با این کار جزو نفرات اول دوره GA4 منتوریکس هستید. با شما در ارتباط هستیم :)
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب الکترونیکی رایگان

برو مرحله بعدی
  • 1
  • 2
  • 3
دوست عزیز
برای ارسال کتاب به ایمیل و شماره موبایل شما نیاز داریم.
برو مرحله آخر
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب شما آماده است، دکمه دریافت لینک دانلود را بزنید.

لینک دانلود به شما ایمیل و پیامک شد.

۱۰ راه تضمینی برای ورود به اکسپلور اینستاگرام

شیوا محمدی
شیوا محمدی
10:09، 1400/10/08
۱۰ راه تضمینی برای ورود به اکسپلور اینستاگرام
1 رای    میانگین 4.0/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

۱۰ راه تضمینی برای ورود به اکسپلور اینستاگرام


«چگونه در اکسپلور اینستاگرام دیده شویم؟» این سوالی است که صاحبان صفحات کسب و کارها (از کوچک تا بزرگ) دنبال پیدا کردن جوابش هستند. به طور کلی ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام در موفقیت اکانت‌های تجاری و افزایش رشد اکانت‌های شخصی تاثیر بی‌نظیری دارد. 

نکته اصلی برای رسیدن به این صفحه، شناخت الگوریتم اینستاگرام است. ما در این مقاله از سری مقاله‌های آموزش اینستاگرام، نحوه عملکرد الگوریتم و راه‌های مطمئن برای رسیدن به این صفحه را برای شما به صورت مفصل شرح داده‌ایم. 

صفحه اکسپلور اینستاگرام چیست؟

صفحه اکسپلور اینستاگرام جایی است که هر کاربر، محتوای منحصر به فرد مخصوص به خودش را می‌بیند و خود اینستاگرام این صفحه را براساس پست‌هایی که کاربر لایک می‌کند و اکانت‌هایی که آن‌ها را دنبال می‌کند، برایش می‌چیند.

 

صفحه اکسپلور اینستاگرام منتوریکس

صفحه اکسپلور اینستاگرام منتوریکس

اهمیت صفحه اکسپلور اینجاست که به گفته خود اینستاگرام بیش از ۵۰ درصد کاربران حتما از این صفحه بازدید می‌کنند و به صورت یک روتین روزانه اکانت‌های جدید کشف می‌کنند. اگر این نکته را در نظر بگیریم که در حال حاضر نیمی از کاربران اینستاگرام بیشتر از ۵۰۰ میلیون نفر هستند به خوبی اهمیت این صفحه را درک می‌کنید. 

پس اگر در صفحه اکسپلور اینستاگرام حتی یک پست داشته باشید، با این همه کاربری که عاشق این صفحه هستند، شانس خیلی بیشتری برای دیده شدن خواهید داشت. اگر محتوای جذاب و وسوسه کننده‌ای هم داشته باشید، هرچقدر افراد بیشتری پست شما را ببینند، افراد بیشتری را ترغیب می‌کنید که پست شما را لایک کنند، سیو کنند یا برای دوستانشان بفرستند و این یعنی افزایش تعامل. به علاوه، آگاهی از برند شما هم افزایش پیدا می‌کند و در نهایت شانس بسیار بیشتری برای افزایش فالوئر اینستاگرام را خواهید داشت! اما چطور باید وارد این صفحه شد؟ 

به طور کلی، اینستاگرام با کمک رفتار کاربر، حدس می‌زند که یک کاربر ممکن است از چه محتوایی خوشش بیاد و همان را در صفحه اکسپلور برایش نمایش می‌دهد. برای فهمیدن آن هم دنبال جواب سوال‌های زیر است:

  • کاربر چه نوع پست‌هایی را بیشتر لایک می‌کند؟
  • کاربر چه نوع پست‌های را ذخیره می‌کند یا به اشتراک می‌گذارد؟
  • کاربر چه پست‌هایی را دنبال (فالو) می‌کند؟

در واقع اینجا، همان جایی است که الگوریتم اینستاگرام برای همه چیز تعیین تکلیف می‌کند! شما باید اینستاگرام را قانع کنید که محتوای شما آنقدر خوب است که باید در صفحه اکسپلور باشد و برای این کار، قبل از هر اقدامی باید سازوکارش را به خوبی بشناسید.

الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می‌کند؟

اساس کار الگوریتم اینستاگرام شناخت علایق کاربران، پیدا کردن محتواهای خوب و در نهایت نشان دادن آن‌ها به کاربران است. هرچیزی که در مورد علایقتان می‌دانید را فراموش کنید! اینستاگرام چیزی فراتر از آنچه تصور می‌کنید در مورد علایق شما می‌داند. 

تولید محتوای جذاب برای ادامه حیات اینستاگرام حکم هوا را دارد و سعی می‌کند که حفظش کند. برای همین تیم اینستاگرام الگوریتمی را طراحی کرده‌اند که همه چیز را ردیابی می‌کند. هرپستی را که می‌بینید، لایک می‌کنید، به اشتراک می‌گذارید و ذخیره می‌کنید را به دقت ردیابی می‌کند. حتی اگر چیزی را که می‌بینید دوست نداشته باشید اینستاگرام متوجه می‌شود. با این رویکرد، همه محتواهای جذاب برای هر شخص منحصربه‌فرد انتخاب می‌شود و به او نمایش داده می‌شود. 

این موضوع حتی قبل از وارد شدن به این صفحه هم مهم است؛ یعنی هرچه فالوورهای شما تعامل بیشتری با محتوای شما داشته باشند، اینستاگرام تشخیص می‌دهد که این محتوا خوب است و در صفحه اصلی تعداد بیشتری از پس‌های شما را به او نشان می‌دهد و با تعامل بیشتر، محتوای شما از نظر الگوریتم «خوب» تلقی خواهد شد و شانس بیشتری برای وارد شدن به صفحه اکسپلور اینستاگرام خواهید داشت. 

در ادامه باید بدانیم محتوای خوب از نظر اینستاگرام چه محتوایی است؟ 

فاکتورهای الگوریتم برای ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام 

الگوریتم صفحه اکسپلور اینستاگرام یک سیستم رتبه‌بندی دو مرحله‌ای دارد و از سیگنال‌های مشابه صفحه اصلی برای رتبه‌بندی محتوا استفاده می‌کند:

  • اطلاعات مربوط به پست: کپشن‌ها، هشتگ‌ها، هشتگ‌های مکان، لایک‌ها، نظرات و غیره
  • فعالیت کاربر در اینستاگرام: صفحه اکسپلور اینستاگرام برای هر کاربر بر اساس هرچیزی که نظرش را در اینستاگرام جلب می‌کند شخصی‌سازی می‌شود.
  • سابقه کاربر با سازنده محتوا: اگر محتوا توسط کسی منتشر شده باشد که کاربر از قبل با محتوای صفحه‌اش تعامل داشته است، شانس بیشتری برای ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام دارد.
  • اطلاعات سازنده محتوا: مثلا محتوایی که منتشر می‌کنید، تعداد فالوئرها، میزان مشارکت در پست‌ها و غیره.

 سیستم رتبه بندی دو مرحله ای

محتوا قبل از اینکه در صفحه اکسپلور اینستاگرام قرار گیرد از دو مرحله عبور می‌کند: 

  • مرحله منبع‌یابی یا پست‌هایی که احتمالا کاربر آن‌ها را دوست خواهدداشت
  • مرحله‌رتبه بندی 

مرحله منبع‌یابی

این مرحله برای هر فرد به صورت جداگانه انجام می‌شود. هنگام تنظیم محتوا برای صفحه کاوش، الگوریتم با جستجوی حساب‌هایی که کاربر بیشترین تعامل را با آن‌ها دارد شروع می‌کند و عکس و ویدیوهایی که این حساب‌ها پست کرده‌اند را تجزیه و تحلیل می‌کند. این مرحله به شکل زیر انجام می‌شود:

اینستاگرام در مرحله منبع‌یابی فعالیت‌های کاربران را دنبال می‌کند

تعریف اینستاگرام از تعامل با حساب‌های کاربری و محتواهای مختلف، فالو کردن، لایک کردن، نظر دادن، ذخیره کردن پست و اشتراک‌گذاری است. محتواهی می‌توانند عکس، ویدیو، پست‌هایی با کپشن‌های طولانی و یا لایوها باشند.

در پایان مرحله تولید لیست کاندیداها، الگوریتم هزاران محتوای واجد شرایط را برای نشان دادن به یک کاربر جمع‌آوری می‌کند و تعداد ۵۰۰ تا از آن‌ها را انتخاب می‌کند و به مرحله رتبه‌بندی می‌فرستد. 

مرحله رتبه بندی

در مرحله بعد، محتوایهای انتخاب شده در مرحله قبلی، از سه فیلتر عبور می‌کنند. تعداد آ‌ها بعد از فیلتر اول به ۱۵۰ می‌رسد، فیلتر دوم تعداد را به ۵۰ می‌رساند و بعد از فیلتر سوم، تعداد ۲۵ محتوای نهایی برای نمایش به کاربر انتخاب می‌شود. فرض کنید که این مرحله مانند یک قیف است و 500 پست از بالا وارد می‌شوند و در نهایت 25 پست پایین می‌آیند. مانند شکل زیر:

مرحله رتبه بندی الگوریتم اینستاگرام

مرحله رتبه بندی الگوریتم اینستاگرام

البته همه این اتفاق‌ها در یک چشم به هم زدن اتفاق می‌افتد و هر بار که کاربر وارد صفحه اکسپلور اینستاگرام می‌شود یا صفحه را رفرش می‌کند، دوباره تمام مراحل از اول انجام می‌شود. مثل این: 

خود اینستاگرام توضیح می‌دهد که چطور بعد از فیلتر سوم تنها ۲۵ پست انتخاب می‌کند: 

ما از یک شبکه عصبی (MTML) و سیستم دریافت چند مرحله‌ای (MLP) برای پیش‌بینی اقدامات آدم‌ها برای هر نوع محتوا استفاده می‌کنیم. چه اقدامات مثبتی مثل لایک کردن و ذخیره کردن باشند و چه اقدامات منفی مثل انتخاب گزینه «not interested» باشد! 

هرکدام از این اقدامات وزن خاص خودش را دارد و اینستاگرام از وزن هر اقدام می‌فهمد که چقدر محتوای یا همان به اصطلاح پست به علایق یک کاربر مرتبط است. مثلا اگر وزن عمل ذخیره کردن یک پست بیشتر از لایک کردن یک پست باشد، اینستاگرام پستی را انتخاب می‌کند که احتمال می‌دهد کاربر آن را ذخیره می‌کند. اما متاسفانه اینستاگرام هیچ حزئیات خاصی در مورد وزن هر کدام از اقدامات را ارائه نداده است. 

الگوریتم اینستاگرام هیچ‌گاه چندین پست از یک حساب را برای تولید لیست نامزدها انتخاب نمی‌کند. بنابراین؛ بعید است که از یک حساب کاربری چندین پست را در صفحه اکسپلور اینستاگرام ببینید. 

حالا که متوجه سازوکار الگوریتم اینستاگرام شدید، نوبت فکر کردن به راه‌هایی است که شما را زودتر به صفحه اکسپلور اینستاگرام می‌رساند. 

برای رسیدن به صفحه اکسپلور اینستاگرام چه کار کنیم؟

همانطور که قبل‌تر گفتیم معیار اینستاگرام برای تعیین یک محتوای جذاب: اطلاعات در مورد پست، نوع اقدامات کاربران روی پست‌های شما، سابقه تعاملی که با حساب شما داشته و اطلاعات خود شما به عنوان صاحب حساب است.  تنها کاری که باید بکنید این است که این موارد را بهتر و بهتر کنید.

 ۱. مخاطب هدفتان را شناسایی کنید

برای ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام، «مخاطبان خود را بشناسید». صفحه اکسپلور اینستاگرامتان را باز کنید و مخاطبان هدفی را که می‌خواهید در صفحه اکسپلور اینستاگرام از آن خودتان کنید را شناسایی کنید و سعی کنید بفهمید که این کاربران بیشتر با چه محتوایی درگیر هستند.

فرقی نمی‌کند که حساب شما شخصی باشد یا تجاری. صفحه اکسپلور حساب خودتان جای خوبی برای شروع است. در پست‌ها، دسته‌ها، و نتایج سرچ‌های تخصصی بررسی کنید و سعی کنید به سوال‌های زیر جواب بدهید:

  • چه لحنی بیشتر در بین مخاطبان مورد پسند است؟
  • آیا سبک ویرایش عکس یا نوع خاصی از جلوه‌های بصری وجود دارد که بهترین عملکرد را داشته باشد؟
  • چه نوع عنوانی بیشترین پاسخ را از کاربران دریافت می‌کند؟

۲. از محتواهای خوب الگوبرداری کنید

قبل از اینکه نوشتن یا طراحی عکس و ساخت ویدیو را شروع کنید، پست‌های صفحه اکسپلور اینستاگرام را بررسی کنید. کلمه کلیدی مرتبط با کسب‌وکارتان را جستجوی کنید و حساب‌ها و هشتگ‌ها را بررسی کنید. به الگوریتم اینستاگرام اعتماد کنید، حتما این محتواها با دلیل محکمی آن بالاها جا خوش کرده‌اند. 

یک فهرست از کلمات کلیدی و موضوعاتی که می‌توانید برایشان محتوا بسازید تهیه کنید و برای تک به تک آن‌ها پست‌های با عملکرد بهتر را بررسی کنید.

شما با داشتن درک بهتر از محتوایی که بازار هدفتان جذاب می‌بیند، تعامل اینستاگرامی حسابتان را افزایش می‌دهید. یک استراتژی محتوایی بچینید و شروع به تولید محتوا کنید. 

یک اشتباه رایج: ممکن است تصور کنید ویدیو محتوای اثرگذارتری است (که البته در مواردی هم هست!) و انواع دیگر را نادیده بگیرید. اصلا این اشتباه را نکنید. چون ویدیو فقط یکی از انواع است و وزن بیشتری از سایر محتواها ندارد. فراموش نکنید که الگوریتم اینستاگرام برای تک به تک افراد به صورت جداگانه فعالیت می‌کند. اگر تعداد بیشتری از مخاطبان هدف شما ویدیو دوست داشته باشند، خب پس بهتر است از ویدیوهای بیشتری استفاده کنید. 

گاهی یک کپشن تاثیرگذار، یک عکس جذاب و استفاده از هشتگ‌های مناسب برای پست‌های غیر ویدیویی، گوی سبقت را از ویدیو می‌دزدند و در نهایت عملکرد بهتری خواهند داشت. چون درگیر کردن مخاطب از نظرات و لایک‌ها قوی‌تر است و باید محتوایی را به کاربران نشان دهید که دوست داشته باشند ذخیره کنند و یا برای اطرافیانشان بفرستند!

این یک تصور غلط رایج است که الگوریتم اینستاگرام ویدیو را به عکس ترجیح می‌دهد. الگوریتم چیزی را ترجیح می‌دهد که هر کاربر با آن بیشترین تعامل را داشته باشد.  تنها کاری که باید بکنید، انتخاب بهترین الگو برای همه انواع محتوا است.

۳. زمانی که فالوئرها آنلاین هستند پست بگذارید

تازه بودن یا به موقع بودن پست‌ها برای الگوریتم اینستاگرام اولویت دارد. اگر پست شما کاملاً جدید باشد به تعداد بیشتری از فالوئرهای شما نشان داده می‌شود و در نتیجه تعامل بالایی خواهید داشت.  کسب تعامل بالا اولین قدم برای ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام است. 

برای به‌دست آوردن زمان مناسب پست گذاشتن، می‌توانید از انواع ابزارها استفاده کنید و یا از تحلیلگر خود اینستاگرام استفاده کنید. کافی است به قسمت «insight» بروید و اطلاعاتی مثل زمان فعالیت مخاطبان، گروه سنی آن‌ها و جنسیتشان را ببینید. ما در مطلبی دیگر از منتوریکس ابزارهای کاربردی اینستاگرام را به شما معرفی کرده‌ایم. حتی زمانی که زمان فعالیت شما با مخاطبانتان یکسان نیست، می‌توانید پست‌هایتان را از قبل آماده کنید و انتشار آن‌ها را زمان بندی کنید. 

۴. از امکانات تازه اینستاگرام مثل Reels استفاده کنید 

اینستاگرام همیشه اپلیکیشن خود را با ویژگی‌های نوآورانه جدید یا قالب‌های محتوایی الهام گرفته از سایت‌های رسانه‌های اجتماعی رقیب ارتقا می‌دهد. وقتی اینستاگرام چیز جدیدی معرفی می‌کند، بلافاصله با بقیه انکانات قبلی ترکیبش می‌کند. مثلا بعد از اینکه «Reels»‌معرفی شد، زمان زیاد طول نکشید که این نوع ویدیو وارد صفحه اکسپلور اینستاگرام شود. 

این اتفاق برای کسانی که این نوع ویدیو را پست می‌کردند مزیت محسوب می‌شد چون سطح زیادی از صفحه را اشغال می‌کرد. 

به هر حال، علاوه بر Reels، فرمت IGTV هم هنوز مورد استقبال است و ویژگی‌های خاص خودش را دارد. برای اینکه عملکرد بهتری داشته باشید هرکدام از این فرمت‌ها را تست کنید و ببینید کدامشان تعامل بیشتری برای شما به همراه می‌آوردند. 

۵. سعی کنید یک Brand Commuity فعال بسازید

Brand Community شما، یعنی افرادی که شما را دنبال می‌کنند، پست‌های شما را منتشر می‌کنند و مرتبا به حساب کاربری شما سر می‌زنند. همین برای اینستاگرام یک عامل مهم و کلیدی برای ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام است. هرچه «Brand Community» شما فعال‌تر باشد، احتمال اینکه پست‌های شما به کاربرانی که علایق شبیه به جمعیت شما را دارند بیشتر و بیشتر می‌شود. 

یکی از راه‌های فعال نگه‌داستن مخاطبان این است که از آن‌ها بخواهید که برای پست و استوری‌های شما اعلان بگذارند. اینطوری به محض اینکه فعالیتی داشته باشید آن‌ها می‌فهمند و تاخیر زمانی برای تعامل نخواهید داشت. 

«گری وی» یک اینفلوئنسر اینستاگرامی است که با راه‌اندازی باشگاه ۶۰ ثانیه مخاطبانش را به روشن کردن اعلان تشویق می‌کند. هرکس که در ۶۰ ثانیه بعد از انتشار پست، اولین نفری باشد که زیر پست‌هایش نظر می‌دهد یک جازه دریافت می‌کند. 

شما هم می‌توانید از این روش الگوبرداری کنید.

بک مثال جالب دیگر استارباکس است که در مسابقه‌ای، مخاطبانش را تشویق کرد تا روی لیوان‌های استارباکس نقاشی کنند، از آن عکس بگیرند و با هشتگ #WhiteCupContest در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنند. نتایج فوق‌العاده بود. این مسابقه سر و صدای زیادی راه انداخت. تعداد زیادی پست وبلاگ و 3500 مورد ارسالی تنها در اینستاگرام منتشر شد و با استقبال مواجه شد. جایزه برنده هم 300 دلار پول نقد بود. خب ممکن است فکر کنید استارباکس است دیگر! اما در مقیاس کسب‌و‌کار کوچک از این دست مسابقه‌های خلاقانه برای شما معجزه می‌کند. 

مسابقه استارباکس برای افزایش تعامل با مخاطبان

مسابقه استارباکس برای افزایش تعامل با مخاطبان

۶. از تگ و هشتگ، زیاد استفاده کنید

تگ مکان، هشتگ موضوعات روز، هشتگ‌های مرتبط یا کسب‌وکار از مهم‌ترین مواردی است که باید رعایت کنید. 

فراموش نکنید که آدم‌ها از صفحه اکسپلور اینستاگرام برای جستجو بر اساس هشتگ و مکان هم استفاده می‌کنند. در حال حاضر کاربران اینستاگرام می‌توانند هشتگ‌ها را هم فالو کنند. پس تلاش کنید که بین پست‌های هشتگ‌های مرتبط جایی برای خودتان دست‌وپا کنید. از همه ۳۰ هستگی که می‌توانید استفاده کنید اما دقت کنید که هیچ تگ عمومی یا غیرمرتبط استفاده نکنید. 

تگ کردن افراد مهم کسب‌وکارخودتان و اینفلوئنسرها را فراموش نکنید. 

۷. عکس‌های کاور ویدیوها را با دقت انتخاب کنید

صفحه اکسپلور اینستاگرام کاملا بصری است. یعنی کاربر فقط با دیدن تصاویر تصمیم می‌گیرد که کدام پست را باز کند. اینستاگرام هم قبل از انتشار ویدیوها از شما می‌خواهد که تصویر کاور را انتخاب کنید. 

برای عملکرد بهتر، عکس‌هایی مختص برند خودتان را طراحی کنید. سعی کنید عکس‌ها مشخصه‌های برند شما را داشته باشند. لوگو، رنگ تم برند، تصاویر گرافیکی که خودتان می‌سازید و حتی متن‌هایی که منعکس‌کننده ارزش‌های برند شما باشند. 

عکس‌ها را با ارزش‌های برند خودتان شخصی‌سازی کنید

عکس‌ها را با ارزش‌های برند خودتان شخصی‌سازی کنید

۸. از CTAها برای رسیدن به صفحه اکسپلور اینستاگرام استفاده کنید 

قدرت کپشن‌ها را دست کم نگیرید. امکان ندارد شخصی پست شما را باز کند و نگاهی به کپشن آن نیندازد. کپشن‌های ترغیب کننده بنویسید. مثلا از مخاطبان سوال بپرسید یا از آن‌ها بخواهید نظر بدهند. به نظراتشان جواب دهید و از مشارکتشان تشکر کنید. هر زمان که بخواهید می‌توانید کپشن پست‌هایتان را ویرایش کنید. 

 

با شخصی‌سازی ظاهر عکس‌ها و CTA مناسب، مخاطبانتان را به تعامل دعوت کنید

با شخصی‌سازی ظاهر عکس‌ها و CTA مناسب، مخاطبانتان را به تعامل دعوت کنید

 

یک اشتباه: یکی از افسانه‌هایی که در مورد ویرایش پست رایج شده این است که در صورتی که پستتان را ویرایش کنید شانس ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام از دست می‌رود. در واقع اینطور نیست. هرآنچه میزان تعامل را افزایش دهد در نهایت به نفع شما خواهد بود. 

۹. با اینفلوئنسرها و برندهای دیگر همکاری کنید

سعی کنید با افراد شناخته شده در زمینه فعالیتتان روابط طولانی مدت ایجاد کنید. روش‌های زیر را امتحان کنید:

  • آن‌ها را فالو کنید (بدون انتظار متقابل)
  • خودتان را در یک پیام معرفی کنید و با آن‌ها ارتباط برقرار کنید
  • بهترین محتوایتان را برایشان بفرستید و برایشان توضیح دهید که چرا پست شما ارزش بازنشر دارد 
  • از همکاری دوجانبه صحبت کنید و برای جلب اعتماد پست‌های آن‌ها را استوری کنید

۱۰. تجزیه و تحلیل برای بهینه‌سازی

قسمت «Insight» اینستاگرام به شما می‌گوید که چکار باید بکنید. استراتژی خودتان را تا اینجا روی شناخت مخاطب هدف، امتحان انواع محتواها، زمان بهینه، شناسایی هشتگ‌ها و همکاری متقابل چیده بودید. حالا نوبت این است که نتیجه را ببینید. 

میزان افزایش فالوئر اینستاگرام و میزان تعامل را آنالیز کنید و محتواهای محبوب را شناسایی کنید. از نوع محتوا تا زمان انتشار و کپشن و هرچیزی که استفاده کرده‌اید برای ادامه کارتان الگوبرداری کنید. سخت به نظر می‌رسد اما به محض اینکه از از ورودتان به صفحه اکسپلور اینستاگرام آگاه شوید، انرژی بیشتری برای ادامه خواهید داشت. 

تعدادی از نتایجی که قسمت Insight اینستاگرام به شما می‌دهد

تعدادی از نتایجی که قسمت Insight اینستاگرام به شما می‌دهد

چطور بفهمیم وارد صفحه اکسپلور اینستاگرام شده‌ایم؟ 

اعلان خاصی بعد از ورود به صفحه اکسپلور اینستاگرام دریافت نمی‌کنید پس باید به آمارتان نگاهی بندازید. 

  • ۳۰ پست آخرتان را در نظر بگیرید و ببینید میانگین تعداد لایک، کامنت سیو و انتشار چقدر است؟ حداقل و حداکثر را پیدا کنید و با متوسط این آمار برای پست‌های قبلی مقایسه کنید. اگر محتوای شما وارد صفحه اکسپلور اینستاگرام شده باشد در بهترین حالت دوبرابر لایک دریافت می‌کنید. البته در نظر داشته باشید که این آمار با توجه به هر حساب متفاوت می‌تواند باشد
  • به نظرات زیر پست‌ها دقت کنید. نظرات بیشتر و نظرات از افرادی که فائر شما نیستند نشانه ورود شما به صفحه اکسپلور اینستاگرام است

جمع بندی

ورود به صفحه کاوش اینستاگرام به سادگی تکمیل یک چک‌لیست یا دنبال کردن یک فرمول نیست. علاوه بر ساخت یک برند و ساختن یک جمعیت برند فعال، همیشه از آخرین به‌روزرسانی‌های اینستاگرام مطلع باشید و از آن‌ها در استراتژی‌هایتتان استفاده کنید. صبر داشته باشید و از مسیری که چیده‌اید منحرف نشوید. مطمئن باشید نتیجه می‌گیرید. نتایجی که گرفتید را با ما به اشتراک بگذارید. با جان و دل می‌خوانیم. 

شیوا محمدی
شیوا محمدی

شیوا مهندس شیمی‌ست، اما علاقه‌ی شغلی‌اش او را به دنیای کدنویسی و سئو کشانده است. سفر می‌رود، کوهنوردی می‌کند، می‌نویسد و در قسمت محتوای سئویی به منتوریکس کمک می‌کند.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
بنفشه میرزایی اصل
1400/10/18
مرسی از مطلبتون خیلی کمکم کرد
پاسخ...
ناشناس
1400/10/18
باعث خوشحالی ماست. قابل شما رو نداشت
محمد
1400/10/12
مطلب جالبی بود ممنون
پاسخ...
شیوا محمدی
1400/10/18
خوشحالیم که لذت بردید.
شیوا محمدی
1400/10/18
خوشحالیم که لذت بردید.
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف