با این کار جزو نفرات اول دوره GA4 منتوریکس هستید. با شما در ارتباط هستیم :)
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب الکترونیکی رایگان

برو مرحله بعدی
  • 1
  • 2
  • 3
دوست عزیز
برای ارسال کتاب به ایمیل و شماره موبایل شما نیاز داریم.
برو مرحله آخر
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب شما آماده است، دکمه دریافت لینک دانلود را بزنید.

لینک دانلود به شما ایمیل و پیامک شد.

خدمات سئو سایت پزشکی

تحریریه منتوریکس
تحریریه منتوریکس
23:19، 1402/04/07
خدمات سئو سایت پزشکی
1 رای    میانگین 5.0/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

خدمات سئو سایت پزشکی


بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) برای تمامی وب سایت‌ها از جمله سایت‌های پزشکی انجام می‌شود. حالا مردم نیاز دارند با بهترین پزشکان عمومی، متخصصان، جراحان، پزشکان زیبایی، دندانپزشکان و متخصصان تصویربرداری طبی آشنا شوند. از سوی دیگر پزشکانی که در کار خود مهارت، سابقه کار و تجربه بالایی دارند، می‌توانند از طریق خدمات سئو سایت پزشکی کلینیک خود را به بیماران معرفی کنند. اما چطور می‌توان میزان بازدیدکنندگان سایت را افزایش داد؟ چطور باید از الگوریتم‌های موتورهای جستجو برای بهبود رتبه سایت استفاده کرد؟ در اینجا ما قصد داریم به خدماتی که توسط منتوریکس برای افزایش بازدیدکنندگان سایت پزشکی انجام می‌شود، بپردازیم.

خدمات سئو سایت پزشکی چیست؟

وقتی از آمارهای تاثیر خدمات SEO روی وب سایت‌های پزشکی اطلاعات کافی داشته باشید، همین حالا برای بهبود رنک سایت خود تلاش می‌کند. طبق یک گزارش Milestone، 83% بیماران از طریق وب سایت‌های کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها، قرار ملاقات با پزشک خود را رزرو می‌کنند. این آمار از بیماران سایر کشورها بدست آمده و در ایران نیز در حال افزایش است. حالا شما برای شناخت بهترین پزشکان شهر خود، ابتدا به وب سایت‌هایی مراجعه می‌کنید که در مورد آن‌ها اظهار نظر شده است.

افزایش بازدیدکنندگان سایت پزشکی

افزایش بازدیدکنندگان سایت پزشکی 

از سوی دیگر وقتی بخواهید در مورد نمونه کارهای یک پزشک تحقیق کنید، وارد وب سایت او می‌شوید و در بخش گالری یا خدمات، جستجوهای لازم را انجام می‌دهید. همین عامل باعث ضرورت اجرای سئو سایت پزشکی می‌شود.

خدماتی هم که در این زمینه ارائه می‌شود به منظور ارتقا رتبه سایت در موتورهای جستجو صورت می‌گیرد. این خدمات شامل مجموعه کاملی از اقدامات است که به مرور زمان باعث افزایش تعداد بازدیدکنندگان و کاربران سایت می‌شود. برخی از مهم‌ترین اقداماتی که در آژانس‌هایی مثل منتوریکس ارائه می‌شود عبارتند از:

  • تحقق برای پیدا کردن کلمات کلیدی: در این نوع خدمات مرتبط با صنعت پزشکی (مختص به هر یک از شاخه‌ها از جمله پزشکی زیبایی، دندانپزشکی، دندانپزشکی زیبایی و...) با کمک ابزارهایی مثل کیورد پلنر،io، پیشنهادات گوگل و... کلمات کلیدی استخراج می‌شود.
  • ایجاد دسته‌بندی در سایت: کتگوری‌ یا دسته‌ها یکی دیگر از بخش‌ها مهم در SEO وب سایت است که توسط منتوریکس انجام می‌شود.
  • تهیه استراتژی محتوا: در این قسمت از خدمات سئو سایت پزشکی باید استراتژی شامل چیدن کورنر استون، پیلار و کلاسترها چیده شود و عناوین محتوا در آن قرار بگیرد.
  • استخراج تگ‌ها: برچسب‌ها بخش مهمی از سئو سایت پزشکی هستند که باید با توجه به دسته‌بندی‌ها استخراج شوند.
  • تولید محتوا: یکی دیگر از خدماتی که برای SEO سایت‌های پزشکی انجام می‌شود، تولید محتواست که مهم‌ترین بخش خدمات محسوب می‌شود. محتوا می‌تواند متنی، پادکست و یا ویدئویی باشد. همچنین این محتوا می‌تواند به صورت طراحی اینفوگرافی هم باشد.
  • اتصال سایت به ابزارهای سئو: ابزارهایی مثل گوگل سرچ کنسول و گوگل آنالتیکس یکی از دو ابزار مهم برای SEO هستند که بخشی از خدمات برای سئو وب سایت‌های پزشکی محسوب می‌شود.
  • لینک‌سازی داخلی و خارجی: یکی دیگر از خدماتی که به افزایش رتبه سایت کمک زیادی می‌کند، ایجاد لینک‌سازی بین صفحات و محتواهای سایت و دریافت بک لینک از سایت‌های خارجی است. این فرآیند به سئو داخلی و سئو خارجی سایت شما کمک می کند.

هزینه خدمات سئو سایت پزشکی

سئو یک پروسه پیچیده و با انواع خدمات است که توسط شرکت‌ها و فریلنسرها انجام می‌شود و نمی‌توان برای آن قیمت مشخصی را تعیین کرد. به طور کلی عوامل زیادی در تعیین دستمزد کارشناسان سئو تاثیر دارد که باید به موارد زیر اشاره کرد:

همکاری با شرکت خدمات سئو سایت پزشکی یا فریلنسرها؟

برخی از کارشناسان سئو بدون اینکه شرکت ثبت کرده باشند، به شکل شخصی و فریلنسری اقدام به سئو سایت می‌کنند. دستمزد این افراد پایین است و در مقابل شما نمی‌توانید به میزان مهارت، تجربه و اعتبار فرد اعتماد کنید. شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ نیز به طور اختصاصی در زمینه ارائه خدمات بهینه‌سازی سایت‌های پزشکی فعالیت دارند که براساس نمونه کارها، سابقه کار و مهارت کارشناسان آن می‌توانید برای بستن قرارداد همکاری اقدام کنید.

همکاری با شرکت خدمات سئو

همکاری با شرکت خدمات سئو 

نوع خدمات شرکت ارائه‌دهنده سئو

در مورد اینکه آژانس دیجیتال مارکتینگ چه نوع خدماتی را ارائه می‌دهد، بحث هزینه و دستمزد سئو متفاوت است. برخی از شرکت‌ها پکیج‌هایی را برای ارائه خدمات سئو سایت پزشکی ارائه می‌دهند و اغلب نام آن را پکیج طلایی، نقره‌ای و برنزی می‌گذارند. در هر یک از این پکیج‌ها خدمات متفاوتی برای سایت پزشکی انجام می‌شود و دستمزد و هزینه سئو نیز متفاوت است.

برای مثال در پکیج‌های طلایی به طور کامل سئو به شکل حرفه‌ای انجام و تمامی سئو کلاه سفید روی وب سایت پیاده می‌شود. به همین دلیل همیشه این نوع پکیج‌ها گرانتر است.

هزینه‌های دریافت بک لینک و رپورتاژ

یکی از خدمات سئو وب سایت پزشکی از جمله منتوریکس دریافت بک لینک‌هاست که به ارتقا رنک سایت کمک زیادی می‌کند. قرار دادن بنر در سایت‌های پربازدید و انتشار رپورتاژ رایج‌ترین روش دریافت بک لینک است که هزینه آن برحسب اعتبار سایت میزبان متفاوت است. برای مثال وقتی آژانس دیجیتال مارکتینگ رپورتاژ سایت پزشکی را در یک سایت معروف با رنک بالا قرار می‌دهد، هزینه بیشتری پرداخت می‌کند. در عین حال تاثیر بیشتری در قدرت سایت شما خواهد داشت.

میزان تخصص کارشناسان سئو در ارائه خدمات

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار روی هزینه خدمات سئو سایت پزشکی به میزان تخصص و مهارت شرکت دیجیتال مارکتینگ و کارشناس سئو بستگی دارد. برای مثال اگر در این شرکت یک گرافیست به شکل حرفه‌ای تصاویر سایت پزشکی را طراحی می‌کند و سپس کارشناس سئو آن‌ها را در سایت قرار می‌دهد، مطمئنا بر روی دستمزد و قیمت سئو سایت پزشکی تاثیر زیادی دارد.

مدت زمان سئو سایت های پزشکی

اگر شما با یک آژانس دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای قرارداد همکاری امضا کنید، حداقل زمان بهبود رتبه سایت شما را 6 ماه در نظر می‌گیرند. کارشناسان حرفه‌ای SEO خوب می‌دانند که برای بالا آمدن یک سایت حداقل به شش ماه زمان نیاز دارند و گاهی نیز ممکن است بر حسب موضوع سایت، مدت زمان سئو تا یک سال افزایش پیدا کند.

منتوریکس به عنوان یکی از آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ مدت زمان ارتقا سایت و افزایش بازدیدکنندگان را برحسب سختی کلمات کلیدی، آنالیز رقبا و وضعیت فعلی سایت در همان ابتدا به شما اعلام می‌کند.

فراموش نکنید برای اینکه رنک یک سایت بهبود پیدا کند، میزان تخصص، پیگیری‌ها و نحوه ارائه خدمات سئو سایت پزشکی نیز اهمیت زیادی دارد. به طوری که سهل‌انگاری، کم کاری و یا بی‌توجهی به ارائه خدمات می‌تواند مدت زمان سئو سایت را از یک سال طولانی‌تر کند و حتی شما هیچ‌گاه نتیجه‌ای از همکاری خود دریافت نکنید.

تحقیق درست کلمات کلیدی با ایمپرشن بالا، بهینه کردن URLها، برطرف کردن ارورهای سایت (از جمله 404)، تولید محتوای اصولی و کاربرپسند، دریافت بک لینک و پیش رفتن بر طبق استراتژی محتوا از جمله راه‌هایی است که سرعت سئو سایت پزشکی را افزایش می‌دهد.

خدمات سئو منتوریکس برای سایت های پزشکی

این روزها کلینیک‌های پزشکی در شهرهای مختلف به فکر طراحی سایت و SEO افتاده‌اند. کافیست یکی از تخصص‌های پزشکی را در گوگل سرچ کنید تا متوجه شوید چه تعداد وب سایت در این زمینه کار می‌کند. برای مثال کلینیک‌های پزشکی جراحی زیبایی و دندانپزشکی زیبایی از جمله وب سایت‌های با رقابت بالا هستند که بهبود رنک سایت آن‌ها کمی دشوار است.

خدمات سئو

خدمات سئو

با این حال اگر از خدمات یک شرکت دیجیتال مارکتینگ حرفه‌ای استفاده کنید، می‌توان امیدوار بود که در مدت زمان کوتاه تعداد بازدیدهای خود را افزایش دهید. منتوریکس به عنوان یکی از این شرکت‌ها خدمات متنوعی را برای سایت پزشکی شما ارائه می‌دهد که عبارتند از:

پیدا کردن عبارت‌های جستجو برحسب نیاز کاربران

یکی از خدماتی که توسط این شرکت ارائه می‌شود، بررسی کلمات کلیدی و عبارت‌هایی است که مردم از طریق آن، متخصصان پزشکی را پیدا می‌کنند. ضمن اینکه در هر تخصص و شاخه پزشکی و دندانپزشکی این عبارت‌ها متفاوت است. برای مثال برای کلینیک‌های پوست و مو عبارت‌هایی مثل «کاشت مو»، «تزریق ژل»، «بهترین فیلر لب» و.... توسط کاربران بیشتر جستجو می شود.

در حالی که برای کلینیک دندانپزشکی عبارت‌های دیگری مثل «ترمیم دندان»، «هزینه کاشت دندان»، «عوارض ایمپلنت دندان» و... کاربرد دارد.

در منتوریکس تلاش می‌شود متناسب با موضوع کلینیک و خدمات پزشکی، عبارت‌های جستجو برحسب نیاز کاربران استخراج شود.

تولید محتوای سئو شده

یکی از مهم‌ترین بخش‌های خدمات سئو سایت پزشکی شامل تولید محتواست که باید کاملا به روز، علمی، کاربرپسند و سئوشده باشد. اکنون سایت‌های زیادی وجود دارد که محتواهای متنوعی را با هدف جذب کاربران بیشتر ارائه می‌دهند. اما منتوریکس به محتواهایی می‌اندیشد که کاربر به آن نیاز داشته و از سایر سایت‌ها متمایز باشد. از سوی دیگر اورجینال بودن محتوا و رعایت اصول SEO در آن‌ها اهمیت زیادی دارد که این شرکت به طور کامل به آن توجه دارد.

آنالیز رقبا

تجزیه و تحلیل وب سایت رقبا یکی دیگر از اقداماتی است که توسط این شرکت برای وب سایت شما انجام می‌شود. برای اینکه در همان ابتدای راه بدانید کاربران بیشتر به چه خدماتی علاقمند هستند، چه عبارت‌هایی را جستجو می‌کنند و نحوه عامل آن‌ها در سایت پزشکی چگونه است، به آنالیز رقبا نیاز دارید که از طریق ابزارهای مخصوص انجام می‌شود.

تمرکز بر کسب رتبه EAT بالا

اگرچه کلمات کلیدی برای سایت اهمیت زیادی دارند، اما درست مثل نوک کوه یخ در SEO هستند و موتورهای جستجو مثل گوگل، قوانین دیگری مثل EAT را دارند. این قانون تاثیر زیادی روی رتبه‌بندی صفحه شما دارد. EAT مخفف Expertise، Authoritativeness و Trustworthiness (تخصص، اقتدار و امانت) و یکی از مهم‌ترین راه‌های افزایش بازدیدهاست. اما چطور متریکس چطور این قوانین را روی سایت شما پیاده می‌کند؟

حالا گوگل تخصص زیادی در پیدا کردن پاسخ مناسب برای کاربران را دارد و اگر محتواهای شما همین کار را انجام دهند، شانس بیشتری برای قرار گرفتن در SERP را خواهید داشت. درک این سیستم برای سایت‌های پزشکی اهمیت زیادی دارد و اگر بخواهید نمره بیشتری در EAT برای سایت خود بدست آورید، محتوای سایت شما باید توسط افرادی تهیه شود که دانش پزشکی داشته باشند. در منتوریکس تلاش می‌شود بهترین و جدیدترین محتواها در سایت قرار بگیرد.

تکمیل صفحه Google My Business

یکی دیگر از خدمات سئو سایت پزشکی که توسط منتوریکس ارائه می‌شود، بهبود سئو بدون دست زدن به سایت و تکمیل صفحه Google My Business است. شاید به نظر شما کار ساده‌اید باشد، اما این خدمات شرکت می‌تواند نحوه تجربه کاربران از تجارت آنلاین سایت پزشکی شما را تغییر دهد.

از سوی دیگر وقتی کاربران به دنبال نزدیک‌ترین کلینیک‌ها هستند، سئو محلی اهمیت زیادی پیدا می‌کند که از طریق Google My Business می‌توان آن را اجرا کرد و نتایج بهتری بگیرید.

پروژه های سئو انجام شده از سایت های پزشکی

4 نمونه از سایت‌های پزشکی که توسط منتوریکس سئو شده‌اند، عبارتند از:

  • کلینیک زیبایی دکتر فرد
  • مدرسه زیبایی آدینا
  • وبسایت الکتروفارمد (تولیدکننده تجهیزات آزمایشگاه داروسازی مانند دستگاه تست حلالیت قرص)
  • وبسایت دارودراگ

داستان موفقیت سئو سایت دارودراگ را در اینجا بخوانید.

پروژه های سئویی پزشکی

پروژه‌های سئویی پزشکی

در هر یک از این سایت‌ها کلمات و عبارت‌هایی به صفحه اول گوگل آمده که باعث افزایش تعداد بازدیدهای این سایت‌ها شده است. از جمله می‌توان به کلمه «تزریق ژل و فیلر»، «مزونیدلینگ»،«پر کردن گودی خط خنده» و... در سایت کلینیک زیبایی دکتر فرد اشاره کرد که صفحه اول گوگل قرار دارد.

سخن پایانی

برای دریافت خدمات سئو سایت پزشکی باید به سراغ افراد متخصص، متعهد و کاربلد بروید که با مسئولیت‌پذیری بتوانند سایت شما را در حداقل مدت 6 ماه به نتایج موثر برسانند. منتوریکس از جمله آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ ارائه دهنده خدمات SEO است که با توجه به رقبا، خدمات خود را ارائه می‌دهد. مشخص بودن آینده سایت و ارائه گزارشات مداوم از عملکرد ماهیانه یکی از خدمات منتوریکس است.

سوالات متداول

در ادامه، سوالات مرتبط با سئو سایت پزشکی و دارویی را بخوانید.

سئو سایت پزشکی چقدر طول میکشد؟

با توجه به میزان تخصص، مهارت و اقدامات و خدمات سئو سایت پزشکی روی سایت، مدت زمان بهبود رتبه سایت بین 6 تا 24 ماه طول می‌کشد.

هزینه SEO سایت پزشکی چقدر است؟

میزان دستمزد سئو سایت‌های پزشکی به موضوع سایت و تخصص پزشکی بستگی دارد. هر چقدر که کلمات و عبارت‌های مورد نظر سخت‌تر باشد (برای مثال هزینه تزریق ژل، کاشت مو و...) دستمزد و هزینه سئو سایت پزشکی بیشتر می‌شود.

چطور شرکت ارائه دهنده خدمات SEO سایت پزشکی را پیدا کنیم؟

برای انتخاب بهترین شرکت ارائه‌دهنده خدمات سئو وب سایت پزشکی باید میزان مهارت و تخصص شرکت را بررسی کنید. همچنین نمونه کارهای قبلی در زمینه پزشکی را از این شرکت بخواهید.

تحریریه منتوریکس
تحریریه منتوریکس

این مطلب توسط اعضای تیم منتوریکس تهیه و گردآوری شده است.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف