با این کار جزو نفرات اول دوره GA4 منتوریکس هستید. با شما در ارتباط هستیم :)
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب الکترونیکی رایگان

برو مرحله بعدی
  • 1
  • 2
  • 3
دوست عزیز
برای ارسال کتاب به ایمیل و شماره موبایل شما نیاز داریم.
برو مرحله آخر
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب شما آماده است، دکمه دریافت لینک دانلود را بزنید.

لینک دانلود به شما ایمیل و پیامک شد.

5 پادکست محبوب انگلیسی برای دیجیتال مارکترها

امیرحسین سربیشه
امیرحسین سربیشه
10:27، 1399/07/22
5 پادکست محبوب انگلیسی برای دیجیتال مارکترها
1 رای    میانگین 5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

5 پادکست محبوب انگلیسی برای دیجیتال مارکترها


برای موفق شدن در دنیای دیجیتال مارکتینگ باید همواره به روز باشید و از اصول مختلف دیجیتال مارکتینگ سر در آورید. از این رو، بهترین راه افرایش دانش کتاب خواندن، دیدن ویدئوهای بهترین کانال‌های یوتیوب دیجیتال مارکتینگ یا شنیدن پادکست است. فرقی نمی‌کند در حال رانندگی باشید یا پشت لپ‌تاپ و گوشی موبایل، پادکست‌ها را می‌توانید در هر کجا و هر وقت که بخواهید به صورت رایگان گوش کنید و بر دانش خود بیافزایید. در این مطلب سعی داریم 5 پادکست محبوب دیجیتال مارکتینگ خارجی که مطالب به روز ارائه می‌دهند را معرفی کنیم، پس با منتوریکس همراه باشید.

۱. پادکست مدرسه مارکتینگ (Marketing School)

در مطلب 5 کانال یوتیوب دیجیتال مارکترهای معروف درباره نیل پاتل صحبت کردیم. نیل فقط ویدئو در یوتیوب آپلود نمی‌کند بلکه در پادکست مدرسه مارکتینگ همراه اریک سو سعی دارند درس‌های بازاریابی دیجیتال فعالانه‌ای که آن‌ها در طول سال‌ها حضور در سنگر دیجیتال مارکتینگ آموختند را برای شما به ارمغان آورند. مهم نیست به تازگی سایت راه اندازی کردید یا سایتی دارید که میلیون‌ها بازدید دارد، نیل و اریک به شما کمک می‌کنند تا سطح سایت خود را به مرحله‌ای بالاتر و حرفه‌ای‌تر ببرید.

پادکست marketing school

این پادکست از سال 2016 آغاز به کار کرده است و تقریبا هر سال 30 اپیزود از آن منتشر می‌شود. نیل و اریک لحن بسیار خوبی دارند و سعی می‌کنند آخرین تغییرات دنیای دیجیتال مارکتینگ و تجربه‌های‌شان در برخورد با مشکلات و چالش‌ها را بیان کنند تا از دریای دانش این دو غول دیجیتال مارکتینگ بهره ببریم. اگر شما هم به سئو و چالش‌های دیجیتال مارکتینگ علاقه دارید پادکست مدرسه مارکتینگ (Marketing School) را گوش دهید، چون بیش از 10 سال تجربه پشتش خوابیده است.

دوره دیجیتال مارکتینگ منتوریکس، قدم آخر حرفه‌ای شدن است.

۲. پادکست Gary Vee

گری واینرچاک (گری وی) به عنوان یک کارآفرین، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، سخنران انگیزشی و شخصیت اینترنتی بین‌المللی معتبر، موفقیتش را مدیون قدرت دیجیتال مارکتینگ خود است. پادکست #AskGaryVee پر از نکات شخصیتی و کاربردی است که به شما کمک می‌کند تا روش‌های در حال ظهور را کشف کنید و با به کار بردن آن‌ها، یک دیجیتال مارکتر فوق‌العاده شوید. علاوه بر این، اگر سوالی دارید، می‌توانید با استفاده از هشتگ # AskGaryVee  از او سوالات خود را بپرسید، چون گری به آن‌ها جواب می‌دهد یا اگر موضوع بسیار خوب و قابل بحثی بود در پادکست خودش بازگو می‌کند و با مهمانانش به گفت‌وگو در این مورد می‌پردازند.

پادکست Gary-Vee

او ویدئوی پادکستش را در کانال یوتیوب نیز قرار می‌دهد و گاهی به صورت لایو در یوتیوب، پادکستش را برگزار می‌کند و تعامل خوبی با مخاطبانش دارد. شاید در حال رانندگی باشید و به پادکست گری وی گوش دهید و او نام شما را بخواند و به سوالتان جواب دهد، پس حتما با هشتگ #AskGaryVee با او در ارتباط باشید.

۳. پادکست Exposure Ninja

پادکست Exposure Ninja از اکتبر سال 2016  از ناتینگهام انگلستان پخش می‌شود. حالا این پادکست درباره چیست و به چه مسائلی از دنیای دیجیتال مارکتینگ می‌پردازد؟ به صورت ساده، اگر به دنبال روش‌هایی برای افزایش ترافیک ارگانیک سایت و رشد قابل توجه فروش هستید، نویسنده پر فروش دیجیتال مارکتینگ تیم کامرون کیچن، رییس نینجاهای پادکست Exposure Ninja اینجاست تا به شما کمک کند. کسانی که این پادکست را اجرا می‌کنند به خود نینجا می‌گویند و هر هفته یک قسمت از این پادکست را منتشر می‌کنند. نینجاها و مهمانان ویژه‌ی آن، نکات عملی و واقعی را به صورت مستقیم از خط مقدم بازاریابی دیجیتال مخابره می‌کنند و با شنوندگان خود به اشتراک می‌گذارند.

پادکست Exposure-Ninja

در هر قسمت موضوعات مختلفی درباره دیجیتال مارکتینگ مورد بحث قرار می‌گیرد، برای مثال در قسمت 167 این پادکست، نینجاها به ساخت برند میلیون دلاری تنها با استفاده از آمازون مارکتینگ می‌پردازند. در قسمت 160 نیز بحث جالبی درباره استفاده از رنگ‌ها در افزایش ترافیک و ری‌برندینگ می‌شود که شنیدن دارد. به هیچ وجه صحبت نینجاها با مهمانان را از دست ندهید.

۴. پادکست Marketing Land

مارکتینک لند یا سرزمین بازاریابی از فعال‌ترین پادکست‌های دنیای دیجیتال مارکتینگ و شاید جهان است. این پادکست در روز 2 قسمت منتشر می‌کند که در نوع خود نظیر ندارد. Marketing Land یک پادکست جهانی است که تمام جنبه‌های صنعت بازاریابی دیجیتال را پوشش می‌دهد. این پادکست به موضوعاتی همچون شبکه‌های اجتماعی، تکنولوژی، تلفن همراه، تجزیه و تحلیل، خرده فروشی، ویدئو مارکتینگ و ایمیل مارکتینگ می‌پردازد.

پادکست Marketing-Land

این پادکست در اپیزودی درباره امید مارکترها به برقراری کنفرانس‌ها به صورت حضوری در سال 2021 صحبت می‌کند و به بررسی مسائل مختلف وبینارها، کنفرانس‌های آنلاین و کلاس‌های آنلاین در شیوع ویروس کرونا می‌پردازد. در واقع پادکست Marketing Land مانند پادکست نیل پاتل سعی در یاد دادن دیجیتال مارکتینگ ندارد بلکه بیشتر به اخبار پیرامون آن می‌پردازد و این اخبار را به بحث و بررسی می‌گذارد.

۵. پادکست دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing Podcast)

از همان اسمش هم می‌توانید بفهمید که این پادکست بسیار محبوب و جهانی است. طبق آمار، این پادکست از 180 کشور شنونده فعال دارد و مخاطبانش منتظرند تا قسمت جدیدی از این پادکست منتشر شود. پادکست دیجیتال مارکتینگ معمولا در هر فصل سال 6 قسمت منتشر می‌کند. در این پادکست چه خواهیم شنید؟ مصاحبه‌هایی با کارشناسان دیجیتال مارکتینگ معروف در سطح بین‌المللی، آخرین اخبار روز تکنولوژی،  معرفی ابزارها، آموزش استراتژی‌ها و تکنیک‌های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوا. این پادکست به شما کمک می‌کند بینش جدیدی به دست آورید و راه‌های مختلفی را برای رسیدن به هدف و افزایش ترافیک امتحان کنید. پادکست دیجیتال مارکتینگ یک پادکست ایده آل برای رفت‌و‌آمد روزانه شماست که سرگرم کننده و آموزنده است.

پادکست دیجیتال مارکتینگ

چهره‌های پشت پرده این پادکست شرکت اینترنت تارگت است و اجرا کنندگان آن سیران راجرز و دانیل رولز هستند. این دو نفر به خوبی از پس کارشان برآمدند و توانستند در عین سخت بودن مفاهیم دیجیتال مارکتینگ، آن‌ها را به صورتی شیرین بیان کنند تا در طول پادکست احساس خستگی نکنید و تا آخر با آن‌ها همراه باشید.

چطور پادکست دیجیتال مارکتینگ گوش کنم؟

شنیدن به پادکست‌های دیجیتال مارکتینگ بسیار راحت است. کافی‌ست به Soundcloud، سایت گوگل پادکست، اسپاتیفای، کست‌باکس، RadioPublic و دیگر اپلیکیشن‌ها و سایت‌های شنیدن پادکست بروید و هر کدام از قسمت‌های موردعلاقه پادکست‌تان را گوش کنید.

نتیجه‌گیری

در لیست محبوب‌ترین پادکست‌های جهان می‌توان از پادکست‌ جیسون برنارد با نام SEO is AEO و مهمان‌های فوق‌العاده‌ای چون بری آدامز، یوست د واک، رند فیشکین و گرگ گیفورد نام برد. همچنین پادکست The Mad Marketing هم می‌تواند نظر شما را جلب کند چون مارکوس شرایدن از هاب‌اسپات اجرا کننده آن است و در آن توصیه‌ها و تجربه‌های خود را برای عاشقان دیجیتال مارکتینگ بازگو می‌کند که برخی از آن‌ها هوش را از سرتان می‌پراند. تمام پادکست‌های معرفی شده در این مطلب از پادکست‌های محبوب دیجیتال مارکتینگ خارجی هستند که با هم تفاوت دارند اما در نوع خود بسیار درخشان عمل می‌کنند. هدفون‌ها را بردارید و یکی از پادکست‌های معرفی شده را پخش کنید تا غافلگیر شوید.

اگر این مطلب را دوست داشتید، سری به مطلب 5 کانال یوتیوب دیجیتال مارکتینگ بزنید. برای مشاوره دیجیتال مارکتینگ و خدمات SEO با منتوریکس در تماس باشید.

امیرحسین سربیشه
امیرحسین سربیشه

از تخصص‌های امیرحسین نوشتن مقدمه‌ها و متن‌های عجیب و جذاب است. یعنی می‌تواند از ترکیب خاویر زانتی، رستوران و طوفان کاترینا مقدمه‌ای بسازد که همه را به خودش جذب کند. علاوه بر این دانش سئویی دارد و در بخش محتوای سئویی به منتوریکس کمک می‌کند.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
علی اکبر فرج
1402/02/05
ممنون از مطلب خوبتونمن هم یه پادکست ایرونی بهتون معرفی میکنم که به نظرم میتونه مفید باشه و اون "پادکست دیجیتال مارکتینگ خط یک" که به بازاریابی 360 درجه پرداخته
پاسخ...
تیم منتوریکس
1402/02/30
سلام همراه عزیز
ممنون از شما
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف