با این کار جزو نفرات اول دوره GA4 منتوریکس هستید. با شما در ارتباط هستیم :)
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب الکترونیکی رایگان

برو مرحله بعدی
  • 1
  • 2
  • 3
دوست عزیز
برای ارسال کتاب به ایمیل و شماره موبایل شما نیاز داریم.
برو مرحله آخر
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب شما آماده است، دکمه دریافت لینک دانلود را بزنید.

لینک دانلود به شما ایمیل و پیامک شد.

چگونه فیلتر تیک تاک را برای اندروید رفع کنیم؟

الیکا گلریز
الیکا گلریز
17:33، 1402/01/26
چگونه فیلتر تیک تاک را برای اندروید رفع کنیم؟
1 رای    میانگین 5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

چگونه فیلتر تیک تاک را برای اندروید رفع کنیم؟


تیک تاک برنامه موبایلی است که که در آن از چالش رقص تا هرچیز دیگری را می‌توانید مشاهده فرمایید. شما می‌توانید در این پلتفرم جذاب و دیدنی که امکان ساخت و اشتراک‌گذاری ویدیو‌های کوتاه با هر فرمتی را دارد، ویدیو‌های خود را منتشر کنید و فالوئر جذب کنید.

نحوه استفاده از تیک تاک در ایران

همانطور که می‌دانید تیک تاک در ایران در فیلتری به سر می‌برد. به همین دلیل است که همه‌ ما به دنبال راهی برای رفع مشکل تیک تاک در ایران هستیم. اما فیلتر شدن تیک تاک با پلتفرم‌های دیگری مانند: اینستاگرام و تلگرام نیست. چرا که این اپ از دو طرف فیلتر شده است. در این اپلیکشیشن کشور ایران وجود ندارد به همین دلیل اگر با شماره‌ موبایل خود قبل از فیلترینگ وارد شده باشید، به احتمال زیادی دیگر نتوانید آن اکانت خود را برگردانید. برای اطمینان حتما ایمیل خود را برای ورود خود وارد کنید تا به مشکلات اینچنینی بر نخورید.
یکی از موارد دیگری که برای استفاده از تیک تاک و رفع مشکل آن در ایران باید رعایت کنید، نوع گوشی شماست!
شاید برای شما سوال پیش آید که نوع گوشی در استفاده از این برنامه و رفع مشکل تیک تاک در ایران په تفاوتی دارد؟ تفاوت این موضوع را کمی جلوتر به شما خواهم گفت.

نحوه استفاده از تیک تاک در ایران

نحوه استفاده از تیک تاک در ایران

چگونه تیک تاک را رفع فیلتر کنیم؟

رفع فیلتری برای این برنامه در کنار داشتن فیلتر شکن برای تیک تاک به تکنیک‌هایی برای ورود هم نیاز دارد. پرا که اگر بخواهید برای گوشی‌های اندروید این اپ را از گوگل پلی دانلود کنید در انتهای فرایند دانلود، تیک تاک حتی با فیلترشکن نیز باز نخواهد شد.
همچنین در گوشی‌های آیفون نیز بعد از نصب این این اپ در گوشی خود و روشن کردن فیلترشکن برای تیک تاک هیچ تغییری در آن به وجود نمی‌آید و همچنان فیلتر خواهد ماند.
اما همانطور که هیچ اتفاقی در این دنیا بعید نیست، هیچ مانعی هم سد راه ما نخواهد شد. به این دلیل است که ما حتی از پس این مانع نیز بر آمدیم و آن را پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد تیک تاک مارکتینگ

رفع فیلتر تیک تاک

رفع فیلتر تیک تاک در اندروید

مراحل رفع مشکل تیک تاک در ایران

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم رفع مشکل تیک تاک در ایران به نوع گوشی شما بستگی دارد. باید بگویم که فرایند رفع فیلتر در گوشی‌های اندرویدی به مراتب ساده و آسان‌تر از گوشی‌های آیفون است.

رفع مشکل تیک تاک برای گوشی‌های اندروید

به دلیل قابلیت دانلود از هر پلتفرمی در گوشی‌های اندرویدی و وجود نسخه‌های مود شده از تیک تاک، برای ورود به این برنامه فقط کافی است فیلتر شکن برای تیک‌تاک داشته باشید که این روزها در گوشی هر ایرانی یک تا مثبت 20 فیلترشکن خودنمایی می‌کند.

بیشتر بخوانید: نسخه مود شده یعنی چه؟

برای ورود به تیک تاک لازم است وارد تلگرام خود شده و تیک تاک را به انگلیسی سرچ کنید تا به گروه تلگرامی تیک تاک فارسی وارد شوید. در این گروه تمام نسخه‌های آپدیت شده و مود شده تیک تاک را قرار می‌دهند. آخرین نسخه موجود در این گروه پیدا کرده و آن را دانلود و استفاده می‌کنید. برخی مواقع ممکن است در ورود به نسخه آپدیت شده به مشکل یا ارور نامربوطی برسید. این مشکلات عادی است و شما باید چند ساعت دیگر مجددا امتحان کنید. اصلا جای نگرانی وجود ندارد.

تیک تاک مود شده

دانلود تیک تاک مود شده

در کنار این موضوع هرگونه مشکل و یا سوالی برای شما در استفاده از این اپ به وجود آمد، کافی است آن را در این گروه مطرح کنید تا بقیه افراد به شما دسترسی لازم را بدهند. اگر آهنگی را بخواهید پیدا کنید نیز با فرستادن ویدیو آن، حتما فردی پیدا می‌شود که به شما در پیدا کرد آن آهنگ کمک کند.
با آمدن نسخه جدید تیک تاک در این گروه، در قدم اول نسخه قبلی را پاک کرده، نسخه جدید را دانلود می‌فرمایید و سپس وارد برنامه‌ می‌شوبد.

 

هشدار: رمز و نام کاربری خود را در جایی مناسب ذخیره کنید که هنگام ورود مجددا آن را همراه داشته باشید و وارد کنید.

رفع مشکل تیک تاک برای گوشی‌های آیفون

در گوشی‌های آیفون روشی متفاوت را باید به کار برد. تفاوت گوشی‌های آیفون با گوشی‌های اندروید در نبودن امکان دانلود از تلگرام و دیگر اپلیکیشن‌ها می‌باشد. شما در گوشی‌های آیفون نمی‌توانید برنامه‌ای را به جز اپ استور از جای دیگری دانلود کنید. به همین دلیل است که باید از راه دیگری به تیک تاک دست پیدا کرد.
برای رفع مشکل تیک تاک در گوشی‌های آیفون باید سیم کارت خود را از گوشی خود خارج کرده و به وای فای یا هات اسپات فردی دیگر وصل شوید و با روشن کرد فیلترشکن خود برای تیک تاک وارد این برنامه شوید.

رفع فیلتری تیک تاک

رفع فیلتری تیک تاک

جمع بندی

امروزه با پدیده‌ی بزرگ فیلترنت رو به رو هستیم و به دلیل ضعیف بودن اینترنت روشن کردن فیلترشکن به تنهایی می‌تواند چالشی برای خود باشد. اما یک از مواردی که به خوبی آن را یاد گرفتیم دور زدن شرایط سخت است. با اینکه برنامه تیک تاک به صورت کاملا سخت فیلتر شده است، اما هیچ چیز نمی‌تواند ما را از دنیای مدرن و دیجیتال فاصله دهد:))

الیکا گلریز
الیکا گلریز

سراغ ترندهای شبکه‌های اجتماعی را می‌توان از الیکا گرفت. عاشق موزیک، ورزش، فیلم و به‌ویژه سریال است و در بخش محتوای منتوریکس به ما کمک می‌کند.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف