با این کار جزو نفرات اول دوره GA4 منتوریکس هستید. با شما در ارتباط هستیم :)
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب الکترونیکی رایگان

برو مرحله بعدی
  • 1
  • 2
  • 3
دوست عزیز
برای ارسال کتاب به ایمیل و شماره موبایل شما نیاز داریم.
برو مرحله آخر
  • 1
  • 2
  • 3
کتاب شما آماده است، دکمه دریافت لینک دانلود را بزنید.

لینک دانلود به شما ایمیل و پیامک شد.

10 ابزار برای طراحی استوری اینستاگرام

نیلوفر طالبی
نیلوفر طالبی
15:50، 1400/06/20
10 ابزار برای طراحی استوری اینستاگرام
1 رای    میانگین 5/5
لطفا شما هم امتیاز بدهید!

10 ابزار برای طراحی استوری اینستاگرام


همیشه وقتی وارد یک پیج اینستاگرامی می‌شوم، بعد از چک کردن پست‌های ابتدایی به سراغ باز کردن و تماشای استور‌ی‌ها می‌روم. اگر تاریخ آخرین پست مربوط به گذشته دور باشد و استوری‌ای هم در پیج آپلود نشده باشد، از نظر من آن پیج رسما مرده است. آیا شما قصد دارید با یک پیج مرده برای محصول یا خدمات خود مخاطب جذب کنید؟ در ادامه همراه من در منتوریکس باشید تا 10 ابزار طراحی استوری اینستاگرام و طرز کار با آن‌ها را به شما معرفی کنم.

یکی از مهم‌ترین نشانه‌های سرزندگی صفحه‌ی شما، فعال بودن بخش استوری آن است

 

چرا استوری اینستاگرام برای ما اهمیت دارد؟

دلایل آن را به‌طورخلاصه با هم مرور می‌کنیم:

  • بسیار سریع می‌توانید واکنش مخاطبین خود را نسبت به محصول یا خدمات جدید ببینید
  • با فعالیت در استوری، شفافیت برند خود را به نمایش می‌گذارید
  •  محتوایی که در گذشته تولید کرده‌اید دوباره به مخاطب یادآوری می‌کنید 
  •   با مخاطبان خود بیشتر درگیر شده و نیز مخاطبان بیشتری جذب می‌کنید
  •  استوری‌ها ابزار بسیار مفیدی برای ارزیابی استراتژی محتوا بصری شما خواهند بود 
  • می‌توانید روند رشد و یا از دست دادن مخاطبان را با کمک استوری‌ها ردیابی کنید
  • استوری‌ها ابتدا در بالای صفحه شخصی مخاطب و سپس به شکل تمام صفحه به وی نمایش داده می‌شوند، پس به‌خوبی می‌توانند توجه وی را جلب کنند

خب، حالا که شما را قانع کردم که حتما از استوری اینستاگرام خود استفاده کنید، حالا نوبت آن رسیده که چند ابزار مناسب برای ساخت استوری به شما معرفی کنم:

1. این‌شات Inshot

این نرم افزار یکی از بهترین‌ها برای تولید استوری به شکل عکس یا ویدئو است و طراحی بسیار مناسب و آسانی برای استفاده دارد. این‌شات تعداد زیادی پس‌زمینه برای ویدئوها و نیز فیلترهای مختلف را به شما پیشنهاد می‌دهد که حق انتخاب شما را بالا می‌برد، هم‌چنین می‌توانید قطعات موسیقی را به کمک این برنامه به محتوای خود اضافه کنید. می‌توانید پخش ویدئوی خود را سریع‌تر کرده و یا آن را به شکل اسلوموشن تبدیل کنید. اگر آماتور یا حرفه‌ای هستید تفاوتی ندارد، این‌شات هر آنچه نیاز داشته باشید را برای شما فراهم کرده است.

دانلود این‌شات برای اندروید

دانلود این‌شات برای آی او اس

این‌شات یکی از بهترین ابزارهای ویرایش ویدئو

2. کانوا Canva

کانوا یکی از پرطرفدارترین نرم‌افزارهای ویرایش عکس است، این برنامه‌ی گرافیکی مجموعه‌ای است عظیم از هر آن‌چه که نیاز دارید. به‌جرأت می‌توانم کانوا را گنجینه‌ای ارزشمند برای تولید محتوا بنامم، تصورش را بکنید بیش از یک میلیون عکس پس‌زمینه و بیش از شش هزار قالب مختلف برای شما مهیا شده است!
این برنامه دارای هر دو نسخه اندروید و آی او اس بوده، روی دسکتاپ نیز قابلیت استفاده دارد.

دانلود کانوا برای اندروید

دانلود کانوا برای آی او اس

کانوا یکی از بهترین‌های ویرایش عکس

3. مایکروسافت هایپرلپس Microsoft Hyperlapse

این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند به‌راحتی و به سرعت ویدئوهای خود را تبدیل به تایم لپس نموده یا سرعت ویدئو را تغییر دهید. این برنامه برای ویدئوهای تایم لپس شما محدودیت 20 دقیقه‌ای قرار داده، از طرفی کمک می‌کند تا سرعت ویدئو را حتی تا 32 برابر بالا ببرید!
این برنامه ویدئوهایی با رزولوشن بالا را ساپورت می‌کند و قابلیت دریافت از گوشی تلفن همراه را نیز دارد. دیگر به چه موردی در زمینه تولید یا ویرایش تایم لپس نیاز دارید؟ همه چیز فراهم شده است.

دانلود مایکروسافت هایپرلپس برای اندروید

مایکروسافت هایپرلپس ابزاری برای ساخت تایم‌لپس

4. تایپوراما Typorama

در نگاه اول به این نرم افزار، شاید تصور کنید خیلی هم به کارتان نخواهد آمد، اما دست نگه‌ دارید و زود قضاوت نکنید. این روزها استوری اینستاگرام تنها جنبه‌ی نمایش عکس یا ویدئو را ندارد، بلکه محلی است برای انگیزه دادن به مخاطبان، نشر آگاهی، جلب توجه و به اشتراک گذاشتن افکار.
این نرم افزار با آرشیو عظیم عکس‌ها و نقل‌قول‌های آماده شده‌ی خود کمک می‌کند تا به آسانی محتوای جذابی را چند نوبت در روز به مخاطبان خود نمایش دهید.
تایپوراما به آن دسته از کسانی که قصد دارند میزان آگاهی مخاطبان خود را بالا برده و با ایده‌های جدید آن‌ها را جذب کنند، بسیار ایده‌آل است.

دانلود تایپوراما برای اندروید

دانلود تایپوراما برای آی او اس

تایپوراما ابزاری برای بالا بردن آگاهی

 

بیشتر بخوانید: 5 ابزار رایگان گرافیکی برای طراحی پست اینستاگرام

5. کات استوری CutStory

وقتی قصد داریم ویدئوی طولانی در استوری اینستاگرام بارگذاری کنیم، می‌توانیم از این نرم افزار کمک بگیریم. همان‌طور که می‌دانید اینستاگرام تنها اجازه بارگذاری ویدئوهای پانزده ثانیه‌ای را به ما می‌دهد، حال اگر ویدئوی 20 دقیقه‌ای آماده کردیم چه کنیم؟ ویدئوی خود را به کات استوری می‌سپاریم و منتظر می‌مانیم مثل یک قصاب حرفه‌ای که خرید مرغ و ماهی ما را قطعه قطعه می‌کند، ویدئوی ما به قطعات پانزده ثانیه‌ای تبدیل شده و آماده‌ی جا دادن در یخچال، اوه ببخشید در اینستاگرام شوند!
راستی این برنامه تمام فرمت‌های ویدئویی را نیز ساپورت می‌کند.

دانلود کات‌استوری برای اندروید

دانلود کات‌استوری برای آی او اس

کات‌‌استوری ابزاری مفید برای ویرایش ویدئوهای طولانی

6. استوری‌آرت StoryArt

این برنامه بالاترین امتیاز را در بین نرم‌افزارهای سازنده استوری دارا بوده و استفاده آن بسیار آسان است. تنوع عظیمی از قالب‌ها، فونت‌ها و تم‌ها در این برنامه در دسترس است که به شما کمک می‌کند بهترین استوری‌ها را خلق کنید.

استوری‌آرت ابزار زیباسازی

دانلود استوری‌آرت برای اندروید

دانلود استوری‌آرت برای آی او اس

بیشتر بخوانید: آموزش طراحی پیج اینستاگرام

7. موجو Mojo

موجو نرم‌افزاری برای حرفه ای‌ها! حقیقتش را بخواهید، حتی اگر قصد خلق‌ استوری بد را هم داشته باشید با موجو غیرممکن خواهد بود. در این برنامه می‌تواانید با توجه به نوع محتوای خود قالب شخصی‌سازی شده بسازید، پس این برنامه برای استوری‌های شغلی بسیار مفید خواهد بود. موجو قادر است تنها با یک عکس و یک متن کوتاه استوری‌ای برای شما بسازد که شاید برای ساختش باید به یک طراح هزینه پرداخت می‌کردید.

موجو برنامه‌ای برای حرفه‌ای‌ها

دانلود موجو برای اندروید

دانلود موجو برای آی او اس

8. لایف‌لپس LifeLapse

یکی از بهترین راه‌های نمایش و معرفی یک کالا استاپ موشن است، اگر می‌خواهید یک محتوای عالی در استوری تولید کنید از لایف لپس کمک بگیرید. این برنامه سخاوتمندانه همراه شماست تا به آسانی و مرحله به مرحله تنها با کمک یک سه‌پایه و گوشی، استاپ موشن‌هایی با سرعت ده برابر بسازید.
البته که این نرم‌افزار بساط ادیت و افزودن موسیقی و انواع فیلترهای زیبا را نیز برای شما آماده کرده است.

لایف‌لپس یک استاپ موشن ساز عالی

دانلود لایف‌لپس برای اندروید

9. آن‌فولد Unfold

این برنامه‌ی کاربردی قالب‌های مینیمالیستی و شیکی را در اختیار شما گذاشته تا ویدئوها و عکس‌های خود را با آن ویرایش کنید. برای استفاده از این نرم‌افزار نیازی به ساختن حساب کاربری ندارید و تنها با دانلود آن می‌توانید کار خود را آغاز کنید.

آن‌فولد ابزاری برای ساخت استوری مینیمالیستی

دانلود آن‌فولد برای اندروید

دانلود آن‌فولد برای آی او اس

10. فوتوگرید PhotoGrid

نیاز دارید از چند عکس در یک استوری استفاده کنید؟ فوتوگرید در خدمت شماست. این نرم‌افزار با قالب‌های متفاوت عکس‌های شما کلاژ کرده، امکان اضافه کردن برچسب، فیلتر و نوشته را نیز به شما خواهد داد.

با فوتوگرید کلاژ کنیم

دانلود فوتوگرید برای اندروید

دانلود فوتوگرید برای آی او اس

اگر دوست دارید پیج اینستاگرام خود را رشد دهید، اما نمی‌دانید از کجا باید شروع کرد، پیشنهاد می‌کنیم مطالب زیر را بخوانید:

جمع‌بندی

در انتهای مطلبم به شما پیشنهاد می‌کنم همین الان صفحه خود را چک کنید، خود را جای مخاطب‌تان گذاشته و از منظر او علائم حیاتی آن را بررسی کنید؟ زنده و قبراق است؟ زنده و بی‌حال؟ یا وقت آن رسیده فاتحه‌ای نثارش کنیم؟ 

اگر خیلی حال و روز خوشی ندارد نگران نشوید، با کمک این ابزارها و چاشنی ذوق و سلیقه خودتان دوباره زنده‌اش می‌کنید. شما از چه ابزاری برای طراحی استوری استفاده می‌کنید؟

نیلوفر طالبی
نیلوفر طالبی

نیلوفر عاشق نوشتن است، از 10 سال پیش وبلاگ می‌نوشته و حالا در قسمت تولید محتوا یارِ دوست داشتنی منتوریکس شده.

انتشار مطالب فوق تنها با ذکر مرجع به همراه لینک وب‌سایت منتوریکس مجاز می‌باشد.
لطفا به حقوق هم احترام بگذاریم.

ما نظرات و سوالات شما را با دقت می‌خوانیم و پاسخ می‌دهیم
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
انصراف