با این کار جزو نفرات اول دوره GA4 منتوریکس هستید. با شما در ارتباط هستیم :)
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب الکترونیکی رایگان

برو مرحله بعدی
  • 1
  • 2
  • 3
دوست عزیز
برای ارسال کتاب به ایمیل و شماره موبایل شما نیاز داریم.
برو مرحله آخر
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب شما آماده است، دکمه دریافت لینک دانلود را بزنید.

لینک دانلود به شما ایمیل و پیامک شد.

چطور Conversion Tracking گوگل ادز را با تگ منیجر اجرا کنیم؟
علی شجاعی
علی شجاعی
13:35، 1399/04/07
چطور Conversion Tracking گوگل ادز را با تگ منیجر اجرا کنیم؟
1 رای    میانگین 5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

چطور Conversion Tracking گوگل ادز را با تگ منیجر اجرا کنیم؟


کانورژن (تبدیل – Conversion) هر فعالیت ارزشمندی است که کاربر روی سایت یا اپلیکیش شما انجام می‌دهد. کانورژن می‌تواند کلیک روی دکمه تماس، خرید، ثبت خبرنامه یا دانلود اپلیکیشن باشد. پس کانورژن لزوما به معنای خرید نیست. برای اینکه راجع به کانورژن یا تبدیل بیشتر بدانید، حتما مطلب نرخ تبدیل را در وبلاگ منتوریکس بخوانید و بعد از آن سراغ مطلب 12 راه افزایش نرخ تبدیل بروید.

پس متوجه شدیم که کانورژن چقدر برای کسب و کارهای آنلاین اهمیت دارد. به فرآیندی که برای بررسی و اندازه‌گیری کانورژن انجام می‌شود، کانورژن ترکینگ (Conversion Tracking) گفته می‌شود. از این طریق شما متوجه خواهید شد که چقدر فروش داشته‌اید، در چه بخش‌هایی موفق‌تر هستید یا اینکه از کمپین تبلیغاتی گوگل ادز چقدر نتیجه گرفته‌اید. در کانورژن ترکینگ باید به دقت همه جوانب را بررسی کنید و مطمئن باشید که کانورژن ترکینگ را به درستی ساخته‌اید. برای این کار لازم است که از یک سری ابزارهای جانبی استفاده کنید. گوگل تگ منیجر از بهترین ابزارهای دنیای دیجیتال مارکتینگ برای کانورژن ترکینگ است. با گوگل تگ منیجر شما می‌توانید کد اسنیپت برای هر کانورژن بسازید و آن را در سایت بگذارید: بدون اینکه نیازی به کمک از تیم فنی باشد یا تغییری در سورس سایت ایجاد شود.

کانورژن ترکینگ در گوگل ادز اهمیت ویژه‌ای دارد. وقتی که کمپین تبلیغاتی در گوگل ادز درست می‌کنیم باید به فکر بهینه‌سازی و پیدا کردن میزان تاثیرش هم بگردیم. مثلا فرض کنید که 100 دلار برای کمپین تبلیغاتی گوگل ادز می‌خواهید هزینه کنید و قرار است کلی مشتری به سایتتان بیاورید تا از شما خرید کنند. چطور باید بفهمید که کاربران بعد از کلیک روی تبلیغات گوگل ادز شما و ورود به سایت، خریدی داشته‌اند یا نه؟ اینجاست که نیاز به کانورژن ترکینگ (Conversion Tracking) دارید. با درست کردن کانورژن ترکینگ برای گوگل ادز می‌توانید میزان موفقیت کمپین را بررسی کنید. 

حالا چطور باید کانورژن ترکینگ را برای گوگل ادز بسازیم؟ راهش کمک گرفتن از گوگل تگ منیجر است. علی شجاعی در این ویدئوی آموزشی در منتوریکس به شما می‌گوید که چطور با استفاده از گوگل تگ منیجر، کانورژن ترکینگ گوگل ادز بسازید.

علی شجاعی
علی شجاعی

مدرس دیجیتال مارکتینگ

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف