با این کار جزو نفرات اول دوره GA4 منتوریکس هستید. با شما در ارتباط هستیم :)
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب الکترونیکی رایگان

برو مرحله بعدی
  • 1
  • 2
  • 3
دوست عزیز
برای ارسال کتاب به ایمیل و شماره موبایل شما نیاز داریم.
برو مرحله آخر
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب شما آماده است، دکمه دریافت لینک دانلود را بزنید.

لینک دانلود به شما ایمیل و پیامک شد.

خدمات سئو سایت مجله‌ای
تحریریه منتوریکس
تحریریه منتوریکس
11:50، 1402/04/15
خدمات سئو سایت مجله‌ای
1 رای    میانگین 5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

خدمات سئو سایت مجله‌ای


سایت‌های مجله‌ای از طریق تبلیغات در گوگل و ایجاد لینک و انتشار رپورتاژ برای سایر سایت‌ها (از جمله فروشگاه‌های اینترنتی) درآمد کسب می‌کنند. به هر میزان که ترافیک یک سایت مجله‌ای بیشتر باشد، ارزش و اعتبار آن بالاتر است و می‌تواند دستمزد بیشتری بابت فروش بک لینک و یا انتشار رپورتاژ دریافت کند. همچنین کسب و کارهای مختلف با ایجاد وبلاگ می‌توانند برای بخش محصولات یا خدمات خود لینک داخلی بگیرند که تاثیر زیادی روی سئو سایت آن‌ها دارد.

اما شرط اصلی برای این کار، دریافت خدمات سئو سایت مجله ای و بهبود این بخش از سایت است. به این معنا که خود وب سایت مجله‌ای نیز باید SEOشده باشد. با منتوریکس همراه باشید تا بیشتر به خدمات، هزینه‌ها و مدت زمان سئو مجله‌های اینترنتی و سایت‌های بلاگی بپردازیم.

خدمات سئو سایت مجله ای چیست؟

اگر به سراغ آژانس‌ها و مشاوره دیجیتال مارکتینگ بروید و از آن‌ها درخواست سئو سایت بلاگی خود را داشته باشید، از مجموعه‌ای خدمات نام می‌برند. برخی از این آژانس‌ها خدمات جامع‌تری را ارائه می‌دهند و تلاش بیشتری برای ارتقا رنک سایت دارند. منتوریکس یکی از سایت‌هایی است که در این زمینه خدمات متنوع و کاملی را برای این دسته از سایت‌ها ارائه می‌دهد.

خدمات سئو سایت مجله ‌ای

خدمات سئو سایت مجله ‌ای

به طور کلی برای SEO یک سایت مجله‌ای به خدمات زیر نیاز دارید:

تحقیق کلمات کلیدی

یکی از مهم‌ترین خدماتی که توسط آژانس‌ها برای دوره دیجیتال مارکتینگ برای سایت‌های مجله‌ای ارائه می‌شود، جستجو برای پیدا کردن کلمات کلیدی است. ابزارهایی مثل کیوورد پلنر، keywordtool.io، پیشنهادات گوگل و... از جمله روش‌هایی است که کارشناسان سئو برای پیدا کردن کلمات کلیدی از آن استفاده می‌کنند.

اگر کارشناس سئو در ارائه خدمات سئو سایت مجله ای حرفه‌ای و باتجربه باشد، همیشه ابتدا به سراغ کلمات کلیدی با ایمپرشن بالا و رقابت کم می‌رود. در این صورت با مدت زمان کوتاه‌تری می‌توان تعداد بازدیدهای سایت را افزایش داد.

آنالیز سایت‌های رقیب

وقتی این بخش از خدمات SEO سایت مجله‌ای را دریافت می‌کنید، می‌توانید بفهمید سایت رقیب شما با چه عبارت‌ها و کلمات کلیدی رشد کرده است. همچنین اگر می‌خواهید بدانید میزان ترافیک، رشد و صفحات پربازدید سایت رقیب کدام است، به آنالیز نیاز دارید. این کار از طریق ابزارهایی انجام می‌شود که به طور اختصاصی برای این کار طراحی شده‌اند.

برای مثال می‌توان به Ahrefs اشاره کنیم که یک کارشناس سئو به طور کامل بر روی آن مسلط است.

تولید محتوا برای سایت

کاربران با هدف پیدا کردن پاسخ سوالات و یا سرگرمی وارد سایت‌های مجله‌ای می‌شوند. از سوی دیگر اکنون مجله‌های اینترنتی زیادی وجود دارد که اغلب در کارشان موفق عمل کرده‌اند. بیتوته، ستاره، چطور، نمناک و... از جمله سایت‌های مجله‌ای هستند. همچنین تعداد دیگری از سایت‌های شرکتی نیز با داشتن بخش وبلاگ، به انتشار مقالات مجله‌ای می‌پردازند که رقابت را برای سایت‌های تازه‌کار دشوار می‌کند.

اما تولید محتوا می‌تواند عامل تمایز باشد و خیلی زود به رشد و پیشرفت سایت بلاگی کمک زیادی کند. به همین دلیل یکی از خدمات SEO سایت مجله ای تولید محتوای ارزشمند، معتبر، علمی و کاربرپسند است.

ارائه خدمات سئو فنی سایت مجله ای

سئو فنی یا سئو تکنیکال یکی دیگر از خدماتی است که توسط آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ یا کارشناسان SEO ارائه می‌شود. این بخش از خدمات به سرعت سایت، بهینه‌ سازی نرخ تبدیل متا داده‌های، در نظر گرفتن ملاحظات معماری سایت، بهبود کدهای جاوا اسکریپت، سایت مپ، برطرف کردن ارورهای 404 و... مربوط می‌شود.

تا زمانی که مشکلات فنی در سایت مجله‌ای برطرف نشود، نمی‌توان انتظار بهبود رنک را داشته باشید.

لینک‌سازی داخلی سایت

از آنجا که در سایت‌های بلاگی مطالب و محتواهای زیادی تولید می‌شود، لینک سازی داخلی می‌تواند تاثیر زیادی روی SEO داشته باشد. بنابراین با کمترین هزینه برای دریافت بک لینک می‌توانید رنک سایت خود را بهبود دهید. البته باید لینک سازی به شکل درست، اصولی و منطبق بر استراتژی سئو داخلی انجام شود.

ایجاد کمپین رپورتاژ و دریافت بک لینک

هر لینکی که به سایت شما اشاره می‌کند، می‌تواند یک امتیاز یا ارزش را به همراه داشته باشد. موتورهای جستجو به طور خاص روی صفحاتی که بک لینک‌های بیشتری دریافت کرده‌اند، توجه دارند. اگر محتوای ارزشمندی دارید که فکر می‌کنید کاربران به آن علاقمند هستند، باید با دریافت بک لینک آن را تقویت کنید. این مسیر در رشد فرآیند سئو خارجی به شما کمک می کند.

ایجاد کمپین

ایجاد کمپین

یکی از خدمات سئو سایت مجله ای برای دریافت بک لینک و تشکیل رپورتاژ اختصاص دارد. کارشناسان سئو از طریق ابزارهایی مثل گوگل سرچ کنسول خوب می‌دانند به سراغ چه کلمات کلیدی و صفحاتی بروند تا رشد بهتری داشته باشند.

هزینه خدمات سئو سایت مجله ای

همانطور که در بالا گفتیم خدماتی که برای SEO وب سایت‌های مجله‌ای ارائه می‌شود، بسیار متنوع است. همچنین مواردی که در بالا ذکر شد، به صورت کلی است و در ذیل هر کدام از این خدمات، موارد جزئی‌تری قرار می‌گیرد. همین نکته تاثیر زیادی بر روی هزینه و دستمزد SEO سایت بلاگی دارد.

اندازه کسب و کار

برخی از سایت‌های مجله‌ای به یک شرکت با محصول یا خدمات خاص تعلق دارند. برای مثال یک کلینیک پوست و مو، در کنار لندینگ پیج‌ها و صفحات خدمات خود، بخش وبلاگ را نیز راه‌اندازی می‌کند. هدف آن‌ها از این کار دریافت لینک داخلی برای صفحات خدمات یا لندینگ پیج‌هاست. اما این مجله‌ها وسعت کمتری دارند و فقط به موضوعات مرتبط با پوست، مو، زیبایی، صنعت مد و فشن می‌پردازند.

اما در مقابل یک مجله اینترنتی نیز وجود دارد که به طور خاص در زمینه انتشار محتواهای سرگرم‌کننده و علمی می‌پردازد. برخی از این سایت‌ها در زمینه خبر نیز کار می‌کنند و از نظر وسعت با یکدیگر متفاوت هستند. بنابراین هزینه خدمات SEO سایت مجله ای برای این گروه از وب‌سایت‌ها بالاتر است.

مقیاس پروژه سئو و وب سایت

آیا قبلا روی سایت خود کار کرده‌اید و توانسته‌اید نتایج خوبی را دریافت کنید؟ اگر سایت به شکل غیراصولی مدیریت و سئو شده باشد، بخشی از خدمات سئو برای برطرف کردن مشکلات اختصاص دارد و بنابراین باید هزینه بیشتری را برای سئو پرداخت کنید.

میزان خدماتی هم که برای SEO سایت بلاگی نیاز دارد، متفاوت است و اگر می‌خواهید با سرعت بیشتری رشد کنید، مقیاس پروژه سئو بیشتر می‌شود. در نتیجه میزان دستمزد کارشناس سئو نیز افزایش پیدا می‌کند.

تجربه و میزان مهارت آژانس دیجیتال مارکتینگ

آژانس‌هایی که سابقه و نمونه کارهای موفقی در زمینه خدمات SEO برای سایت‌های بلاگی را دارند، همیشه دستمزد بالاتری را دریافت می‌کنند. اما توجه داشته باشید که آن‌ها قابل اعتمادتر هستند و اگر هزینه‌ بالایی را برای سئو پرداخت می‌کنید، می‌توان اطمینان داشته که حداقل در 6 ماه آینده نتیجه آن را مشاهده می‌کنید.

تجربه و میزان مهارت

تجربه و میزان مهارت

هزینه رپورتاژ و بک لینک

اگرچه سایت‌های مجله‌ای کمتر به رپورتاژ نیاز دارند و به دلیل گسترده بودن موضوعات و لینک سازی بین مقالات می‌توان به راحتی ترافیک آن‌ها را بالا برد، اما ممکن است به بک لینک هم نیاز پیدا کنید. در این سایت‌ها اغلب برای بخش خدمات سایت به بک لینک نیاز دارید که می‌توانید آن را از سایت‌های قدرتمند تهیه کنید. بخشی از هزینه‌ها سئو به بک لینک اختصاص دارد که برحسب سختی و پررقابت بودن کلمات کلیدی با هم متفاوت هستند.

مدت زمان سئو سایت های بلاگی

خوشبختانه خدمات سئو سایت مجله ای نسبت به سایت‌های فروشگاهی سریع‌تر به نتیجه می‌رسد. با این حال تعداد رقبا نیز یک عامل مهم در تعیین مدت زمان SEO است. برای مثال طبق تجربه‌ای که در منتوریکس داشته‌ایم، یک سایت در زمینه ترک اعتیاد در مدت کمتر از 4 ماه به نتایج رضایت بخشی رسیده است. در حالی که یک وب سایت بلاگی با موضوع نقد و بررسی لوازم خانگی به حداقل 10 تا 24 ماه زمان نیاز داشت.

  • هر چقدر که تعداد رقبای سایت بیشتر و قدرتمندتر باشند، مدت زمان سئو سایت نیز بیشتر می‌شود.
  • همچنین میزان تعهد، مسئولیت‌پذیری و مهارت آژانس دیجیتال مارکتینگ در ارائه خدمات SEO یک عامل تعیین کننده است.
  • هر چقدر کارشناس سئو روی کار خود مسلط‌تر باشد، احتمال موفقیت سایت در مدت زمان کوتاه‌تر افزایش می‌یابد.
  • داشتن برنامه‌ریزی، انتخاب کلمات کلیدی مناسب، تهیه تقویم محتوایی، لینک سازی داخلی اصولی، برطرف کردن مشکلات فنی و افزایش سرعت سایت چندین عامل مهم است که سرعت سئو سایت مجله ای را افزایش می‌دهد.

خدمات سئو منتوریکس برای سایت های مجله ای

اگر می‌خواهید SEO وب سایت بلاگی شما به شکل استاندارد و روش‌های سئو کلاه سفید اجرا شود، منتوریکس از جمله آژانس‌هایی است که این خدمات را ارائه می‌دهد. در این مجموعه خدمات زیر به منظور بهبود رنک سایت‌های مجله‌ای در کمترین زمان ممکن ارائه می‌شود:

  • آنالیز رقبا به منظور بررسی کلمات کلیدی پر سرچ و نحوه دسته‌بندی موضوعات
  • نوشتن استراتژی محتوا برحسب ارتباط پیلارها و کلاسترها
  • استخراج کلمات کلیدی
  • ایجاد دسته‌بندی و تهیه برچسب‌های سایت
  • اتصال سایت به گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالتیکس (در صورت جدید بودن سایت)
  • برطرف کردن مشکلات فنی و محتوایی سایت (در صورت قدیمی بودن سایت)
  • تولید محتوای اصولی و لینک‌سازی داخلی
  • ارائه گزارش‌های ماهیانه از عملکرد سایت به کارفرما

پروژه های سئو انجام شده از سایت های بلاگی

این آژانس دیجیتال مارکتینگ تاکنون وب‌سایت‌های زیادی را SEO کرده است که برخی از آن‌ها دارای بخش وبلاگ هستند. ضمن اینکه بلاگ در این سایت‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند. از جمله نمونه کارهای منتوریکس در زمینه خدمات سئو سایت مجله ای باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • کلینیک زیبایی دکتر فرد: در کلماتی مثل «مزونیدلینگ چیست؟» در رنک اول نتایج جستجو قرار دارد.
  • موسسه مهاجرتی MTC: با کلمات کلیدی مثل «افتتاح حساب بانکی در ترکیه»، «بیمه سلامت در ترکیه» در صفحه اول نتایج جستجو قرار دارد.
  • وب سایت پاکلین: با کلماتی مثل «نحوه شستشوی کیف برزنتی» و «نحوه شستشوی کاپشن بادی» در صفحه اول نتایج جستجو قرار دارد.
  • و...

صفحه میزونیدلینگ دکتر فرد

صفحه میزونیدلینگ دکتر فرد

کلام آخر

سئو به عنوان یکی از بهترین راهکارهای بهبود رنک سایت است به صورت آهسته آهسته به نتیجه می‌رسد. یکی از راهکارهای سئو، ایجاد بخش مجله و سپس لینک سازی داخلی و تقویت محصولات یا خدمات است. اما این بخش از سایت نیز به SEO نیاز دارد. دریافت خدمات سئو سایت مجله ای می‌تواند به بهبود کلی رنک سایت و افزایش ترافیک صفحات مهم کمک زیادی کند.

منتوریکس یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات سئو برای این دسته از سایت‌هاست که قادر است در مدت زمان کوتاه، بازدیدهای سایت شما را افزایش دهید.

امیدواریم این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

سوالات متداول

در ادامه سوالات متداول را درباره خدمات SEO سایت مجله ای می‌خوانید. 

هزینه دریافت خدمات SEO سایت مجله ای چقدر است؟

میزان دستمزد به تخصص، میزان مهارت و تجربه کارشناس سئو و وسعت و مقیاس سایت شما بستگی دارد.

چقدر طول می‌کشد تا سایت بلاگی سئو شود؟

در این مورد باید تعداد رقبا و میزان مهارت کارشناس سئو را یادآور شویم. هر چقدر تعداد رقبا بیشتر باشد، مدت زمان SEO سایت طولانی‌تر می‌شود. میزان تلاش، تعهد و کیفیت محتواها نیز روی زمان به نتیجه رسیدن سئو تاثیر زیادی دارد.

چطور بهترین شرکت سئو سایت مجله‌ای را انتخاب کنیم؟

برای این کار باید به سابقه کار، تجربه و نمونه کارهای قبلی و موفق شرکت مورد نظر توجه داشته باشید و سپس قرارداد همکاری را امضا کنید.

تحریریه منتوریکس
تحریریه منتوریکس

این مطلب توسط اعضای تیم منتوریکس تهیه و گردآوری شده است.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف