با این کار جزو نفرات اول دوره GA4 منتوریکس هستید. با شما در ارتباط هستیم :)
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب الکترونیکی رایگان

برو مرحله بعدی
  • 1
  • 2
  • 3
دوست عزیز
برای ارسال کتاب به ایمیل و شماره موبایل شما نیاز داریم.
برو مرحله آخر
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب شما آماده است، دکمه دریافت لینک دانلود را بزنید.

لینک دانلود به شما ایمیل و پیامک شد.

موفق‌ترین کمپین تبلیغاتی دنیا

موفق‌ترین کمپین تبلیغاتی دنیا
1 رای    میانگین 5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

موفق‌ترین کمپین تبلیغاتی دنیا


در زمانی‌که تنها شبکه‌های تلویزیونی، رادیویی AM و روزنامه‌ها وجود داشتند، تبلیغات صنعت رقابتی و سرگرم‌کننده برای انواع کمین‌های تبلیغاتی و بازاریابی بود.
در دنیای امروز که مبتنی بر داده است، رسانه تغییر کرده ولی نیاز به جلب توجه، تشویق به خرید کردن و تغییر برداشت مردم از یک برند یا کمپانی همچنان مانند سابق وجود دارد.
امروزه ممکن است ایجاد یک کمپین تبلیغاتی و بازاریابی وایرال شده باشد ولی المان‌های اساسی بازاریابی خوب آنقدر که شما فکر می‌کنید، تغییر نکرده است.

کمپین تبلیغاتی چیست؟

کمپین تبلیغاتی در حقیقت تلاش‌های استراتژیک یک کسب‌وکار برای رسیدن به هدف مشخص است. به طور کلی، استراتژی کمپین تبلیغاتی به این صورت است که با ترکیب رسانه‌های مختلف، بر روی درک مردم از یک برند تاثیر می‌گذارد، بدین ترتیب افراد را تشویق می‌کند تا از یک برند خرید کرده یا از سرویس‌های آن‌ها استفاده کنند.
از این‌رو می‌توان گفت که کمپین مانند چیزی چندلایه است که از عناصر مختلف همچون CTA-ها، لندینگ پیج‌ها و تمرکز فروش (مانند فرم‌ها، استراتژی‌های ایمیل مارکتینگ، تبلیغ در گوگل) تشکیل شده که همگی در راستای یک ایده واحد و منحصربه‌فرد به کار گرفته می‌شوند.
از آنجا که شما باید پیام‌تان را به نحوی به دنیای بیرون برسانید، تبلیغات همیشه حرف نخست را می‌زند.


چرا کمپین تبلیغاتی تا این اندازه مهم است؟

کمپین‌های تبلیغاتی کمک زیادی به تصویر یک شرکت می‌کنند. حتی اگر اندازه و دامنه‌شان متفاوت باشد، همگی در صورت اجرای عالی، مزایای یکسانی ارائه می‌دهند. در ادامه به فواید این کمپین‌ها اشاره کرده‌ایم.
کمپین تبلیغاتی

دلیل ایجاد کمپین تبلیغاتی

 

  • باعث افزایش آگاهی افراد از یک برند می‌شوند.

مهم نیست از چه رسانه‌ای برای تبلیغات‌ استفاده می‌کنید، همیشه باید هدفتان این باشد که خود را به مخاطبتان بشناسید تا آن‌ها بیشتر و

  • بیشتر با شما، محصولات یا خدمتتان آشنا شوند.

اگر میزان فروشتان بالا رود و مشتریان از کالاهای شما خوششان بیاید، شروع به ترویج و تبلیغ برندتان به دوستان و آشنایانشان خواهند کرد.

  • همین قضیه، باعث آگاهی افراد از برند شما می‌شود.

یک کمپین تبلیغاتی خوب مردم را وادار به صحبت می‌کند. به همین دلیل اصرار داریم تا از مطبوعات آزاد تا هراندازه که می‌توانید استفاده کنید.

  • سازگار با بودجه‌تان است.

هیمشه می‌توانید هزینه کمپین تبلیغاتی‌ خود را باتوجه به بودجه‌تان تنظیم کنید زیرا کانال‌های بی‌شماری با هزینه‌های مختلف برای این منظور وجود دارند.

  • مشتریان جدید را به سویتان جلب می‌کند.

یک کمپین تبلیغاتی خوب که باعث توجه زیادی در پلتفرم‌های مختلف می‌شود، قطعا توجه‌های مثبت زیادی را به سمت خود جلب می‌کند.
معمولا به سختی تبلیغی را به یاد می‌آوریم که در حال شستن ظرف‌ها دیده‌ایم. ولی اگر شما یک تبلیغ دیگر از همان برند را در اینستاگرام ببینید، نام برند در خاطرتان زنده و ثبت خواهد شد.
اگر بارها و بارها نام یک محصول یا یک برند را بشنوید، ممکن است وسوسه شوید تا ببینید این همه تبلیغات برای چیست. نکته بعدی در مورد شما، احتمالا فکر کردن خرید آن محصول و جزئیات مربوط به گزینه‌های پرداخت است.
با آنلاین مارکتینگ، شما دسترسی بهتری به مشتریان بیشتری دارید که در حالت نرمال، احتمال دسترسی‌تان به آن‌ها بسیار کم است.
ایجاد مشتری

جذب مشتری

7 قدم برای اجرای موفق کمپین تبلیغاتی

مزیت‌های ارتباطات و سرنخ‌های جدید همگی عالی و خوب هستند ولی نکته‌ای در این بین وجود دارد: راه‌اندازی کمپین تبلیغاتی موفق،گرچه کار سختی نیست ولی به سرعت نیز نمی‌شود به آن دست یافت. البته که با دریافت مشاوره بازاریابی اینترنتی می‌شود میزان موفقیت را سرعت بخشید.
به طور کلی، راهکارهای نسبتا ساده‌ای برای این منظور وجود دارند که می‌تواند به شما ایده کمپین تبلیغاتی موفق را بدهد که نهایتا نتایج هیجان‌انگیزی برای کسب‌وکارتان به همراه خواهد داشت.

  • اهداف خود را بشناسید

    شناخت دقیق اهداف، باعث همسو کردن تمامی تلاش‌هایتان می‌شود و این اطمینان را به شما می‌دهد که تیم‌تان در هر مرحله در صف یکسانی قرار دارند. اهداف همچنین ابزاری دقیقی‌اند که به شما در بررسی اثربخشی کمپین‌تان (پس از اجرا) کمک می‌کنند.
  • تعیین بودجه

    برخی کمپین‌ها بزرگ‌تر از زندگی هستند و تلاش برای مقابله با چالش‌های پیش‌رو می‌تواند بسیار الهام‌بخش باشد. ولی شما همواره می‌توانید منابع بیشتری از توان کسب‌وکارتان خرج کنید. اینجاست که تعیین بودجه، اهمیت خود را نشان می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا برنامه عاقلانه‌ای برای رسیدن به اهدافتان در پیش بگیرید.
  • مخاطبان هدفتان را مشخص کنید.

    یکی از مهم‌ترین اصول کمپین تبلیغاتی پاسخ شفاف و دقیق به این پرسش است:«مشتری ایده‌التان کیست؟»
    یک کمپین تبلیغاتی می‌تواند به جمعیت کثیری از افراد (با فرهنگ‌‌ها، باورها و مکان‌های جغرافیایی مختلف) معرفی شود، ولی چیزی که کاملا مشخص است این است همگان به محصول یا خدمت شرکتتان علاقه‌ای ندارد. مشخص کردن مخاطب هدف به شما کمک می‌کند تا محتوایتان را هدف‌گذاری کرده و آن‌ را تنها برای افرادی پخش کنید که قابلیت تبدیل شدن به مشتریانتان را دارد.
  • طراحی کمپین تبلیغاتی

    از نظر ما طراحی کمپین، یکی از جالب‌ترین قسمت ماجراست. این امر مستلزم همکاری دقیق همه اعضای تیم است و تیم شما باید بتواند محتوای جذاب و اثربخشی را تولید کند که در شناساندن و معرفی برندتان بسیار قوی و موثر عمل کند.
  • انتخاب کنید در چه کانال‌ها یا رسانه‌هایی قصد اجرا کردن کمپین‌تان را دارید.

    با در نظر داشتن بودجه و کمی تحقیق، کانال‌هایی را پیدا کنید که بیشتر مشتری‌های هدفتان از آن استفاده می‌کنند. برخی از رسانه‌های مشخص ممکن است تاثیرگذاری بیشتر و بهتری بر برخی افراد (مخاطبان هدف) داشته باشند.
    ببینید چه چیزی برای کمپین تبلیغاتی‌تان بازدهی بیشتری خواهد داشت، تلاشتان را در آن راستا به حداکثر برسانید.

اجرای کمپین و در نظر داشتن دقیق معیارها و متریکس‌ها

KPI-های مناسب برای بنچ‌مارک‌ها و اهداف موردنظرتان را به دقت مانیتور و رصد کنید. گزارش منظمی داشته باشید تا بینش واقعی از پیشرفت و عملکرد کمپین‌تان به دست بیاورید.
نتایج را آنالیز کنید و برای اجرای کمپین تبلیغاتی آینده، یادداشت‌برداری کنید.
در نهایت، شما باید آمار مشخصی داشته باشید که برایتان تعریف کند چه باید انجام دهید و چه نباید. فرقی ندارد که کمپین تبلیغاتی‌تان وایرال شود یا با شکست روبه‌رو شود، شما همیشه باید نکاتی قابل‌اجرا و عملی در آستین داشته باشید تا آن‌ها را برای کمپین‌های آینده اجرا کنید.

برخی از بهترین کمپین تبلیغاتی برتر دنیا

در طول سال‌ها، تعداد زیادی کمپین به دنیا معرفی شده است. گرچه، هرتلاشی لزوما به بهترین نتیجه نمی‌انجامد، ولی برخی از این کمپین‌ها در نوبه خود بی‌نظیر عمل کرده و به موفقیت‌های چشم‌گیری دست یافته‌اند. در ادامه به معرفی برخی از کمپین‌های تبلیغاتی مورد علاقه‌مان در طول زمان می‌پردازیم.

 1.کمپین تبلیغاتی نایک: The “Just Do It”

کمپین تبلیغاتی: تلویزیون، اینترنت و پرینت (print)
در سال1988، فروش نایک بالغ بر 800 میلیون دلار بود. بخش اعظم این موفقیت، مدیون تبلیغ نمادیشان “Just Do It” بودند. در طول دهه‌ها، فروش این شرکت به بیش از 2 میلیارد دلار افزایش یافت و هنوز هم “Just Do It” هسته پیام این شرکت است که هنوز بعد از 30 سال، با موفقیت کار می‌کند.
نایک

کمپین تبلیغاتی نایک


2. اپل: کمپین تبلیغاتی “Get a Mac”

هدف کمپین تبلیغاتی: تلویزیون
یکی از نمادی‌ترین کمپین‌های بازاریابی توسعه برند، کمپین اپل “Mac vs. Pc" از سال 2006 تا 2009 بود. این کمپین ساده و قدرتمند، یک کمپین سرگرم‌کننده و آموزنده‌ای بود که در شناساندن و برند کردن «مک» کمک شایانی کرد.

3. پپسی: “Is Pepsi Ok?”

کمپین: تلویزیون و اینرنت
استفاده از تاییده افراد مشهور در تبلیغات سوپربول (Super Bowl) گرچه ترند جدیدی نیست ولی پپسی در کمپین تبلیغاتی 2019 خود از افراد مشهوری بسیاری استفاده کرد.
استیو کارل، لیل جان، کاردی بی آخرین سلبیرتی‌هایی بودند که در این کمپین حضور داشتند.

4. IHOP: کمپین تبلیغاتی IHOb

هدف کمپین تبلیغاتی: تلویزیون و اینترنت
یکی از بزرگ‌ترین ترفندها در سال‌های اخیر، ترفند IHOP (خانه بین‌المللی پنکیک) بود که طی کمپین تبلیغاتی نام خود را به صورت موقت به IHOb (خانه بین‌المللی همبرگر) تغییر داد. این کمپین سروصدای زیادی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی کرد و افراد زیادی سردرگمی و نارضایتی خود را نسبت به این تغییر رویکرد اعلام کردند. با این‌حال، این کمپین در ایجاد سروصدا و توجه زیاد بسیار موفق بود و براساس گزارش‌ها، باعث افزایش بی‌نظیر فروش همبرگرهای این شرکت شد.
پس از چند هفته از آغاز این کمپین، نام این شرکت دوباره به همان IHOP تغییر کرد، اما این کمپین تا مدت‌ها همچنان موضوع مورد بحث رسانه‌ها بود.
همبرگر

کمپین تبلیغاتی IHBO

5. رد بول: کمپین فروش The “Stratos”

هدف کمپین تبلیغاتی: تلویزیون و اینترنت
کمپین تبلیغاتی Startos ردبول یکی از مثال‌های بی‌نظیر مارکتینگ در دنیای مدرن امروزی است!
کمپین "Stratos" کمپین فروش بزرگی در سال 2012 بود که هدف آن شکستن رکورد جهانی چتربازی بود. در این کمپین فلیکس بامگارتنر چترباز اتریشی حضور داشت که از یک بالن هلیومی در ارتفاع 39 کیلومتری (24 مایلی) بالاتر از سطح زمین پرید. این پرش به صورت زنده از تلویزیون پخش شد و سروصدای زیادی ایجاد کرد. این کمپین به طور گسترده به عنوان یک موفقیت بزرگ برای ردبول در نظر گرفته شد و آن را شرکتی معرفی کرد که «ریسک کرده و مرزها را جابجا می‌کند.»
Stratos، همچنین اثربخشی استراتژی بازاریابی ردبول را نشان داد که تمرکزش بر ایجاد رویدادهای شدید و پرمخاطب است؛ این یعنی اوج جذابیت برای مخاطبان هدف: مصرف‌کنندگان جوان و ماجراجو.

6. مارلبورو: کمپین “Marlboro Man”

هدف کمپین تبلیغاتی: پرینت و تلویزیون
تبلیغات Marlboro Man از سال 1995 آغاز شد و یکی از قدرتمندترین و در عین‌حال منفورترین کمپین‌های تبلیغاتی در سده بیستم است.
این کمپین روحیه ماجراجوی یک گاوباز آمریکایی را نشان می‌دهد که در فضای آزاد سیگار مارلبورو می‌کشد. این کمپین گذشته از حواشی‌های بسیارش، سیگار مارلبورو را به یکی از پرفروش‌ترین برندهای سیگار در جهان تبدیل کرد.

7. بیمه پیشرو Progressive: کمپین تبلیغاتی Floهدف تبلیغاتی: تلویزیون، پرینت

تا قبل از 2008، تبلیغات مربوط به بیمه، تبلیغاتی حوصله‌سربری به شمار می‌رفت. تا اینکه بیمه progressive، دنیا را با کمپین تبلیغاتی Flo شگفت‌زده کرد.
کمپین "Flo" یک کمپین تبلیغاتی طولانی مدت است که شخصیت تخیلی فلو را با بازی استفانی کورتنی به همگان معرفی می‌کند. در این کمیپن، فلو، یک کارمند با شخصیت دوستانه و شاد بیمه پروگرسیو است که همیشه در حال کمک‌کردن به مشتریان است تا پوشش بیمه‌ای متناسب با نیازشان پیدا کنند.
این کمپین، یکی از موفق‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی در دهه‌های اخیر است که به شرکت پروگرسیو کمک کرد تا به یکی از شناخته‌ شده‌ترین برندهای بیمه در ایالات متحده تبدیل شود. شخصیت «فلو» به قدری محبوب شد که در تبلیغات اسپین آف متعدد، با همان لباس، ظاهر و گریم ظاهر شد، طوری‌که هم‌اکنون از «فلو» را به عنوان یک نماد فرهنگی یاد می‌کنند.
موفقیت کمپین تبلیغاتی «فلو»، را می‌توان در اهمیت خلق شخصیت‌های به‌یادماندنی و مرتبط با تبلیغات و اثربخشی استفاده از طنز و لحن‌ آرام برای جلب توجه مخاطبان جستجو کرد. این کمپین مجموعه‌ای از تبلیغات طنز و به یاد ماندنی را به نمایش گذاشت که شامل سناریوهای مختلفی بود.
بیمه

بیمه progressive

8. کمپین تبلیغاتی شیر گرفتی؟ (Got milk?)

این کمپین در سال 1993 توسط هیئت پردازش شیر کالیفرنیا برای ترویج شیر ایجاد شد. این کمپین مجموعه‌ای از تبلیغات طنز و به یاد ماندنی را به نمایش گذاشت که شامل سناریوهای مختلفی بود که در نهایت این پیام را منتقل می‌کرد که شیر ضروری‌ترین بخش یک رژیم غذایی سالم است. موقعیت این کمپین، تا حد زیادی به دلیل شعار تبلیغاتی جذاب و هوشمندانه‌اش بود که باعث بالا رفتن سرانه مصرف شیر در کالیفرنیا شد. این کمپین، به مدت 25 سال اجرا شد و به یکی از موفق‌ترین و شناخته‌شده‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی در تاریخ تبدیل شد.

9. کمپین تبلیغاتی هر بوسه با Kay آغاز می‌شود (Every Kiss Begins with Kay): کمپین جواهرات Kay

هدف کمپین: تلویزیون
این کمپین در سال 1999 توسط جواهرات زنجیره‌ای kay، بزرگ‌ترین فروشگاه‌های زنجیره‌ای جواهرات در ایالات متحده، اجرا شد. پیام این کمپین حول این محور بود که دادن یک قطعه جواهرات kay در نهایت می‌تواند منجر به یک بوسه عاشقانه و فراموش‌نشدنی بشود. این شعار جذاب به سرعت به یک پدیده فرهنگی تبدیل شد و باعث معرفی جواهرات kay به عنوان بهترین هدیه رمانتیک شد.
این کمپین تبلیغاتی مجموعه‌ای از آگهی‌های احساسی و دلگرم‌کننده بود و شامل زوج‌هایی می‌شد که عشق خود را جشن گرفته و در رمانتیک‌ترین لحظه‌های خود، جواهرات kay را به هم هدیه می‌دادند.
موفقیت این کمپین را می توان به جذابیت احساسی قدرتمند، شعار به یادماندنی و استفاده موثر از داستان‌سرایی برای ارتباط با مصرف‌کنندگان نسبت داد. امروزه شعار "هر بوسه با کی آغاز می‌شود" یکی از شناخته شده‌ترین و محبوب‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی در صنعت جواهرسازی است.
بوسه

جواهرات زنجیره‌ای kay

10. کمپین Real beauty برند داو (Dove)

هدف کمپین: تلویزیون، اینترنت
کمپین Real Beauty توسط داو در سال 2004 با هدف به چالش کشیدن استانداردهای سنتی زیبایی (که تقریبا تمامی صنعت تبلیغات را پوشش می‌دادند) به اجرا گذاشته شد. این کمپین، شامل سری‌های تبلیغاتی بود که در آن زنان، در هر سن، شکل و اندازه‌ای تلاش می‌کردند تا با اعتمادبه‌نفس تصویری مثبت از بدنشان (آنگونه که هست) را به نمایش بگذارند. پیام این کمپین تبلیغاتی بر این محوریت استوار بود که Real Beauty (زیبایی واقعی) همان زنی است که در پوست خود حس زیبا بودن و اعتمادبه‌نفس می‌کند.
این کمپین، یکی از موفق‌ترین کمپین‌ها در طول تاریخ است که به برند Dove به عنوان برندی پیشرو در زمینه صنعت زیبایی کمک بسیار کرد. موفقیت این کمپین را می‌توان در پیام قدرتمندش، تبلیغات معتبر و مرتبطش و توانایی آن در برقراری ارتباطات با مشتریان در سطح روانی و احساسی نسبت داد.
امروزه، کمپین تبلیغاتی real beauty یکی از موفق‌ترین و تاثیرگذارترین کمپین‌های فروش در طول تاریخ است و تاکنون الهام‌بخش بسیاری دیگر از برندها شده است.

11. اپل: کمپین تبلیغاتی سوپربول 1984 (1984 Super Bowl ad)

هدف کمپین تبلیغاتی: تلویزیون
یکی از تاریخی‌ترین کمپین‌ها، کمپین اپل بود که طی سوپربول 1984 به نمایش گذاشته شد. این تبلیغ با کارگردانی Reidley Scott ریدلی اسکات، جامعه‌ای را نشان می‌داد که همه مجبور بودند یکسان فکر کنند و با یکدیگر مطابق باشند. پیام این تبلیغ بر محوریت این موضوع بود که کامپیوترهای مکینتاش اپل (برخلاف دیگر کامپیوترهای موجود در بازار)، وسیله‌ای برای فردیت و خلاقیت است.
این تبلیغ، یکی از موفق‌ترین و نمادی‌ترین تبلیغات در طول تاریخ است که در ثبت موفقیت پیشگانه اپل در صنعت تکنولوژی کمک شایانی کرد، تبلیغاتی که بعدها الهام‌بخش برندهای دیگر در تولید تبلیغات بولد و خلاقانه شد.

12. کمپین استخدام (the Hire) توسط BMW

هدف کمپین تبلیغاتی: اینترنت
این کمپین در سال 2001 اجرا شد و شامل سری‌هایی از هشت فیلم کوتاه بود که نشان می‌داد تا چه اندازه اتوموبیل‌های لوکس این شرکت در صحنه‌های اکشن، هیجان و شگفتی می‌آفرینند. این فیلم‌ها توسط برجسته‌ترین فیلم‌سازان هالیوودی، Ang Lee، Guy Ritchie & Tony Scott ساخته شد.
موفقیت این کمپین تبلیغاتی را می‌توان در ‌ استفاده خلاقانه در ویدئوهای آنلاین دانست که در آن زمان، اقدامی نسبتا جدیدی بود که به شیوه‌ای هیجان‌انگیز و نوآورانه، اتوموبیل‌های BMW را تبلیغ می‌کرد.
بی ام و

خودرو بی ام و

13. کمپین تبلیغاتی "Share a Coke" کوکا کولا

هدف تبلیغات: تلویزیون و اینترنت
Share a coke، کمپین تبلیغاتی بسیار موفقی بود که در سال 2011 توسط کوکاکولا اجرا شد. این کمپین شامل شخصی‌سازی بطری‌ها و قوطی‌های نوشابه کوکاکولا با نام‌ها و عبارت‌های مجزا بود. هدف این کمپین ترویج افراد به اشتراک‌گذارندن نوشابه کوکاکولا با خانواده، دوستان و آشنایانشان بود. Share a coke موفقیتی بزرگی برای برند کوکاکولا به ارمغان آورد و باعث فروش بی‌سابقه نوشابه‌های این شرکت در سرتاسر جهان شد.
موفقیت این کمپین را می‌توان به جنبه شخصی‌سازی نسبت داد که به این برند کمک کرد تا با استفاده موثر از رسانه‌های اجتماعی و تشویق مردم برای به اشتراک‌گذارندن عکس‌هایشان با بطری‌ها و قوطی‌های کوکاکولا باعث تثبیت موقعیت و جایگاه خود در میان مصرف‌کنندگان شود.
این کمپین به قدری موفق بود که به اشکال مختلف در بازارهای مختلف جهان تکرار شد و جایگاه خود را به عنوان یکی از قدرتمندترین کمپین‌های تبلیغاتی در طول تاریخ برای همیشه ثبت کرد.

جهت یادگیری مدیریت ورودی های سایت و آنالیز رفتار کاربران، از دوره GA4 منتوریکس استفاده کنید.

بیشتر بخوانید: انواع تبلیغات دیجیتال را بشناسیم

پرسش و پاسخ

کمپین بازاریابی چیست؟

این کمپین یک اقدام سازمان‌یافته و استراتژیک را برای ترویج و تبلیغ محصول یا خدمات شما را نشان می‌دهد. منظور از این اجرای این کمپین‌ها، رسیدن به یک هدف تجاری است که در آن بسیاری از عوامل بازاریابی دخیل است.

چرا کمپین‌های تبلیغاتی مهم‌اند؟

اجرای یک کمپین تبلیغاتی به شما در گسترش نام برند و دست‌یابی به مشتریان هدف کمک می‌کند. این روش، یک راه عالی برای تبلیغ کسب‌وکارتان و تشویق مخاطبانتان برای بررسی کسب‌وکارتان است.

چگونه یک کمپین موفق اجرا کنیم؟

در اینجا چند نکته مهم در اجرای موفقیت‌آمیز کمپین تبلیغاتی وجود دارد:

  •  تعیین اهداف
  •  تعیین بودجه
  •  تعیین مخاطب هدف
  • طراحی و تولید محتوای بازاریابی
  •  انتخاب کانال‌ها و رسانه‌ها برای به اجرا گذاشتن کمپین تبلیغاتی خود
  •  اجرای کمپین و زیر نظر قرار دادن دقیق متریک‌ها و معیارها
  •  آنالیز نتایج و یادداشت‌برداری نقاط قوت و ضعف کمپین برای کمپین‌های آینده.

بیشتر بخوانید: اینفلوئنسر مارکتینگ چیست؟ {راهنمای جامع تبلیغات اینفلوئنسری}

در آخر

خوشحال می‌شویم تا نظرات و پیشنهادهای خود را در این‌باره با ما در میان بگذاریم. ما درمنتوریکس، با تیمی جوان و بسیار باتجربه آماده‌ایم تا کسب‌وکارتان را برای میلیون‌ها مخاطب بشناسانیم تا بتوانیم نام تجاری‌تان را به یک برند شناخته شده در مارکت امروز تبدیل کنیم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف