با این کار جزو نفرات اول دوره GA4 منتوریکس هستید. با شما در ارتباط هستیم :)
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب الکترونیکی رایگان

برو مرحله بعدی
  • 1
  • 2
  • 3
دوست عزیز
برای ارسال کتاب به ایمیل و شماره موبایل شما نیاز داریم.
برو مرحله آخر
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب شما آماده است، دکمه دریافت لینک دانلود را بزنید.

لینک دانلود به شما ایمیل و پیامک شد.

بهترین ابزارهای آنالیز پیج اینستاگرام {سال 2022}

نیلوفر طالبی
نیلوفر طالبی
14:24، 1401/03/15
بهترین ابزارهای آنالیز پیج اینستاگرام {سال 2022}
1 رای    میانگین 5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

بهترین ابزارهای آنالیز پیج اینستاگرام {سال 2022}


پیدا کردن ابزار آنالیز پیج اینستاگرام برای کارشناس شبکه اجتماعی و ادمین‌های اینستاگرام کار مهمی است. برای اطلاع از نتیجه برگزاری کمپین‌های اینستاگرامی، تبلیغات اینستاگرام و تجزیه و تحلیل رفتار کاربران اینستاگرامی، نیاز به ابزار آنالیز پیج اینستاگرام داریم. در حال حاضر ابزارهای آنالیز پیج اینستاگرام ایرانی و خارجی زیادی وجود دارند، اما همگی‌شان خوب نیستند. ما در این مطلب سراغ بهترین ابزارهای آنالیز پیج اینستاگرام رفته‌ایم و هر کدام را بررسی کرده‌ایم. با منتوریکس همراه باشید.

Hootsuite Analytics

Hootsuite Analytics به شما کمک می‌کند تا اطلاعات و جزئیات بیشتری در مورد صفحه‌ی اینستاگرام خود بیابید. هم‌چنین، قادر است اطلاعات زیر را برای شما فراهم کند:

  • فراهم کردن داده‌های گذشته‌های دور
  •  امکان مقایسه‌ی داده‌ها در یک دوره‌ی زمانی برای پیدا کردن یک دورنما از گذشته
  •  بهترین زمان ارسال پست‌ها براساس engagement
  •  ایجاد گزارش‌های قابل دانلود
  •  پیگیری عملکرد یک پست خاص
  •  رتبه‌بندی نظرات اینستاگرام

ابزارهای آنالیز اینستاگرام
این ابزار، مخصوص پیج‌های بیزینسی بوده و به مدت 30 روز رایگان است.

Squarelovin

این ابزار رایگان، اطلاعات مفیدی در مورد روند رشد صفحه‌ی شما ارائه می‌کند. شما این امکان را دارید که اطلاعات پست‌های خود را به تفکیک سال، ماه، روز و حتی ساعت به دست آورید. Squarelovin به شما می‌گوید که علاقه‌مندی دنبال‌کنندگان شما چیست و یا بهترین زمانی که باید در آن پست‌های خود را آپلود کنید چه ساعتی‌ست.

Crowdfire

Crowdfire یکی از بهترین ابزارهای مورد علاقه‌ی مارکترها و کسانی که کار بازاریابی محتوا می کنند است . این ابزار به شما کمک می‌کند زمان‌بندی پست‌های خود را انجام داده، عملکرد آن‌ها را به خوبی ارزیابی کنید. این محصول با پیشنهاد انواع مقالات و تصاویر مرتبط با نوع محتوای شما از سایر وب‌سایت‌ها، دامنه‌ی دید شما را وسعت می‌بخشد. هم‌چنین ابزارهای تحلیلی این ابزار داده‌های اینستاگرام شما را در چندین نمودار کاربردی ارئه می‌دهد. این ابزار در چند حالت رایگان، پلاس و پرمیوم قابل استفاده بوده که مسلما با پرداخت پول امکانات بیشتری به شما ارائه می‌دهد.

ابزار آنالیز اینستاگرام

سایت Clowdfire

Union Metrics

Union Metrics یکی از ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام است که برخلاف اکثر این دسته ابزارها رایگان بوده و یک چک آپ ماهانه از صفحه‌ی اینستاگرام شما ارائه می‌دهد. این ابزار به شما کمک می‌کند تا متوجه شوید کدام هشتگ‌ها نرخ تعامل شما را بالا برده، کدام پست‌ها محبوب دنبال‌کنندگان‌تان است و کاربران بیشتر در چه زمانی به صفحه‌ی شما سر می‌زنند.
این نکته را در خاطر داشته باشید که این ابزار تنها در بازه‌ی زمانی 30 روزه قادر به ارائه‌ی اطلاعات در مورد وضعیت پیج اینستاگرام‌ است.

Socialbakers

سوشال بیکر، یکی دیگر از ابزارهای رایگان آنالیز اینستاگرام است که اطلاعات مفیدی در مورد بهترین پست‌ها، بیشترین کامنت‌ها و لایک‌ها ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های این ابزار این است که حساب اینستاگرام شما را با رقبا مقایسه کرده و کمک می‌کند تا متوجه شوید در کجای بیزینس خود قرار گرفته‌اید و چه‌کارهایی باید برای بهبود و پیشرفت خود انجام دهید.

ابزارهای آنالیز اینستاگرام

نمایی از وب‌سایت سوشال بیکرز

Command

یکی از ابزارهای ارزان قیمت برای تحلیل اینستاگرام Command است که ماهیانه 9.99 دلار هزینه دارد؛ پس اگر بودجه‌ی کمی داشته باشید، استفاده از آن به شما توصیه می‌شود. این ابزار نشان می‌دهد کدام هشتگ بیشترین نرخ تعامل را برای شما ایجاد کرده و نیز میانگین نظرات و لایک‌هایی که از هر هشتگ دریافت می‌کنید چه‌قدر است.

Pixlee

Pixlee نیز یکی دیگر از ابزارهای رایگان آنالیز اینستاگرام است. این ابزار به شما کمک می‌کند تا بهترین اینفلوئنسرهایی که می‌توانند کمک کنند تا محتوای خود را با آن‌ها ارتقا دهید، شناسایی کنید. مانند اکثر ابزارهای آنالیز اینستاگرام، این ابزار نیز کمک می‌کند تا عملکرد هشتگ‌ها را ردیابی کرده، وضعیت رشد صفحه‌ی خود را بررسی کرده و بدانید برترین پست‌های شما کدامند. اما تمرکز اصلی این ابزار، تجزیه و تحلیل اینفلوئنسرهاست.

ابزار آنالیز اینستاگرام

وقت تجزیه و تحلیل اینفلوئنسرهاست

Followers Track

این ابزار رایگان تنها مخصوص کاربران آی او اس بوده و برای بررسی وضعیت فالوئرها کمک زیادی می‌کند. با کمک این ابزار می‌توانید متوجه شوید چه کسانی صفحه‌ی شما را دنبال می‌کنند، چه کسانی آن‌را دنبال نمی‌کنند و علاقه‌مندی آن‌ها چه چیزهایی می‌باشد.
ضمنا با این ابزار قادر خواهید بود کسانی که شما را مسدود یا بلاک کرده‌‌اند نیز شناسایی کنید.

HypeAuditor

این برنامه‌ی آنالیزی اینستاگرام به‌طور بسیار موثری کمک می‌کند تا بهترین اینفلوئنسر را برای مارکتینگ اینستاگرام بیابید. HypeAuditor که مبتنی بر هوش مصنوعی است اینفلوئنسرهای جعلی را شناسایی کرده و کمپین‌های اینستاگرامی خود را با خیال راحت به اینفلوئنسرهایی که دنبال‌کنندگان واقعی دارند بسپارید. این ابزار رایگان نبوده و ماهانه نیاز به پرداخت دارد.

Later

ویژگی برجسته‌ی این ابزار توانایی مقایسه‌ی engagement rate در پست‌های مختلف صفحه‌ی شماست. با استفاده از Later می‌توانید نرخ تعامل خود را افزایش داده و به شکل کلی نرخ رشد صفحه‌ی خود را بالا ببرید.

ابزارهای آنالیز اینستاگرام

برای بالا بردن نرخ تعامل از Later استفاده کنید

Later پست‌های صفحه اینستاگرام شما را بر اساس نرخ تعامل آنالیز و رتبه‌بندی کرده، بهترین زمانی که تعداد بیشتری از فالوئرهای شما فعال هستند شناسایی می‌کند. با کمک این ابزار می‌توانید فالوئرهای مناسب خود را جذب کرده و رشد اینستاگرام‌تان را افزایش دهید. فراموش نکنید این ابزار هم در حالت پولی و هم رایگان قابل استفاده است.

Sprout Social

Sprout Social یک ابزار دیگر آنالیز اینستاگرام است که تجزیه و تحلیل اینستاگرام را با ابزارهای ایجاد و مدیریت محتوا ترکیب می‌کند. این برنامه هم‌چنین دارای یک تقویم با امکان زمان‌بندی محتواهای جدید در چند پلت‌فرم مختلف است.
این ابزار هم‌چنین برای سازمان‌های بزرگ با قوانین سفت و سخت نیز بسیار مناسب بوده، زیرا دارای یک media library با امکانات ویرایش داخلی است. وقتی یک محتوا آماده می‌شود با فشار یک دکمه می‌توانید به نفر بعدی که مسئول آن محتواست نوتیفیکشن بفرستید.
مجموعه ابزارهای اسپروت شامل یک social CRM است که مجموعه‌ی مکالمات را به یک smart inbox مرکزی هدایت می‌کند. هم‌چنین این امکان را خواهید داشت که در بررسی عملکرد هشتگ‌ها یا لوکیشن‌ها دقیق‌تر شده اطلاعات بیشتری بیابید.
سپس می‌توانید تمام اطلاعات را در بخش presentation-ready جمع‌آوری کرده دانلود کنید و به مشتری یا رییس خود تحویل دهید.

Iconosquare

بیش از 25 هزار آژانس دیجیتال مارکتینگ در سراسر دنیا هم اکنون از این ابزار استفاده می‌کنند. این ابزار با آنالیزهای پیشرفته امکان بررسی عملکرد و جایگاه شما را می‌دهد.
Iconosquare کمک می‌کند تا:

  •  نرخ تعامل، social reach و نرخ رشد صفحه‌ی خود را بهتر درک کنید.
  •  برای همه‌ی حساب‌های اینستاگرامی که تحت مدیریت شماست، پی دی اف تهیه کنید.
  •  رقبا را آنالیز کنید. هر موقع و در هر قسمتی از اینستاگرام نام برند شما بیاید این ابزار شما را مطلع خواهد کرد.
  •  عملکرد هشتگ‌های خود را بررسی کنید.
  •  برنامه‌ریزی کنید که محتوای شما در چه زمانی در اینستاگرام پشت شود.

ابزار آنالیز اینستاگرام
این ابزار به مدت 14 روز رایگان است و هم‌چنین به شکل اپلیکیشن قابلیت نصب بر گوشی‌های هوشمند را دارد.

نوین‌ هاب

نوین‌هاب یکی از وب‌سایت‌های ایرانی‌ست که به شما کمک می‌کند علاوه بر زمان‌بندی انتشار پست‌ها، بتوانید صفحه‌ی خود و میزان رشد آن را آنالیز کنید. این سایت بسیار کاربردیT هم به شکل رایگان و هم با پرداخت تعرفه‌های متفاوت قابل استفاده است.

ابزارهای آنالیز اینستاگرام

نوین هاب، یک وب‌سایت ایرانی برای آنالیز اینستاگرام

Coco

وب‌سایت کوکو، پروفایل رقبای شما را بررسی کرده به شما کمک می‌کند تا عوامل رشد آن‌ها را بررسی کنید. هم‌چنین، پست‌های صفحه‌ی خودتان را نیز آنالیز می‌کند تا بتوانید عوامل رشد پست‌های پرطرفدار را شناسایی کنید. این وب‌سایت به 3 شکل رایگان، بیزینسی و آژانس به کاربران خدمت‌رسانی می‌کند که هر کدام ویژگی‌های متفاوتی دارند.

سخن آخر

اگر سروکارتان با شبکه‌های اجتماعی است، حتما مقاله «آموزش اینستاگرام» را بخوانید. ابزارهای بسیار زیادی برای آنالیز اینستاگرام وجود دارد، در هر صورت توجه داشته باشید استفاده از این ابزارها برای بررسی عملکرد و بازدهی بیشتر صفحه‌های شما بسیار ضروری‌ست. شما از چه ابزاری برای تحلیل صفحه‌ی خود استفاده می‌کنید؟ در نظرات برای ما بنویسید.

نیلوفر طالبی
نیلوفر طالبی

نیلوفر عاشق نوشتن است، از 10 سال پیش وبلاگ می‌نوشته و حالا در قسمت تولید محتوا یارِ دوست داشتنی منتوریکس شده.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف