگر قادر به بازیابی استوری خود نیستید. اینستاگرام به طور خودکار استوری‌ها را پاک می‌کند و اگر آن‌ها را به "Reels" یا "Story Highlights" (برجسته‌های داستان) اضافه نکنید، آن‌ها پس از 24 ساعت حذف می‌شوند.
امیدوارم این اطلاعات مفید بوده باشد.

آرش
1402/02/22
سلام و خسته نباشید من پست میزارم اما بصورت ریلز نمایش داده میشه ولی میخام معمولی باشه چیکار کنم و ار حالت ریلز خارج بشه ؟
پاسخ...
تیم منتوریکس
1402/02/30
سلام دوست عزیز
پست شما زیر ۱ دقیقه است؟
sori
1402/01/09
سلاممن يه ريلز گذاشتم كه بار اول بخاطر اهنگش اينستاگرام بلاكش كرد كه پاكش كردم و يبار ديگه گذاشتم، بار دوم پست شد و اخطارى هم نداد ولى از ٤٧ ثانيه فقط ١٩ ثانيه ابتداى كليپ رو نمايش ميده و بعد گير ميكنه و حتى از اول شروع نميشه ك بگم احتمالا خودم اشتباها ١٩ ثانيش رو گذاشتم، چطور ميتونم حلش كنم؟☹️
پاسخ...
ناشناس
1402/01/27
سلام دوست عزیز
اطلاعی ندارم در این مورد
ناشناس
1402/01/28
سلام،قبل از آپلود توی قسمت برش برید و اونجا تمام فیلم رو کامل کنید.پایین صفحه مقداری که آپلود میشه رو نمایش میده
Alireza
1401/12/17
سلام من می‌خوام ریلز بزارم ساعت ها طول می‌کشه تا آپلود بشه اینترنت اینا رو هم هم چک کردم مشکلی نداره ممنون میشم راهنمایی کنید
پاسخ...
ناشناس
1402/01/27
سلام دوست عزیز
در این زمینه کمکی از دست من برنمیاد به خاطر حجم فایل، فیلترشکن‌ها وی اینترنت میتونه باشه
Miti_soap
1401/12/16
ویدیو های من فقط ۳۰ ثانیه اش ریلز میشه.دوباره همون رو تکرار میکنه.الان فقط بصورت اسلایدی دارم ویدیو میذارم.چرا اینطور شده و چکار کنم حل بشه
پاسخ...
ناشناس
1402/01/27
سلام دوست عزیز
باقی‌ ویدئو چه اتفاقی براش میوفته؟
ناشناس
1401/11/28
سلام ، چرا وقتی ریلز میزارم ویو ریلزم رو نمیبینم و مخاطب هم نمیبینه
پاسخ...
Yasna bano
1401/11/26
سلام وقتتون بخیر من هر پستی میزارم به صورت ریلز پست میشه به نظر شما برای بهتر دیده شدن و رفتن به اکسپلور همینجور باشه خوبت یا تبدیل به پست کنم؟ و چطوری از ریلز تبدیل به پست میشن توضیح میدید لطفا؟؟
پاسخ...
ناشناس
1401/12/02
سلام وقت شما هم بخیر
پست‌های زیر ۱ دقیقه به صورت ریلز منتشر می‌شوند که ایرادی در بهتر دیده شدن نداره و اگر محتوای شما مناسب و پربازدید باشه بهتر هم هستش
آینا لطفی
1401/11/06
چرااینستا پستمو به بقیه نشون نمیده
پاسخ...
Mohsen ahmadzade
1401/09/12
سلام من هر چی سعی میکنم پست میزارم اتومات به صورت ریلز آپلود میشه و نمیتوم تحلیل اون پست رو ببینم اطفا کمک کنید
پاسخ...
ناشناس
1401/10/07
سلام شاید به این خاطره که ویدئوی شما کمتر از حدیه که برای پست لازمه
احسان
1401/09/11
سلام در ریلز من سه نقطه حدف شده و نمیتونم سیو کنم در صورتی که قبلا اینجوری نبود.باید چکار کنم .ممنون
پاسخ...
ناشناس
1401/09/19
سلام
منظورتون از سه نقطه چیه
رونیکا
1401/09/08
سلام ریلز من بین پست های عادی دیده می‌شد اتفاقی دستم خورد از جدول پست هام خارج شد فقط تو بخش ریلز ها دیده میشه نمیتونم کاری کنم دوباره بین پستا نمایش داده بشه؟
پاسخ...
ناشناس
1401/10/07
سلام فعلا خیر
ناشناس
1401/10/07
سلام فعلا خیر
. امیرپور
1401/10/09
سپاسگزارم امیرحسین جان. معمارnetwork در آینده‌ای بسیار نزدیک.
هلیا
1402/02/06
چ خوب اتفاقا من میخوام ریلز هام تو پست های معمولیم نباشه چجوری میتونم این کارو کنم که در خود قسمت ریلز ها دیده بشه؟؟؟
علی اعتمادی
1401/09/03
سلام وقتتون بخیر. من توی اینستاگرامم یک پست فیلم زیر یک دقیقه گذاشتم نمیدونم چرا برای بعضی ها این فیلم نمایش داده نمیشه؟؟ یا قبلا نمایش داده شده الان حذف شده براشون ولی جز آمار پست های من هست براشون ...؟؟؟
پاسخ...
ناشناس
1401/09/05
سلام وقت شما هم بخیر
پست‌های زیر یک دقیقه به صورت ریلز نمایش داده می‌شن و در قسمت ریلز هستن
ابراهیمی
1401/12/21
درود..یکی از این مشکلات که فرمودید مربوط به استفاده از موسیقی اورژینال در کلیپ مورد نظره که اینستا اون پست و محدود میکنه.البته پیام میفرسته که شما باید اسمتون و بدید و اعلام کنید این مطلب و میدونید .یا از جایی کپی کردید
سلما
1401/09/01
سلام من در پیج پی وی خودم پست گذاشتم ک به صورت ریلز منتشر شد و تایمش بیشتر از دو دقیقه هست الان بعد از یه روز تایمش شده پنجاه ثانیه و بقیشو نشون نمیده یعنی بعد از پنجاه ثانیه دوباره از اول نشون میده چرا؟
پاسخ...
ناشناس
1401/09/05
سلام
احتمالا مشکل از خود اینستاگرام هستش
پاک کنید دوباره امتحان کنید
فرناز
1401/08/13
سلام من وقتی میخوام پست بزارم به صورت ریلز میشه ولی میخوام ویو مشخص باشه نه لایکبعد اگه من دوتا اسلاید بزارم دیگه به صورت ویو میشه یا بازم لایک مشخصه؟
پاسخ...
ناشناس
1401/09/05
سلام وقتتون بخیر بستگی داره به صورت ریلز می‌ذارید یا پست
یاسمن
1401/09/08
سلام اگه از یک اسلاید بیشتر بشه لایک میخوره نه ویوجدیدا اینستا کاری کرده که پست های ویدیو به صورت ریلز پست میشن و لایک میخورن.ولی اگر شما هم مثل من محتوای مناسب ریلز ندارید و میخواید مثل قبل ویو بخورید بهتره یه اینستاگرام ورژن پایین مثلا از سال 2021 دانلود کنید و در گوشی دیگری نصب کنید
وحید
1401/07/29
سلام ممنون از مطلب مفید شما، اگر بخوایم به صورت پست معمولی ویدئو های کمتر از یک دقیقه آپلود را کنیم دیگه امکانش نیست؟چون آخرین ویدیویی که من پست کردم گزینه زمان پست کردن نداشت که انتخاب کنم پست یا ریلز رو
پاسخ...
ناشناس
1401/07/30
سلام همراه گرامی
ویدئویهای زیر ۱ دقیقه به صورت ریلز منتشر می‌شن
فاطمه
1401/07/04
سلام.ویدیویی که گذاشتم و بصورت ریلیز پست شدهبجای ویو، لایک رو نشون میده.نمیشه درستش کرد که ویو رو نشون بده؟؟.
پاسخ...
ناشناس
1401/07/23
سلام
خیر مجدد پست کنید.
Mahyar
1401/06/27
سلام چرا در اپدیت جدید ویو به صورت عمومی نمایش داده نمیشه. فقط تعداد لایک نمایش داده میشه....؟
پاسخ...
ناشناس
1401/07/23
سلام برای اینکه توجه‌ها از روی تعداد لایک‌ها کاسته شه و از اهمیت بیوفته.
آیلار
1401/06/26
سلام من برای پیج کاریم ریلز میخوام بزارم ولی نمیخوام تو پستام دیده بشه. اینجوری بازدیدش کم میشه؟
پاسخ...
ناشناس
1401/07/30
سلام وقتتون بخیر
خیر در صفحه شما قسمتی باری ریلزهاتون وجود داره.
Prmida
1401/08/29
سلام میشه ب منم بگین
مرتضی
1401/06/25
سلام منم اینستا و ابدیت کردم بازدیدام آمد پایین یعنی اکسپلور هم نمیره باید چکار کنم مثل قبل باز دیدام بره بال ممنون میشم کمکم کنید
پاسخ...
ناشناس
1401/07/23
سلام از ریلز در محتوای خودتون استفاده کنید و موضوعات روز را با موضوع خود همراستا کنید.
ناشناس
1401/06/24
من پست گذاشتم فیلمه ولی بجای ویو لایک میخوره و لایکو معلوم می‌کنه چیکار کنم ویو بخوره ؟
پاسخ...
ناشناس
1401/07/23
سلام باید گزینه ریلز را انتخاب می‌کردید هنگام پست‌گذاری
احمدی
1401/06/23
من سه روزه دارم یه ویدئ 32 دقیقه ای را در ریلز پست میکنم اصلا نمیره ساعتها طول میکشه ولی آپلود نمیشه با فیلتر شکن هم میرم نمیشه خیلی کارها کردم . میشه راهنمایی کنید چکار باید کرد؟
پاسخ...
ناشناس
1401/06/29
کش اپلیکیشن اینستاگرام‌رو پاک کنید، همچنین پیشنهاد می‌کنیم که از یک کانکشن دیگه مثل اینترنت ADSL استفاده کنید.
نرگس
1401/06/23
سلام وقتتون بخیرمیخواستم بدونم میشه ریلز هارو به پست تبدیل کرد؟من قبلا ریلز گذاشتم میخواستم بصورت پست داخل هوم پیج هم قابل مشاهده باشه
پاسخ...
ناشناس
1401/07/23
سلام وقت بخیر
موقع پست‌گذاری می‌تونید به جای گزینه ریلز گزینه پست رو انتخاب کنید.
Mahdiye
1401/06/22
سلام چرا نمیتونم ریلز بزارم من همش ارور میده دلیلش چیه ؟
پاسخ...
ناشناس
1401/07/23
سلام وقت بخیر
چه اروری می‌ده بهتون؟
الهه اقتصادی
1401/06/22
سلام و خسته نباشید ریلز واسه همیشه تو پیج می مونه یا قابلیت این رو داره که مثل استوری از تو پیج بعد از مدت زمان خاصی پاک بشه و منتقل بشه به قسمت ویدیوها؟
پاسخ...
ناشناس
1401/07/23
سلام خیر تو پیجتون می‌مونه
علی
1401/06/19
سلام من ریلزم رو از قسمت گرید پاک کردمچطور دوباره برگردونمش به قسمت گرید ( پست ها)
پاسخ...
ناشناس
1401/07/23
سلام متاسفانه دوباره باید انجام بدید.
آوا
1401/06/16
سلام من جدیدا متوجه شدم ویدیو های که پست میکنم در قسمت Recent هشتگ ها قابل مشاهده نیست و فقط در قسمت Reels هشتگ میتونم اونها رو ببینم و این مشکل برای همه ای پیج ها تو حوضه ای کاری ( ادیت ویدیو ) خودم نیست و فقط برای برخی از پیج ها به وجود اومده حالا آیا راهی برای حل این مشکل وجود داره یا نه؟
پاسخ...
ناشناس
1401/07/23
سلام وقتتون بخیر
برای ایمیل اینستاگرام درخواست پشتیبانی کنید در مورد این موضوع
ناشناس
1401/07/23
سلام وقتتون بخیر
برای ایمیل اینستاگرام درخواست پشتیبانی کنید در مورد این موضوع
امین پهلوانیان
1401/06/12
سلام من تازگی هاست که شروع به بلاگری کردم دوتا سوال داشتماینکه چرا ریلز اولم به مراتب خیلی خیلی از بقیه ریلز ها بیشتر ویو خورده و اینکه من گزینه share in feed گزینه اش رو خاموش کردم و بازخورد بهتری گرفتم خواستم بدونم که چرا؟
پاسخ...
شیما تیموری
1401/06/15
سلام، روزتون بخیر باشه
سوالی که مطرحه اینه که آیا محتوای ریلز اولتون موضوع جذاب‌تری داشت؟ ساعت خاصی منتشرش کردین؟
سارا
1401/06/25
سلام اگه میخواین پستهاتون مثل قبل بشه و ریلز در نیاد. علاوه بر اینستاگرام . برنامه اینستاگرام لایت هم نصب کنید و پستها رو در اینستاگرام لایت بازگذاری کنید . اینطوری پستهاتون داخل خود اینستاگرام بصورت پست معمولی نمایش داده میشه و از طریق اینستاگرام می تونید ویرایش و اطلاعات آماری رو ببینید
خاطره زندیه
1401/06/09
سلام وقت بخیر از وقتی پست ها به صورت ریلز منتشر میشه پست هایی که میزارم داخل اکسپلور و هشتگ نمیره علت چی میتونه باشه؟
پاسخ...
شیما تیموری
1401/06/15
سلام، وقت شما هم بخیر
:))
برای اینکه پست‌ها وارد اکسپلور بشن باید خیلی eye catchy و مفید باشن. Engagement پست هم در ساعت اولیه باید بالا باشه تا درصد رفتن به اکسپلور بیشتر بشه.
پیشنهاد می‌کنم برای افزایش شانس ورود به اکسپلور، سری به ویدئوهای مرتبط با موضوع خودتون در اکسپلور بزنید و ازشون ایده بگیرید
مهدی
1401/06/19
من هم این مشکل رو دارم
احمدی
1401/06/09
سلام نمیشه پستهای قبلی رو به ریلز تبدیل کنیم؟ یا کاورش رو درست کنیم . چون کاور پستهای قبلی توی ریلز خوب نشون نمیده. اگه امکانپذیره راه حلش رو بگید ممنون میشم.و اینکه جدیدا آپلود ویدو حتی با حجم کم حداقل نیم ساعت طول میکشه خیلی راه ها رو رفتیم درست نشد. راهکاری داره؟ممنون از شما
پاسخ...
شیما تیموری
1401/06/15
سلام:)
در حال حاضر، امکان تغییر کاور نیست. با این حال شما هم امتحان کنین. روی پست‌های ویدئویی‌تون گزینه ادیت رو بزنین و ببینین که کاورش کار می‌کنه یا نه.
برای آپلود ویدئو هم باید بگم که شما تنها نیستین، ما هم برای اینستاگرام منتوریکس و کلاینت‌های دیگه چنین مشکلی داریم و خیلی طول می‌کشه.
استفاده از اپراتورهای اینترنتی مختلف، فیسبوک کریتور، روشن/خاموش کردن ف ی ل ت..شکن هم از راه‌های دیگه‌ای که می‌تونین برای آپلود سریع ویدئو استفاده کنین. با این حال، ما اینارو هم امتحان کردیم اما فایده‌ای نداشته. شاید برای شما کار کنه.
احمدی
1401/06/19
ممنون از پاسخ شما . من اینساگرام رو حذف کردم مجددا نصب کردیم و گزینه انتخاب پست و دیلز درست شد یعنی مانند ویدوهای قبل که آپلود میکردم همش ریلز میشد این سری پست رو انتخاب کردم دیگه ریلز نشد زمان ویدو 12 دقیقه بود. گفتم شاید دوستان بخوان اینکار رو کنند اطلاع بدم شایدبا آنیستال ونصب مجدد درست بشه. سپاس
سارا
1401/06/08
سلام . ببخشید من گزینه پست هم انتخاب میکنم ولی باز ریلز میشه . در خیلی از هشتگها هم بالا نمیاد. در صورتی که قبلا اینطور نبود از وقتی که اینستا قانون ریلز رو آورده اینطوری شده. باید نسخه قدیم رو نصب کنم؟
پاسخ...
اهورا
1401/06/11
اینا خودشونم نمی دونن فقط محتوا کپی می کنن ،
شیما تیموری
1401/06/15
سلام:)
در حال حاضر، کاری از دست ما برنمیاد جز اینکه به قوانین جدید اینستاگرام تن بدیم.
بله راه چاره همینه. اما به نظرم سخته که همچنان این کارو بکنیم. مجبوریم که به ریلز عادت کنیم.
امیرعلی حسینی
1401/06/05
سلام من نفهمیدم از لیزر استفاده کنم یا معمولی ممنون میشم جواب بدید
پاسخ...
شیما تیموری
1401/06/06
سلام
در حال حاضر (شهریور 1401) با توجه به آپدیت اینستاگرام، تمامی پست‌های ویدئویی در قالب ریلز نمایش داده میشن مگه اینکه از 15 دقیقه بیشتر باشن
...
1401/06/05
باسلام وخسته نباشیدمن می خوام که پستام حالت ویدیو معمولی باشه نه بصورت ریلزدرپاسخ به کاربراتون متوجه شدم که آپدیت جدیداینستاگرامه ،وتنهاراه نصب نسخه قدیمی اینستااست.سوالم اینه که باید دقیقا چه کار کنم؟اینسای فعلی روحذف کنم وقدیمی رونصب کنم؟تکلیف پیجم چی میشه؟پستهای قبلیم پاک میشه؟لطفاراهنمایکنید
پاسخ...
شیما تیموری
1401/06/05
سلام، خیلی ممنونم:)
اگه این کارو بکنین، پست‌هاتون حذف نمیشه؛ خیالتون راحت!
سارا
1401/06/25
سلام اگه میخواین پستهاتون مثل قبل بشه و ریلز در نیاد. علاوه بر اینستاگرام . برنامه اینستاگرام لایت هم نصب کنید و پستها رو در اینستاگرام لایت بازگذاری کنید . اینطوری پستهاتون داخل خود اینستاگرام بصورت پست معمولی نمایش داده میشه و از طریق اینستاگرام می تونید ویرایش و اطلاعات آماری رو ببینید
سپیده
1401/06/03
سلام روزتون بخیر. من تمام پست هام حتی بالای ۱۵ ثانیه هم به صورت ریلز میشه چیکار میتونم بکنم که درست بشه؟ یک سری سایت نوشتن کمتر از ۱۵ ثانیه ریلز میشه
پاسخ...
شیما تیموری
1401/06/05
سلام، روز شما هم بخیر باشه
ممنون
در حال حاضر، تمامی پست‌های ویدئویی در قالب ریلز منتشر می‌شه چون اینستاگرام چنین تصمیمی گرفته.
یاسر
1401/06/10
برای حل این مشکل ویدیو رو همراه با یک عکس پست کنید ینی به صورت البوم
مریم ناطق
1401/06/02
سلام جناب امیر حسین من یه سوال داشتم در مورد پست اینستا من روی یک عکس یک صدای ۳ تا ۷ دقیقه ای میذارم و بقیه پستهای ادامه اش بصورت نوشتاری است اما بعد از پست شدن فقط ۱ دقیقه از صدای ضبط شده پخش میشه میشه لطفا راهنمایی کنید چکار کننم اینم آدرس پیجم @_maryam.nategh_
پاسخ...
شیما تیموری
1401/06/05
سلام خانم ناطق عزیز
دقیقا متوجه منظورتون نشدم اما سوالمو می‌پرسم:
آیا منظورتون اینه که پست آلبوم می‌خواین بذارین و یکی از اسلایدهاش یه عکسه با صدای 3 تا 7 دقیقه‌ای؟
اگه منظورتون این هست، در حال حاضر برای پست‌های آلبومی، محدودیت زمان هر اسلاید فقط 1 دقیقه هست.
داود
1401/06/01
سلام من میخواستم پست بزارم یک فیلم کوتاه رو ولی به صورت ریلز نمایش داده میشه چکار کنم؟
پاسخ...
شیما تیموری
1401/06/05
سلام:)
در حال حاضر، آپدیت جدید اینستاگرام به گونه‌ای هست که پست‌های ویدئویی رو در قالب ریلز منتشر می‌کنه.
Shaqayeq Habibi
1401/05/30
سلام ویو رییلزم در پست چرا نمایش داده نمیشوددر صورتیکه که برای همه را نمایش میدهد ولی من باید قسمت رییلز را چک کنم ویو را ببینم
پاسخ...
شیما تیموری
1401/05/31
سلام، وقتتون بخیر
ویو در ریلز به عنوان plays نمایش داده میشه. کافیه که insights ریلز رو چک کنین یا اینکه روی سه نقطه ریلزتون بزنین و آمارشو ببینین
آناهیتا
1401/05/28
سلام قسمت اینسایت ریلزم میرم اصلا from homFrom hashtagFrom explor ندارن چرا؟؟
پاسخ...
شیما تیموری
1401/05/30
سلام آناهیتا عزیز
احتمالا به خاطر تغییرات جدیدی هست که اینستاگرام داره انجام میده. در حال حاضر، باگ‌ها و تفاوت در اینستاگرام افراد مختلف به وجود اومده
صادق کمنظیر
1401/05/28
سلاممیخام ویدیو ده ثانیه ب شکل ریلز بذارم ولی اپلود نمیشه نمیدونید جریانش چیه؟
پاسخ...
احسان
1401/05/30
با فیلتر شکن بزار
شیما تیموری
1401/05/30
سلام
احتمالا به خاطر باگ اینستا و کندی اینترنت در چند روز اخیر هست. ما هم برای اینستاگرام منتوریکس با چنین مشکلی مواجه شدیم.
بهار
1401/05/27
سلام من میخوام ریلز بزارم ولی صداش برام فعال نیست چیکار کنم فعال شه؟
پاسخ...
شیما تیموری
1401/05/30
سلام بهار عزیز
امکانش هست که دارین از صدایی استفاده می‌کنین که کپی رایت داره یا شاید هم میکروفونتون رو خاموش کردین
مژگان شبانی
1401/05/26
سلام وقت بخیر موقع ارسال پشت پیغام زیر برای من نمایش داده میشه (حلقه فیلم شما در فیدهای دنبال کنندگانتان گذاشته می شود و در نمایه تان قابل مشاهده است، همچنین ممکن است در جاهایی مثل reels نمایش داده شود) و پستهای من رو فقط فالورهام میبینن و مثل قبل لایک و ویو نداره ممنون میشم راهنماییم کنید
پاسخ...
شیما تیموری
1401/05/30
سلام، وقت شما هم به خیر
امکانش هست که با آپدیت‌های جدید، فید شما براساس تاخر و تقدم زمانی نشون داده بشه و به همین خاطره که مثل قبل لایک و ویو نداره
بهزاد
1401/05/25
سلام، من یک پیج دارم که اطلاع رسانی هست و نیاز دارم که ویدئوهای من بصورت پست باقی بمونند تا اعضا از عکس‌ها و فیلم‌های مراسم استفاده کنند، و فیلم های من طولانی هستند حدود پنج تا هشت دقیقه، آیا ریلز فقط یکبار نشون داده میشه؟ فیلم من توی پیج هست اما اعضا نمی‌بینند، چه کنم دوست من؟
پاسخ...
شیما تیموری
1401/05/30
سلام بهزاد عزیز
می‌تونین هنگام آپلود ریلز از گزینه share on profile feed استفاده کنین تا ریلز رو فالوئراتون هم ببینن. از این نظر مشکلی نیست. ریلز باقی می‌مونه.
رضا میر پنج
1401/05/23
سلام قسمت پست گذاشتن که عرض کردید پست رو بزنید که به صورت ریلز نشه ..بازم به صورت ریلز در میاد این باگه؟؟من مجبور شدم ورژن قدیمی رو نصب کنم ..لطفاً راهنمایی کنید
پاسخ...
شیما تیموری
1401/05/30
رضا عزیز سلام
در حال حاضر ویدئوهای زیر 15 دقیقه به صورت اتوماتیک در قالب ریلز نمایش داده میشن متاسفانه.
مهسا
1401/05/22
سلام وقت بخیر یه پست گذاشتم که به حالت ریلز درآمده، اشتباهی گزینه remove from profile grid زدمالان پستم قسمت پروفایلم نمایش داده نمیشه ولی قسمت ریلز هستش،چطور میتونم بازگردانیش کنم برگرده پست بشه ؟
پاسخ...
ناشناس
1401/05/24
سلام، وقت شما هم بخیر باشه
متاسفانه در آپدیت جدید برنامه اینستاگرام، قابلیت بازگردانی رو برداشتن.
حالا من یه سوال از شما دارم:
آیا بعد از زدن ادیت ریل، گزینه also share to feed رو می‌بینین که گزینه شو فعال کنین؟ اگه بله، این کارو بکنین. اگه نه، پس پیشنهاد میکنم یه نسخه قدیمی تر اینستاگرام رو نصب کنین، ترجیحا مال 2020 رو قابلیت برگردوندن ریلز به فید رو داشته باشه.
البته بهتره که ریلز رو از قبل سیو کنین و بعد اینستاگرامتونو حذف کنین و یه اینستاگرام قدیمی تر روی گوشیتون بندازین.بعدش که به فید خودتون رفتین، سراغ ریلز برید، سه نقطه رو بزنین و گزینه add to profile grid رو انتخاب کنید.
بعد از اینکه مطمئن شدین ریلز به فید برگشته، اینستاگرام قدیمی رو حذف کنین و اینستاگرام جدید رو دوباره روی گوشیتون نصب کنین
نگین
1401/05/20
سلام من اون. قسمت سه نقطه عمودی رو که میزنم نمیتونم ببینم پستم اکسپلور رفته یا خیر فقط تعداد لایک ها و کامنت ها و ویو رو نشون میده
پاسخ...
شیما تیموری
1401/05/24
نگین عزیز، سلام
با توجه به تغییرات جدیدی که اینستاگرام داده، این قسمت هم احتمالا در پی همین تغییرات هست. یک نکته دیگه هم هست و اونم اینه که یک سری باگ‌های اینستاگرامی هست.
سوال مهم‌تری هم دارم: آیا مطمئن هستین که پست‌تون به اکسپلور رفته؟
نیکی ناز
1401/05/20
سلام من کلیپا رو پست میزنم بازم ریلز میشه نمیخوام اصلا ریلز بشه باید چیکار کنم ؟
پاسخ...
شیما تیموری
1401/05/24
سلام
در آپدیت جدید، تمامی محتوای ویدئویی در قالب ریلز منتشر میشه (پست های ویدئویی که کوتاه‌تر از 15 دقیقه هستند)
این تغییر هم به خاطر سیاست های اینستاگرامه تا ریلز رو پروموت کنه.
عارف بادفر
1401/05/20
سلام پیج ما هواشناسی است واقعاً ریلیز بکار من نمیاد هرجور پست میزارم ریلیز میشه چون بازدید پست ها برای کاربران نشان داده نمیشود چکار کنم به روال قبل بازدید نشان داده میشود
پاسخ...
شیما تیموری
1401/05/24
سلام عارف عزیز
متوجه نگرانی شما برای این موضوع هستم، اما متاسفانه آپدیت جدید اینستاگرام این امکان رو گرفته که ویدئوها به صورت ریلز نباشه.
در حال حاضر، تمامی ویدئوهای کمتر از 15 دقیقه، قراره به فرمت ریلز باشن.
نرگس
1401/05/19
سلام میخواستم بدونم آیا درفیلمهای یک دقیقه ای که در اپدیت جدید به صورت ریلز نمایش داده میشه دراینسایت میتونیم بفهمیم چقدر از هشتک چقدر از هوم وچقدر از اکسپلور ویو خورده واینکه چرا بعضی ریلزها ویو رو نشون میده بعضی ریلزها لایکو
پاسخ...
شیما تیموری
1401/05/30
سلام
در حال حاضر، میشه برای دیدن آمار ریلز، روی ویدئو زد و بعد از گزینه سه نقطه، آمار رو دید که شامل ویو، لایک، کامنت، سیو، share و کامنت هست.
اینکه چرا برای بعضی ریلزها، آمار نمایش متفاوته به خاطر این هست که هنوز اینستاگرام در حال به روز رسانی این قسمته
بهزاد
1401/05/19
جواب ها رو کپی و پست میکنید میگم روی پست میزنم نمیشه باز ریلز میشه گذینه داره خب یدونه بگید کجاست والله همه همین مشکل رو دارن شما همون جواب رو میگید خب نمیشه با راه حل شما اوتومات خودش ریلز میکنه
پاسخ...
شیما تیموری
1401/05/24
بهزاد عزیز، سلام
در آپدیت جدید، تمامی محتوای ویدئویی در قالب ریلز منتشر میشه (پست های ویدئویی که کوتاه‌تر از 15 دقیقه هستند)
این تغییر هم به خاطر سیاست های اینستاگرامه تا ریلز رو پروموت کنه.
بنابراین تنها راهی که فعلا داریم اینه که کاوری هم اگه میذاریم برای ریلز باشه.
یاسمن
1401/05/19
چرا در ویدئوهایی که با فرمت ریل می گزاریم این ویدئوها وارد هشتگ مربوطه نمیشن؟
پاسخ...
شیما تیموری
1401/05/24
احتمالش هست که Shadow ban شده باشین.
سام
1401/05/19
سلام ،آقا من میخوام پست هام مثل قبلا ویو بخوره ،نه اینکه ریلز بشه ، هر کاری میکنم دوباره ریلز میشه و لایک میخوره ، ی راهکار بدید ،از قسمت تنظیمات جایی نداره این ریلز رو خر موقع که لازم نداریم خاموش کنین؟؟؟
پاسخ...
شیما تیموری
1401/05/24
سلام
در آپدیت جدید، تمامی محتوای ویدئویی در قالب ریلز منتشر میشه.
این تغییر هم بهه خاطر سیاست های اینستاگرامه تا ریلز رو پروموت کنه.
بنابراین تنها راهی که فعلا داریم اینه که کاوری هم اگه میذاریم برای ریلز باشه.
شکوفه
1401/05/26
تنها راهش اینه جیبی اینستا رو بزنی از اونجا پست بزاری منم خریت کردم آپدیت کردم
شیما
1401/05/19
خیلی بده که در ریلز ویو‌ها نشون داده نمیشه...راهکاری هست براش؟؟برای ریلزی که ویو بالا خورده اما ویو‌ها نشون داده نمیشن راهکاری دارید؟؟
پاسخ...
ناشناس
1401/05/19
سلام. خیر متاسفانه
ناشناس
1401/05/18
سلام قبلا ویوها بالای ۴۰۰ تا بود الان با اینکه از قسمت remix reels ro گزینه allow for reels رو خاموش کردم کرد بازم ریلز میشه پستام و فقط لایکا رو‌نشون میده.لطفا دقیق بگید چیکار کنیم که ریاز نشه و پست بمونه.ممنون
پاسخ...
ناشناس
1401/05/19
سلام همراه گرامی
هنگام انتشار پست ویدئویی می‌توانید گزینه پست را به‌جای ریلز انتخاب کنید.
سجاد
1401/05/18
سلام، چطوري ميتوان ريلز را در قسمت پست هاي اينستاگرام به نمايش گذاشت؟
پاسخ...
ناشناس
1401/05/19
سلام در آپدیت جدید اینستاگرام ریلز هم در قسمت پست‌ها نمایش داده می‌شه.
بهزاد
1401/05/18
من روی پست میزنم باز خود به خود ریلز میشه نمیدونم باگ داره یا هر چی از کار و زندگی انداخته من رو هر جوری میکنم تایمش رو کم میکنم زیاد میکنم اصلا روی ریلز هم نمیزنم و پست معمولی میفرستم باز خود به خود ریلز میشه واقا کلافه شدم
پاسخ...
ناشناس
1401/05/19
سلام در آپدیت جدید اینستاگرام هنگام انتشار پست ویدئویی دو گزینه پست و ریلز دارید که می‌توانید گزینه پست را انتخاب کنید.
بهناز
1401/06/02
دقیقا این مشکلی هست که منم دارم
کاربر
1401/05/17
سلام یه ویدیو پست کردم که به صورت ریلز در اومده چطوری میشه بدون اینکه حذفش کنم به صورت پست معمولی درش بیارم
پاسخ...
ناشناس
1401/05/19
سلام می‌تونید پاک کنید پست رو و گزینه پست رو برای ویدئوی خودتون انتخاب کنید به جای ریلز.
zahrakhashei
1401/05/17
سلام برای پیج قفل هم ریلز به اکسپلور میرود؟
پاسخ...
نهال ظاهری
1401/05/19
سلام، خیر. ورود به اکسپلور فقط برای اکانت‌های پابلیک امکان داره.
مهدی
1401/05/16
سلام من نمیدونم چرا میخوام پست هم بزارم باز تبدیل به ریلز میشه یعنی feed میخوام بزارم ولی ریلز میشه ،نمیدونین باید چیکار کنم که همون پست عادب رو بزارم؟
پاسخ...
نهال ظاهری
1401/05/16
سلام، در آپدیت جدید اینستاگرام همه ویدئوها یک شکل دراومدن یعنی به صورت ریلز نشون داده می‌شن.
بهزاد
1401/05/18
منم هر کاری کردم نشد هر جوری ویدیو رو فرستادم باز ریلز میشه
Bt
1401/05/16
Impression پست های ریلز رو‌ کجا میتونیم ببینیم؟و از کجا‌ میزان اکسپلورش و بقیه مواردش رو ببینیم؟
پاسخ...
نهال ظاهری
1401/05/16
اول مطمئن شید که اینستاگرامتون آپدیت باشه، بعد از طریق صفحه اصلی پروفایلتون به قسمت ویدئوها برید و روی ریلز کلیک کنید، گوشه سمت راست سه نقطه عمودی می‌بینید، روی اون کلیک کنید و گزینه view insight رو بزنید.
همایون
1401/05/15
من نخوام پستام به صورت ریلز پست شه باید چیکار کنم
پاسخ...
نهال ظاهری
1401/05/16
سلام، در آپدیت جدید اینستاگرام همه ویدئوها به یک شکل دراومدند و به صورت ریلز نمایش داده می‌شن.
ناشناس
1401/05/19
وااای دقیقا
لعیا
1401/05/15
خیلی ممنونم ازتون استفاده کردم .سلامت باشید
پاسخ...
نهال ظاهری
1401/05/16
خوشحالیم که براتون مفید بوده، ممنون از فیدبکتون:)
متین حیدری
1401/05/15
سلام . من میخوام پست معمولی بزارم ویدیو پلی متاسفانه ریلز میشه و ویو رو نشون نمیده به جاش لایک نشون میده . چطور میتونم درست کن م
پاسخ...
یاسمن
1401/09/08
سلام دوست عزیزاین مشکل من هم بود.خیلی از روش ها را امتحان کردم تا موفق شدم مثل قبل پست بزارم و ویو بخوره.شما یه ورژن اینستاگرام از سال 2021 دانلود کنید و روی یه گوشی دیگه نصب کنید.از اونجا پستتون را اپلود کنید ولی توی گوشی خودتون مدیریتش کنید
..
1401/05/14
سلام خسته نباشید ریلز بعده یه مدت پاک میشه ؟
پاسخ...
نهال ظاهری
1401/05/16
سلام، ممنونیم. خیر پاک نمی‌شه.
ناشناس
1401/05/12
سلام برای کار فیشال و پاکسازی پوست کدومش بهتره جذب فالوور خیلی کم دارم
پاسخ...
نهال ظاهری
1401/05/16
سلام، در آپدیت جدید اینستاگرام همه ویدئوها شبیه هم شدن و تفاوتی نداره.
پرهام نیا
1401/05/12
وقت بخیر پست معمولی میذارم اما ویو نمی خوره و تبدیل به ریلز میشه ا
پاسخ...
زینب قره خان
1401/05/05
سلام وقت تون بخیرکلیپ هایی که به صورت پست آپلود میشن ولی وقتی میزنی روی پست به صورت ریلز نمایش داده میشه به چه صورته؟؟ من یه پیج کاری دارم ولی این مدل پست رو بلد نیستم هر جا هم میگردم روشی برای آپلودش نیست ممنون میشم راهنمایی ام کنین
پاسخ...
نهال ظاهری
1401/05/05
سلام، وقت شما هم به‌خیر. در آپدیت جدید اینستاگرام تمام ویدئوها به یک شکل نمایش داده می‌شه.
حمید
1401/04/16
با سلام. من ویدیو کمتر از یک دقیقه درست کردم و میخوام بصورت 1*1 پست بشه اما اینستا اتوماتیک اونو به ریلز تبدبل میکنه. دلیلش چیه؟
پاسخ...
محمد
1401/04/20
سلام به خاطر آپدیت جدید اینستاگرام شکل نمایش ویدیو ها تغییر کرده و اگر سایز ویدیو هاتون رو از قبل به صورت 1080 * 1080 در بیارید میتونید اون رو پستش کنید
شیما تیموری
1401/05/11
سلام حمید عزیز
در حال حاضر، اینستاگرام پست های ویدئویی رو در یک فرمت واحد منتشر می‌کنه
حمید
1401/04/15
با سلام. من ویدیو کمتر از یک دقیقه درست کردم و میخوام بصورت 1*1 پست بشه اما اینستا اتوماتیک اونو به ریلز تبدبل میکنه. دلیلش چیه؟
پاسخ...
ناشناس
1401/03/26
برای کسیکه استایلیسته و تازه پیجشو تاسیس کرده و می‌خواد ویدئوی بدون کلام و با موسیقی فقط با ست های لباس درست کنه کدوم حالت بهتره ؟ پست معمولی یا ریلز ؟
پاسخ...
تیم منتوریکس
1401/04/11
با آپدیت‌های جدید، ویدئوهای اینستاگرام الان خیلی شبیه هم شدن، اما برای استایلیست ریلز رو اولویت قرار بدید.
ناشناس
1401/01/11
سلام بهتره که ریلز و پست هم کنیم یا استوری بشه و هایلات بهتره؟؟؟؟
پاسخ...
شیما تیموری
1401/01/17
بستگی داره هدف شما از پست چی باشه و چه محتوایی باشه؟
معمولا ریلز زودتر به اکسپلور میره
اگه محتوایی دارین که فالوئر همیشه باید استفاده کنه یا بهش سر بزنه، هایلایت بشه
الا حفیظی
1400/06/27
بسیار عالی و جامع . ممنون
پاسخ...
ناشناس
1400/06/27
ممنون که نظرتون رو برامون نوشتید.
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف