با این کار جزو نفرات اول دوره GA4 منتوریکس هستید. با شما در ارتباط هستیم :)
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب الکترونیکی رایگان

برو مرحله بعدی
  • 1
  • 2
  • 3
دوست عزیز
برای ارسال کتاب به ایمیل و شماره موبایل شما نیاز داریم.
برو مرحله آخر
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب شما آماده است، دکمه دریافت لینک دانلود را بزنید.

لینک دانلود به شما ایمیل و پیامک شد.

قهرمان داستان سرایی شوید! {آموزش ویدیویی}

ساسان سلوتی
ساسان سلوتی
21:40، 1401/03/08
قهرمان داستان سرایی شوید! {آموزش ویدیویی}
1 رای    میانگین 5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

قهرمان داستان سرایی شوید! {آموزش ویدیویی}


داستان‌سرایی شاید در ابتدا ساده به نظر برسد، اما برای قهرمان شدن در داستان سرایی باید به منابع اصلی رجوع کنید تا مهارت‌تان افزایش پیدا کند. اگر کنجکاو شدید که چطور داستان‌سرایی می‌تواند در کسب و کار تا این حد تاثیر داشته باشد پس تا آخر این مطلب با منتوریکس همراه باشید.

اینجا 3 منبع را به شما معرفی می‌کنیم که قهرمان داستان‌سرایی شوید. داستان‌سرایی در نوشتن، در معرفی محصول یا مذاکره و خیلی کارهای دیگر به شما کمک به سزایی خواهد کرد. معرفی این سه منبع را از دست ندهید.

 

دانلود ویدیو از آپاراتقهرمان داستان سرایی شوید

1. کتاب Let The Story Do The Work‌

کتاب Let The Story Do The Work‌ درباره فردی است که در دانشگاه کار می‌کند و به عنوان مسئول پذیرش رزومه‌ها مشغول به کار است. یک روز تصمیم می‌گیرد به همه‌ی آدم‌هایی که درخواست پذیرش دادن و رد شدن زنگ بزند و رد شدن آن‌ها را شخصا اعلام کند. با این‌کار او متوجه یک کشف بزرگ می‌شود. او متوجه شد بسیاری از کسانی که در پذیرش رد شده بودند بسیار توانمند هستند، اما یک سری از افرادی که قبول شده بودند آن‌قدر توانمند نبودند. اما راز آن‌ها برای قبول شدن استفاده از داستان سرایی و قصه بود.

به طور مثال توضیح دادند که از زمان کودکی حتی سر میز شام هم به این رشته و موضوع علاقه‌مند بودند و آرزوشان این بوده است که در این رشته تحصیل کنند. ایشان به دنبال داستان سرایی می‌رود و بعدا به شرکت‌ها و برندها در قصه سرایی کمک می‌کند تا افراد بتوانند قصه‌ی خود را بسازند.

کتاب داستان سرایی

استر چوی نویسنده این کتاب

مانند استیو جابز که کار خود را در گاراژ خانه‌ی خود شروع کرده است و از این قبیل داستان‌ها، یا یک استارتاپی می‌خواهد خود را معرفی کند که سرمایه بگیرد، با گفتن یک قصه در عرض چند دقیقه بیزینس خود را معرفی کند و موفق شود. این کتاب بسیار عالی است و خواندنش زندگی شما را تغییر خواهد داد. در این کتاب 5 پلات معرفی کرده است برای قصه‌هایی که می‌تواند کسب وکار ایجاد کنند. این کتاب ترجمه نشده است و فعلا در زبان اصلی موجود است.

بیشتر بخوانید: داستان سرایی چیست؟

2. دوره داستان سرایی منتوریکس

خود من یعنی ساسان سلوتی، همان کتابی که خواندم را به صورت یک دوره درست کردم که 5 ویدیو دارد. در واقع 5 پلاتی که در این ویدیو صحبت شده، مثال‌ها و قصه‌هایی‌ست که در کسب و کارهای ایرانی و بیزینس‌ها و حتی تو صف انتخابات یا سیاست استفاده شدند تا با این کار افراد را قانع کنند. حتما این دوره را ببینید تا با راز موفقیت افراد معروف و کسب و کارها به صورت عملی آشنا شوید.

اطلاعات بیشتر در مورد دوره بازاریابی محتوا و داستان سرایی منتوریکس را بخوانید و اگر دوست داشتید، شرکت کنید.

3. دوره‌های حرفه‌ای Master class

منبع سوم استارتاپی به نام Master class که دوره‌های حرفه‌ای با افراد سرشناس دنیا می‌گذارد. اپلیکشن آن‌را می‌توانید دانلود نمایید یا حتی سایتش هم می‌توانید ببینید که البته به دوره‌ها به زبان انگلیسی است. چندین نویسنده‌ی خوب در آن‌جا در مورد قصه سرایی صحبت می‌کنند.

منبع داستان سرایی

مستر کلاس به شما کمک خواهد کرد تا استاد شوید!

اولین نویسنده‌ی معروف Malcolm gladwell است. از او در ایران کتاب‌های بسیاری ترجمه شده است و احتمالا پادکست‌های او را گوش داده باشید. دومین نویسنده Dan Brown‌ است. کد داوینچی شاهکار اوست و احتمال دارد فیلم آن‌را هم دیده باشید. سومین نویسنده Neil Gaiman است. او کلاس‌های بسیار خوبی در مورد داستان سرایی در مستر کلاس گذاشته است. ای نسه دوره را بگذرانید تا توانایی شگرفی در اغنای آدم‌ها از طریق قصه پردازی پیدا می‌کنید. آن‌جا جعبه ابزارها و ایده‌های بسیاری دارد و تکنیک‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید در معرفی محصولتان یا زندگی شخصی یا مذاکره پیدا و استفاده کنید.

جمع‌بندی

با این 3 منبع بزرگ می‌توانید یک قهرمان داستان سرایی شوید و داستان برند خود را تعریف کنید. اگر شما هم دستی در داستان سرایی دارید در قسمت نظرات کامنت بذارید.

ساسان سلوتی
ساسان سلوتی

ایدئولوژی اصلی ساسان اینه تا اونجایی که می‌تونه به کنجکاوی‌هاش پاسخ مثبت بده. برای همین، کارها و علایق جورواجوری رو دنبال می‌کنه؛ مثلاً: غواصی، دوچرخه‌سواری، یوگا، گیاه‌شناسی، عکاسی ماکرو و... تو کار هم همین طور بوده: از مدیر فروش بازاریابی تا منابع انسانی، دیجیتال مارکتینگ و تدریس...

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف