با این کار جزو نفرات اول دوره GA4 منتوریکس هستید. با شما در ارتباط هستیم :)
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب الکترونیکی رایگان

برو مرحله بعدی
  • 1
  • 2
  • 3
دوست عزیز
برای ارسال کتاب به ایمیل و شماره موبایل شما نیاز داریم.
برو مرحله آخر
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب شما آماده است، دکمه دریافت لینک دانلود را بزنید.

لینک دانلود به شما ایمیل و پیامک شد.

بهترین ترفندهای اینستاگرامی در سال ۲۰۲۱ {افزایش فالوور اینستاگرام}

سینا یوسفی
سینا یوسفی
12:54، 1400/03/22
بهترین ترفندهای اینستاگرامی در سال ۲۰۲۱ {افزایش فالوور اینستاگرام}
1 رای    میانگین 5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

بهترین ترفندهای اینستاگرامی در سال ۲۰۲۱ {افزایش فالوور اینستاگرام}


تا به حال فکر کرده‌اید که چه ترفند‌های اینستاگرامی برای سال ۲۰۲۱ وجود دارد که می‌تواند استفاده از این شبکه اجتماعی را برای شما راحت‌تر کند؟ حضور در هر شبکه اجتماعی، نیازمند دانش خاص خود است. دانستن این ترفندها به شما کمک می‌کند تا فضای دلخواهتان را روی اینستاگرام داشته باشید و تا حد امکان تنظیمات شخصی خود را، روی حساب اینستاگرام‌تان فعال کنید. با منتوریکس همراه باشید.

نوع اکانت‌تان را مشخص کنید

نوع اکانت‌تان را مشخص کنید

این قابلیت برای کسانی که به دنبال تولید و خلق محتوا هستند، بسیار اهمیت دارد. با استفاده از این قابلیت، می‌توان از می‌توانید اکانت حرفه‌ای اینستاگرام داشته باشید. برای فعال کردن این ویژگی باید به آدرس Profile > Options > Settings > Account > Switch to creator account  بروید.

بیشتر بخوانید: آموزش اینستاگرام از 0 تا 100

شخصی سازی نوتیفیکیشن

شخصی سازی نوتیفیکیشن

اگر تعداد افراد زیادی را فالو داشته باشید، احتمالاً در طول روز با نوتیفیکیشن‌های زیادی روبه‌رو خواهید شد. برای کاهش دردسرها و آزار دیدن از پیام‌های زیاد، می‌توانید نوتیفیکیشن‌های هر اکانت را شخصی سازی کنید. با انتخاب گزینه Turn off post notifications در اکانت فرد مورد نظر، نوتیفیکیشن او دیگر به شما نمایش داده نمی‌شود.

Creator Studio اینستاگرام

Creator Studio اینستاگرام

 درست مانند یوتیوب، می‌توانید از Creator Studio اینستاگرام برای خلق محتوا‌های گوناگون استفاده کنید. البته این ویژگی تنها در نسخه کامپیوتر اینستاگرام قابل استفاده است. شما می‌توانید در این فضا از داده‌های مورد نیاز و آنالیز اطلاعات کاربران برای تحلیل بهتر پست‌ها و ویدیوهای خود کمک بگیرید. با جستجوی Facebook Creator Studio در گوگل، می‌توانید برای راه اندازی این فضا با استفاده از اکانت اینستاگرام خود اقدام کنید.

غیرفعال کردن کامنت توهین آمیز

غیرفعال کردن کامنت توهین آمیز

شما می‌توانید با رفتن به آدرس Settings > Privacy > Comments > Filters > Turn on the Manual filter  در اپلیکیشن اینستاگرام خود و نوشتن کلمات مورد نظر برای مخفی کردن، از دیدن و خواندن کلمات توهین آمیز، آزاردهنده و زننده راحت شوید. در نظر داشته باشید که این قابلیت تنها شامل کلمات زشت و توهین آمیز نمی‌شود و می‌توانید موضوعات غیر محبوب خود را نیز با مشخص کردن کلمات کلیدی، مخفی کنید.

پست محتوا از کامپیوتر

پست محتوا از کامپیوتر

شاید از اینکه نمی‌توانید عکس‌ها و ویدیوهای خود را مستقیماً از کامپیوتر روی صفحه اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید، خسته شده باشید. اما می‌توانید با یک ترفند ساده و بدون نصب هیچ نرم افزار جانبی، عکس و ویدیو خود را مستقیماً از روی کامپیوتر پست کنید. برای این کار باید اکانت اینستاگرام خود را در مرورگر گوگل کروم باز کنید. روی دکمه F12 کلیک کرده و گزینه موبایل را در بالا و سمت چپ پنجره باز شده انتخاب کنید.

درست کردن ایموجی‌ها و متن‌های درخشان

درست کردن ایموجی‌ها و متن‌های درخشان

با استفاده از این ترفند می‌توانید به ایموجی‌ها و متن‌های نوشته شده در استوری خود، حالت درخشندگی اضافه کنید.  برای این کار کافی است که مسیر emoji > Select NEON  را دنبال کرده و پس از آن رنگ دلخواه‌تان را انتخاب کنید.

درست کردن عکس‌های زیبا با پاک‌کن

درست کردن عکس‌های زیبا با پاک‌کن

Eraser یا پاک‌کن در قسمت استوری، به شما اجازه می‌دهد تا محتواهای جذاب و منحصر به فردی را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. برای این کار، پس از باز کردن قسمت Instagram story، به دنبال آیکون pen یا خودکار بگردید. حالا کافی است که انگشت خود را به مدت ۲ ثانیه روی عکس نگه داشته تا قابلیت پاک کن برای شما فعال شود.

استفاده از قابلیت کوییز

استفاده از قابلیت کوییز

با گذاشتن کوییز‌های مختلف در استوری اینستاگرام، می‌توانید از علایق و سلایق کاربران خود اطلاعات بیشتری به دست بیاورید. برای این کار، روی آیکون استیکر ضربه بزنید و Quiz را انتخاب کنید. حالا باید سوال مورد نظرتان را با در نظر گرفتن حداقل ۲ جواب، بنویسید. یکی از این جواب‌ها، باید گزینه درست باشد. در صورت انتخاب گزینه درست، کادر سبز به کاربر نمایش داده می‌شود و با انتخاب گزینه نادرست، کادر به رنگ قرمز در می‌آید.

ارسال استوری اینستاگرام

ارسال استوری اینستاگرام

شما می‌توانید با ارسال استوری‌های منحصربه فرد به کاربران مورد نظرتان آن‌ها را به خرید محصول یا دریافت خدمات ترغیب کنید. استوری‌های عمومی، به تمامی کاربران نمایش داده می‌شود. اما می‌توانید به کاربران خاصی از صفحه، استوری مشخصی را نیز ارسال کنید.

چسباندن استیکر به ویدیو

چسباندن استیکر به ویدیو

با استفاده از این ویژگی می‌توانید شی یا صورت شخص را با یک استیکر دلخواه نشان دهید. در صورتی که شما، استیکر را به شی یا صورت شخص pin کنید، استیکر همراه با  پخش شدن ویدیو جا‌به‌جا می‌شود. برای این کار، پس از مشخص کردن ویدیو و استیکر مورد نظر، انگشت خود را روی  استیکر به مدت ۲ ثانیه نگه‌ داشته و آن را به مکان دلخواه منتقل کنید.

Zoom In و Zoom Out کردن سریع

Zoom In و Zoom Out کردن سریع

با استفاده از این قابلیت دیگر نیازی به استفاده از دکمه‌های زوم برای جلو یا عقب بردن تصویر نخواهید داشت. این قابلیت سرعت انجام کار شما را بسیار بالاتر خواهد برد. برای استفاده از این ترفند کافی است که انگشت خود را روی دکمه ضبط ویدیو نگه داشته و انگشتتان را بالا و پایین ببرید. حرکت به سمت بالا،Zoom In  و حرکت به سمت پایین، Zoom Out است.

اضافه کردن سلفی کوچک

اضافه کردن سلفی کوچک

شما می‌توانید با استفاده از این ویژگی، عکس سلفی کوچکی را روی استوری‌های اینستاگرامی خود اضافه کنید. برای این کار باید مسیر Sticker > Camera Icon  را دنبال کنید. پس از آن یک عکس سلفی گرفته و آن را در گوشه‌ای از تصویر استوری قرار می‌دهید.

پست کردن محتوا روی شبکه‌های اجتماعی دیگر

پست کردن محتوا روی شبکه‌های اجتماعی دیگر

با استفاده از این ویژگی، محتواهای شما (عکس و ویدئو)  به شکل خودکار و با در نظر گرفتن چارچوب متنی و بصری روی دیگر شبکه‌های اجتماعی متصل به حساب اینستاگرامی شما پست می‌شود. با این قابلیت شما دیگر نیازی به پست کردن اضافی محتوا روی فیسبوک، توییتر و تامبلر نخواهید داشت.

ساخت nametag برای حساب اینستاگرام

ساخت nametag برای حساب اینستاگرام

Nametag همان Qr کد است که به دیگران اجازه می‌دهد تا شما را با سرعت بیشتری روی فضای وب دنبال کنند. شما می‌توانید nametag شخصی خود را با دیگر حساب‌های کاربری به اشتراک بگذارید تا آن‌ها کار معرفی شما را به شکل ویروسی انجام دهند. برای فعال کردن این ویژگی، به صفحه اصلی پروفایل خود رفته  و روی منوی همبرگری کلیک کنید. با انتخاب گزینه QR Code می‌توانید nametag دلخواه خود را با رنگ‌ها و طرح‌های گوناگون درست کنید.

پیدا کردن و حذف درخواست‌های ارسال شده

پیدا کردن و حذف درخواست‌های ارسال شده

شما می‌توانید فالو ریکوئست‌های قدیمی خود را پیدا کرده و آن‌ها را در صورت بی جواب ماندن، حذف کنید. برای این کار باید آدرس Profile > Options > Settings > Security > Data and history > Access data > Connections > Current following requests را دنبال کنید.

جمع‌بندی

همانطور که شاید تابه‌حال متوجه شدید، ترفند‌های زیادی به طور متناوب از سوی سازندگان اینستاگرام معرفی می‌شود. اطلاع از نحوه کار با این  ویژگی‌ها و استفاده از این ترفند‌ها به شما کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن، بهترین نتیجه را از کار در اینستاگرام به دست بیاورید. علاوه بر آن می‌توانید فضای دلخواه خود را روی اینستاگرام داشته باشید و تا حد امکان، به مفید‌ترین شکل ممکن از اینستاگرام استفاده کنید.

اگر این مطلب برای‌تان کاربردی بود، پیشنهاد می‌کنیم مطلب «سیر تا پیاز تبلیغات در اینستاگرام» را هم بخوانید. همچنین شما می‌توانید برای کسب‌وکارتان از ما مشاوره دیجیتال مارکتینگ دریافت کنید، برای این منظور با ما تماس بگیرید.

سینا یوسفی
سینا یوسفی

سینا کارشناس سئوی on page منتوریکس و متخصص سئو کردن محتواهای سایت است. علاوه بر این، شخصیت طنازش در میم‌های منتوریکس حسابی کمک‌مان کرده.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف