با این کار جزو نفرات اول دوره GA4 منتوریکس هستید. با شما در ارتباط هستیم :)
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب الکترونیکی رایگان

برو مرحله بعدی
  • 1
  • 2
  • 3
دوست عزیز
برای ارسال کتاب به ایمیل و شماره موبایل شما نیاز داریم.
برو مرحله آخر
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب شما آماده است، دکمه دریافت لینک دانلود را بزنید.

لینک دانلود به شما ایمیل و پیامک شد.

در این ۳ حالت سئو نکنید {آموزش ویدئویی}

ساسان سلوتی
ساسان سلوتی
15:37، 1400/03/28
در این ۳ حالت سئو نکنید {آموزش ویدئویی}
1 رای    میانگین 3.5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

در این ۳ حالت سئو نکنید {آموزش ویدئویی}


هر روز تقریباً ۳ میلیارد جست‌وجو در گوگل انجام می‌شود. لابد با خودتان فکر می‌کنید که اگر به اندازه کافی کلمات کلیدی مناسب در سایت خود داشته باشید، بالاخره کسی محتوای شما را در صفحه نتایج موتور جست‌وجو خواهد دید. غیر از این است؟ متأسفانه به این سادگی‌ها که فکرش را می‌کنید نیست. با وجود اینکه کلمات کلیدی بسیار اهمیت دارند، اما سئو همیشه انتخاب اول نیست. گاهی سئو به اندازه‌ی گوگل‌ادز جواب نمی‌دهد و بنابراین منطقی‌تر است که قید آن را بزنید و سراغ تبلیغات پولی گوگل بروید. اگر می‌خواهید بدانید در چه حالت‌هایی بهتر است گوگل‌ادز را به سئو ترجیح دهید، با منتوریکس همراه باشید.

دانلود ویدیو از آپاراتتو این 3 حالت سئو نکن

کی سئو نکنیم؟

در ۳ حالت اگر به جای پرداختن به گوگل ادز، سراغ تکنیک‌های سئو بروید فقط پول و منابعتان را هدر می‌دهید.

۱. کلمات کلیدی پررقابت

وقتی رقابت سر کلیدواژه‌ای دشوار است و سایت‌هایی وجود دارند که برای مدت مدیدی رتبه‌های بالای آن کلمات کلیدی را تصاحب کرده‌اند، تلاش برای سئو سایت جز ریسک و احتمالاً زیان، نتیجه دیگری نخواهد داشت. مثلاً برای منتوریکس، اگر همان اوایل راه‌اندازی سایت، روی کلیدواژه سئوی سایت تمرکز می‌کردیم، احتمالاً نتیجه مطلوبی نمی‌گرفتیم. بنابراین به جای آن، منابع خود را صرف گوگل‌ادز کردیم.

کلمات کلیدی در سئو

۲. تبلیغات گوگلی زیاد برای کلمه کلیدی

برای بعضی از کلمات کلیدی اکثر رقبا دست به دامن گوگل‌ادز می‌شوند. در این حالت، چون معمولاً تعداد تبلیغات گوگل بسیار است، سهم کسانی که به دنبال بازدید ارگانیک هستند بسیار اندک می‌شود. مثلاً در کلیدواژه‌های پررقابتی مثل «ویزای کانادا» یا «مهاجرت تحصیلی» بسیاری از بازدیدها را از دست می‌دهید و تنها حدود ۳ یا ۴٪ از کل بازدیدها، عایدتان می‌شود. اما اگر به جای تمرکز روی سئو، سراغ گوگل ادز بروید می‌توانید ۲۵ تا ۳۰٪ و در حالت اگرسیو تا ۴۰٪ بازدیدها را تصاحب کنید.

دوره دیجیتال مارکتینگ منتوریکس، آخرین قدم حرفه‌ای شدن!

۳. تمرکز روی کلمات کلیدی کم‌رقابت و کم‌اهمیت

برخی از کلمات کلیدی تعداد جست‌وجوی ماهانه خیلی کمی دارند و سئو کردن این کلمات، برخلاف تصورتان رتبه‌ سایت را تغییر نمی‌دهد. بنابراین بهتر است، بودجه، منابع و وقتتان را هدر ندهید. برای سئوی این کلمات می‌توانید در بازه‌های ۲ تا ۳ ساله، برنامه‌ریزی کنید. مثلاً کلیدواژه‌ای مثل «دیتاسنتر» ماهی حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ جست‌وجو بیشتر ندارد و نمی‌ارزد که انرژی خود را صرف سئو کردن آن کنید. اما می‌توانید در گوگل‌ادز روی حالت اگرسیو و با بیت‌های بالا، با زحمت کمتر، رتبه‌ی بهتری بگیرید.

بیشتر بخوانید: سئو چیست؟

سئو و گوگل ادز

سئو یا گوگل‌ادز؟

قدیم‌ترها می‌توانستید چند کلمه و عبارت کلیدی را سراسر محتوای خود قرار دهید و با این استراتژی رتبه بگیرید و دیده شوید. اما چه یک متخصص دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای باشید و چه تازه‌کار، باید بدانید که تاریخ مصرف اولویت قرار دادن سئو نسبت به هر تکنیک دیگری، خیلی وقت است گذشته. رقابت در دنیا امروز هنر تشخیص اولویت‌بندی را می‌طلبد. برای دریافت مشاوره گوگل ادز و مشاوره دیجیتال مارکتینگ و یا دریافت خدمات سئو با منتوریکس در تماس باشید. شما چه حالت‌های دیگری را می‌شناسید که بهتر است گوگل‌ادز را به سئو، ترجیح دهید؟

ساسان سلوتی
ساسان سلوتی

ایدئولوژی اصلی ساسان اینه تا اونجایی که می‌تونه به کنجکاوی‌هاش پاسخ مثبت بده. برای همین، کارها و علایق جورواجوری رو دنبال می‌کنه؛ مثلاً: غواصی، دوچرخه‌سواری، یوگا، گیاه‌شناسی، عکاسی ماکرو و... تو کار هم همین طور بوده: از مدیر فروش بازاریابی تا منابع انسانی، دیجیتال مارکتینگ و تدریس...

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف