با این کار جزو نفرات اول دوره GA4 منتوریکس هستید. با شما در ارتباط هستیم :)
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب الکترونیکی رایگان

برو مرحله بعدی
  • 1
  • 2
  • 3
دوست عزیز
برای ارسال کتاب به ایمیل و شماره موبایل شما نیاز داریم.
برو مرحله آخر
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب شما آماده است، دکمه دریافت لینک دانلود را بزنید.

لینک دانلود به شما ایمیل و پیامک شد.

آموزش نصب تیک تاک {راهکار رفع مشکل در ایران}

الیکا گلریز
الیکا گلریز
16:17، 1401/10/01
آموزش نصب تیک تاک {راهکار رفع مشکل در ایران}
1 رای    میانگین 5.0/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

آموزش نصب تیک تاک {راهکار رفع مشکل در ایران}


تیک تاک اپلیکیشنی جهانی‌ست که تقریبا تمام دنیا در حال استفاده از آن هستند. همانطور که می‌دانید این اپلیکیشن در کشور ما ف.ی.ل.ت.ر شده، اما این امر ما را در استفاده از این ابزار باز نمی‌دارد. با چند ترفند ساده شما می‌توانید به تیک تاک دسترسی پیدا کنید و با دنیای رنگارنگ چالش‌ها و افراد مختلف ارتباط برقرار کنید. در این مطلب ما درباره چگونگی دسترسی به tiktok و نحوه استفاده از آن شما را راهنمایی خواهیم کرد.

تیک تاک چیست؟

تیک تاک (tiktok) سوشال مدیایی برای تولید ویدئو و به اشتراک گذاری آن‌ است. درحال حاضر یک میلیارد کاربر فعال دارد و به طور میانگین روزی ۱ ساعت از وقت خود را برای تولید محتوا در آن سپری می‌کنند. بیشتر ویدئوهایی که در این اپلیکیشن تولید می‌شوند بر پایه موزیک هستند. سازندگان کلیپ‌های تیک تاک علاقه خاصی به انجام حرکات موزون، لب زدن با آهنگ‌های ترند (lip-syncing)، اجرای فیلترهای صوتی و تصویری روی فیلم‌ها و کارهایی شبیه به این دارند.
شما می‌توانید مانند اپلیکیشن‌های دیگر در این فضا محتوای با کیفیتی که با هدفی به جز سرگرمی تهیه شده است، استفاده کنید. مثل ویدیوهای بسیار کوتاه آموزشی که موضوعی را خیلی سریع اما اصولی به مخاطب یاد می‌دهند. تیک تاک در واقع نسخه توسعه یافته از اپلیکیشن دیگری به نام (Musical.ly) است که اساساً با هدف سرگرمی و تولید ویدئو بر پایه موزیک طراحی شده بود.
تیک تاک پلتفرمی جهانی است. این اپلیکیشن به شما امکان دیدن و آشنایی با تازه‌ترین چالش‌های روز دنیا را می‌دهد. همچنین شما هم می‌توانید در آن چالش‌ها شرکت کنید. کار با این اپلیکیشن به سادگی کار با اینستاگرام است.

به تازگی شما در اینستاگرام نیز قسمتی به نام ریلز (reels) را مشاهده می‌کنید که طرز کار با آن کاملا مشابه با تیک تاک است. حتی می‌توان گفت که ممکن است ریلز را از تیک تاک تقلید کرده باشند.

با اینکه اینستاگرام همواره در حال پیشرفت است و می‌توان گفت که از تیک تاک هم جلوتر زده، اما همین اپلیکیشن بود که در سال ۲۰۱۸ میلادی رکورد نصب را در ایالات متحده از آن خود کرد و تا مدت‌ها محبوبیت خود را حفظ کرد.تیک تاک در ایران مثل بیش‌تر اپلیکیشن‌های خارجی دیگر فیلتر شده و ایرانی‌ها به سختی می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

شما از طریق سایت تیک تاک نیز می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. اما دیگر عملیات فیلم گرفتن و انجام دادن ویراش برای‌تان کمی دشوار خواهد شد.

tiktok world

دنیای رنگارنگ تیک تاک

نصب تیک تاک در ایران به چه صورت است؟

همانطور که پیش‌تر گفتیم نصب تیک تاک در ایران با مشکل مواجه است. اگر به گوگل‌پلی مراجعه کنید با همان اروری مواجه می‌شوید که در نصب یوتیوب و تلگرام دیده‌اید. در اپل استور نیز به همان در بسته می‌خورید.
البته در نصب آن با یک قند‌شکن کارتان آسان شده و اپ مورد نظر را در دسترس خواهید داشت. اما موضوع از اینجای کار است که جالب می‌شود!
شما با قند شکن تنها می‌توانید روی مبارک تیک تاک را در موبایل‌تان مشاهده کنید و هنگامی که وارد آن می‌شوید با هشدار اینترنت شما وصل نیست روبرو خواهید شد. این‌جاست که نگاه شما همواره به سمت اینترنت و هشدار در چرخش است و چندباری نیز اینترنت و فیلترشکن‌تان را دستکاری می‌کنید. در نهایت دست به دامن گوگل شده یا کلا از آن صرف نظر می‌کنید. اما نگران نباشد. راه حل کار را به من بسپارید که این مراحل را قبلا گذرانده‌ام.
نصب تیک تاک در گوشی اندروید و آیفون (ios) متفاوت است. البته که مراحل نیز در این دو نوع به ترتیب آسان و سخت می‌باشد. ما در اندروید می‌توانیم از نسخه مود شده استفاده کنیم اما در آیفون به دلیل عدم توانایی دانلود و نصب فایل ما همچین امکانی را نداریم. باز هم نگران نباشید ما می‌توانیم:)

ورود به تیک تاک

ورود به تیک تاک از طریق سایت

تیک تاک مود شده چیست؟

تیک تاک مود شده یا هر اپ دیگری که به اصطلاح مود شده باشد به معنی آن است که فیلتر اپ را برداشته و نسخه‌ای بدون فیلتر را از طریق فایل به شما تحویل می‌دهند. شما می‌توانید تیک تاک مود شده را از طریق گروه تلگرام تیک تاک یا برخی سایت‌ها دانلود کرده و در گوشی خود داشته باشید. اما به دلیل اینکه فایل‌ها را ردیابی می‌کنند ممکن است که باز برای ورود به تیک تاک نیاز به فیلترشکن داشته باشد اما کارتان راه می‌افتد؛ دیگر شما با خطای (اینترنت شما وصل نیست) مواجه نمی‌شوید.

تیک تاک برای گوشی‌های آیفون چگونه فعال می‌شود؟

آیفون کمتر انعطاف‌پذیر است، حرف حرف خودش است و به غیر از خواسته خودش هیچ چیز را نمی‌پذیرد. به همین دلیل است که شما نمی‌توانید با یک نسخه مود شده و فیلترشکن، اپلیکیشن فیلتر شده خود را به آغوش ایران بازگردانید. پس باید از ترفندهای دیگر استفاده کنید.
با تحقیقات زیاد به این پی بردیم که در گوشی‌های آیفون تنها می‌توانید با درآوردن سیم‌کارت‌تان و وصل شدن به وای‌فای سپس وصل شدن به قندشکن خود، طلسم تیک تاک را در این گوشی بشکنید.

چگونه تیک تاک را برای اندرویدی‌ها دانلود کنیم؟

در گوشی‌های اندرویندی لازم نیست سیم کارت را در بیاورید. فایل‌های نسخه مود شده را می‌توانید از تلگرام، واتس‌اپ یا سایت‌های مختلف دانلود کرده و با vpn وارد تیک تاک شوید. اما مراقب باشید که از کجا این فایل‌ها را دانلود می‌کنید. برخی از فایل‌ها که در کانال‌ها و سایت‌های نامعتبر است به دلیل ویروسی بودن باعث صدمه به گوشی شما می‌شوند. البته کانال تلگرامی معتبر برای نصب تیک تاک مود شده را در اینجا می‌بینید.
در این کانال شما می‌توانید از آخرین بروزرسانی‌های تیک تاک باخبر شوید. فقط نکته استفاده از نسخه مود شده این است که شما برای بروزرسانی تیک تاک خود باید نسخه قبلی را پاک کرده و نسخه جدید را نصب و دانلود کنید.
در هنگام ورود به تیک تاک باید از ایمیل خود استفاده کنید. شماره موبایل خود را حتی بعد از ورود وارد نکنید تا مشکلی در نصب تیک تاک به وجود نیاید. البته در هنگام ورود به احتمال زیاد کد ایران وجود ندارد.
نام کاربری و رمز خود را به یاد داشته باشید که هنگام ورود مجدد در نسخه بروزرسانی شده مشکلی پیش نیاید. بعضی اوقات ایمیل‌های بازیابی رمز خیلی دیر برای شما ارسال می‌شود.

ورود به تیک تاک با اندروید ورود به تیک تاک با گوشی اندروید


جمع‌بندی

تیک تاک فضای بسیار جالب برای باخبر شدن از آهنگ‌های جدید و چالش‌های هیجان‌انگیز است. در این سوشال مدیای جذاب، فیلترهای جالب را امتحان می‌کنید، با آدم‌های جدید آشنا می‌شوید و به دنبال تجربه‌های جدید می‌روید. همچنین می‌توانید از آخرین فیلم‌هایی که پربازدید هستند باخبر شوید. به شما پیشنهاد می‌کنم اگر دنبال آخرین ترندها و چالش‌های روز هستید به این اپلیکیشن سری بزنید.

الیکا گلریز
الیکا گلریز

سراغ ترندهای شبکه‌های اجتماعی را می‌توان از الیکا گرفت. عاشق موزیک، ورزش، فیلم و به‌ویژه سریال است و در بخش محتوای منتوریکس به ما کمک می‌کند.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
محمد یوسف نژاد
1402/11/07
مرسی از نظرتون
پاسخ...
تیم منتوریکس
1402/11/08
ممنون از همراهی شما:)
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف