با این کار جزو نفرات اول دوره GA4 منتوریکس هستید. با شما در ارتباط هستیم :)
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب الکترونیکی رایگان

برو مرحله بعدی
  • 1
  • 2
  • 3
دوست عزیز
برای ارسال کتاب به ایمیل و شماره موبایل شما نیاز داریم.
برو مرحله آخر
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب شما آماده است، دکمه دریافت لینک دانلود را بزنید.

لینک دانلود به شما ایمیل و پیامک شد.

خدمات سئو سایت خبری
تحریریه منتوریکس
تحریریه منتوریکس
01:32، 1402/04/19
خدمات سئو سایت خبری
1 رای    میانگین 5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

خدمات سئو سایت خبری


در دنیای امروز بیشتر کاربران برای اطلاع از اخبار مهم روز دنیا به سایت‌های خبری متعددی مراجعه می‌کنند. پس یکی از اهداف مهم این سایت‌ها کسب اعتبار در بین خوانندگان و قرار گرفتن مداوم در معرض دید آن‌ها است. یکی از روش‌های رسیدن به این هدف استفاده از خدمات سئو سایت خبری آژانس دیجیتال مارکتینگ منتوریکس است که با تدوین استراتژی‌های سئو قدرتمند تلاش می‌کند تا وب‌سایت شما مشتریان عزیز را به صفحه‌ی اول جستجوی گوگل منتقل کند.

خدمات سئو سایت خبری چیست؟

خدمات seo سایت خبری در آژانس دیجیتال مارکتینگ منتوریکس شامل فعالیت‌های متنوعی در بخش‌های گوناگون اعم از تهیه‌ی استراتژی محتوا، لینک‌سازی خارجی، نظارت بر مراحل طراحی و کدنویسی سایت، لینک‌سازی خارجی، بهینه سازی نرخ تبدیل، تولید محتوا و... است که با اعمال آن‌ها بعد از گذشت مدت‌زمان مشخصی وب‌سایت شما به جایگاه مناسبی در بین صفحات گوگل دست‌یافته و میزان ترافیک ورودی آن نیز افزایش می‌یابد.

پیگیری مداوم خدمات سئو سایت خبری مزایای گوناگونی دارد که مجموعه‌ی آن‌ها شامل موارد زیر است:

  • افزایش نرخ تبدیل
  • هدایت ترافیک طبیعی بیشتر به وب‌سایت
  • کاهش نرخ پرش
  • برندسازی
  • افزایش اعتبار مجموعه‌ی شما
  • غلبه آسان‌تر بر رقبا
  • بهبود استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال
  • کاهش هزینه‌های تبلیغاتی
  • تضمین موفقیت در بلندمدت و...

سئو سایت خبری

سئو سایت خبری

هزینه خدمات سئو سایت خبری

در مجموع باید اشاره کنیم که به دلیل به‌روز بودن و تغییرات مداوم دانش سئو قانون مشخصی برای تعیین هزینه خدمات seo سایت خبری تعریف نشده است. با این حال حدود این مبلغ باتوجه‌به عوامل متعددی متغیر است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • نوع ابزارهای مورد استفاده برای بررسی سئو سایت رقبا
  • آنالیز urlها
  • میزان محتوای تولید شده
  • آنالیز بک‌لینک‌ها
  • تدوین استراتژی رپرتاژ آگهی
  • میزان لینک‌سازی خارجی
  • بررسی محتواهای تکراری
  • بهبود عناوین صفحات
  • بهبود لینک‌های داخلی و...

کارشناسان ما در منتوریکس با درنظرگرفتن شرایط حال حاضر وب‌سایت شما و اهدافی که در نظر دارید، بهترین و متنوع‌ترین پکیج‌ها را پیشنهاد می‌کنند که می‌توانند مسیر رسیدن شما را در رسیدن به اهداف موردنظرتان هموار کنند.

مدت‌زمان سئو سایت خبری

یکی از پرسش‌هایی که در زمینه‌ی خدمات سئو سایت خبری ذهن مشتریان را به خود جلب می‌کند مدت‌زمان لازم برای رسیدن به نتایج مطلوب است. لازم به ذکر است که رسیدن به نتایج موفقیت‌آمیز و چشمگیر در زمینه‌ی سئو در بلندمدت اتفاق می‌افتد و به صبر و حوصله‌ی نسبتاً بالایی نیاز دارد.

به باور بیشتر متخصصان سئو رسیدن به نتایج مناسب سئو وب‌سایت حداقل به ۶ تا ۱۲ ماه زمان نیاز دارد. در این مدت، سایت شما برای یک کلمه‌ی کلیدی رتبه‌بندی شده و میزان ترافیک ناشی از سئو شدن آن نیز افزایش می‌یابد.

مدت زمان سئو سایت خبری

مدت زمان سئو سایت خبری

بعد از گذشت مدت‌زمان فوق می‌توانید نتایج استراتژی‌های سئو تدوین شده را مشاهده کرده و انتظار داشته باشید که وب‌سایت شما در بین برترین رتبه‌های گوگل قرار بگیرد. فاکتورهای گوناگونی می‌توانند زمان فوق را طولانی‌تر یا کوتاه‌تر کنند که شامل میزان رقابت موجود، شکل و ساختار کلی وب‌سایت، مدت زمانی که از راه‌اندازی ‌سایت گذشته، کلمات کلیدی، میزان محتواهای موردنیاز و کیفیت آن‌ها و... هستند.

خدمات سئو منتوریکس برای سایت‌های خبری

خدمات seo سایت خبری مشتریان گرامی در مجموعه منتوریکس متنوع بوده و شامل موارد زیر است:

  1. پیداکردن کلمات کلیدی ترند

    کارشناسان منتوریکس دائماً در حال جستجوی کلمات کلید ترند بوده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن‌ها را در اختیار تیم تولیدکنندگان محتوا قرار می‌دهند. نویسندگان هم متن خبر را به‌صورت یک محتوای سئو شده به آن‌ها تحویل می‌دهند تا بر روی سایت قرار بگیرد.
    هرگونه تعلل در این بخش مهم، باعث پیشی‌گرفتن رقبا از شما و واگذاری رتبه‌ی برتر به آن‌ها می‌شود.
  2. تولید محتوای جذاب

    در بین منابع متعددی که برای مطالعه‌ی اخبار روز وجود دارد؛ وب‌سایت شما باید با تولید محتوای روان، جذاب و حرفه‌ای توجه خوانندگان را به خود جلب کند. تیم نویسندگان منتوریکس در کنار پوشش اخبار روز دنیا، مطالب جذاب مرتبط دیگری را هم تهیه کرده تا میزان محبوبیت سایت خبری شما در بین موتورهای جستجو افزایش یابد.
  3. سازمان‌دهی صفحات وب‌سایت

    یکی از مهم‌ترین خدمات سئو سایت خبری منتوریکس سازمان‌دهی صفحات آن است. انتشار لحظه‌ای اخبار گوناگون در این وب‌سایت‌ها پتانسیل آن‌ها را برای به‌هم‌ریختگی، اختلال، عدم رتبه‌بندی و درنهایت از دست‌دادن کاربران افزایش می‌دهد.
    کارشناسان ما صفحات وب‌سایت شما را مدیریت کرده و به‌این‌ترتیب از بروز مشکلات احتمالی در این زمینه جلوگیری می‌کنند.
  4. افزایش سرعت وب‌سایت

    کاربرانی که به دنبال پیگیری اخبار هستند می‌خواهند این کار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهند؛ بنابراین افزایش سرعت سایت خبری می‌تواند تأثیر بسزایی در بهبود سئو آن داشته باشد. متخصصان سئو منتوریکس از تکنولوژی‌های متعددی از قبیل کش‌کردن سایت، تبلیغات پاپ‌آپ و... برای ارتقای سرعت سایت شما استفاده می‌کنند.
  5. لینک‌سازی دقیق

    یکی از راه‌های نگه‌داشتن و جذب کاربران به سایت، لینک‌سازی دقیق و صحیح به‌صورت داخلی و خارجی است. لینک‌های مرتبط داخلی منجر می‌شوند که مخاطبان مدت‌زمان بیشتری را در وب‌سایت شما سپری کنند؛ درعین‌حال لینک‌‌سازی خارجی یا همان بک‌لینک‌ها نیز می‌توانند میزان ترافیک ورودی را افزایش داده و به‌صورت هم‌زمان نیز سئو سایت را ارتقا دهند. تیم منتوریکس از استراتژی‌های متعددی برای بک‌لینک‌سازی استفاده کرده و به‌این‌ترتیب رتبه‌ی سایت خبری را در موتورهای جستجو بهبود می‌بخشد. برای آشنایی بیشتر با لینکسازی، مقالات آموزش سئو داخلی و سئو خارجی ما در منتوریکس را مطالعه نمایید.
  6. آنالیز رقبا و مشاوره هدف‌مند

    از جمله خدمات seo سایت خبری مجموعه‌ی ما آنالیز مداوم و دقیق سایت‌های رقبا، یافتن کلمات کلیدی پرترافیک مورداستفاده و استخراج بک‌لینک‌های ساخته‌شده توسط آن‌ها است. در نهایت نیز با برگزاری جلسات متعددی با کارشناسان مشکلات شما بررسی شده و برای حل آن‌ها برنامه‌ریزی می‌شود.
  7. نمایش سایت خبری در گوگل نیوز

    گوگل نیوز سرویس خبری است که در آن تازه‌ترین اخبار روز دنیا نمایش داده می‌شود. طبیعتاً نمایش سایت خبری شما در این سرویس احتمال مراجعه‌ی کاربران را به آن افزایش می‌دهد. یکی از خدمات سئو سایت خبری در منتوریکس تنظیم و تدوین محتوای شما بر مبنای استانداردهای گوگل نیوز و در نهایت نمایش آن در این سرویس است.
  8. استفاده از ابزارهای گوناگون سئو

    ابزارهای متعددی وجود دارند که به پیگیری و شناسایی مشکلات سایت‌های خبری مخاطبان عزیز کمک می‌کنند. از جمله‌ی این ابزارها می‌توان به گوگل آنالیتیکس، سرچ کنسول، سمراش و افزونه‌های کاربردی وردپرس اشاره کرد که متخصصان سئو مجموعه‌ی ما از آن‌ها بهره گرفته و مشکلات احتمالی موجود را برطرف می‌کنند.
  9. آپدیت برنامه‌ریزی‌شده و منظم محتوا

    عدم توجه به مطالب قدیمی از جمله نکات منفی در زمینه‌ی سئو وب‌سایت است؛ در نتیجه کارشناسان منتوریکس به‌صورت دوره‌ای مطالب قدیمی را به‌روزرسانی کرده تا گوگل همچنان وب‌سایت شما را ارزشمند در نظر بگیرد.

سئو سایت خبری با منتوریکس

اگر به دنبال راه‌اندازی یک وب‌سایت خبری هستید، اما تعدد رقبا منجر به نگرانی شما شده است؛ می‌توانید روی منتوریکس حساب کنید. بر مبنای آمارها در بیشتر موارد مخاطبان این وب‌سایت‌ها صرفاً به وب‌سایت‌های موجود در صفحه‌ی اول تبلیغات در گوگل مراجعه می‌کنند.

پس استفاده از خدمات سئو سایت خبری مجموعه‌ی ما همان سرمایه‌گذاری بلندمدتی است که می‌تواند بعد از مدت‌زمان مشخصی وضعیت سایت شما را متحول کند. مشاوران منتوریکس همواره آماده‌ی ارائه‌ی مشاوره‌ دیجیتال مارکتینگ هدف‌مند در زمینه‌ی سئو به شما مشتریان عزیز هستند.

سئو سایت خبری با ما

سئو سایت خبری با ما

سؤالات متداول

  1. مزایای استفاده از خدمات seo سایت خبری منتوریکس چیست؟
    شما با کمک کارشناسان منتوریکس ضمن افزایش تعداد کاربران می‌توانید میزان اعتبار خود را در بین آن‌ها بهبود بخشیده و درآمد مناسبی نیز کسب کنید.
  2. هزینه‌ی خدمات سئو سایت خبری منتوریکس چقدر است؟
    میزان هزینه‌ی خدمات سئو وب‌سایت شما به عوامل متعددی بستگی دارد که برای اطلاع دقیق از آن‌ها می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.
  3. رسیدن به صفحات اول گوگل چه مقدار زمان می‌برد؟
    سئو نوعی استراتژی بلندمدت است و مشاهده‌ی نتایج آن حداقل بین ۶ تا ۲۴ ماه زمان خواهد برد.
تحریریه منتوریکس
تحریریه منتوریکس

این مطلب توسط اعضای تیم منتوریکس تهیه و گردآوری شده است.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف