با این کار جزو نفرات اول دوره GA4 منتوریکس هستید. با شما در ارتباط هستیم :)
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب الکترونیکی رایگان

برو مرحله بعدی
  • 1
  • 2
  • 3
دوست عزیز
برای ارسال کتاب به ایمیل و شماره موبایل شما نیاز داریم.
برو مرحله آخر
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب شما آماده است، دکمه دریافت لینک دانلود را بزنید.

لینک دانلود به شما ایمیل و پیامک شد.

داستان موفقیت الیت آنلاین؛ به وقت خریدن اینترنتی ساعت
نسیم قاضی
نسیم قاضی
16:03، 1403/02/19
داستان موفقیت الیت آنلاین؛ به وقت خریدن اینترنتی ساعت
1 رای    میانگین 5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

داستان موفقیت الیت آنلاین؛ به وقت خریدن اینترنتی ساعت


موفقیت سایت‌های فروشگاهی، تنها به گرفتن رتبه برای محصولات سایت خلاصه نمی‌شود. یا تنها رتبه گرفتن برای دسته بندی‌های سایت نمی‌تواند تضمین کننده رسیدن به فروش مورد نظرتان باشد. در این مطلب به دنبال داستان موفقیت سایت الیت آنلاین رفتیم. با هم خواهیم دید سایت الیت برای رسیدن به موفقیت و دستیابی به اهداف خود چه مسیری رو طی کرده است. 

داستان الیت آنلاین از کجا شروع شد؟

شروع هم مسیری منتوریکس و الیت آنلاین به آبان ۱۴۰۱ بر می‌گردد. از زمانی که با دارا بودن چندین نمایندگی رسمی در ایران در همورا طراحی و برای شروع مسیر خدمات سئو سایت همکاری خودش رو با منتوریکس شروع کرد. 

قبل از این تاریخ الیت آنلاین یک سایت وردپرسی داشت که در زمان کوتاهی برای آن تولید محتوا شده بود. اما زمانی که در آبان 1401 به تیم منتوریکس سپرده شد، تمامی فعالیت‌های قبلی آن متوقف شده بود. 

داستان موفقیت فروشگاه الیت انلاین

الیت آنلاین چه بود و چه شد؟

آژانس دیجیتال مارکتینگ منتوریکس، سایت الیت رو از نقطه صفر شروع کرد. پس از سفارش طراحی سایت (توسط همورا - خواهرخوانده منتوریکس)، ایجاد لندینگ‌ها و صفحه‌های بلاگ به تیم منتوریکس سپرده شد و ما توانستیم با خدمات CRO این سایت رو از حالت 0 به ورودی روزانه بالغ بر ۳۷۰ کلیک و بیش از 10 هزار ایمپرشن برسانیم. این آمار برای یک ماه، 10.6kورودی و بیش از 300 هزار بازدید در نتایج است. 

از چه مشکلاتی برای الیت آنلاین عبور کردیم؟

مسیر استراتژی سئوی هر پروژه موفقی، از سدهای مختلفی گذشته است که توانسته نتایج خوبی را در بین رقبای خود به دست آورد. در همین حال، ما هم برای این سایت با مشکلاتی مواجه بودیم که با حل آن‌ها توانستیم به نتایج دلخواه برسیم. 

سایت الیت آنلاین، یک سایت فروشگاهی برای فروش ساعت‌های اصل و اورجینال است که برای چندین برند مانند سیکو، کاسیو، اسپریت و پلیس نمایندگی رسمی دارد و عملاً تنها نماینده رسمی این برندها هم محسوب می‌شود. 

کیس استادی سُو

اقدامات انجام شده در سئو تکنیکال

سایت eliteonline هم در ابتدای مسیر رشد خود با مسائل و مشکلاتی مواجه بود که در طی این مسیر با هوشمندی و تجربه تیم سئوی منتوریکس مشکلات را حل کردیم. 

  • ایجاد و بهبود فایل robots.txt 
  • بهبود سایت مپ
  • اضافه کردن استراکچر دیتاهای به صفحه‌های لندینگ 
  • بارگذاری اسکیماهای مناسب صفحه‌های لندینگ 
  • بارگذاری ریچ اسنیپت‌های صفحه‌های لندینگ 
  • شناسایی و رفع صفحه‌های ۴۱۰ 
  • بررسی و رفع تصاویر ۴۰۴
  • بررسی CDN ‌و رفع مشکلات CDN

اقدامات انجام شده در بخش سئو داخلی

با توجه به اینکه این سایت به طور کامل ریدیزاین شده بود و تمام صفحه‌ها ساخته شد، برای اینکه بتوانیم در زمان مشخص شده بهترین نتیجه را به دست آوریم؛ نیاز بود که اقدامات محتوایی این سایت به طور دقیق انجام شود: 

1- کیورد ریسرچ جامع 

الیت آنلاین یک سایت فروشگاهی در حوزه مد و فشن است. بنابراین در استراتژی سئو سایت الیت کوئری‌هایی که منجر به خرید می‌شوند، برای صفحه‌های لندینگ دسته بندی و کلمات مناسب برای تولید محتوای وبلاگی در نظر گرفته شد.

2– تعیین متاتایتل و متادیسکریپشن متفاوت و جذاب

با توجه به حضور رقبا و رقابت با فروشگاه‌های معتبر متا تایتل و متا دیسکریپشن لندینگ‌ها برای بهبود بروزرسانی شدند.

3- لینک سازی داخلی در تمام صفحه‌های دسته بندی - وبلاگ و محصولی

برای داشتن پرفورمنس بهتر در لندینگ‌ها از تمام صفحه‌های محصولی به دسته بندی‌ها و صفحه اصلی لینک داده شد. 

4- چیدن تقویم محتوایی

انتشار منظم و دقیق محتواهای بلاگ کمک بسیاری به رشد سایت می‌کنند؛ به همین دلیل در ابتدای پروژه تقویم محتوایی منظمی برای سایت در نظر گرفته شد.

5- تعیین پیلار کلاسترهای قوی

برای انتشار منظم محتوا و به سرانجام رساندن صفحه‌های لندینگ هدف داشتن پیلار- کلاسترهای قوی بخش زیادی از رشد را تضمین می‌کند. به همین دلیل در ابتدای پروژه تقویم محتوایی بر اساس پیلار کلاستر‌ها چیده شد. 

اقدامات انجام شده در بخش سئو خارجی

شاید در ترندها جدید تاکید بر عدم انجام فعالیت‌های خارجی برای سایت با انتشار رپورتاژ‌اگهی و خرید بک لینک WIDE باشد. ولی برای رقابت با رقبا نیاز است از سایت‌های دیگر کمک گرفت برای همین این اقدامات صورت گرفته است: 

  1. تحلیل بک لینک رقبا
  2. انتشار رپورتاژ آگهی در سایت‌هایی در حوزه سبک زندگی و مد و استایل
  3. تبادل لینک در سایت‌های مد و فشن 

در حوزه فروشگاه‌های ساعت آنلاین، بسیاری از سایت‌های رقیب تصمیم بر خرید بک لینک واید گرفته‌اند. اما با توجه به اپدیت‌های گوگل و اصرار بر تضمین موفقیت پروژه تصمیم گرفته شد. ابتدا رپورتاژ با بودجه‌ی محدود در نظر گرفته شده و پس از مدتی برای پُر کردن بک لینک گپ از سایت‌های با آتوریتی بالاتر و حوزه‌های خبری استفاده شود. 

آینده سئو فروشگاه آنلاین ساعت و اکسسوری الیت

فروشگاه‌های آنلاین بسیاری در حوزه مد و فشن و برای فروش ساعت فعالیت می‌کنند. بیشتر این سایت‌ها خرید بک لینک و تبلیغات در گوگل را در استراتژی سئو خود دارند. در این میان برای سئو سایت فروشگاهی الیت رشد بر اساس انتشار محتوای باکیفیت و داشتن استراکچر بهینه سایت در نظر گرفته شده است. 

در ادامه مسیر، ما به سراغ بهبود محصولات و لندینگ‌های سایت خواهیم رفت. همچنین با در نظر گرفتن نام و برند الیت، تلاش را برای Brand awareness بهتر و جامع‌تر روی بازار، بیشتر خواهیم کرد. تلاش‌هایی که با کمک تیم محتوا و مشاوره بازاریابی دیجیتال الیت برای ایجاد شبکه‌های اجتماعی و گرفتن سوشال سیگنال انجام گرفت، در ادامه همین مسیر است.

از طرف دیگر، هدف دیگر ما، نشان دادن و Bold کردن مزیت الیت (به عنوان تنها نماینده رسمی ساعت‌های اورجینال و برند) است که برای این موضوع هم، روی کیودهای تازه و جدید سرمایه گذاری مادی و معنوی کرده‌ایم. 

نسیم قاضی
نسیم قاضی

وقتی سخن از سلطان خنده‌های مهارنشدنی و سفر باشه، نام نسیم می‌درخشه. همیشه تجربیات کاری قبلی‌ش به عنوان اکانت منیجر و تجربه‌هاش با کلاینت‌های مختلف رو با ما به اشتراک می‌ذاره و با بودنش، دیگه خیالمون از بابت آخرین اخبار سئویی راحته. نسیم و Google Gemini، یک تیم دو نفره قوی برای منتوریکس‌اند.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف