با این کار جزو نفرات اول دوره GA4 منتوریکس هستید. با شما در ارتباط هستیم :)
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب الکترونیکی رایگان

برو مرحله بعدی
  • 1
  • 2
  • 3
دوست عزیز
برای ارسال کتاب به ایمیل و شماره موبایل شما نیاز داریم.
برو مرحله آخر
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب شما آماده است، دکمه دریافت لینک دانلود را بزنید.

لینک دانلود به شما ایمیل و پیامک شد.

معرفی بهترین هاست های خارجی {۱۰ انتخاب ایده‌آل برای هاست خارجی}

معرفی بهترین هاست های خارجی {۱۰ انتخاب ایده‌آل برای هاست خارجی}
1 رای    میانگین 5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

معرفی بهترین هاست های خارجی {۱۰ انتخاب ایده‌آل برای هاست خارجی}


اگر به دنبال راه اندازی یک کسب‌وکار آنلاین هستید، احتمالا به دنبال بهترین شرکت هاستینگ برای میزبانی وبسایت خود هستید. با وجود شرکت‌های متعدد در بازار، تنها چند شرکت به شهرت جهانی دست یافته‌اند و خدمات قابل‌اعتماد و باکیفیتی ارائه می‌دهند. در این مطلب به بررسی 10-تا از بهترین هاست های خارجی می‌پردازیم که می‌توانند بهترین راه‌حل برای نیازهای وبسایت شما باشند. دقت کنید برای خرید هاست و دامین خارجی، نیاز به پرداخت ارزی دارید.

در ادامه از مجله آژانس دیجیتال مارکتینگ منتوریکس، قصد داریم درباره بهترین هاست های خارجی با جزئیات صحبت کنیم.

بهترین انواع هاست خارجی کدامند؟

بهترین هاست ها

بهترین هاست‌های خارجی

هاستینگر (Hostinger)

در رتبه اول بهترین هاست‎‌های خارجی، سایت هاستینگر قرار دارد که جزء مقرون‌به‌صرفه‌ترین هاست‌های خارجی است. اگر به دنبال کاهش هزینه‌های خود هستید، بهترین انتخاب برای شما هاستینگر است. حداقل قیمت طرح‌های آن 1.39 دلار در ماه است و اگر محتوای هر طرح را بررسی کنید، متوجه خواهید شد که تقریبا هر چیزی که یک وبسایت جدید بدان نیاز دارد، در هاستینگر موجود است. لازم به ذکر است تمام طرح‌های پیشنهادی هاستینگر قابل‌ارتقایند که البته در صورت ارتقا، قیمت‌شان افزایش می‌یابد. اما شما می‌توانید با اشتراک طولانی‌تر، این قیمت‌های پایین را قفل کنید؛ یعنی به جای پرداخت هزینه ماهانه، می‌توانید به صورت یک ساله یا دو ساله کل هزینه را پرداخت کنید تا در صورت افزایش قیمت، نیازی به پرداخت هزینه اضافی نباشد.

اگر به دنبال یک ارائه دهنده بهترین هاست خارجی با ویژگی‌های فراوان هستید، هاستینگر بهترین گزینه روی میز است. این شرکت با تمرکز شدید بر بازاریابی و رابط کاربری، در هر طرح خود فهرست بزرگی از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد. هاستینگر همچنین برای مشتریانی که به دنبال هاست ایمیل هستند، یک طرح جداگانه ارائه می‌دهد که با قیمتی مناسب از ۰/۹۹ دلار در ماه شروع می‌شود. آپ تایم (با ضمانت 99.9%)، سرعت سایت و پشتیبانی (24 ساعته در هفت روز هفته) این شرکت، بسیار عالی است.

هاستینگر

هاستینگر

 بلوهاست

یکی از معتبرترین و بهترین هاست های خارجی، Bluehost است که در رتبه دوم بهترین‌ها جای دارد. این سایت به دلیل ارائه بهترین هاست خارجی وب اشتراکی با قیمت‌هایی بسیار مناسب، برای افرادی که تازه وارد دنیای ساخت وب‌سایت شدند، بسیار مناسب است. قیمت هاست اشتراکی از ۸.۹۹ دلار در ماه شروع می‌شود، اما با توجه به تخفیف‌های عمده‌ای که برای مشتریان جدید در نظر گرفته شده، می‌توان با یک ثبت نام بلند مدت سه ساله، قیمت ۲.۷۵ دلار در ماه را برای خود ثبت کرد.

با توجه به کیفیت خدمات و قیمت پایین ارائه شده، می‌توان گفت که خرید هاست از Bluehost ارزشمند است. در صورت بروز مشکل، این سایت با ارائه خدمات پشتیبانی ۷ روز هفته به صورت شبانه‌روزی، از طریق تلفن و چت آنلاین، به شما کمک می‌کند تا مشکل‌تان را حل کنید

Bluehost، همچنین ابزارهای تحلیل و سئو فوق العاده‌ای را ارائه می‌دهد تا به شما در بهینه‌سازی عملکرد وب‌سایتتان و جذب بازدیدکنندگان بیشتر کمک می‌کند. این ابزارها به شما این امکان را می‌دهند تا رتبه‌بندی وب‌سایت خود را برای کلمات کلیدی خاص بهبود بخشید و بدین وسیله به کسب‌وکارتان را رونق بخشید.

بلو هاست

بلوهاست

دریم‌هاست Dreamhost

در رتبه سوم بهترین هاست های خارجی ما، دریم‌هاست dreamhost قرار دارد. این هاست دو پکیج به کاربران خود ارائه می‌دهد و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. مدت زمانی این پکیج‌ها ماهانه، سالانه و یا سه ساله است.

هرچند که قیمت ماهانه این سایت گزینه‌ای مناسب برای کسانی است که به هر دلیلی از تعهد طولانی‌مدت مطمئن نیستند، اما در کل، بسته‌های سالانه آن به مقرون‌به‌صرفه‌ترند. علاوه بر این، DreamHost به دلیل نحوه مدیریت هاست وب خود، متمایز است. آن‌ها از cPanel استانداردی که اکثر هاست‌ها از آن استفاده می‌کنند، استفاده نمی‌کنند و به جای آن، یک کنترل پنل کاملا سفارشی برای مدیریت وب‌سایت شما ارائه می‌دهند.

Dreamhost یکی از بهترین هاست های خارجی است که این امکان را به شما می‌دهد تا کنترل بیشتری روی وبسایت خود داشته باشید. این سرویس همچنین امکان افزایش هاست با توجه به رشد وبسایت‌تان را نیز فراهم می‌کند. اگر شما یک سازمان غیرانتفاعی دارید، دریم‌هاست به شدت به شما توصیه می‌شود. آن‌ها یک طرح هاست مشترک نامحدود و بسیار سودمندی برای برخی از سازمان‌های غیرانتفاعی دارند

دریم‌هاست به بعنوان یکی از بهترین هاست‌های ‌خارجی، یکی از سه هاست برتر برای وبسایت‌های وردپرسی است. دریم‌هاست، برای وب‌سایت‌های وردپرسی طرحی جامع و کاملی دارد که به محدود دسترسی بدان به صورت رایگان برای همه کاربران امکان‌پذیر است. جالب است بدانید در صورت پشیمان شدن، می‌توانید تا 97 روز بعد از خرید این طرح، درخواست عودت وجه کنید؛ در این صورت، تمامی وجه به صورت کامل به شما بازگردانده می‌شود.

یکی از خصوصیاتی که دریم‌هاست را در زمره بهترین هاست خارجی قرار داده، خدمات پشتبانی فوق‌العاده عالی‌اش است که در هر ساعت از شبانه‌روز آماده پاسخگویی به مشکلات فنی کاربران است. لازم به ذکر است ایمیل پشتیبانی در هر ساعت از شبانه‌روز در دسترس کاربران قرار دارد ولی چت‌آنلاین تنها در ساعات اداری فعال است. ولی اگر قصد دارید تا از پشتیبانی فنی تلفنی استفاده کنید، باید هزینه اضافی‌تری بپردازید. با این حال، اگر برنامه‌های وردپرس مدیریت شده DreamPress Plus یا Pro را انتخاب کنید، پشتیبانی بهتری دریافت می‌کنید.

دریم هاست

دریم هاست

هاست گیتور HostGator

رتبه چهارم بهترین هاست های خارجی، از آن هاست گیتور است. این هاست برای هر کسب‌وکاری که به دنبال وب‌سایت ساده‌ای است، انتخابی عالی به شمار می‌آید.

این هاست، برای پشتیبانی فنی، لیست گسترده‌ای از راهنمایی‌ها را ارائه می‌دهد. اگر پاسخ‌های مورد نیازتان را پیدا نکردید، می‌توانید با پشتیبانی تلفنی، چت آنلاین یا ایمیل آن‌ها تماس بگیرید. HostGator پشتیبانی را در تمام برنامه‌های خود گنجانده، همین امر باعث می‌شود در صورت نیاز به هر گونه پشتیبانی، آسانترین راه را در پیش رو داشته باشید. این هاست، برای کسب‌وکارهایی که به دنبال یک طرح هاست ارزان و شامل پشتیبانی هستند، گزینه بسیار مناسبی است.

هاست گیتور علاوه بر لینوکس، هاست ویندوز و انواع مختلفی از خدمات هاستینگ دیگر مانند هاست ابری، هاست VPS، وردپرس مدیریت شده و سرور اختصاصی را نیز ارائه می‌دهد. بسته‌های هاستینگ این شرکت با قرارداد سه ساله با هزینه‌ی ماهیانه ۲.۶۴ دلار شروع می‌شوند که قیمت مناسبی برای کسب‌وکارهای کوچک است.

اگر مایل به تجربه خدمات هاستینگ HostGator هستید، پیشنهاد می‌کنیم از ضمانت بازگشت وجه ۴۵ روزه آن استفاده کنید و قبل از خرید، پشتیبانی این شرکت را به طور آزمایش کنید.

هاست گریتور

هاست گیتور

گرین‌گیکس GreenGeeks

گرین‌گیکس یک سرویس دهنده هاست وب بر پایه سازگاری با محیط‌زیست است که در رتبه پنجم لیست بهترین هاست های خارجی ما قرار دارد. این شرکت برای تامین خدمات هاست وب از انرژی‌های تجدیدپذیر استفاده می‌کند. به‌علاوه، خدمات هاست وب آن‌ها با کیفیت بالا و یکی از بهترین‌ها در دسته هاست‌های خارجی محسوب می‌شود. سرعت بالا، زمان کار ثابت و راه حل‌های عالی برای خدمات هاست وب زیر از جمله امکانات گرین‌گیکس هستند:

  • هاست وردپرس
  •  هاست ووکامرس
  •  هاست وب نمایندگی فروش
  •  سرورهای خصوصی مجازی
  •  هاست اشتراکی

همانند دیگر هاست‌ها، این سایت، یک نصب کننده وردپرس (تنها با یک کلیک) و بروزرسانی خودکار وب‌سایت‌تان را فراهم می‌کند. همچنین، با ارائه پشتیبانی روزانه و ویژگی‌های امنیتی پیشرفته، به بهترین شکل ممکن، سعی در حفظ امنیت داده‌های شما را دارند.
GreenGeeks با استفاده از آخرین تکنولوژی‌ها مانند PHP7، SSD و CDN به‌روزرسانی می‌شود و همین امر آن را در لیست یکی از بهترین هاست خارجی قرار داده است. تکنولوژی پیشرفته گرین‌گیکس این اطمینان را به شما می‌دهد که وب‌سایت‌تان همیشه سریع و ایمن باقی می‌ماند. همچنین، این سایت پشتیبانی ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته از طریق تلفن، چت یا سیستم تیکت ارائه می‌دهد و معمولا به سرعت به درخواست‌های مشتریان پاسخ داده و در حل مشکلاتشان به آنان کمک می‌کند. اگر به دنبال یک شرکت هاستینگ هستید که به محیط‌زیست احترام می‌گذارد، GreenGeeks انتخاب بسیار مناسبی است.

گرین گیکس

گرین گیکس

 سایت گروند SiteGround

در صورتی که می‌خواهید وب سایت خود را با سرعت بالاتر و با امنیت بهتری ران کنید، سایت SiteGround یکی از بهترین گزینه‌ها برای شماست. این سایت با تمرکز بر سرعت و امنیت، به خصوص برای سایت‌های وردپرسی، به یکی از بهترین هاست های خارجی تبدیل شده است. فناوری ساخت هاست این سایت باعث شده تا به خوبی از Google Cloud پشتیبانی کرده و با استفاده از حافظه‌های SSD، داده‌های شما را با تأخیر بسیار کمی ذخیره کند.

علاوه بر این، توسعه‌دهندگان SiteGround در اواخر سال ۲۰۲۰ راه‌حل PHP جدیدی ارائه کردند. در نتیجه، اکنون شاهد این هستیم که وبسایت‌هایی که در هاست سایت‌گروند ران می‌شوند تا ۳۰٪ سریع‌تر از استاندارد PHP بالا می‌آیند و تا 15% حافظه کمتری اشغال می‌کنند. به‌عبارتی دیگر، SiteGorund سرعت بارگذاری صفحات وبسایت‌تان را به کسری از ثانیه کاهش می‌دهد.

سایت‌گروند یکی از بهترین هاست های خارجی است که به دلیل سرعت و امنیت بالایش، به شدت به کاربران توصیه می‌شود. این شرکت هر هفته، قوانین فایروال PHP اختصاصی خود را به‌روزرسانی می‌کند و حساب‌های کاربران را بر روی سرورهای جداگانه ایجاد می‌کند.

سیستم SiteGround هر ۰.۵ ثانیه، سلامت سرور را بررسی کرده و با استفاده از سیستم آنتی‌ربات مبتنی بر هوش مصنوعی‌اش، حملات brute force را در هر ساعت به تعداد ۵۰۰ هزار تا ۲ میلیون مسدود می‌کند. این ترکیب سرعت و امنیت، SiteGround را برای اکثر وبسایت‌ها، به یک هاست ایده‌ال تبدیل کرده است.

همچنین SiteGround به عنوان یکی از بهترین هاست های خارجی برای وردپرس شناخته می‌شود، زیرا با ارائه به‌روزرسانی‌های خودکار و اسکن دائمی آسیب‌پذیری‌های پلتفرم، سطح امنیتی بیشتری در وردپرس فراهم می‌کند. علاوه‌براین، به دلیل ارائه ابزارهایی بسیار کامل محبوبیت بسیاری در بین کاربران وردپرس پیدا کرده است.

هزینه‌های SiteGround برای هر سطح کاربری به صورت زیر است:

  •  راه‌اندازی: ۳.۹۹ دلار در ماه برای یک سال
  •  رشد: ۶.۶۹ دلار در ماه برای یک سال

لطفا توجه داشته باشید که هر بسته اشتراک SiteGround پس از یک سال با نرخی بالاتری تمدید می‌شود. با این حال، SiteGround گزینه‌هایی برای پرداخت به صورت ۲۴ یا ۳۶ ماهه ارائه می‌دهد. همچنین، این هاست برای تمدید بیش از یک سال، تخفیف‌های بزرگی ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، برای تمدید دو ساله، ۲۰ درصد تخفیف و برای تمدید سه ساله، ۳۰ درصد تخفیف در نظر گرفته است.


در نهایت باید بگوییم که SiteGround با بهترین فناوری و خدمات، به سایت وردپرس شما ایمنی و سرعت فوق‌العاده‌ای می‌بخشد؛ همین امر آن را به یکی از بهترین هاست خارجی تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: تاثیر هاست و دامین به روی سئو

سایت گروند

سایت گروند

 A2

A2 به دلیل سرعت بالا و هزینه مناسبش، در جایگاه هفتم لیست بهترین هاست های خارجی ما قرار دارد. هر سطح هاست A2 (اشتراک‌گذاری شده، VPS، اختصاصی) از لحاظ سرعت نسبت به دیگر هاست‌های موجود برتری دارد. با مهاجرت به هاست A2، احتمالا بهبود قابل مشاهده‌ای در سرعت بارگذاری وبسایت‌تان تجربه خواهید کرد. هاست A2، به واسطه برنامه‌های Turbo Boost وTurbo Max، دسترسی به سرورهای Turbo را فراهم می‌کند؛ این سرویس‌ها، در مقایسه با سرورهای دیگر، سرعت بالاتری دارند و ویژگی‌های زیر را دارند:

  •  عملکرد پردازنده AMD EPYC به‌طور میانگین ۴۰ درصد سریع‌تر است.
  •  سرعت بارگذاری صفحات تا دو برابر بیشتر است.
  •  ترافیک قابل مدیریت تا نه برابر بیشتر است.
  •  سرعت خواندن و نوشتن به کمک درایوهای NVMe سه برابر بیشتر است.

هاست A2 با تعهد ۹۹.۹ درصدی بروزرسانی همه برنامه‌ها، یک هاست قابل‌اعتماد است که به شما اطمینان می‌دهد که اغلب از کار نمی‌افتد. به همین دلیل، این هاست در لیست بهترین هاست های خارجی، جایگاه خوبی را به خود اختصاص داده است.

همانند بسیاری از هاست‌های دیگر، با یک کلیک، تمام ابزارهای مدیریت و تولید محتوای محبوب مانند WordPress، Magento و Drupal در دسترس شما قرار می‌گیرد. با این حال، این طرح امکان مدیریت تنها می‌توانید یک وبسایت را به شما می‌دهد. اگر قصد مدیریت چندین وب‌سایت را دارید، باید طرح Drive را بخرید.

a2هاستینگ

هاست A2

InMotion

شرکت InMotion با تکنولوژی بسیار عالی، مجموعه گسترده‌ای از طرح‌های مختلف هاست را برای مشتریانش فراهم کرده است؛ به دلیل ارائه همین طرح‌های گسترده‌اش است که در لیست بهترین سایت‌های خرید هاست خارجی ما در جایگاه هشتم قرار دارد. InMotion علاوه‌بر اینکه یک راهنمای حرفه‌ای بسیار قوی در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، بهترین پشتیبانی را نیز ارائه می‌دهد. بهطور‌که می‌توان با جرات گفت پشتیبانی این شرکت، جزء بهترین‌هاست.

طرح‌های هاست InMotion واقعاً ساده‌اند و دارای ویژگی‌های زیرند:

  •  ارتقا بالاتر
  •  سرورهای سریع‌تر
  •  پایگاه‌های داده قدرتمند
  •  در اختیار قرار دادن وب‌سایت‌ها و زیردامنه‌های اضافی به مشتریان.

دوره آزمایشی رایگان ۹۰ روزه InMotion توسط تیم پشتیبانی این شرکت در اختیار شما قرار می‌گیرد. با این دوره آزمایشی، از یکی از بهترین هاست خارجی رایگان بهره‌مند خواهید شد.

بیشتر بخوانید: راهنمای جامع وردپرس

اینموشن

InMotion 

دبیلیو پی انجین WP Engine

WP Engine در لیست بهترین ارائه‌دهندگان هاست خارجی قرار دارد. این شرکت امکاناتی بسیار عالی برای وب‌سایت‌های وردپرسی فراهم می‌کند. اگر به دنبال بهره‌وری بیشتر برای وبلاگ یا فروشگاه آنلاین خود هستید، هاست WP Engine گزینه مناسبی برای شماست. هاست وردپرس مدیریت شده، قیمت بالاتری نسبت به هاست‌های اشتراکی دارد، اما ارزش کاری که WP Engine انجام می‌دهد، این قیمت را توجیه می‌کند.

کمترین طرح قیمتی WP Engine سی دلار در ماه است و برای یک سایت با فضای ذخیره سازی ۱۰ گیگابایتی و حداکثر ۲۵۰۰۰ بازدیدکننده در ماه مناسب است. اگر اشتراک سالانه تهیه کنید، می‌توانید از قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری برای خدمات بهره ببرید. همچنین، در صورت تهیه اشتراک سالانه، سه ماه اشتراک رایگان به شما ارائه می‌شود. همین قضیه است WP Engine را به یکی از بهترین هاست‌ رایگان خارجی تبدیل کرده است.

WP Engine یک هاست وردپرس مدیریت شده است که خدمات خود را فقط به کاربران وردپرس ارائه می‌دهد. این به بدان معناست که کل زیرساخت این هاست به بهینه‌ترین شکل ممکن برای وردپرس طراحی شده و در نتیجه، هیچ خرابی برای سایت شما وجود نخواهد داشت. و در صورت ایجاد مشکل، بسیاری از آن‌ها به صورت خودکار حل می‌شوند.

اگر به دنبال یک سایت سریع و بدون خطا هستید که به طور کامل به صورت خودکار مدیریت شود، WP Engine گزینه بسیار عالی برای شماست. پشتیبانی WP Engine تنها بر روی وردپرس تمرکز دارد. کاربران می‌توانند از طریق چت زنده در هر ساعت از شبانه‌روز و هر روز هفته به کارکنان بخش پشتیبانی وصل شوند.

هرچند که برای استفاده از امکانات بیشتر، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید، اما با توجه به کیفیت بالای خدمات ارائه شده توسط این هاست، WP Engine می‌تواند انتخاب نهایی برای هر کسب و کاری باشد که در وردپرس اجرا می‌شود. پس اگر نمی‌خواهید وقت خود را برای مدیریت هاست وبسایت خود تلف کنید، WP Engine را به شما پیشنهاد می‌کنیم. 

آژانس دیجیتال مارکتینگ و سئو منتوریکس، در ارائه و انجام خدمات سئو، بستگی به نوع وبسایت از بهترین هاست‌های ایرانی یا خارجی استفاده می کند.

وی پی انجین

WP Engine

نکسز Nexcess

Nexcess یکی از بهترین هاست های خارجی است که به عنوان یک liquid web، بهترین ارائه‌دهنده هاست اختصاصی، VPS و وردپرس در دنیای هاست‌ها شناخته می‌شود. این سایت همچنین هاست تجارت الکترونیک را برای سیستم‌های مجنتو، ووکامرس، وردپرس، دروپال، تجارت بزرگ و سیلیوس ارائه می‌دهد

اگر به دنبال ایجاد یک فروشگاه آنلاین هستید، پیشنهاد می‌کنیم Nexcess را انتخاب کنید. همچنین، این سایت Nexcess Cloud Accelerator را نیز ارائه می‌دهد که باعث افزایش سرعت بارگذاری وب‌سایت شما خواهد شد.

این سایت برای هر یک از هاست‌وب‌های خود، مجموعه‌ای عظیم از برنامه‌ها را ارائه می‌دهد. به همین دلیل، Nexcess برای هر کسب‌وکاری که به دنبال رشد و مقیاس‌پذیری است، گزینه‌ای عالی‌ به شمار می‌رود. مهم نیست که در کدام حوزه فعالیت می‌کنید، احتمالا برای شما برنامه‌ای در Nexcess وجود دارد.

علاوه‌براین، این سایت یک تیم پشتیبانی اختصاصی شبانه‌روزی دارد که در هر زمان، به شما در رفع هر گونه مشکل فنی کمک می‌کند.

بیشتر بخوانید: افزونه وردپرسی Smush چیست؟ { نسخه پولی یا رایگان؟}

سخن آخر

صدها شرکت هاست وب در دنیای اینترنت وجود دارند، اما به منظور معرفی بهترین هاست خارجی، ما آن‌ها را به ۱۰ مورد محدود کرده‌ایم.

  • اگر تجربه کافی ندارید یا به دنبال راهنمای بیشتری هستید، پیشنهاد ما به شما بلوهاست است.
  •  به سرعت و امنیت قابل‌اعتمادی برای وبسایت وردپرسی خود هستید، SiteGound را انتخاب کنید.
  • اگر به دنبال به حداکثر رساندن بودجه خود هستید، DreamHost بهترین نرخ‌های ماهانه را ارائه می‌دهد.
  •  اگر به دنبال کمترین هزینه بدون صرفه‌جویی در منابع یا ویژگی‌ها هستید، پیشنهاد ما به شما هاستینگر است.
  •  اگر نیازی به امکانات اضافی از ارائه دهنده‌های هاست ندارید، HostGator بهترین گزینه برای وب‌سایت ساده شما است.
  •  آگر به دنبال سرعت بارگذاری سریع برای وبسایت خود هستید، InMotion و A2 را انتخاب کنید.
  •  اگر ایده‌ای جدی برای وبسایت خود دارید، Nexcess را انتخاب کنید زیرا به بهترین وجه ممکن برای مقیاس در کنار شماست.

نظر شما درباره بهترین هاست های خارجی چیست؟ اگر به دنبال خرید هاست و دامنه برای وبسایت خود نیازمند کمک هستید، با کارشناسان ما در منتوریکس تماس بگیرید. همیشه به یاد داشته باشید که ما اینجاییم تا به پیشرفت کسب‌وکارتان کمک کنیم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
حسین زاهدی
1402/07/21
سلام روز تان بخیر:ما فعلا در آلمان هستیم رهنمای میخواستم که ما میخواهیم یک سایت مثل شرکت آمازون راه اندازی کنیم کمی پیچیده تر باویژه گی ذیل.1) سرعت بالا سرج2) کیفیت تصویر، صدا، ویدیو وغیره... 3) امنیت بالا4) پاسخگوی 24 ساعته5) قابل ارتقاع بالای 5 میلیارد مشتری6) داشتن سیستم خدمات مالیوغیر
پاسخ...
علیرضا نظری
1402/11/04
سلام و وقت بخیر حسین عزیز
برای چنین سایتی پیشنهاد میشه از سرور اختصاصی استفاده کنید. سایت هایی مثل آمازون و یا حتی دیجیکالا در ایران هزینه های سنگینی بابت سرور اختصاصی میدن
در زیر دو تا از هاستینگ های خوب آلمانی رو نام بردم:
Lease web
Hetzner
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف