با این کار جزو نفرات اول دوره GA4 منتوریکس هستید. با شما در ارتباط هستیم :)
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب الکترونیکی رایگان

برو مرحله بعدی
  • 1
  • 2
  • 3
دوست عزیز
برای ارسال کتاب به ایمیل و شماره موبایل شما نیاز داریم.
برو مرحله آخر
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب شما آماده است، دکمه دریافت لینک دانلود را بزنید.

لینک دانلود به شما ایمیل و پیامک شد.

خدمات سئو سایت شرکتی
تحریریه منتوریکس
تحریریه منتوریکس
21:43، 1402/04/04
خدمات سئو سایت شرکتی
1 رای    میانگین 5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

خدمات سئو سایت شرکتی


اگر یک سایت شرکتی دارید و می‌خواهید تعداد بازدیدهای آن را افزایش دهید، اولین اقدام، پیدا کردن یک شرکت در زمینه مشاوره دیجیتال مارکتینگ ارائه دهنده خدمات سئو سایت شرکتی است. البته این شرکت باید مهارت، تخصص و تجربه کافی برای SEO این نوع سایت‌ها را داشته باشد. اگر می‌خواهید تعداد بازدیدها و میزان ترافیک سایت شرکتی خود را افزایش دهید، آشنایی با خدمات منتوریکس می‌تواند کمک زیادی به شما کند.

خدمات سئو سایت شرکتی چیست؟

برای اینکه رنک سایت در موتورهای جستجو بهبود پیدا کند، باید مجموعه‌ای از خدمات را بر روی سایت خود اجرا کنید. بهترین شرکت‌های ارائه دهنده خدمات سئو مجموعه‌ کاملی از این اقدامات را روی سایت شما اجرا می‌کنند که عبارتند از:

سئو سایت شرکتی

سئو سایت شرکتی

خدمات سئو محلی (Local SEO)

اگر مشتریان کسب و کار شما در یک منطقه خاص قرار دارند و یا اغلب از نزدیک‌ترین شرکت‌ها خدمات دریافت می‌کنند، انجام سئو محلی بر روی وب سایت ضرورت دارد. در این صورت مشتریان هدفمند وارد وب سایت می‌شوند که شانس فروش شما را افزایش می‌دهند.

خدمات سئو تجارت الکترونیک

اگر یک فروشگاه اینترنتی دارد و می‌خواهید فروش آنلاین خود را افزایش دهید و تعداد مشتریان بیشتری داشته باشید، منتوریکس از جمله شرکت‌های ارائه دهنده SEO است که می‌تواند این قابلیت را بر روی سایت شما اجرا کند. بسیاری از شرکت‌ها می‌خواهند به طور مستقیم با مشتریان خدمات یا محصولات خود ارتباط برقرار کنند که قطعا سایت آن‌ها به سئو نیاز دارد.

خدمات سئوی صوتی

اکنون بسیاری از کاربران از قابلیت جستجوی صوتی مرورگرها استفاده می‌کنند. گوگل به عنوان یکی از پرکاربردترین موتورهای جستجو، اکنون این قابلیت را گسترش داده است و کاربران نیز از آن استقبال کرده‌اند. همین موضوع خدمات سئو صوتی سایت شرکتی را ضروری می‌کند. متروبیکس این خدمات را متناسب با زبان محاوره‌ای و کلمات کلیدی که کاربران جستجو می‌کنند، انجام می‌دهد.

آنالیز دوره‌ای وب سایت

حتی زمانی که همه چیز بر وفق مرادتان پیش می‌رود و تصور می‌کنید همه چیز درست است، ممکن است سایت با مشکلاتی روبرو شود. منتوریکس از جمله شرکت‌هایی است که به شکل دوره‌ای سایت شما را آنالیز می‌کند تا در صورت وجود هرگونه مشکل، آن را برطرف کند.

آنالیز دوره‌ای

آنالیز دوره‌ای 

برای مثال ایجاد لینک‌های شکسته و 404 یکی از مشکلاتی است که برای اغلب سایت‌ها (به دلیل تغییر مسیر URLها) ایجاد می‌شود. منتوریکس از طریق ابزار گوگل سرچ کنسول می‌تواند این لینک‌ها را پیدا کرده و آن‌ها را درست کند. همچنین در صورتی که رقبا برای ضربه زدن به سایت شما، از لینک‌های مخرب استفاده کنند، منتوریکس می‌تواند از طریق URLVoid آن‌ها را پیدا و برطرف کند.

هزینه خدمات سئو سایت شرکتی

در وب سایت‌های مختلف دستمزدهای متفاوتی هم برای بهینه سازی دریافت می‌شود. به طور کلی دستمزدی که بابت انجام SEO سایت شرکت پرداخت می‌شود، به چندین عامل بستگی دارد که عبارتند از:

میزان تخصص شرکت ارائه دهنده خدمات سئو

شما می‌توانید برای بهینه سازی سایت شرکتی خود از یک فرد یا یک شرکت کمک بگیرید. عموما افراد وقتی به صورت شخصی سئو کار می‌کنند، دستمزد کمتری دریافت می‌کنند. اما در مقابل هیچ تضمینی برای ارائه خدمات باکیفیت و دریافت نتیجه موثر وجود ندارد. اما منتوریکس به عنوان یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات SEO با ارائه رزومه، سوابق کار و نمونه‌های موفق به شما اطمینان می‌دهد که در کار خود تخصص و تعهد کافی را دارد.

میزان خدمات برای بهینه سازی سایت شرکتی

برای SEO سایت‌های شرکتی خدمات متنوعی ارائه می‌شود که تعداد و نوع آن‌ها روی هزینه خدمات سئو سایت شرکتی تاثیر زیادی دارد. برای مثال برخی از شرکت‌ها هزینه دریافت بک لینک و رپورتاژ را برعهده می‌گیرند و به همین دلیل دستمزد بیشتری دریافت می‌کنند. اما برخی دیگر فقط حقوق خود را محاسبه کرده و برای دریافت بک لینک، فاکتور تهیه می‌کنند تا کارفرما هزینه آن را پرداخت کند.

خدمات برای بهینه‌سازی سایت

همچنین برخی شرکت‌ها مدت زمان بیشتری برای بهینه سازی سایت زمان صرف می‌کنند تا در مدت زمان کوتاه‌تر به نتیجه مطلوب برسند. در نتیجه میزان دستمزد بالاتری هم طلب می‌کنند. برای مثال ممکن است هر روز تعدادی محتوا در سایت قرار دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است به انتشار یک محتوا در هفته اکتفا کنند.

تعداد رقبای سایت شرکتی

شرکت‌ها و کسب و کارهای مختلف در زمینه‌های مختلفی کار می‌کنند که موضوع فعالیت برخی از آن‌ها عمومی‌تر و رایج است. به همین دلیل تعداد رقبای آن‌ها همیشه بالاست. یک مثال ساده در مورد شرکت‌های تولیدکننده لوازم آرایشی و بهداشتی است که تعداد رقبای آن‌ها تقریبا بالاست. همچنین می‌توان به شرکت‌هایی که در زمینه مهاجرت فعالیت دارند، اشاره کنیم که به دلیل بالا بودن رقبا، سئو سایت آن‌ها تقریبا دشوار است.

به همین دلیل هزینه بهینه سازی این وب سایت‌ها بیشتر از سایت‌هایی که رقیب کمتری دارند، محاسبه می‌شود.

سختی کلمات کلیدی

به طور کلی کلمات کلیدی برای سئو سایت‌های شرکتی شامل دو نوع کلمات Tranc Action (تجاری) و کلمات کلیدی Informational (اطلاعاتی) است. کلمات کلیدی تجاری به طور مستقیم با مشتریان در ارتباط است و باعث افزایش تعداد مشتریان کسب و کار می‌شود. به همین دلیل رقابت زیادی بین این کلمات وجود دارد و بردن آن‌ها در صفحه اول نتایج جستجو تقریبا دشوار است. به همین دلیل اگر تعداد کلماتی که سایت شرکتی به آن‌ها نیاز دارد، جز ترنس اکشن‌ها باشد، هزینه خدمات سئو سایت شرکتی بیشتر خواهد بود.

تولید محتوا برای سایت

برخی از شرکت‌ها برای SEO سایت، پروژه تولید محتوا را نیز برعهده می‌گیرند و به همین دلیل دستمزد آن‌ها بالاتر است. در حالی که برخی دیگر از شرکت‌ها، سئو بدون تولید محتوا را ارائه می‌دهند و این بخش را برعهده کارفرما می‌گذارند. منتوریکس از جمله شرکت‌هایی است که سئو و تولید محتوا را با هم انجام می‌دهد تا کارها نظم بیشتری داشته باشد.

مدت زمان سئو سایت‌های شرکتی

زمان به بار نشستن تلاش‌ها برای سئو سایت حداقل 6 ماه است و گاهی تا دو سال طول می‌کشد تا سایت به نتیجه دلخواه برسد. کارشناسان منتوریکس معتقدند اگر کارشناسان سئو روی کار خود تعهد داشته باشند و با مسئولیت‌پذیری خدمات SEO را ارائه دهند، می‌توان انتظار داشت در همان سال اول نتایج رضایت‌بخشی را دریافت کرد.

اما به طور کلی عواملی که روی مدت زمان بهینه‌سازی سایت‌های شرکتی موثر است، عبارتند از:

  • میزان سختی کلمات کلیدی
  • میزان مهارت کارشناس سئو
  • هزینه برای دریافت بک لینک‌های قدرتمند
  • کیفیت محتواها و میزان تعهد کارشناسان تولید محتوا

منتوریکس از جمله شرکت‌هایی است که تلاش می‌کند وب سایت‌ها را در کمترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب برساند و نمودار سرچ کنسول سایت حالت تصاعدی پیدا کند.

یک نکته مهم در به بار نشستن خدمات SEO، توجه به تغییراتی است که توسط موتورهای جستجو دریافت می‌شود. به طور کلی این مرورگرها به دلیل اینکه نمی‌خواهند الگوریتم‌ها و قوانین آن‌ها افشا شود و به دنبال حفظ امنیت هستند، بعد از هر تلاش و تغییر روی سایت، به مدت حداقل 2 – 3 ماه بعد نتایج را نشان می‌دهند. برای مثال اگر برای سایت بک لینک دریافت می‌کنید، بعد از حداقل 6 ماه نتایج آن روی ترافیک سایت مشخص می‌شود.

خدمات سئو منتوریکس برای سایت های شرکتی

این شرکت با داشتن نمونه کارهای موفق تلاش می‌کند تا بهترین نتایج را برای سایت‌های مختلف شرکتی بدست آورد. از آنجا که قوانین و الگوریتم‌های موتورهای جستجو در طی دوره‌های زمانی، تغییر می‌کند، منتوریکس توجه ویژه‌ای به این موضوع دارد. به طوری که دانش سئو سایت در این شرکت به طور مداوم به روزرسانی می‌شود.

اما آنچه که در این شرکت برای بهبود رنک سایت‌های شرکتی ارائه ارائه می‌شود، مجموعه کاملی از انواع خدمات بهینه سازی است و عبارتند از:

استخراج کلمات کلیدی

یکی از مهم‌ترین خدمات این شرکت، پیدا کردن عبارت‌های جستجوست که توسط کاربران در مرورگرها دنبال می‌شود. در واقع این عبارت‌ها و کلمات همه چیزی است که کاربران به دنبال آن هستند. قبل از تولید محتوا باید بدانید در مورد چه چیزی باید بنویسید و چه عبارت‌ها و کلماتی را در محتوا به کار ببرید.

تحلیل وب سایت رقبا

برای اینکه بدانید چطور باید سایت شرکتی را مدیریت و بهینه‌سازی کنید، ابتدا به آنالیز سایت‌های رقیب نیاز دارید. یکی از خدمات منتوریکس استفاده از ابزارهایی مثل Ahrefs است تا بتوان کلمات کلیدی با ایمپرشن بالا، صفحات پربازدید، کتگوری‌ها، برچسب، نوع استفاده از کلمات کلیدی و... در سایت رقبا را بررسی کرد.

تولید محتوای استاندارد و باکیفیت

یکی از مهم‌ترین خدمات سئو سایت شرکتی که توسط کارشناسان سئو ارائه می‌شود، تولید محتوای باکیفیت است. اکنون تبلیغات در گوگل بیش از هر زمان دیگری بر روی ارزشمند بودن جملات و کلمات در متن توجه دارد. از سوی دیگر محتوا می‌تواند در قالب ویدئو، تصویر، پادکست و یا متن ارائه شود.

در منتوریکس تلاش می‌شود با توجه به نوع محتوای رقبا، برای شما نیز پروسه تولید محتوا انجام شود. در جایی که به ویدئو نیاز دارید، آن را به شکل حرفه‌ای تولید کند و در سایت قرار دهد. محتوای پادشاه است و هر سایت شرکتی به بهترین نوع آن نیاز دارد.

ارائه گزارشات ماهیانه سایت شرکتی

سایت‌هایی که سئو می‌شوند، در طی این فرآیند به گزارشات دقیق نیاز دارند. منتوریکس برای تهیه گزارش از ابزارهایی مثل گوگل آنالتیکس و سرچ کنسول استفاده می‌کند. این شرکت هر ماه گزارشات دقیقی را از عملکرد وب سایت طی 30 روز اخیر را ارائه می‌دهد. در پایان هر ماه می‌توانید متوجه شوید که سایت شما از نظر نرخ بونس ریت، تعداد بازدیدهای سایت، صفحات و بلک لینک‌های ایندکس شده و... در چه موقعیتی قرار دارد و در آینده به کجا ختم می‌شود.

ارائه گزارشات ماهیانه

ارائه گزارشات ماهیانه

ایجاد کمپین‌های رپورتاژ

بخشی از پروسه SEO سایت‌های شرکتی به دریافت بک لینک اختصاص دارد. وقتی منتوریکس با کمک ابزارهای تحلیل، سایت رقبای شما را آنالیز می‌کند، متوجه می‌شود برای برخی از کلمات کلیدی مورد نظر رپورتاژها را در کدام سایت‌ها قرار داده است. سپس کمپین رپورتاژ برای سئو خارجی، را تشکیل می‌دهد و در چند ماه آینده می‌توانید منتظر دریافت نتایج این کمپین بمانید.

پروژه های سئو انجام شده از سایت های شرکتی

از جمله شرکت‌هایی که از منتوریکس خدمات سئو سایت دریافت می‌کنند، می‌توان به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ستاره ونک
  • حسابداران خبره
  • تکنولایف
  • موسسه مهاجرتی MTC

در هر یک از این سایت‌ها تعداد زیادی از کلمات و عبارت مورد نظر کاربران به صفحه نخست نتایج جستجو آمده است. روند رو به رشد سایت نیز در نمودار سرچ کنسول به خوبی قابل مشاهده است. در صورتی که بخواهید با منتوریکس برای سئو سایت شرکتی خود همکاری کنید، بهتر است برای اطلاع از میزان رشد و کلمات کلیدی که در صفحه اول نتایج جستجو قرار دارند، نمونه کار را در قالب فایل PDF درخواست کنید.

برای آشنایی با تجربه ما در سئو سایت‌های شرکتی شما‌ را دعوت به خواندن داستان موفقیت الیت می‌کنیم:

در آخر

سئو و بهینه سازی نرخ تبدیل سایت یک مبحث بسیار گسترده است که هر چند وقت یکبار در آن تغییراتی ایجاد می‌شود. همین موضوع برخی از کارفرماها را برای راه‌اندازی وب سایت و SEO آن دچار تردید می‌کند. از یکسو دستمزدهای سئو بالاست و از سوی دیگر برخی از شرکت‌ها نسبت برای رشد سریع سایت خود عجولانه رفتار می‌کنند. در حالی که اگر نمونه‌ کارها و میزان سابقه و تجربه یک شرکت دیجیتال مارکتینگ را بسنجید، متوجه می‌شوید همه چیز می‌تواند به نفع شما تمام شود.

سرمایه‌گذاری برای دریافت خدمات سئو سایت شرکتی همیشه به نفع کسب و کارها بوده و نرخ بازگشت سرمایه آن رضایت بخش است. اکنون برندهای زیادی در حال فعالیت در موتورهای جستجو هستند و از طریق SEO توانسته‌اند به شهرت برسند.

سوالات متداول

در ادامه سوالات متداول درباره سئو سایت های شرکتی را می‌خوانید. 

چقدر طول میکشد تا سئو سایت شرکتی به نتیجه برسد؟

میزان سختی کلمات کلیدی و تعداد رقبا یکی از عوامل تعیین کننده سرعت رشد یک سایت است. همچنین میزان تخصص و مهارت کارشناس سئو نیز در تعیین زمان رشد سایت تاثیر زیادی دارد. اما به طور کلی بین 6 تا 24 ماه سئو یک سایت طول می‌کشد.

هزینه SEO سایت شرکتی چقدر است؟

نوع خدماتی که برای سئو دریافت می‌کنید و میزان مهارت، مسئولیت پذیری و تلاش کارشناس سئو می‌تواند یک معیار تعیین‌کننده در تعیین هزینه‌های خدمات سئو باشد.

آیا میتوان یک کارشناس سئو در درون شرکت استخدام کرد؟

از آنجا که پروسه سئو سایت شرکتی در ابتدا به تلاش زیادی نیاز دارد و به محض به بار نشستن تلاش‌ها، میزان کار کم می‌شود، استخدام یک نیرو برای این کار زیاده‌روی در هزینه‌هاست.

بهترین شرکت ارائهدهنده خدمات سئو سایت شرکتی چه ویژگیهایی دارد؟

داشتن اطلاعات به روز و علمی از آخرین بروزرسانی‌ها و تغییرات الگوریتم‌های گوگل، داشتن حس مسئولیت‌پذیری و تعهد در کار جز ویژگی‌های مهم یک شرکت سئوکار است.

تحریریه منتوریکس
تحریریه منتوریکس

این مطلب توسط اعضای تیم منتوریکس تهیه و گردآوری شده است.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف