با این کار جزو نفرات اول دوره GA4 منتوریکس هستید. با شما در ارتباط هستیم :)
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب الکترونیکی رایگان

برو مرحله بعدی
  • 1
  • 2
  • 3
دوست عزیز
برای ارسال کتاب به ایمیل و شماره موبایل شما نیاز داریم.
برو مرحله آخر
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب شما آماده است، دکمه دریافت لینک دانلود را بزنید.

لینک دانلود به شما ایمیل و پیامک شد.

چطور تیتری اغواگر بنویسیم؟

اپول اسدی
اپول اسدی
15:59، 1401/03/02
چطور تیتری اغواگر بنویسیم؟
1 رای    میانگین 5.0/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

چطور تیتری اغواگر بنویسیم؟


حکایت تیترنویسی، حکایت قلاب ماهی‌گیری‌ست. اگر به قدر کافی جذاب نباشد، مخاطبان به آن اعتنایی نمی‌کنند و در بدترین حالت از آن فراری می‌شوند. بنابراین اگر کارشناس تولید محتوا هستید یا به آن علاقه دارید، بهتر است فنون تیترنویسی را بیاموزید و در محتواهای‌تان رعایت کنید.

چرا تیتر اغواگر مهم است؟

این روزها که بحث بازاریابی محتوایی (content marketing) حسابی داغ است و اهمیت آن برای کسب‌وکارها به خوبی روشن شده، کارشناسان تولید محتوا باید بیش از پیش آماده‌ی نبرد بر سر بهترین‌های دنیای کلمات باشند تا گوی رقابت را از همتایان خود بربایند و دل مخاطب را به دست آورند. در مطلب «چطور یک بلاگ پست عالی بنویسیم» به شما یاد دادیم چطور متنی بنویسید که هم مخاطب عاشقش شود و هم موتورهای جستجو.
حالا می‌خواهیم روی چشم‌گیرترین قسمت محتوا تمرکز کنیم و به شما بگوییم چطور در همان لحظه‌ی اول مخاطب را جوری مسخ کنید که دیگر نتواند متن را زمین بگذارد. بله درست حدس زدید، این قسمت مهم همان تیتر است. تیتر باید اغواگر باشد، اگر نباشد زحمات‌تان به هدر می‌رود، چرا که هیچ‌کس مجاب نمی‌شود روی آن مطلب کلیک کند، چه رسد به خواندنش! اهمیت تیتر جذاب که مشخص است، حالا بیایید ببینیم چطور می‌شود از این تیترهای جذابِ مخاطب‌پسند نوشت؟

اگر مایل هستید یک کارشناس تولید محتوای موفق بشوید، پیشنهاد می‌کنیم برای شروع سری به دوره بازاریابی محتوا منتوریکس بزنید.

چطور تیتری جذاب بنویسیم؟

اولین برخورد مخاطب با نوشته‌ی شما، از دریچه‌ی تیتر اتفاق می‌افتد. بنابراین باید سعی کنید تیتری کنجکاوانه بنویسید تا مخاطب را مجاب به خواندن آن بکند. شاید پیش خودتان بگویید این را که ما هم می‌دانیم اما چطور کنجکاوی مخاطب را قلقلک دهیم؟ منتوریکس به شما می‌آموزد چطور تیتر کنجکاوانه بنویسید و از چه ترفندهایی استفاده کنید تا به قلب و ذهن مخاطبان‌تان نفوذ کنید. 

اگر دوست دارید بیشتر در این مورد بخوانید، پیشنهاد می‌کنیم مطالب «کپی رایتینگ چیست و چگونه می‌توان یک کپی رایتر موفق شد؟» و «10 ترفند برای کپی رایتینگ» را هم مطالعه کنید.

شما می‌توانید با شرکت در دوره دیجیتال مارکتینگ منتوریکس، برای ورود به بازار کار آماده شوید. همچنین اگر برای کسب‌وکارتان نیاز به مشاوره بازاریابی اینترنتی دارید، با منتوریکس یک تماس استراتژیک داشته باشید.

اپول اسدی
اپول اسدی

اپول از اون مَلغمه‌های عجیب و غریبه. اسمِ عجیب و علایق عجیبی که به راحتی رویش نمی‌شه به دیگران بگه. ضمنا اپول مبتلا به سندروم "دل بی‌قرار داریم ما" هم هست. یعنی چند زبان بلده، چند تا ساز می‌زنه و چند تا رشته هم خونده. با این حال وقتی درباره معماری و رقصِ معاصر حرف می‌زنه، مثل طرفداران دو آتیشه ملوان انزلی رگ غیرتش به جوش می‌آد...

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف