با این کار جزو نفرات اول دوره GA4 منتوریکس هستید. با شما در ارتباط هستیم :)
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب الکترونیکی رایگان

برو مرحله بعدی
  • 1
  • 2
  • 3
دوست عزیز
برای ارسال کتاب به ایمیل و شماره موبایل شما نیاز داریم.
برو مرحله آخر
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب شما آماده است، دکمه دریافت لینک دانلود را بزنید.

لینک دانلود به شما ایمیل و پیامک شد.

آپدیت خرداد 1401

آموزش طراحی پیج اینستاگرام {براساس تجربه شخصی}

شیما تیموری
شیما تیموری
10:07، 1400/10/02
آموزش طراحی پیج اینستاگرام {براساس تجربه شخصی}
3 رای    میانگین 3.7/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!
آپدیت خرداد 1401

آموزش طراحی پیج اینستاگرام {براساس تجربه شخصی}


دنبال آموزشی جامع و کامل برای طراحی پیج اینستاگرام هستید؟ شاید فریلنسر باشید یا اینکه به عنوان کارشناس شبکه اجتماعی مشغول کار هستید. در هر صورت، ساخت و تدوین تم اینستاگرام کار زمان‌بر و به ظاهر ترسناکی است. از کجا باید بفهمیم که چه نوع طراحی به صفحه اینستاگرام ما می‌خورد؟ این مطلب برای پیدا کردن همین سوال نوشته شده. با منتوریکس همراه باشید.

«چطور برای صفحه اینستاگرام، پست طراحی کنم؟ از کجا استانداردی برای طراحی پیج اینستاگرام شرکت پیدا کنم؟ چطور نیازها، اهداف و انواع موضوعات پست‌های صفحه اینستاگرام منتوریکس را براساس قالب استاندارد اینستاگرام پیاده‌سازی کنم؟» این 3 سوال اصلی، هفته‌ها ذهنم را درگیر کرد. شب و روز به فکر طراحی پیج اینستاگرام منتوریکس بودم و متاسفانه به نتیجه دلخواهی هم نمی‌رسیدم. چندین ساعت جلسه همفکری درباره پست‌های اینستاگرام، نظرسنجی از بچه‌های تیم منتوریکس، بررسی صفحه‌های اینستاگرام رقبا و دیجیتال مارکترهای خارجی و ایرانی و خواندن مقالات انگلیسی برای طراحی صفحات اینستاگرام به جایی نرسیده بود. البته بعدها فهمیدم که تمامی این فعالیت‌ها نتیجه داده بود. این را زمانی متوجه شدم که فایل نهایی استاندارد سازی و دستورالعمل طراحی پیج اینستاگرام منتوریکس را آماده کردم. در این لحظه بود که فهمیدم چکیده تمامی آن جلسات و هم‌فکری‌ها در این دستورالعمل قابل مشاهده است.

من شیما تیموری هستم، کارشناس گوگل ادز تیم منتوریکس و در حال حاضر ادمین صفحه اینستاگرام منتوریکس. در این مطلب می‌خواهم از تجربه‌ی ساخت و طراحی پیج اینستاگرام منتوریکس براساس اهداف و نیازهای منتوریکس بگویم. این مطلب برای اشخاصی مناسب است که می‌خواهند تم اینستاگرام بیزنسی یا شخصی طراحی کنند و هنوز نمی‌دانند از کجا شروع کنند و به چه نکاتی توجه کنند.

چرا طراحی پیج اینستاگرام مهم است؟

پیج اینستاگرام درست مثل ویترین مغازه است. فرقی ندارد کاربران اینستاگرامی از چه قشر و سن و سالی باشند، در هر صورت تم کلی صفحه اینستاگرام شما برایشان مهم خواهد بود. هر کاربری، به محض ورود به صفحه اینستاگرام شما، نظری کلی به صفحه می‌اندازند. اگر تیتر پست‌ها، شیوه چینش پست‌ها، طراحی قالب‌ها و به طور کلی محتوای صفحه برایش جذابیت داشت، تصمیم می‌گیرد که در صفحه بماند و چرخی بزند. به خاطر همین است که در طراحی پیج اینستاگرام باید دقت و حساسیت به خرج دهیم.

اینستاگرام در جامعه‌ی ایرانی پلتفرم شبکه اجتماعی محبوبی است و ویژگی‌های قدرتمندی برای ارائه محصولات و خدمات دارد. به همین دلیل، بیشتر شرکت‌های بزرگ و کوچک صفحه‌ای اینستاگرامی دارند تا از طریق آن به رشد کسب و کار آنلاین خودشان کمک کنند. شما هم باید در جایی حضور داشته باشید که مخاطبان موردنظرتان (پرسونای مشتری) هم در آنجا هستند و از طرف دیگر رقبای‌تان هم مغازه‌ای (صفحه اینستاگرام) در آن دارند. اما اینکه چطور صفحه اینستاگرامی را براساس نیازها و اهداف بیزنسی یا شخصی‌تان طراحی کنید، کار را کمی پیچیده خواهد کرد. این پیچیدگی مخصوصا در ابتدای کار بیشتر به چشم می‌آید.

برای همین تصمیم گرفتم که از «ب بسم الله» شروع کنم. یعنی یک مرحله قبل از شروع طراحی پیج اینستاگرام: استراتژی صفحه اینستاگرام و هویت آن که شامل تشخیص نیازها، اهداف، خصوصیات شخصیتی صفحه (کاراکتر یا پرسونای صفحه)، نوع محتوا و شیوه ارائه آن می‌شود. بعد از مشخص شدن استراتژی، سراغ طراحی گرافیک پیج اینستاگرام یا ایجاد تم صفحه اینستاگرام می‌رویم.

بیشتر بخوانید: آموزش جامع اینستاگرام

استراتژی پیج اینستاگرام

همانطور که گفتم، باید از چرایی و دلیل اصلی داشتن پیج اینستاگرام بگوییم. پاسخ به چند سوال مهم به ما کمک می‌کند که استراتژی صفحه اینستاگرام را مشخص کنیم.

در استراتژی اینستاگرام ما باید برنامه‌ریزی و مدیری منابع را یاد بگیریم، دلیل استفاده از اینستاگرام برای کسب و کارمان را مشخص کنیم، نحوه پیاده‌سازی ایده‌ها و محتواها را مشخص کنیم و از طرف دیگر تعیین کنیم که چطور این تغییرات را باید بررسی و ارزیابی کنیم و از داده‌های اینستاگرام گزارش بگیریم تا به سمت نتیجه بهتر حرکت کینم. در استراتژی اینستاگرام ما می‌خواهیم با توجه به نیازها و اهداف‌مان، بهترین نتیجه را از صفحه اینستاگرام بگیریم. حالا این نتیجه چه چیزی است؟ برای بعضی صفحات، افزایش آگاهی از برند مهم است و برای بعضی دیگر افزایش فالوئر یا فروش. نتیجه مورد نظر به ما کمک می‌کند که استراتژی درستی برای صفحه اینستاگرام بچینیم.

مثلا ما در منتوریکس با سوال‌های زیر به استراتژی صفحه اینستاگرام‌مان رسیدیم:

1- چرا باید در اینستاگرام صفحه داشته باشیم؟

جواب‌هایی که در جلسات گفتیم زیاد و پراکنده بودند. مثلا افزایش آگاهی از برند منتوریکس، ایجاد جامعه‌ای خودمانی برای دیجیتال مارکترها، فروش دوره‌ها، آموزش و معرفی خدمات منتوریکس از دلایل حضور ما در اینستاگرام است. اما از میان این همه دلیل، باید چندتایشان را حذف می‌کردیم تا به تمرکز برسیم.

2- دنبال چه فالوئرهایی هستیم؟

برای پاسخ به این سوال، سراغ تعریف پرسونای مشتری‌ رفتیم. مشخص کردیم که فالوئرهای ما در چه سطح دانشی از دیجیتال مارکتینگ قرار دارند و برای‌شان اسم انتخاب کردیم. برای ساخت پرسونای مشتری در اینستاگرام باید به سوالات دیگری هم جواب می‌دادیم؛ سوالاتی مثل چه خصوصیاتی دارند؟ چه صفحاتی را دنبال می‌کنند؟ از چه پست‌هایی خوششان می‌آید؟ سن، وضعیت تحصیل و جنسیت‌شان چیست؟

اگر هنوز نمی‌دانید که ساخت پرسونای مشتری را از کجا شروع کنید، آموزش قدم به قدم ساخت پرسونای مشتری را بخواند.

3- متناسب با فالوئرهایمان (پرسونای ما)، چه محتوایی و با چه قالبی باید تولید کنیم؟

بعد از مشخص شدن پرسونا، حالا وقتش رسیده بود که درباره شیوه ارائه محتوا و موضوعاتی که باید برایشان محتوا تولید کنیم به جمع‌بندی برسیم.

4- روند پست‌گذاری چگونه باشد؟

برای پیدا کردن جواب این سوال باید به چند فاکتور مهم توجه کنیم. اول از همه باید تحلیلی از وضعیت پست‌های صفحه داشته باشیم؛ چه پست‌هایی بیشترین کامنت و لایک را می‌گیرند یا به اشتراک گذاشته می‌شوند؟ کدام نوع از شیوه ارائه پست (فیلم، عکس یا متن) بهتر جواب داده و اینکه مسئول اینستاگرام چقدر می‌تواند برای اینستاگرام وقت بگذارد؟

5- تصویر برند ما (Brand Image) چیست؟

می‌خواهیم چطور خودمان را به کاربران اینستاگرامی معرفی کنیم؟ با پست‌ها و نوع محتوایی که منتشر می‌کنیم، در تلاش هستیم تا به فالوئرها چه بگوییم؟ اینکه کسب و کاری cool و کنجکاویم که عاشق یادگیری است یا شرکتی که فقط دنبال ارتباطی یک طرفه با مخاطبانش می‌گردد؟

6- لحن و نوع ارتباط با فالوئرها چطور باید باشد؟

حالا بسته به پرسونای مشتری تعیین تصویر برند، باید مشخص کنیم که با چه لحن و نوع نگارشی پست‌ها را بنویسیم و با فالوئرها ارتباط بگیریم؛ خشک و رسمی یا محاوره و خودمانی؟

این 6 سوال به شما کمک می‌کند که به یک جمع‌بندی اصولی و درست از صفحه اینستاگرام برسید. البته خودتان می‌توانید متناسب با نوع کسب و کار و صفحه‌ای که مدنظر دارید، این سوالات را چکش‌کاری کنید. برگزاری جلسات هم‌فکری و طوفان فکری هم به پیدا کردن سریع جواب‌ها کمک می‌کند؛ پس قدرت جلسه‌ها را دست کم نگیرید.

بالاخره بعد از چندین بار ویرایش و اصلاح سوال‌ها و جواب‌ها، به جمع‌بندی خواهید رسید؛ درست مثل ما که بالاخره جلساتمان نتیجه داد و خروجی آن، جدول زیر شد:

تدوین استراتژی اینستاگرامتدوین استراتژی اینستاگرام براساس موضوعات، مسئول، نوع ارائه و سطح محتوا

حالا که به جمع‌بندی رسیدیم، وقتش رسیده بود که سراغ مرحله‌ی بعدی برویم: طراحی پیج اینستاگرام مطابق با دستورالعمل موضوعات پست‌ها.

حالا باید دنبال چیدمان طراحی پیج اینستاگرام منتوریکس می‌گشتیم و تم صفحه اینستاگرام را می‌ساختیم. در این مرحله باید مشخص می‌کردیم که از چه فونت انگلیسی و فارسی، از چه رنگ‌ها و عناصری باید استفاده کنیم تا وحدت صفحه بوجود بیاید.

آموزش طراحی پیج در اینستاگرام منتوریکس

این مرحله هم نیازمند جلسات هماهنگی و هم‌فکری است. معمولا اختلاف سلیقه در مراحل اول طراحی پست‌ها بوجود می‌آید که در گذر زمان و با هم صحبتی و به اشتراک گذاشتن نقطه نظرات رفع می‌شود. پیشنهاد می‌کنم که در هر جلسه، تمامی نکات را یادداشت کنید و براساس آن‌ها تغییرات را انجام دهید.

پالت رنگ صفحه اینستاگرام

اول از همه باید مشخص کنیم که از چه رنگ‌های اصلی و فرعی در طراحی پست‌های صفحه اینستاگرام باید استفاده کنیم. انتخاب جعبه رنگ (پالت رنگ) براساس رنگ‌های به کار رفته در وبسایت‌ بهترین کار است (البته اگر سایتی باشد). انتخاب جعبه رنگ برای پست‌های اینستاگرام و وحدت رنگ پست‌های اینستاگرام با وبسایت به تقویت هویت بصری برند هم کمک می‌کند.

برای پیدا کردن پالت رنگی صفحه اینستاگرام و انتخاب رنگ تم اینستاگرام، می‌توان به یکی از سایت‌های رایگان پالت رنگی سر زد:

اگر هم می‌خواهید از رنگ‌های وبسایت برای ساخت پالت رنگی استفاده کنید، بهتر است از اکستنشن کروم pallete.site استفاده کنید. فقط کافیست بعد از نصب این اکستنشن، آن را روی سایت خودتان باز کنید تا پالت رنگی سایتتان را نمایش دهد.

اکستنشن کروم پالت رنگ برای وبسایتاکستنشن پالت سایت از اکستنشن‌های کاربردی برای صاحبان وبسایت است تا پالت رنگی سایت‌شان را پیدا کنند. 

به جز رنگ‌های اصلی، باید از رنگ‌های فرعی با درصد کمتری برای‌ قالب پیج اینستاگرام استفاده کنید. مثلا ما به این نتیجه رسیدیم که درصد رنگ‌های به کار رفته در پست‌های اینستاگرام منتوریکس باید براساس جدول زیر باشد:

پالت رنگی پیج اینستاگرام منتوریکسنمونه پالت رنگی وبسایت

درصد تراکم رنگ ها در پیج اینستاگرام منتوریکسنمونه درصد تراکم رنگ‌ها برای استفاده در پست‌های صفحه اینستاگرام منتوریکس

بهترین رنگ‌ها برای پس‌زمینه پست‌های اینستاگرام رنگ‌های خنثی هستند تا سایر رنگ‌ها روی آن‌ها به خوبی دیده شوند. بعد از انتخاب جعبه رنگ برای پست‌های اینستاگرام، حالا وقتش رسیده که سراغ انتخاب فونت فارسی و انگلیسی برویم.

انتخاب فونت فارسی برای اینستاگرام

اگر وبسایت دارید، می‌توانید از فونت وبسایت برای طراحی پست اینستاگرام کمک بگیرید. برای انتخاب فونت تیتر و متن بدنه هم باید تصمیم بگیرید. معمولا فونت‌های فارسی پست‌های اینستاگرام صمیم، وزیر، ساحل، پرستو، تنها و ناهید هستند. با این حال، انتخاب فونت بستگی به نگاه طراح و ترجیح صاحب کسب و کار هم دارد. می‌توان برای یک پست از چندین فونت مختلف استفاده کرد و آن‌ها را کنار هم قرار داد و مقایسه کرد.

به جز فونت باید وزن و ضخامت آن را هم تعیین کرد. این کار به ایجاد وحدت و همسانی پست‌ها کمک می‌کند. بنابراین اگر کاربری وارد صفحه اینستاگرام ما شد، با شلوغی و شلختگی مواجه نشود.
نمونه پست طراحی شده برای پیج اینستاگرام منتوریکسبا مشخص شدن رنگ و فونت، وقتش رسیده که طرح بزنیم.

اگر در محتوای صفحه اینستاگرام از جملات انگلیسی هم استفاده می‌کنید، از همین الان نوع فونتش را مشخص کنید و برایش استاندارد بسازید. فونت تیتر، فونت متن، اندازه فونت، ضخامت فونت و رنگ آن ویژگی‌های اصلی برای طراحی پست اینستاگرام هستند.

طراحی کاور پست اینستاگرام

متناسب با تراکم پالت رنگ صفحه و ترجیحاتی که دارید، باید سراغ طراحی کاور پست اینستاگرام (فیلم و عکس) بروید. در این قسمت باید به تصویر برند خودتان و ترجیحاتی که دارید توجه کنید. مثلا طرح‌ها مینیمال باشند یا شلوغ؟ از چه رنگ‌هایی استفاده کنیم؟ سایز پست‌های اینستاگرام چه اندازه‌ای باشد؟

توصیه می‌کنم که در این قسمت خودتان را محدود نکنید. دستتان را برای طراحی باز بگذارید و قوانین مشخصی برای هر دسته از محتوا قرار ندهید. چرا باید این کار را بکنید؟ ممکن است در برنامه‌ریزی و تدوین تقویم اینستاگرام با محدودیت موضوعات محتوا روبرو شوید و زمان انتشار پست را به تعویق بیندازید یا همه چیز را فدای یک قالب پیش‌فرض کنید.

نمونه کاور طراحی شده برای پیج اینستاگرام منتوریکسیکی از نمونه کاورهای پست صفحه اینستاگرام منتوریکس

طراحی اسلاید آخر پست اینستاگرام

اگر از پست آلبومی استفاده می‌کنید، حتما برای طراحی اسلاید آخر هم مثل اسلاید اول وقت بگذارید. در این قسمت باید از فراخوان به عمل (CTAs) مناسب با موضوع پست استفاده کنید و از طرف دیگر به سمت یکنواختی نروید. استفاده از عکس اعضای تیم، وکتور یا فقط تیتر سوالی از انتخاب‌های شما می‌تواند باشد.

نمونه طراحی اسلاید آخر پست اینستاگرام مشخصات کامل اسلاید آخر صفحه اینستاگرام

طراحی صفحات میانی پست اینستاگرام

برای طراحی صفحات پست‌ها هم باید سراغ فونت بدنه، اندازه، ضخامت و رنگ مناسبش بروید. برای پست‌های داخلی از حاشیه مناسب استفاده کنید و اگر قرار است از تیتر در داخل صفحات استفاده کنید، آن را هم مشخص کنید. رنگ پس‌زمینه هم نکته‌ی دیگری است که باید به آن توجه کنید. باز هم پیشنهاد می‌کنم که از همان رنگ‌های خنثی یا موجود در پالت رنگی‌تان استفاده کنید.

استانداردسازی عناصر پست‌ها

حالا باید عناصر ثابت پست‌ها را مشخص کنید: شماره صفحه، آیدی اینستاگرام، آدرس وبسایت، لوگو، وکتور سیو، کامنت، لایک و به اشتراک‌گذاری را مشخص کنید و جای‌شان را در تمامی صفحات مشخص کنید.

چیدمان طراحی پیج اینستاگرام

حالا که طراحی پست‌ها را انجام دادید، وقتش رسیده که آن‌ها را کنار هم قرار دهید تا به چیدمان کلی پیج اینستاگرام برسید. اگر هنوز ایده‌ای درباره نحوه چینش پست‌ها ندارید، بهتر است از مدل‌های شطرنجی یا خطی عمودی و افقی استفاده کنید تا ببینید در یک قالب 9 تایی، پست‌ها چگونه به نظر می‌رسند.

در نهایت می‌توانید شبیه‌سازی از صفحه اینستاگرام در فتوشاپ درست کنید و مثل ما، تمامی طراحی‌ها را کنار هم بگذارید تا نتیجه نهایی را ببینید:

طراحی پیج اینستاگرام منتوریکسچیدمان پست اینستاگرام منتوریکس با طرح‌های پیشنهادی

طراحی استوری اینستاگرام

دیگر کار طراحی استوری اینستاگرام راحت خواهد بود. باز هم با توجه به رنگ‌های انتخابی پالت رنگی و نوع عناصری که برای پست‌ها استفاده می‌کنید، قالب استوری را هم حاضر کنید. بهتر است از چندین طراحی مختلف برای استوری اینستاگرام استفاده کنید تا یکنواخت نباشند و متناسب با موضوع تغییر کنند.

نمونه قالب استوری اینستاگرامنمونه قالب استوری اینستاگرام

طراحی کاور هایلایت استوری اینستاگرام

برای کاور هایلایت اینستاگرام کار سختی در پیش ندارید. اپلیکیشن‌های طراحی کاور اینستاگرام زیادی هستند که کار را راحت کرده‌اند و سه سوته، هایلایت اینستاگرام تحویل می‌دهند. با این حال خودتان هم می‌توانید کمی خلاقیت به خرج دهید و از اسم برند یا شعاری که دارید استفاده کنید. ما هم از اسم منتور برای هایلایت کاور اینستاگرام استفاده کردیم.

این را هم بگوییم که به جز اعمال تغییر کاور هایلایت استوری اینستاگرام بهتر است دستی به سر و گوش بیوگرافی اینستاگرام هم بکشید و از ترفندهای نوشتن بیوگرافی در اینستاگرام استفاده کنید.

طراحی هایلایت کاور استوری اینستاگرامنمونه کاور هایلایت استوری در اینستاگرام منتوریکس

برنامه طراحی پیج اینستاگرام

اگر دنبال برنامه‌ای برای طراحی و ساخت پیج اینستاگرام و پست می‌گردید، به شما توصیه می‌کنیم که از فتوشاپ استفاده کنیم. خوشبختانه، مطالب زیادی درباره‌ی آموزش ساخت قالب پیج اینستاگرام با فتوشاپ در اینترنت پیدا می‌شود که کار را راحت کرده. اگر هم گرافیستی برای این کار دارید که چه بهتر. با این حال، چنانچه با فتوشاپ هنوز نمی‌توانید کار کنید یا مسلط نیستید از اپلیکیشن‌های طراحی پیج اینستاگرام مثل Canva استفاده کنید. نهال ظاهری، همکار من در منتوریکس در مطلبی مفصل از 5 ابزار طراحی رایگان پست در اینستاگرام نوشته که پیشنهاد می‌کنم حتما آن را بخوانید.

جمع‌بندی طراحی پیج در اینستاگرام

حالا که توانستید تمامی موارد موردنظر را در طراحی پست‌ها بگنجانید، نوبتش رسیده که دستورالعمل صفحه اینستاگرام را هم بسازید. من این کار را برای صفحه اینستاگرام منتوریکس انجام دادم و تکه‌هایی از آن را در این مطلب قرار دادم.

تهیه دستورالعمل اینستاگرام هرچند کار سختی به نظر می‌آید اما در آینده کمک حال‌تان خواهد بود. هربار که گرافیست یا فریلنسر گرافیستی استخدام کردید، دیگر نیازی نیست که به صورت شفاهی توضیحات طراحی را بدهید. فایل PDF دستورالعمل را نشانش بدهید و از او بخواهید که متناسب با موضوع، از قالب‌ها استفاده کند.

بعد از تمام شدن دستورالعمل طراحی پیج اینستاگرام، حالا باید سراغ سئو اینستاگرام بروید. در این بخش، باید بدانید که چطور ایده محتوایی برای اینستاگرام داشته باشید، آن‌ها را چطور بسازید و برای قسمت search اینستاگرام بهینه‌سازی کنید. من پیشنهاد می‌کنم که بعد از این مطلب، سری به مطلب سئو اینستاگرام و  خدمات سئو سایت هم بزنید تا با قدرت بیشتری بتوانید روی صفحه اینستاگرام خود کار کنید. 

شیما تیموری
شیما تیموری

شیما مدیر پرفورمنس مارکتینگ منتوریکس است. تخصص‌اش در گوگل ادز،  تبلیغات کلیکی و CRO، او را به استاد همه فن حریف این حوزه تبدیل کرده و دانش‌اش در حوزه دیجیتال مارکتینگ مثال‌زدنی‌ست.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
محمد ر
1402/11/29
سلام ممنون برام مفیدبود
پاسخ...
تیم منتوریکس
1402/11/30
سلام همراه گرامی
ممنون از وقتی که گذاشتید:)
لیلا
1401/12/26
سپاس از به اشتراک گذاشتن مطالب کاربردیتون
پاسخ...
شیما تیموری
1401/12/27
خواهش می‌کنم.
امید که براتون مفید بوده باشه
نازنین
1401/03/16
من یه نرم افزار برای چیدمان پست اینستاگرام میخام
پاسخ...
شیما تیموری
1401/03/22
من پیشنهاد میکنم که از ایده‌های چیدمان پست در پینترست استفاده کنید و بعد براساس محتوای صفحه‌تون، چیدمان رو انجام بدین.
این رو هم به عنوان تجربه بهتون می‌گم که سعی کنید در طراحی چیدمان پست، خیلی سختگیر نباشید و از المان‌های همیشگی استفاده نکنید تا دست و پاتون برای طراحی بسته نشه.
گیسو شریفی
1401/02/30
من هرچی گشتم نرم افزار پیدا نکردم ، هر دکان کامپیوتری میرم میگن نداریم . چگونه میتونید کمک کنید . البته نگو دانلود کن . چون اینشات نصب کردم .چون نتونستم ازش کار بگیرم ، پاکش کردم
پاسخ...
شیما تیموری
1401/02/31
در حال حاضر بهترین نرم افزار برای طراحی پست های صفحه اینستاگرام فتوشاپه که روی کامپیوتر باید نصب کنین. خوشبختانه کلی هم آموزش ویدئویی درباره همین موضوع هست که توی اینستاگرام میتونین پیداشون کنین.
پیشنهاد میکنم صفحه اینستاگرام سینا ایمانی به آیدی ccina.design رو فالو کنین و آموزش هاشو استفاده کنین.
برای گوشی هم بهترین برنامه های طراحی پست کانوا و این شات هست. البته از اونجایی که میگین اینشات براتون سخت بوده، بهتره که با کانوا کار کنین.
آموزش کانوا رو هم داریم. به مطلب زیر سری بزنید:
https://digitalmentorx.com/news.cfm?id=326
https://digitalmentorx.com/news.cfm?id=764
الهام
1401/01/24
مرسی خیلی مفید و سخاوتمندانه بود
پاسخ...
شیما تیموری
1401/01/28
خواهش می‌کنم.
خوشحالیم که براتون مفید بوده.
متین
1400/11/11
بسیار کاربردی ومفید بود دست خوش.
پاسخ...
شیما تیموری
1400/11/11
خیلی ممنونم که خوندین و نظرتونو گفتین.
خوشحالیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف